Cykelrute i København


Sputnik
 Share

Recommended Posts

Hej Mol

Håber det er det rette forum, eller må tråden lige flyttes. :smile:

Jeg er begyndt at cykle noget af vejen på arbejde, nærmere bestemt mellem Høje Taastrup Station og Glostrup Hospital. Indtil videre har jeg kørt af Roskildevej, men det er lidt trist. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kender en bedre rute, gerne en god cykelsti uden for mange lyskryds... :smile:

:bike: Sputnik :bike:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Mol

Håber det er det rette forum, eller må tråden lige flyttes. :smile:

Jeg er begyndt at cykle noget af vejen på arbejde, nærmere bestemt mellem Høje Taastrup Station og Glostrup Hospital. Indtil videre har jeg kørt af Roskildevej, men det er lidt trist. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kender en bedre rute, gerne en god cykelsti uden for mange lyskryds... :smile:

:bike: Sputnik :bike:

Vi kan hurtigt blive enige om at Roskildevej er noget af det kedeligste på cykel, men hvis du vil køre i grønne områder kræver det at du er villig til at køre noget af en omvej. I gamle dage lavede amterne (idag regioner) kort over cykelstier, jeg går ud fra at sådan nogen stadig findes et eller andet sted på regionens hjemmeside.

Mit forslag er at køre ad Gadehavegårdsvej ud til Hveens Boulevard, dreje til venstre og krydse både Roskildevej og Motorvejen. Kør til højre ad Snubbekorsvej lige når du kommer over motorvejen og fortsæt ca. indtil Risby. Drej så til venstre ad Vestskovvej og kryds motorvejen. fortsæt syd om Herstedhøje indtil Herstedøstervej. Drej til højre og fortsæt til Gamle Landevej og så er du næsten ved hospitalet.

Jeg vil tro det ender med at blive en 13-14 km i stedet for de ca. 9,5 ad Roskildevej.

mvh Klaus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share