Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Tak stærke Marianne! Det bliver fedt at bænke med dig - mon vi kan sætte flere rekorder? :pumpin:

Tirsdag 14-09-2010

Ikke helt på toppen endnu. Men til lidt træning blev det alligvel ...

Heh - det kan da godt være der er PR's, men så skal du altså lige se at blive ordentlig rask, for ellers er træning jo nogo :nono:

God bedring - må jeg anbefale rigelig med søvn :smile:

Link to comment
Share on other sites

God bedring - må jeg anbefale rigelig med søvn :smile:

God anbefaling! Jeg fik mig en stor romtoddy i går og gik tidligt i seng. Og i dag er jeg up and running igen :wootdance: Jeg gentager successen i aften bare lige for at være sikker .. :tongue:

Forresten, tak for nyt baggrundsbillede til mit skrivebord! wub.gif

Bro altså :blush:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 15-09-2010

I dag havde jeg det allerede meget bedre .. og så kastede jeg mig ud i kirkens WOD:

AMRAP på 20 minutter af:

5 HSPUs

10 Box jump burpees

15 Knees 2 elbows

20 Squats

Runder: 5 (+5+10+11)

Og jeg er meget tilfreds med workouten. Jeg havde regnet med at være lidt svag i dag, så mit mål var egentlig bare at komme igennem uden at holde pauser. Og det lykkedes. HSPUs lavede jeg unbroken. Box jumps burpees var det værste, og det føltes som om jeg var evigheder om dem. Men de andre på mit hold var endnu langsommere om dem, så det var i virkeligheden nok ikke så galt alligevel.

Aftentræning

1 1/2 h Vinyasa yoga

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 16-09-2010

I dag var en rigtig god dag! :bigsmile:

Den startede med, at jeg kom ned i kirken, hvor Klaus og Kauf allerede var i gang med træning. Det er bare så længe siden jeg sidst har set Kauf, men han er stadigvæk den maskine, jeg husker ham som :devil: Han hilste på mig ved at hoppe fra det ene ben til det andet for så at kaste sig ned på gulvet og lave nogle sjove bevægelser dernede. Jeg blev helt rørt over hans store gensynsglæde ... han sagde faktisk også noget om breakdance og ormen og muscle ups, som jeg ikke helt kunne få til at hænge sammen. Men det må have været glædesruset over at se mig, der gjorde ham lidt forvirret.

Sammen med Klaus øvede han sig så i MUs med kip, og jeg gjorde det samme for at holde dem med selskab. Det lykkedes for ham (nævnte jeg, at han er en maskine) men ikke så meget for mig. Klaus optog endda en video af mig, så nu ved jeg præcist, hvad der går galt. Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg holder op med at bevæge mig forkert :crazy:

Så læste jeg på tavlen, at vi nu har fået en ny "ugens challenge", som er max. one-armed overhead squat. Jeg gennemskuede hurtigt, at jeg ville være meget mere på hjemmebane her og gik straks i gang med at trække kettlebells frem :4jumpy:

One-armed OHS

1 x 1/1 x 16 kg

1 x 1/1 x 20 kg

1 x 1/1 x 24 kg

1 x 1/1 x 28 kg

1 x 1 x 32 kg med højre :superman:

Det var sjovt!

Nu har jeg i lang tid siddet og måbet over MarianneBs log .. fordi hun jo er så stærk :wub: Og det er Daisygirl en stor fan af :ilovemuscle:

Derfor spurgte jeg hende for nogle dage siden, om hun ikke havde lyst til at træne med mig. Og det ville hun gerne. Og det er jo dejligt!! :cheer:

Så i dag mødtes vi i IK99 for at dyrke bodybuilding :alright:

BB Bench Press

6 x 20 kg

5 x 40 kg

5 x 40 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 70 kg

1 x 75 kg easy

0 x 80 kg nope!

1 x 78 kg yes!

5 * 70 kg

5 * 70 kg

Okay okay - 1 RM forsøg er IKKE bodybuilding :nonono: Og jeg havde ellers lovet Marianne ikke at te mig som en CrossFitter :wink: Meeeen netop i bænkpres fik jeg alligevel overtalt hende til at lave nogle (fy fy) egoløft. Med det resultat, at hun fik 3 gange PR :worship:

DB incline press

10 x 17.5 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

7 x 20 kg

10 x 17,5 kg

10 x 17,5 kg

10 x 17,5 kg De sidste to fik jeg kun op, fordi Marianne hjalp til.

På det tidspunkt havde jeg allerede fået instantly onset MS. Ouch! :tongue:

DB incline flyes

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

supersættet med

Ind- og Udad rotationer

Y-raises

4 omgange á 10 reps

Det var superhyggeligt og fedt at træne sammen med Marianne! Og det var nok ikke sidste gang :4nope:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op, sikken en ros og positiv omtale man får sig her :bigsmile:

Det er nu rigtigt nok - du skal bare lave ormen - ligesom i breakdance! Det var ihvertfald Claus' råd til mig, da jeg skulle lave en MU :laugh: :laugh:

Nu har jeg så også prøvet at have vabler på håndleddene - det var et specielt nyt sted, for mig :blink:

Lækkert med Bro Y speciel - BB Bænk! Du og MarianneB kunne blive et badass tagteam! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 17-09-2010

I dag skulle der øves clean, overhead squat og roning ... Så det var på forhånd dømt til at blive en :unhappy: træningsdag. Heldigvis havde jeg bro DBM og Janne til at holde mig med selskab. Lidt senere dukkede der Sarah, Carl, Ditte, Kaldan og Christopher op, så det føltes næsten allerede som at være til Fit as F*ck ...

Clean

Ikke en god clean dag, jeg havde ikke hovedet med.

En hel del reps med 35-55 kg

Overhead squat

5 x 15 kg

5 x 25 kg

1 x 40 kg

1 x 50 kg

1 x 55 kg god dybde og balance

0 x 60 kg

0 x 58 kg

Jeg nåede ikke engang at prøve at ohsquatte med 60 og 58 kg, fordi jeg var en kylling i dag og ikke kunne få jerket stangen op.

C2 Roning

1 x 500 m @ 1:59

1 x 500 m @ 1:53

1 x 500 m @ 1:53

Link to comment
Share on other sites

Søndag 19-09-2010

Opvarmning

Grundig omgang z-health og mobilitet

Muscle Up teknik

Strict HSPUs

5 x 1

2 x 3 der overraskede jeg mig selv, troede ikke jeg kunne tage flere i streg

5 x 1

Bear complex (kun en runde af:)

1 Power clean

1 Front squat

1 Push press

1 Back squat

1 Push press fra nakken

5 x 20 kg

2 x 35 kg

2 x 45 kg

2 x 50 kg

1 x 53 kg

Power cleans

12 x 1 x 45 kg

Pistols

3 x 5/5

C2 Roning

1 x 500 m @ 1:55

1 x 500 m @ 1:56

1 x 500 m @ 1:57

Og så kom jeg i tanker om, at det var længe siden, at jeg sidst har lavet chest to bar pullups .. så dem skulle jeg lige prøve inden jeg tog hjem ...

C2B pullups

3 x 3

Ved de første 2 sad mit kip virkelig i skabet, så jeg lavede belly to bar pullups - hvilket er ret sjovt. Det kan være jeg snart skal lege med muscle ups i stativet.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 21-09-2010

Power clean teknik

En hel del gange med 35-55 kg

Massage

Onsdag 22-09-2010

Opvarmning

Grundig omgang z-health og mobilitet

Muscle-up teknik

Torsdag 23-09-2010

Opvarmning

Grundig omgang z-health og mobilitet

Mini workout for at få pulsen lidt op:

5 runder af:

10 høje box jumps

30 Double Unders

1 1/2 time Bikram Yoga :gal:

I morgen skal jeg bare hvile og spise en masse :4mewantfood: :icecream: så jeg er klar til lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ikke ud til du var imponeret af Bikram yoga? :laugh:

Nej ... :nonono: Har du prøvet det? Det er jo mega ubehageligt at dyrke yoga i så varmt et lokale, hvor man næsten ikke kan trække vejr, sveden hagler permanent ned og man bliver svimmel hele tiden. Jeg kom desværre til at købe sådan et 10-dages introkort, så det var nok ikke sidste gang jeg har prøvet det. Måske bliver det jo bedre med tiden :blink:

Held og lykke på lørdag :superman:

Tak .. det skal nok blive sjovt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 25-09-2010

Så blev det endelig Fit as F*ck Challenge dag. Jubi :4thumbup:

Alle fem workouts var blevet offentliggjort dagene inden konkurrencen, så jeg havde en gameplan klar for de fire, som jeg regnede med at kunne være med til.

Scoringssystemet til denne konkurrence var meget anderledes end hvordan den plejer at være. Der blev siet atleter fra efter WOD 1&2, WOD 3, og WOD 4. Samtidigt blev scorerne også nulstillet i stedet for, at de som sædvanligt blev lagt sammen. Så selv hvis man havde klaret sig langt bedre end de andre i WOD 1-4, var det ikke en garanti for, at man også vandt det hele, fordi WOD 5 var altafgørende. Sjovt nok skete det hos damerne, hvor Annie mod alles forventning "kun" fik en anden plads.

På den positive side gav netop dette scoringssystem også rum for lidt strategi. Hvis man kunne holde igen med sin ego, behøvede man ikke presse sig max i de runder, hvor man var sikker på at kunne komme igennem.

Der var i alt 34 kvinder, der stillede op. Efter WOD 1&2 gik 20 videre, efter WOD 3 10, og efter WOD 4 5. Jeg var overbevist om, at det først ville blive kritisk for mig i WOD 4, fordi den desværre ikke lå til mig.

Mine mål for dagen var:

1) At overholde min gameplan for hver workout (aka. spare kræfter på de workouts, som ikke var kritiske men alligevel få et resultat, jeg godt kan være bekendt!)

2) At holde fokus under hver workout og ikke et eneste sekund at tvivle på mig selv

3) At have det sjovt

WOD 1

Skill session

Rope climb (1 x up)

Squat snatch ( 1 rep @ 70/45 kg)

Handstand push-ups (10 reps)

Double unders (30 reps unbroken)

Pistols (10 rep /each leg)

500 m row (sub 1:35/ 1:50)

Muscle-ups (7/4 reps)

Gameplan: Få 4/5 ud af de 7 skills. Jeg valgte at springe både snatch og muscle ups over. Snatch fordi jeg muligvis kunne have trukket 45 kg, men nok med fare for, at den var blevet meget grim eller at jeg kom til skade. Muscle Ups, fordi jeg ikke kan. Med roning var jeg ikke sikker på, om jeg ville kunne komme på eller under 1:50, da det hurtigste jeg nogensinde har roet 500 m på, var 1:53

Resultat: Jeg fik 5 skills inkluderende dagens største overraskelse - roning på 1:43:7 Helloooo?? Jeg kan faktisk ro??? :superman:

WOD 2

7 MIN AMRAP:

10 kb snatches 32/24 kg – 5 each arm (scaling: kb swings)

60 m sandbag run 30/20 kg

10 burpees

60 m sandbag run 30/20 kg

The WOD is performed on a football field. In one end the athletes will do snatches, and in the order end burpees. Sandbag run is to get from exercise to exercise, but will not be counted as a rep.

Gameplan: Jeg regnede med, at mange piger ville skalere, da 24 kg er vældig tungt at kb snatche med. Derfor var jeg sikker på, at det ville være godt nok bare at gennemføre med jævn tempo.

Resultat: 61 reps, hvilket endda var 3. bedste resultat hos pigerne på trods af, at jeg tillod mig nogle pauser, som jeg under normale omstændigheder ikke ville have gjort. WOD'en var mere modbydelig end jeg husker den fra dengang jeg lavede den i Tyskland med min far. Og det var forbavsende få piger, der rent faktisk skalerede til KB swings. En af pigerne klarede lige præcis 5 KB snatches i løbet af de 7 minutter, men hun skalerede ikke. Det er kampgejst!!

Note to self: 7 minutter kan føles som meeeeget lang tid. Aldrig undervurder kræfterne af de hidsige, kampklare CrossFit tøser. De er sgu for seje!

PS: Jeg havde det vildeste heppekor bag mig til denne WOD. Selv om jeg var langt inde i min egen verden, hørte jeg alt, der blev råbt. Roland heppede endda på mig på tysk :tongue:

Jeg klarede første eliminering. Videre til:

WOD 3

“CROSSFIT TOTAL II”

1 RM Clean anyhow

1 RM Overhead squat

1 RM Bench press

The athletes have 9 min to establish a 1 RM in the 3 lifts. 3 attempts are allowed on each lift.

Man måtte selv bestemme, i hvilken rækkefølge man lavede de tre løft. Man havde kun en stang, et stativ, en bænk og en masse vægtskiver, og man stod selv for at justere og klargøre tingene.

Gameplan: Den trofaste læser af min log ved, at jeg er en mongol til clean og ikke særlig begejstret for at have en stang over mit hoved. Så jeg valgte at starte med bænkpres, fordi det er det mest stabile af mine løft og ville kunne give mig den ro og selvtillid jeg skulle bruge for de to andre løft. Min OHS og clean følger vægtmæssigt meget godt ad, så jeg regnede med først at ohs'e, smide stangen på gulvet foran mig, cleane den op og bruge det clean for at få sat stangen i stativet igen til næste ohs. På den måde sparede jeg mig selv for at skulle ramme den tunge stang i nakken efter hver ohs.

Og jeg gik efter 190 kg (80-55-55)

Neeejjj, hvor havde jeg det dårligt inden WOD 3. Ca. en time inden jeg skulle på, blev jeg så nervøs, at jeg havde svært ved at trække vejr og troede jeg skulle kaste op. Benene føltes slappe efter roning og løb. Men der var jo ingen vej udenom, og uanset hvad, var jeg sikker på, at jeg ville være blandt de 10 bedste piger no matter what. Jeg var i sidste og bedste kvindeheat, sammen med Annie, Samantha og Jenny, hvilket var übercool!

Jeg havde egentlig udset mig et stativ ovre i et hjørne, hvor der ikke var så mange tilskuere. Men jeg kom ikke hurtigt nok frem på mine wobbly ben, og jeg endte faktisk med at få det stativ, hvor der var flest mennesker, så jeg havde dem både direkte foran mig og til venstre i flere etager :blink: Ooops! Men det viste sig, at jeg havde meget godt af al den opmærksomhed. Og som dommere fik jeg endda mine to tyske CrossFit venner Florian og David, så det var vel alligevel ikke så galt :tongue:

Jeg havde det stadigvæk rigtigt dårligt på det tidspunkt, men da uret gik i gang, var det borte med blæsten ..

Bænkpres:

1 x 75 kg

1 x 80 kg :devil: Marianne, det var en tribute til dig :flowers:

post-20710-091013600 1285532741_thumb.jp

Så lækkert at lægge så stærkt ud! Og nu var der for alvor gang i Daisypigen :wink:

Overhead squat / Clean

1 x 50 kg easy både for ohs og clean

1 x 55 kg lækker ohs og god power i clean

1 x 60 kg suveræn ohs med god kontrol og stabilitet (og stabil push press! fra nakken) men fail i clean (som forventet)

Resultat: 195 kg :alright:

Hold kæft, hvor var jeg glad! Stemningen i lokalet er ikke til at beskrive ... der var alt for mange mennesker og alt for lidt plads. Der var alt for varmt. Og det var alt for fedt! Mit heppekor her var endnu større og vildere ... Jeg så ingen af dem, på trods af, at de var så tæt på.

Og min strategi med kun 2 forsøg på bænkpres og at skifte mellem ohs og clean var åbenbart ret god. Jeg var i hvert fald færdig 2 minutter inden tiden var omme, og brugte den tid på at modtage masser af krammere, skulderklap og flere krammere, hvilket var dejligt :4jumpy:

Jeg kom på en 4. plads (Annie, den bedste kvinde, fik 240 kg) og klarede anden eliminering. Videre til:

WOD 4

The f*cked up bear complex

Athletes have 45 seconds to perform 1 round of the following barbell-complex, without letting go of the barbell.

Clean

Front squat

Overhead anyhow

Back squat

Overhead anyhow

After each 45 sec windows, there will be a 15 sec rotation. Each minute, the athlete will move to a heavier barbell (5 kg increase).

Men will start at 60 kg and highest possible score will be 105 kg.

Women will start at 30 kg and highest possible score will be 75 kg.

If the athlete fails to complete the complex within the time frame, he/she will not continue in the event. Score is the last round (kg.) completed.

Gameplan: Jeg regnede med, at det ville blive min sidste workout, da det var mit middelmådige clean, der ville sætte begrænsningen. Det eneste minimale håb jeg havde var, at nogle af pigerne måske var for trætte på det tidspunkt eller failede i jerket. Jeg ville nå til 55 kg!

Vi startede i omvendt rækkefølge .. så den pige, der var på 10. plads startede først. Og efter hver 45. sekund blev den næste sendt af sted. På den måde kunne man holde øje med, hvor højt man var nødt til at komme op. Jeg var så fjerdesidste til at gå i gang lige før Jenny, Samantha og Annie (sejt! :smile:). Siden kun 5 piger ville gå videre til finalen, måtte der kun være en anden pige udover de tre, der nåede længere end jeg, hvis jeg skulle være med i finalen ... Dem var der desværre tre af .. men det havde jeg regnet med, så skuffelse var der ikke noget af.

Resultat: 55 kg lige efter planen!

Plus: Både front squat og back squat var meget pæne og dybe if I may say so! Og der var overskud i pushdelen.

Finalen bestod af:

Perform 2 rounds of each of the following triplets:

Triplet A)

400 m row

10 ring dips

20 goblet squats w/KB 32/24 kg

Triplet B)

20 KB swings 32/24 kg

10 chest to bar pull-ups

400 m run

20 min time limit!

Hvis man skal være lidt kritisk, så kan man vel godt sætte spørgsmålstegn ved, om den måde workouts'ene var skruet sammen på i forbindelse med scoringssystemet virkelig resulterede i, at den "fitteste" CrossFitter blev fundet. Som skrevet før blev Annie nr. 2 på trods af, at hun dominerede alle foregående workouts. De to piger, der udover favoritterne klarede sig til finalen, gennemførte ikke workouten. Den ene kom ikke længere end til ringdips, den anden klarede det ikke indenfor tidsrammen. Ligeledes var der mænd i finalen, som med en jævnere fordeling af CrossFit øvelser (CrossFit = Constantly Varied Modalities Executed at High Intensity Across Broad Times and Modal Domains hed det vist på et tidspunkt) aldrig var nået så langt.

Meeen meen men .. sådan var vilkårene, og det vidste vi godt, da vi dukkede op på dagen.

Og jeg er mega tilfreds med min præstation og hele dagen, og hvis man kigger på mine oprindelige mål er det klart hvorfor:

1) At overholde min gameplan for hver workout : Tjek

Rx'd plus med 10 sek. PR i roning og 5 kg ekstra i WOD 3

2) At holde fokus under hver workout og ikke et eneste sekund at tvivle på mig selv : Tjek

Under workouts'ene var jeg på, skarp og målrettet. Jeg skal dog arbejde med nervositeten i pauserne.

3) At have det sjovt : Tjek tjek tjek

Der var så mange dejlige mennesker til stede, og der blev snakket og hygget. Og jeg fik krammet til den helt store guldmedalje. Det er Daisy en stor fan af :4jumpy:

Ekstra bonus: Ingen skader og ingen DOMS, så der kan snart trænes igen

Så er Fit as F*ck ude af verden. Next stop: Christmas Challenge d. 4. december

(OBS Strøyer: på hvilket tidspunkt jeg stadigvæk er 34 år gammel, da jeg først fylder år 4 dage senere. Så jeg regner med at vi to unge mennesker sparker max CrossFit booty den dag! :wink: )

Uha, det var en lang smøre ...

VIGTIGT: Mine to ikke så crossfit-elskende CrossFit bros Bro Kauf og Bro DBM klarede sig virkelig godt til deres allerførste CrossFit konkurrence.

Bro DBM landede på 6. pladsen efter WOD 1&2 OG fik en PR i squat clean med 100 kg. Det er nemlig den slags maskine han er :worship:

Bro Kauf kom hele vejen til WOD 4 på trods af virkelig mange problemer med skulder, knæ, manglende tid og alt muligt andet inden konkurrencen :superman:

I to er de bedste, sejeste, skøreste og mest bromantiske træningsbros jeg nogensinde har haft :heartpump: Jeg håber ikke vores fællestræninger stopper her.

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Bro Y, du sparkede røv i går..... og repræsenterede the bro's big timesmile.gif Endnu engang tak for hjælp med forberedelse osv. Jeg har stadigvæk film af dine miss på The Bear, som viser, at du kun missede fordi du ikke havde lyst til at gå under stangen! wink.gif Vi du se ved selvsyn?

Og selvfølgelig skal vi træne mere..... jeg regner med at tage i The Gym til lidt squat om et par timer. Frisk?

....... Nå ja, og skal der siges noget positivt om min indsats, var jeg altså nr. 5 (ikke 6!) efter WOD 1+2.

Link to comment
Share on other sites

Bro Y, du sparkede røv i går..... og repræsenterede the bro's big timesmile.gif Endnu engang tak for hjælp med forberedelse osv. Jeg har stadigvæk film af dine miss på The Bear, som viser, at du kun missede fordi du ikke havde lyst til at gå under stangen! wink.gif Vi du se ved selvsyn?

Og selvfølgelig skal vi træne mere..... jeg regner med at tage i The Gym til lidt squat om et par timer. Frisk?

Tak bro!

Alt for dig bro!

Og ja, lad mig lige se den og så sletter vi den for evigt. Nu skal der snart være slut med at være en clean kylling!

Må jeg godt være med i The Sagnomspundne Gym?? Det vil jeg gerne bro, isår når der skal squattes!!

....... Nå ja, og skal der siges noget positivt om min indsats, var jeg altså nr. 5 (ikke 6!) efter WOD 1+2.

Ha ha ha. Der er jo det jeg siger hele tiden. Du er for vild !! :devil:

Link to comment
Share on other sites

TAK! for tribute :smile: Hvor er det bare sejt, at du bænker 80 kg til konkurrencen, hvor du allerede har lavet en del andre øvelser.

Rigtig god beretning - det lyder som en fantastisk dag :4thumbup:

Jeg var forøvrigt på Barbarellah i aftes og der var fyldt med cross fit'ere (mest internationale, tror jeg), som jeg går du fra havde været til konkurrencen. Jeg så dog ikke nogen jeg kendte..

Link to comment
Share on other sites

Nej ... :nonono: Har du prøvet det? Det er jo mega ubehageligt at dyrke yoga i så varmt et lokale, hvor man næsten ikke kan trække vejr, sveden hagler permanent ned og man bliver svimmel hele tiden. Jeg kom desværre til at købe sådan et 10-dages introkort, så det var nok ikke sidste gang jeg har prøvet det. Måske bliver det jo bedre med tiden :blink:

Hehe :laugh: Nej, jeg har ikke prøvet det, men synes egentlig det lyder som noget jeg ville synes om. Ved du hvor varmt det er? Jeg forestillede mig bare sådan 40o-ish, men du får det til at lyde som en sauna :unsure:

Hvordan "kom du til" at købe et 10-dages kort? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bro Y!

Det var sgu' en solid præstation du lavede igår! :superman: :superman:

Så skal du og jeg bare finde og os nogen, der kan lære os noget teknik, så det bliver andet end bare all muscle, når der skal cleanes eller presses :laugh: :laugh:

Super godt at se dig igår, fed konkurrence og fede træninger op til. Moooon ikke, at The Bro's kan samles til en træning i ny og næ fremover! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

TAK! for tribute :smile: Hvor er det bare sejt, at du bænker 80 kg til konkurrencen, hvor du allerede har lavet en del andre øvelser.

Rigtig god beretning - det lyder som en fantastisk dag :4thumbup:

Jeg var forøvrigt på Barbarellah i aftes og der var fyldt med cross fit'ere (mest internationale, tror jeg), som jeg går du fra havde været til konkurrencen. Jeg så dog ikke nogen jeg kendte..

Du er jo mit bænkpres idol! :bigsmile: Og det er det jeg synes er så fascinerede med konkurrencer. At man kan så meget mere end til almindelig træning, fordi adrenalinen bare kører rundt i kroppen ...

Og det var virkelig en dejlig dag!

Ja, der var en après-crossfit party for alle deltagere på Barbarellah i går. Hvordan vidste du det, at de var CrossFittere? De gik forhåbentligt ikke rundt med CF trøjer på en cocktail bar?? Det ville godt nok være dårlig tøjstil :blink:

Hehe :laugh: Nej, jeg har ikke prøvet det, men synes egentlig det lyder som noget jeg ville synes om. Ved du hvor varmt det er? Jeg forestillede mig bare sådan 40o-ish, men du får det til at lyde som en sauna :unsure:

Hvordan "kom du til" at købe et 10-dages kort? :laugh:

Det er heller ikke varmere end 40 grader ... men jeg lover dig, det føles som 80 :gal: Og jeg er fan af både sauna og yoga, men kombinationen af de to ting er ret giftig :tongue:

Tja, en af mine veninder anbefalede det og jeg troede virkelig, at jeg ville synes vældig godt om det, og så købte jeg det der 10-dages kort. Men jeg skal nu nok få det brugt. Mine vejrtrækningsproblemer dengang skyldtes muligvis også ham ved siden af mig, som - hvis man nu skulle bedømme det efter lugten - havde samme t-shirt på for 5. gang i træk. Jeg er lidt sart, hvad lugte angår :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hej Bro Y!

Det var sgu' en solid præstation du lavede igår! :superman: :superman:

Så skal du og jeg bare finde og os nogen, der kan lære os noget teknik, så det bliver andet end bare all muscle, når der skal cleanes eller presses :laugh: :laugh:

Super godt at se dig igår, fed konkurrence og fede træninger op til. Moooon ikke, at The Bro's kan samles til en træning i ny og næ fremover! :bigsmile:

Tak Bro Kauf ... vi var alle tre seje .. Og på et eller andet tidspunkt får vi allesammen lov til at gå all out og vise, hvad vi duer til.

Jep, der skal øves så meget mere teknik ... vi har lidt over to måneder indtil Christmas Challenge. Vi skal begge to sætte rekorder i C&J og snatch indtil da!

Og ja, så hyggeligt at have mine yndlingsbros i nærheden hele dagen i går .. Jeg er så stolt af jer! Og jeg er frisk på træning any time :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share