Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

For silvan du fyrer den af Daisygirl.. Så har man ikke lige fået kigget med i din log de sidste par uger og pludseligt disker du op med tider på Grace og Fran, som vi andre blot kan drømme om, at slå som mandfolk.. Det er squ probs herfra. Keep up the good work!! :superman:

Så kan du lære det Kousgaard!! Man vender ikke bare min log ryggen til .. herinde sker der good stuff :wink:

Men tak tak - jeg er selv ret stolt over de tider :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 30-01-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 4 - Day 1 (5. cycle - DELOAD)

Pres

5 x 15 kg

5 x 15 kg

3 x 15 kg

5 x 18 kg

5 x 23 kg

5 x 28 kg

:sleeping::sleeping::sleeping:

Så ville jeg lige øve lidt HSPUs og pullups for at blive klar til lørdag. Og der findes vist ikke en bedre workout til det end denne her:

Finisher

AMRAP på 12 min

3 HSPU

3 Pullups

3 HSPU

6 Pullups

3 HSPU

9 Pullups

Score: 6 runder (+3 +3 +3 +6 +3)

Idéen var, at jeg skulle lave WODen stille og roligt, og det gjorde jeg også. Alligevel slog jeg min score fra sidste gang jeg lavede den workout d. 27. september. 63 HSPUs og 117 pullups uden problemer - nu kan det kun gå for langsomt til det bliver lørdag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så ville jeg lige øve lidt HSPUs og pullups for at blive klar til lørdag. Og der findes vist ikke en bedre workout til det end denne her:

Finisher

AMRAP på 12 min

3 HSPU

3 Pullups

3 HSPU

6 Pullups

3 HSPU

9 Pullups

Score: 6 runder (+3 +3 +3 +6 +3)

Idéen var, at jeg skulle lave WODen stille og roligt, og det gjorde jeg også. Alligevel slog jeg min score fra sidste gang jeg lavede den workout d. 27. september. 63 HSPUs og 117 pullups uden problemer - nu kan det kun gå for langsomt til det bliver lørdag :tongue:

Hvem har mon fundet på sådan en fed finisher? :smile: Jeg er sikker på, at du fremviser god dagsform lørdag, DaisyBro.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 01-02-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 4 - Day 3 (5. cycle - DELOAD)

Bænkpres

5 x 20 kg

5 x 30 kg

3 x 33 kg

5 x 33 kg

5 x 40 kg

5 x 48 kg

Wendler Week 4 - Day 4 (5. cycle - DELOAD)

Squat

5 x 20 kg

5 x 30 kg

3 x 33 kg

5 x 33 kg

5 x 40 kg

5 x 48 kg

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 04-02-2012

Butcher's Classics

Superfed dag i Garagen med gode klassiske CrossFit workouts

Mit hold blev nr. 4 med kun 1 points forskel til 3. pladsen. Vores to drenge har aldrig prøvet at stille op til en konkurrence før, og vi nåede heller ikke at træne sammen inden. Alligevel var holdånden helt i top - vi kæmpede hårdt og hyggede endnu hårdere hele dagen.

Fedt arrangement! :4thumbup:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Mandag 06-02-2012

Træning i Garagen med Dan Dagsform og Huggy Bear (som gav mig et dejligt kæmpe bear hug :wub: )

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 1 - Day 1 (6. cycle)

Pres

5 x 20 kg

5 x 23 kg

3 x 28 kg

5 x 30 kg

5 x 35 kg

5 x 40 kg

Pres

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

Chinups

10 x BW

Og så brugte jeg ca. 45 minutter på at øve MUs

Jeg er stadigvæk lidt øm i overkroppen efter lørdag .. så det var fint jeg fik lagt stille og roligt ud.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 07-02-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 1 - Day 2 (6. cycle)

Dødløft

5 x 48 kg

5 x 58 kg

3 x 70 kg

5 x 73 kg

5 x 88 kg

12 x 100 kg

Dødløft

10 x 65 kg

10 x 65 kg

10 x 65 kg

10 x 65 kg

10 x 65 kg

Anchored situps

15 x BW + 5 kg skive bag nakken

15 x BW + 5 kg skive bag nakken

15 x BW + 5 kg skive bag nakken

15 x BW + 5 kg skive bag nakken

15 x BW + 5 kg skive bag nakken

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 08-02-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 1 - Day 3 (6. cycle)

Bænkpres

5 x 33 kg

5 x 43 kg

3 x 50 kg

5 x 55 kg

5 x 63 kg

6 x 70 kg

Bænkpres

10 x 43 kg

10 x 43 kg

10 x 43 kg

10 x 43 kg

10 x 43 kg

supersettet med

KB rows

10/10 x 16 kg

10/10 x 20 kg

10/10 x 20 kg

10/10 x 20 kg

10/10 x 20 kg

Finisher

5 runder af:

30 sek battling rope

2 baner Farmer's walk med 2x20 kg jerry cans og Fat Gripz

Link to comment
Share on other sites

Hi Daisy, nice strong numbers!

I am counting on you for kettlebell DM though!

There can't be many girls lifting 28kg so I hope you'll be one, given your strength...

Thanks Thierry :bigsmile:

Honestly, I was thinking the same - that given my strength I'd be fine to compete in the Strong(wo)man division. Until the day I actually picked up a 28 kg KB and tried to do a C&J with it :laugh: I managed to do 1 with my right arm - it felt really heavy, but my technique was ok and the KB came up fine. The left side on the other hand ... totally different story. I had no control over the movement at all .. quite humiliating I must say :unhappy:

However, I must admit that you did push my buttons by posting that video. If that skinny lady can do 32 C&J in 4 minutes, I sure as hell can train myself up to be able to do jerks with both arms.

My registration for the KB DM is in your inbox now :wink:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud over hele linjen - ditto med dagsformen, bro! :)

Tak bro :smile:

Træningen denne uge har godt nok været meget stille og rolig ... for ikke at sige røvkedelig, men der er lys forude :w00t:

Den dag jeg laver 6x70 i bænkpres er jeg lykkelig! I øvrigt stalkede jeg dig på facebook, awesome dagsform girl :devil:

Weeeee - du er en dejlig stalker at have Pigehest :wub:

Jeg takker !!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 09-02-2012

Opvarmning

500 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 1 - Day 4 (6. cycle)

Squat

5 x 35 kg

5 x 43 kg

3 x 53 kg

5 x 55 kg

5 x 65 kg

14 x 73 kg (Rep PR!)

I dag var jeg i de bedste hænder med min squat. Jeg havde både Strøyer og Thor ved min side for at coache mig igennem repout-sættet. Begge to går meget op i, at der bliver brugt eksemplarisk teknik i alt. Og jeg er virkelig ærgerlig over, at jeg ikke fik optaget en video af mit repout, fordi det var så smukt. Strøyer bagved mig for at spotte og give tekniske hints, Thor foran mig for at give hints og jeg i midten med eksemplarisk teknik. Åhhhhh så smukt et syn det var :wub:

Box stepups

langsomt og kontrolleret med fokus på knæpositionen

10/10

10/10

10/10

10/10

10/10

Metabolic swings

10 x 24 kg

10 x 32 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Nu er det sket det, at det kun lige er torsdag, og jeg er allerede færdig med mit Wendler program. Resten af ugen står derfor på gøgl og CrossFit.

I morgen skal jeg træne igen.

Jeg tænker jeg prøver Dan Dagsforms finisher fra i går.

Jeg tænker jeg slår hans tid.

Jeg tænker det burde være muligt.

Link to comment
Share on other sites

Do it bro! Så slår du også min makker fra Christmas Challenge :wink: Husk lige en ca. 3000 kg tonnage i dybe ben inden? :cool:

I did it!

Og du er forhåbentligt ikke i tvivl om, at jeg kan slå Danmarks bedste kvindelige CrossFitter i den rigtige workout :wink:

Det passede desværre ikke lige med dybe ben inden, siden jeg lige kørte ben i går .. lad os sige, at det er grunden til at jeg kom til at sparke din booty i denne workout :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 10-02-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Ja, og så var det jo i dag, jeg ville prøve at slå Dan Dagsforms tid i den fine 5 runders finisher han lavede forleden dag. Jeg forventede, at den ville blive ubehagelig, men jeg ville gerne være mindst 2 minutter hurtigere ...

5 runder på tid:

5 Power Cleans, 40 kg

10 Front Squats, 40 kg

5 Jerks, 40 kg

10 Pullups

Tid: 10:37

Missionen lykkedes! :superman:

Jeg klarede mit mål, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt tilfreds med præstationen. Jeg slackede for meget attitudemæssigt og tillod mig selv pauser, som ikke var nødvendige. En dag, når jeg har fortrængt, hvor modbydelig workouten er, prøver jeg den igen. Og så får jeg en tid under 10 minutter! :devil:

Fordi det er blevet ret populært med træningsvideoer på MOL og for at bevise, at jeg ikke har talt forkert :wink: her en video af workouten.

Finisher

1 min flutter kicks

1 min planke

1 min flutter kicks

1 min sideplanke højre

1 min flutter kicks

1 min planke venstre :gal:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Fredag 10-02-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Ja, og så var det jo i dag, jeg ville prøve at slå Dan Dagsforms tid i den fine 5 runders finisher han lavede forleden dag. Jeg forventede, at den ville blive ubehagelig, men jeg ville gerne være mindst 2 minutter hurtigere ...

5 runder på tid:

5 Power Cleans, 40 kg

10 Front Squats, 40 kg

5 Jerks, 40 kg

10 Pullups

Tid: 10:37

:1356: Hold op hvor sejt. Bare at kunne tage 5 x 10 pull ups :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 10-02-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Ja, og så var det jo i dag, jeg ville prøve at slå Dan Dagsforms tid i den fine 5 runders finisher han lavede forleden dag. Jeg forventede, at den ville blive ubehagelig, men jeg ville gerne være mindst 2 minutter hurtigere ...

5 runder på tid:

5 Power Cleans, 40 kg

10 Front Squats, 40 kg

5 Jerks, 40 kg

10 Pullups

Tid: 10:37

Missionen lykkedes! :superman:

Jeg klarede mit mål, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt tilfreds med præstationen. Jeg slackede for meget attitudemæssigt og tillod mig selv pauser, som ikke var nødvendige. En dag, når jeg har fortrængt, hvor modbydelig workouten er, prøver jeg den igen. Og så får jeg en tid under 10 minutter! :devil:

Fordi det er blevet ret populært med træningsvideoer på MOL og for at bevise, at jeg ikke har talt forkert :wink: her en video af workouten.

Finisher

1 min flutter kicks

1 min planke

1 min flutter kicks

1 min sideplanke højre

1 min flutter kicks

1 min planke venstre :gal:

Fed video, og tillykke med den gode tid :bigsmile:

Er super imponeret over din teknik, og så er det bare kanon fedt at se dig køre så pæne pull-ups. Så videoen sammen med Kousgaard herinde og vi blev enige om at det var satme giftigt kørt :superman:

Link to comment
Share on other sites

Thanks Thierry :bigsmile:

Honestly, I was thinking the same - that given my strength I'd be fine to compete in the Strong(wo)man division. Until the day I actually picked up a 28 kg KB and tried to do a C&J with it :laugh: I managed to do 1 with my right arm - it felt really heavy, but my technique was ok and the KB came up fine. The left side on the other hand ... totally different story. I had no control over the movement at all .. quite humiliating I must say :unhappy:

However, I must admit that you did push my buttons by posting that video. If that skinny lady can do 32 C&J in 4 minutes, I sure as hell can train myself up to be able to do jerks with both arms.

My registration for the KB DM is in your inbox now :wink:

Sejt! Jeg glæder mig til at følge din KB træning. 28kg er jo heavy as fuck som kvinde. Jeg kan slet ikke komme mig over, at det tynde gespenst i videoen kan tage så mange :blink:

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

:1356: Hold op hvor sejt. Bare at kunne tage 5 x 10 pull ups :bowdown:

Jamen, du er da godt på vej selv kunne jeg se i din log. Den skal jeg da følge med i fra nu af :4thumbup:

Fed video, og tillykke med den gode tid :bigsmile:

Er super imponeret over din teknik, og så er det bare kanon fedt at se dig køre så pæne pull-ups. Så videoen sammen med Kousgaard herinde og vi blev enige om at det var satme giftigt kørt :superman:

Tusind tak Martin :bigsmile:

Jeg er faktisk ikke helt tilfreds med mine jerks, der er nogle ting, der skal rettes op på - men det er vist en omgang flueknepperi i forhold til hvor presset jeg var.

Og hyggeligt med jer to, der ser træningsvideoer sammen :4thumbup:

Sejt! Jeg glæder mig til at følge din KB træning. 28kg er jo heavy as fuck som kvinde. Jeg kan slet ikke komme mig over, at det tynde gespenst i videoen kan tage så mange :blink:

I know! Det er så tungt. Mændene skal i samme disciplin i øvrigt bruge en 40 kg KB - det er vist også en slags vægt :crazy:

Jeg har lige googlet hende, og hun vejer så åbenbart også kun 60 kg. Jeg er vildt imponeret over den præstation - jeg får virkelig noget at se til :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 13-02-2012

Opvarmning

Niks

Wendler Week 2 - Day 1 (6. cycle)

Pres

5 x 20 kg

5 x 23 kg

3 x 28 kg

5 x 33 kg

5 x 38 kg

1 x 43 kg

FAIL! Det er anden uge, så jeg burde have lavet mindst 3 reps. Det er første gang jeg failer i min Wendler :unhappy:

Så havde jeg en aftale om at træne på hold sammen med Eva .. der var Frank på programmet i dag, og jeg vil gerne se, om jeg kunne slå min tid fra sidste gang jeg lavede den i oktober ..

Frank

3 runder af:

5 thrusters, 50 kg

10 pullups

10 clapping pushups

FAIL igen! Efter første runde var jeg nødt til at pille 5 kg af stangen. Presmekanismen var bare slet ikke med til det sjove i dag. Og det føltes som et kæmpe nederlag ikke at kunne lave WODen rx'ed ...

Tid: 5:39 and not a happy camper :unhappy:

On the bright side: Af frustration over de skidetunge thrusters lavede jeg alle mine pullups unbroken - nok første gang jeg har prøvet det i en workout.

Og videre! I morgen er jeg sej igen ..

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 14-02-2012

Crazy dag på jobbet :crazy: ... så jeg var helt drænet for energi og havde egentlig bare lyst til at gå hjem, lægge mig på stuegulvet i fosterstilling og sutte på tommelfinger. Men det er der aldrig nogen, der er blevet stærk af - og jeg lovede jo også mig selv i går at være sej i dag - så jeg klemte ballerne sammen og cyklede ud til Garagen.

Her blev jeg modtaget af Dan Dagsform med en Valentines indtjekning :wub::wub: og så var jeg klar til ny PR.

Opvarmning

lidt udstræk

Wendler Week 2 - Day 2 (6. cycle)

Dødløft

5 x 48 kg

5 x 58 kg

3 x 70 kg

5 x 83 kg

5 x 93 kg

10 x 105 kg (Rep PR!!)

Dødløft

10 x 65 kg

10 x 65 kg

10 x 65 kg

10 x 65 kg

10 x 65 kg

Og så var der også udsolgt, og jeg brugte resten af tiden på at heppe på Dan Dagsform (der satte en lækker ny rekord i backsquat) og alle mulige andre mennesker rundt omkring. På den måde fik jeg også spredt lidt kærlighed i Garagen, hvilket er en dejlig ting at gøre sådan en valentines day! :heartpump:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share