Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 13-03-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Stadigvæk øm i triceps, så jeg gemmer skulderpres til i morgen og starter med dødløft denne uge ...

Wendler Week 2 - Day 2 (7. cycle)

Dødløft

5 x 50 kg

5 x 63 kg

3 x 75 kg

3 x 88 kg

3 x 100 kg

5 x 113 kg (Rep PR)

Bum!

Deficit snatch grip deadlift

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Anchored situps med 8 kg KB bag nakken

10

10

10

10

10

Link to comment
Share on other sites

Jo tak Pernille! :bigsmile: Men hold da op, hvor kan jeg stadigvæk mærke den workout i min krop ... mine triceps er stadigvæk ømme :crazy: Jeg tror, jeg er ved at være for gammel til det her CrossFit pjat! Er du helt frisk igen?

Den WOD har ødelagt mig for vildt! Jeg er øm i bryst, delts, abs og ben. Den var vist ikke for sarte sjæle :innocent: Gad vide om jeg har 3. dags DOMS imorgen?

Link to comment
Share on other sites

Den WOD har ødelagt mig for vildt! Jeg er øm i bryst, delts, abs og ben. Den var vist ikke for sarte sjæle :innocent: Gad vide om jeg har 3. dags DOMS imorgen?

Det ville ikke undre mig, hvis du fik 3. dags DOMS af den :crazy: Jeg er langt om længe ved at være klar igen. Lige til tiden til at kunne smadre kroppen endnu en gang i 12.4, der udkommer i morgen :tongue: Lad os se, hvad de nu har fundet på :dry:

Bro.... Du burde næsten beholde det. Der er ikke mange PR's i det for mig :unhappy: Dit selskab havde i øvrigt klædt min finisher i dag. Den var lige noget for dig! :smile:

Mener du det?? :blink:

Den lyder som en meget flot finisher lige efter Miss Daisys smag, den vil jeg gerne prøve en dag ... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 14-03-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 1 (7. cycle)

Skulderpres

5 x 15 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

3 x 28 kg

3 x 33 kg

5 x 38 kg

Jeg bliver vist svagere og svagere i skulderpres :crazy:

Skulderpres

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

supersettet med

Ring pullups med false grip og lockout i bunden

10

10

10

10

10

Og det var så 10 i alt per runde, desværre ikke unbroken ...

Finisher:

Double tabata

Roning

Grasshoppers

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 15-03-2012

1,5 times funktionel hård træning/ slæben af tungt udstyr i Trykkeriet :gal:

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 3 (7. cycle)

Bænk

5 x 30 kg

5 x 35 kg

3 x 43 kg

3 x 50 kg

3 x 58 kg

11 x 65 kg

Jeg bliver vist også svagere og svagere i bænkpres :crazy:

Speed bench

10 x 35 kg

10 x 35 kg

10 x 35 kg

10 x 35 kg

10 x 35 kg

supersettet med

Pendlay rows

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 15-03-2012

Wendler Week 2 - Day 3 (7. cycle)

Bænk

5 x 30 kg

5 x 35 kg

3 x 43 kg

3 x 50 kg

3 x 58 kg

11 x 65 kg

Jeg bliver vist også svagere og svagere i bænkpres :crazy:

Nu er det jo også din 7. cyklus, du kan ikke lave PR hver gang seje pige :cool: Og i næste uge er du sikkert helt vild igen, hvis jeg kender dig ret.

PS. Det er først i dag at jeg ikke har DOMS i mit bryst mere efter søndagens strabadser! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo også din 7. cyklus, du kan ikke lave PR hver gang seje pige :cool: Og i næste uge er du sikkert helt vild igen, hvis jeg kender dig ret.

PS. Det er først i dag at jeg ikke har DOMS i mit bryst mere efter søndagens strabadser! :crazy:

Ok - du har jo ret din seje pony :blush:

Og styrken er tilsyneladende heller ikke forsvundet helt - bare vandret lidt længere ned så jeg kan dødløfte og squatte tungt :smile:

PS. Ahhh - jeg tænder virkelig af på CrossFit når workouten er så dum, at den påvirker ens træning så mange dage bagefter :nonono: Men jeg glæder mig til at lave 12.4 - så får jeg for en gangs skyld DOMS i lårbasserne, det har jeg nemlig slet ikke prøvet endnu de sidste tre uger :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 16-03-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 4 (7. cycle)

Squat

5 x 38 kg

5 x 48 kg

3 x 58 kg

3 x 65 kg

3 x 75 kg

11 x 85 kg (Rep PR)

Bum!

Bulgarian split squats

Slooooow motion

10/10 x BW

10/10 x BW + 16 kg

10/10 x BW + 16 kg

10/10 x BW + 16 kg

10/10 x BW + 16 kg

Finisher

1 min flutterkicks

1 min planke

1 min flutterkicks

1 min sideplanke

1 min flutterkicks

1 min sideplanke

Link to comment
Share on other sites

Ok - du har jo ret din seje pony :blush:

Og styrken er tilsyneladende heller ikke forsvundet helt - bare vandret lidt længere ned så jeg kan dødløfte og squatte tungt :smile:

PS. Ahhh - jeg tænder virkelig af på CrossFit når workouten er så dum, at den påvirker ens træning så mange dage bagefter :nonono: Men jeg glæder mig til at lave 12.4 - så får jeg for en gangs skyld DOMS i lårbasserne, det har jeg nemlig slet ikke prøvet endnu de sidste tre uger :wink:

Det er jo det. Og du er pisse stærk!

Doms i lårbasserne er også noget af det bedste!

Link to comment
Share on other sites

Ok - du har jo ret din seje pony :blush:

Og styrken er tilsyneladende heller ikke forsvundet helt - bare vandret lidt længere ned så jeg kan dødløfte og squatte tungt :smile:

PS. Ahhh - jeg tænder virkelig af på CrossFit når workouten er så dum, at den påvirker ens træning så mange dage bagefter :nonono: Men jeg glæder mig til at lave 12.4 - så får jeg for en gangs skyld DOMS i lårbasserne, det har jeg nemlig slet ikke prøvet endnu de sidste tre uger :wink:

Det er også meget sejere at dødløfte og squatte tungt :superman: og der er du jo så også mega stærk!

Der kommer vist både DOMS i lårbasser, lægge og skuldre efter 12.4.

Meget sjovt det du snakkede om for noget tid siden med at folk ville få skulderproblemer, jeg tror nok der er nogen der ender med nogle meget trælse af slagsen inden længe...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det. Og du er pisse stærk!

Doms i lårbasserne er også noget af det bedste!

Det er såå lækkert med DOMS i lårbasserne. Jeg har det for vildt i dag med mine tunge ben :laugh:

Det er også meget sejere at dødløfte og squatte tungt :superman: og der er du jo så også mega stærk!

Der kommer vist både DOMS i lårbasser, lægge og skuldre efter 12.4.

Meget sjovt det du snakkede om for noget tid siden med at folk ville få skulderproblemer, jeg tror nok der er nogen der ender med nogle meget trælse af slagsen inden længe...

Ja, det ville slet ikke undre mig :crazy:

Jeg fik selv problemer med skulderen i torsdags mens jeg knoklede med alt det udstyr. Men jeg fik akupunktur i fredags - så var det lidt bedre. Og efter jeg havde øvet muscle ups lørdag morgen var det helt væk. Den er heller ikke til at blive klog på, sådan en skulder :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 18-03-2012

1 h Muscle up træning med en af vores trænere i Hellerup

Jeg lavede en masse forsøg og var meget tæt på at få en MU flere gange, men jeg blev trættere og trættere undervejs, så der var ingenting at gøre.

Bagefter 3 timers træner-/dommertjans for Games Open WOD og en 40 minutters cykeltur hjem i modvind :crazy: Derhjemme skulle jeg egentlig bare hvile mig lidt på min sofa, men faldt så i søvn i 2,5 timer :blink: Og da jeg vågnede vidste jeg, at det var i dag eller aldrig. Og så tog jeg ned i centret igen.

Jeg fik 3 fails, men i nr. 4 forsøg lykkedes det ... min første MU!! :4jumpy:

Og så lavede jeg 12.4 også ..

Complete as many rounds and reps as possible in 12 minutes of:

150 Wall balls (14lbs to 9' target)

90 Double-unders

30 Muscle-ups

Score: 241 (150 + 90 + 1!!!)

Yay! Det var for vildt!! :alright:

Wall balls er en irriterende størrelse, men bare det, at målet var sat 30 cm lavere end det vi plejer at bruge, gjorde en kæmpe forskel. Jeg lavede 10 x 15 reps hele vejen igennem. Så Double Unders, som kørte ok-ish - skuldrene var ret trætte, og det kunne mærkes. Efter DU var der lidt under 2 minutter tilbage. Dyb indånding, masser af kridt på hænderne ... og så fik jeg den muscle up. Den var ikke nær så god som den første, men op kom den. Og det var så vigtigt! Jeg prøvede et par gange igen bagefter, men så var der ingen kræfter mere. Og den ene MU var alligevel mere end jeg havde regnet med. Så syntes jeg godt, jeg kunne kalde det en dag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med MUs! Du er for vild! :superman:

+1 herfra, du er for vild Y :superman:

Du skal da også have et stort TILLYKKE her med din(e) muscle ups! :cheer:

:yahoo::alright::dumbbell_lift::worship::superman::devil:

Bro bro bro! Stolt - er nærmest en underdrivelse! Grats!

Tusind tak allesammen! Det er altså noget af en milepæl i min CrossFit "karriere"!!! Og hold da helt op, hvor har det bare taget mig lang tid at få den :blush: Næste mål må være 30 MUs på tid :wink:

Første gang jeg er på din log. Du løfter godt nok for vildt. Bare fortsæt sådan :4thumbup:

Jamen tak JernHenrik! Det vil jeg gøre!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 19-03-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 3 - Day 1 (7. cycle)

Skulderpres

5 x 15 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

5 x 30 kg

6 x 38 kg

Skulderpres

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

supersettet med

Ring pullups med false grip og lockout i bunden

10

10

10

10

10

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 20-03-2012

Glædeligt gensyn med DBroM i Garagen :w00t:

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 3 - Day 2 (7. cycle)

Dødløft

5 x 50 kg

5 x 62,5 kg

3 x 75 kg

5 x 95 kg

3 x 107,5 kg

0 x 120 kg

0 x 120 kg

Der sidder stadigvæk 150 wallballs i min bagkæde, så stangen kom kun lige 10 cm op begge gange :nonono:

Finisher

AMRAP på 8 minutter:

3/3 TGUs, 16 kg

5 Pullups

7 KB swings, 24 kg

Score: 3 (+3/3 + 5)

Lidt uinspireret træning efter en hård dag på arbejde .. men det var dejligt at se Dan Dagsform igen :wub:

Link to comment
Share on other sites

For helvede da, var du i Garagen i dag sammen med Dagsformen? Sådan noget bør meldes ud offentligt, så der er mulighed for at omlægge div. trænings+familieplaner :laugh: Meeen, mon ikke der skulle blive en mulighed i fremtiden...? Ellers tillykke med en fremragende 12.4 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share