Svært ved forbræning...


crisis
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det er lidt svært at forbrænde mere end man spiser, jeg plejer normalt at træne en 1 time på cross, og udfra måleren på den forbrænder jeg kun 500 cal, der jo ingenting iforhold til hvad jeg indtager, 100 mL morgenmild indenholder jo 60 kCal... hvordan kan man forbrænde mere end man indtager ?...

Link to comment
Share on other sites

Ved at indtage mindre.

Bare sådan noget som grøntsager indeholder meget væske, og har dermed en utrolig god mæthedsfaktor i forhold til de kalorier de indeholder.

Læs evt. artiklen på forsiden omkring mæthedsfaktoren!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er lidt svært at forbrænde mere end man spiser, jeg plejer normalt at træne en 1 time på cross, og udfra måleren på den forbrænder jeg kun 500 cal, der jo ingenting iforhold til hvad jeg indtager, 100 mL morgenmild indenholder jo 60 kCal... hvordan kan man forbrænde mere end man indtager ?...

Du skal jo heller ikke forbrænde mere end du indtager:D Jeg forstår egentlig ikke hvad du spørger om et glas morgenmild, går ud fra det er juice er jo på på 180 kcal måske. Hvad er problemet i det? Du har måske et ligevægtsindtag på alt mellem 2000-3500 kcal alt afhængig af hvor stor du er, men det er jo for at beholde dine vægt, deraf LIGEvægtsindtag. Hvis du så forbrænder 500 kcal så kan du jo indtage dit ligevægtsindtag og stadig være 500 kcal i underskud = DU TABER DIG.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share