Vægttab uden løb/cykling?


CC_rider
 Share

Recommended Posts

Hej med jer,

Jeg søger råd til hvordan jeg kan tabe mig uden løb/cykling etc.

Jeg har tidligere løbet en del, men jeg brækkede uheldigvis to tæer sidste år, og det har givet mig nogle problemer efterfølgende. Jeg skal opereres i foden senere på året, men jeg ville rigtig gerne tabe nogle kilo i mellemtiden, da min vægt er steget de sidste par måneder. Jeg er naturligvis klar over at der skal mere fokus på kosten - og det kommer der, men er der nogle alternative metoder til at forbrænde nogle kalorier hjemme hos sig selv?

Det skal siges at jeg sagtens kan gå - men løb, cykling o.s.v. er desværre udelukket.

Der hvor jeg primært skal tabe mig er på maven - den er begyndt at blive lidt for stor.

På forhånd tak for hjælpen!

Link to comment
Share on other sites

Hej med jer,

Jeg søger råd til hvordan jeg kan tabe mig uden løb/cykling etc.

Jeg har tidligere løbet en del, men jeg brækkede uheldigvis to tæer sidste år, og det har givet mig nogle problemer efterfølgende. Jeg skal opereres i foden senere på året, men jeg ville rigtig gerne tabe nogle kilo i mellemtiden, da min vægt er steget de sidste par måneder. Jeg er naturligvis klar over at der skal mere fokus på kosten - og det kommer der, men er der nogle alternative metoder til at forbrænde nogle kalorier hjemme hos sig selv?

Det skal siges at jeg sagtens kan gå - men løb, cykling o.s.v. er desværre udelukket.

Der hvor jeg primært skal tabe mig er på maven - den er begyndt at blive lidt for stor.

På forhånd tak for hjælpen!

Skal det være hjemme? Ellers var romaskine måske en mulighed, men svært at sige om det vil gøre ondt i din tå umiddelbart. Ellers er det jo for at tabe dig som du selv siger vigtigt med kosten, så du kan reelt godt tabe dig uden den helt store træning, det er bare i realiteten svært i praksis. Når du siger du godt kan gå kan du sagtens tabe dig på den måde, gå nogle lange ture og så supplere med et hjemmestyrketræningprogram : http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/et_styrkeprogram_til_alle/

MVH

fcqv1st

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share