Frømandsoptagelsesprøven 2010 - træningsmakker


JS82
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg sørger en træningsmakker til frømandsoptagelsesprøven i uge 44. Jeg var med sidste år og gennemførte den hårde landdel. Desværre røg jeg ud i vanddelen, og det er også derfor at jeg hovedsagligt ønsker at træne vanddelen. Dvs. spring, dykning, bjergning og almenlig brystsvømning. Normalt træner jeg i Bellahøj Svømmestadion som har rigtige gode faciliteter.

Derfor, hvis du også har planer om at gennemføre frømandsoptagelsesprøven i uge 44 og har lyst til at træne og udveksle erfaringer, er du velkommen til at skrive tilbage.

Yours

JS82

Link to comment
Share on other sites

kan vi ikke høre om din baggrund?

Der kunne være interresant, og måske nemmere for dig at finde en træningsmakker hvis du siger lidt om din sport/træning baggrund :)

Hej S. Tak for dit svar.

Jeg var som sagt med sidste år så jeg har en god ide om hvad det kræver. Jeg har altid været god til at løb og udholdenhed, så det behøver jeg ikke at træne så meget på.

Jeg er dog mere bekymret for vanddelen. Jeg har gået til svømning knap et år.

Kan dykke 40 meter og svømmer ok crawl. (jeg er ikke konkurrencesvømmer). Jeg svømmer knap 2000 meter når jeg er i svømmehallen.

Jeg skal dog træne intensivt brystsvømning, bjergning og udspring.

Som sagt søger jeg en træningsmakker til en eller flere af de ovenstående discipliner.

Link to comment
Share on other sites

Dav JS...

Jeg bor desværre ikke selv i København eller nær området, nærmere bestemt Nykøbing Sj.

Så hvis det ikke er nået problem for dig at skiftes til at mødes, så kan du sende mig en PM (Privat besked)

Mvh 321.

Ps. Hvis du har spørgsmål til mit trænings niveau kan du bare kigge i min log...

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share