Hård spinning i Valby området?


ntm
 Share

Recommended Posts

Hey håber i kan hjælpe med lidt holdninger. Jeg har fundet en del om dette emne ved at søge på forummet, men ikke som helt passer på hvad jeg søger.

Jeg er lige flyttet til Valby og vil melde mig i et fitnesscenter med det primære formål at blive presset hårdt på cykel 2-3 gange om ugen igennem vintersæsonen. Har tidligere kørt super god spinning med en cykel klub 1½-2 timer 1 gang om ugen med en instruktør som presser en så jeg får kørt mig helt ud i intervallerne (en god time giver ofte røde øjne efterfølgende ;=). Men nu vil jeg godt op på 2-3 gange om ugen med 1½-2 timer hårde træninspas på cykel (er gået lidt kold i og træne alene med mp3 afspiller og pulsur).

Hvilke centre skal jeg vælge? Jeg bor midt imellem fitness dk og fitnesworld i valby. Er der evt nogle cykel eller tri klubber som kører nogle lukkede spinningshold i det område?

Jeg kan se at fitness dk har nogle elite hold som lyder spændende og fitnessworld kun har niveau 1 og 2. Men hvor højt bliver overliggeren reelt sat på de enkelte niveauer?

Håber i kan hjælpe.

V:H

Niels

Link to comment
Share on other sites

Jeg køre en "2" time i det Fittworld center der ny flytter ned til Ny Ellebjergvej den 6/9. Jeg køre onsdage 17.15

Det er en time som i indendørstiden bruges af flere tri/cykelfolk. Der er tryk på. Jeg har flere gode kollegaer - også på Moesdalsvej hvor f.eks Sunes timer kan anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Cmailla

Tak for tip.

Kender du nogle af de 4 du nævner og hvem ville du anbefale?

prøver og tage en prøvetime både i fitnessdk og fitnessworld da jeg er lidt spændt på hvor højt elite og niveau 2 ligger i forholdet til hinanden.

Heldigvis er luften stadig varm udendørs så der går nok 1 måneds tid inden jeg beslutter mig.

V:H

NTM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share