Platfod løbet søger hjælp :(


JesperNorrisSkov
 Share

Recommended Posts

Hej,

Kæresten og jeg er begyndt at løbe i starten af sommeren. Tidligere har jeg brugt nogle billige løbesko, som faktisk fungere ok.

Men da vi nu er begyndt at løbe længere og hurtigere, kommer min "platfod" til kort.

Jeg for ondt i trædepladerne under føderne.

Mit spg er så:

Kan jeg gå ned og købe nogle "alm" løbesko og følge vejledningen i butikken, eller skal jeg et bestemt sted hen for at få nogle sko ?

Jeg anvender indlæg i mine sko til dagligt for ikke at belaste mine ben, men sådan nogle indløg kan vel ikke ligge i nogle moderne løbesko, eller kan de ?

Håber der er nogle som kan hjælpe...

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Kæresten og jeg er begyndt at løbe i starten af sommeren. Tidligere har jeg brugt nogle billige løbesko, som faktisk fungere ok.

Men da vi nu er begyndt at løbe længere og hurtigere, kommer min "platfod" til kort.

Jeg for ondt i trædepladerne under føderne.

Mit spg er så:

Kan jeg gå ned og købe nogle "alm" løbesko og følge vejledningen i butikken, eller skal jeg et bestemt sted hen for at få nogle sko ?

Jeg anvender indlæg i mine sko til dagligt for ikke at belaste mine ben, men sådan nogle indløg kan vel ikke ligge i nogle moderne løbesko, eller kan de ?

Håber der er nogle som kan hjælpe...

Er ikke så skarp på det du netop stiller som problemstilling, men vil råde dig til at gå ned i den nærmeste løbebutik og få foretaget en løbeanalyse og derudover få den vejledning du har brug for, hvilket jeg selv har benyttet mig af med stor succes.

Håber ovenstående kunne hjælpe.

MVH

geniet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share