JS taler om sig selv, - efter forlæg af MZ!


JØRGEN STORM
 Share

Recommended Posts

På foranledning af MZ åbnes hermed en tråd, hvor alle irrelevante kommentarer af mest ordinære danske 3. sortering kan samles under et!

Ingen sten skal forblive uvendt, - og INTET emne er for odiøst, infantilt eller vulgært til IKKE at få den plads der påkræves.

Samtidig må man antage at MZ holder kløerne væk, idet ideen jo var hans egen!

:D :devil: :angry: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig bevæget mig meget på Getbig generelt og slet ikke deres debatforum specifikt. Derfor kender jeg dig kun fra Dopingforumet, MS-tråden og diverse "rygter/tilkendegivelser" fra andre MOLboere vedrørende dig.

Min mening om dig, må derfor hvile på et noget mangelfuldt vidensgrundlag af din person og kunnen.

Der skal ikke rejses tvivl om, at jeg er blevet overbevist om, at du besidder meget stor viden indenfor træning og tilhørende områder. Mit "problem" vedrørende dig går altså ikke på indholdet af det, du skriver, men på formen af samme.

Hvorfor kan du ikke skrive indlæg i en mere imødekommende, ikke-ironisk, ikke-arogant og ikke-sarkastisk tone og skrift.

For mig er din stil bare støj. Man skal bruge en hel del koncentration på at udskille, hvad der er pointen, meningen og indholdet i dine indlæg og hvad der personlige fornærmelser/syrede kommentarer til ditte og datten.

Denne støj er altså bare "overflødig". Den bidrager ikke til indholdet, og den gør dig hverken mere spændende eller mere ophøjet - så hvorfor????

PS: Velkommen til MOL JS. :) Vi ser altid med glæde på nye medlemmer, og det er dog sjældent at der kommer nye medlemmer på MOL af din kaliber. :bigsmile:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

PS: Velkommen til MOL JS. :) Vi ser altid med glæde på nye medlemmer, og det er dog sjældent at der kommer nye medlemmer på MOL af din kaliber. :bigsmile:

Og de 100% andre der er kommet i år har været luft i luftkarsteller. :lol:

Jeg syntes ikke Onkel Jørgen er så, slem som han var lige da han ankom til MOL, der var alle narkomaner, jubelidioter, åndsamøber og lignende. Jeg kan se at han har lyttet til vores "råb" og er blevet langt mere diplomatisk i sin formulering. Men når blodet koger og diskussionen kører kan det glippe og det syntes jeg er iorden, det kender du selv jarvig. Med kun en lille måned på bagen, aktivt ihvertfald, er han blevet en helt god "socialkrabat-10%", så om et halvt års tid, tør jeg godt lade ham babysitte. ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Ha, ha, - troede da IKKE nogen virkelig gad kommentere noget som helst i denne tråd, - jeg oprettede den blot for IKKE at være ulydig - gud forbyde det - overfor MZ, som bragte forslaget til torvs!

Nevø anyone:

"Det er første gang Onkel Jørgen bevæger sig uden for doping forummet - MS tråden undtaget - så gi' ham lige en chance til at finde orienteringen!!! "

Ikke korrekt, - så langt fra endda!

jarvig 13:

"Man skal bruge en hel del koncentration på at udskille, hvad der er pointen, meningen og indholdet i dine indlæg"

Det synes jeg da er en positiv ting, - denne verden har brug for mere tankevirksomhed og koncentration, - IKKE mindre!

Vandpyt:

"Jeg syntes ikke Onkel Jørgen er så, slem som han var lige da han ankom til MOL, der var alle narkomaner, jubelidioter, åndsamøber og lignende"

Nå ja, man kan jo vænne sig til hvad som helst :D , - iøvrigt var det heller IKKE alle, men derimod kun de hjernedøde AS-narkomaner, - hvis mentale pik som bekendt er alt for lille-, jeg kastede mig højt ræbende over over!

"Jeg kan se at han har lyttet til vores "råb" og er blevet langt mere diplomatisk i sin formulering."

Ha, ha, tydeligvis IKKE et synspunkt du deler med ret mange, - heller IKKE undertegnede!

"Med kun en lille måned på bagen, aktivt ihvertfald, er han blevet en helt god "socialkrabat-10%"

Hov hov, nu nærmer det sig bagvaskelse, - iøvrigt en helt umulig sætningskonstruktion, da der pr. definition IKKE findes "gode" socialkammerater, - gys/bvadr!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

som sagt tidligere: jeg synes et højtråbende sprog kan være en rigtigt go ide hvis der er tale om en sag man har en højtråbende mening omkring. En ting man dog skal være opmærksom på: hvis man altid skælder ud over mellemstore ting, hvordan vil man så gøre det klart at man er virkeligt sur/stødt osv. over store og rigtigt store ting?

Kun et enkelt kritikpunkt skal lyde herfra :lol: : LÆR DOG FOR F***** AT BRUGE QUOTE-FUNKTIONEN DIN STORE LEDE BÅTNAKKE ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Der er vel også den ene og anden tanke og formulering, der sådan helt generelt ville have godt af, at man havde sovet på tingene i stedet for med det samme at gå i bro og handle som et dyr, der er trængt op i krogen. Hjernen har også brug for at komme af med affaldsstoffer. :)

Link to comment
Share on other sites

Francis:

"For et trænende individ, kan man vel ikke ligefrem kalde søvnen for non-produktiv.."

Nu træner jeg jo IKKE sådan for alvor, - sådan et lille pikant fitness-nips som mig pusler jo kun lidt med residual-vægtene!

ZooLander:

"Selv i denne tråd har du brugt den!"

Du har simpelthen øjne som en ørn!

(Svaret på dit spørgsmål findes andetsteds, - her var det selvfølgelig en JOKE!)

Litopsi:

"Kun et enkelt kritikpunkt skal lyde herfra : LÆR DOG FOR F***** AT BRUGE QUOTE-FUNKTIONEN DIN STORE LEDE BÅTNAKKE"

Hvorfor skulle jeg dog det?

Men hvis du kan lære mig det, - og IKKE mindst få mig til at huske det i mere end 5 minutter, så besidder du uovertrufne pædagoiske evner!

Et fingerpeg om min ulyst til at overbebyrde min lille hjerne med unødvendige high-tech informationer kan ses i det forhold, at jeg stadigt propper et 4 timers bånd i videoen og trykker record samt long play, hvis der skulle være noget i fjerneren, jeg ønsker at gemme for eftertiden!

mdk:

"Der er vel også den ene og anden tanke og formulering, der sådan helt generelt ville have godt af, at man havde sovet på tingene i stedet for med det samme at gå i bro og handle som et dyr, der er trængt op i krogen. Hjernen har også brug for at komme af med affaldsstoffer"

Selverkendelse er en god ting, - selv når den kommer (for) sent!

Jeg bærer dog ALDRIG nag, så du er til enhver tid velkommen til at vende tilbage, når du er blevet dine "affaldsstoffer" kvit!

(Set i lyset af gårdsdagens produktion, må man forvente, at det kan tage en rum tid!) :D

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

I kan ikke slå os ihjel, vi en del af jer selv!!!!

Sådan er kapitalismen.....

Kritik af JS:

Din politiske insnæverthed er et problem!

Din alt for høje fedt% er et problem!

Din manglende interesse for chilensk vin er et problem!

At du ikke kan nyde en white-russian er et problem!

Ellers er du en fin gammel rotte, fuld af spas, men nogle gange lidt for ond i sulet til en normal småfed gennemsnits dansker... :teachingfinger: :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Syntes da det er meget godt folk er forskellige med forskellige meninger:

Fx kan jeg da godt lide det høje niveau og de mange udtryk JS bruger i hans svar!! Selv om vi er uenige om mange ting så har jeg stadig ikke noget imod ham, så jeg fx vil køre det ud i direkte person fights til ingen nytte!!

Link to comment
Share on other sites

På foranledning af MZ åbnes hermed en tråd, hvor alle irrelevante kommentarer af mest ordinære danske 3. sortering kan samles under et!

Ingen sten skal forblive uvendt, - og INTET emne er for odiøst, infantilt eller vulgært til IKKE at få den plads der påkræves.

Samtidig må man antage at MZ holder kløerne væk, idet ideen jo var hans egen!

:D :devil: :angry: :rolleyes:

Ang. kløerne væk. Hvis han går på lette poter, mon ikke det lige kan tillades, at Morten Z som administrator og ejer af domænet kan flytte denne tråd til fra styrkeforumet til online log eller off topic ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

He he en JS tråd :lol:

Quotten virker som følger:

1. Tryk først din svarform over på "normal mode" i øverste venstre hjørne. (den skulle gerne blive her for fremtiden)

2. Tryk på "QUOTE", der kommer nu en [ QUOTE ], samt der bliver tilføjet en * på knappen du liger har trykket på

3. Copy/Paste det som du ønsker at quote (eller skriv det igen)

4. Tryk på [ QUOTE*]. Der kommer nu en [ /QUOTE ] i slutningen af din quote

Hvad er forresten årsagen til tråden? At vi skal udbryde i kor, at vi alle elsker hinanden? (altså på et professionelt niveau)

Link to comment
Share on other sites

Gammelfar:

Sig IKKE, at du vil snyde os for den klassiske Per Dich sang fra dengang i tresserne?

Jeg kan selvfølgelig teksten, så måske skulle vi slå pjalterne sammen og producere en nyindspilning?

Jeg har faktisk altid godt kunnet lide venstresnoet musik, - det er jo så til gengæld også det eneste man i så fald kan bruge denne menneskeødelæggende og komplet ubrugelige tyraniske ideologi til!

(OK, - det er selvfølgelig også en kendt og særdeles effektiv måde at ødelægge et hvilket som helst lands økonomi på!)

PS: Pt. arbejdes der på at øge fedtprocenten, - og så må vi se reaktionen på det.

Jeg har nu endnu IKKE fundet et vin-producerende land, hvor jeg IKKE kunne opdrive en civiliseret drue, - herunder heller IKKE Chile! :D

CILIUS:

Tror du selv på at jeg - der end IKKE kan indlægge numre i mobilen - kan finde ud af denne opskrift, - endsige huske den blot en times tid?

Nå men jeg gemmer indlægget og måske en dag, hvor vinen flyder,- og der er valium indenfor rækkevidde........

PS: Årsagen til denne tråd er en direkte opfordring fra MZ, der havde nogle stramt videnskabelige og dybt evidensbaserede antagelser omkring mit behov for at tale og fortælle om mig selv!

Og hvem ville jeg være, hvis jeg uartigt og ulydigt skulle sidde en sådan opfordring overhørig............

Ja, - man kunne ligefrem frygte at MZ ville give mig en eftersidning, hvis jeg formastede mig til at ignorere hans myndige og velmente forslag..........................

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

He he en  JS tråd :lol:

Quotten virker som følger:

1. Tryk først din svarform over på "normal mode" i øverste venstre hjørne. (den skulle gerne blive her for fremtiden)

2. Tryk på "QUOTE", der kommer nu en [ QUOTE ], samt der bliver tilføjet en * på knappen du liger har trykket på

3. Copy/Paste det som du ønsker at quote (eller skriv det igen)

4. Tryk på [ QUOTE*]. Der kommer nu en [ /QUOTE ] i slutningen af din quote

Hvad er forresten årsagen til tråden? At vi skal udbryde i kor, at vi alle elsker hinanden? (altså på et professionelt niveau)

Den kendte jeg ikke. Jeg bruger de 2 lette udgaver.

1. tryk på quote i det indlæg, der skal citeres, skriv kommentarerne og send svar.

2. Indsæt den tekst der skal citeres og skriv videre. Marker med musen den tekst der skal quotes og tryk quote.

Henning :pumpin:(det er måske fordi jeg vælger lette løsninger, at mine muskler ikke vokser !)

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Henning :pumpin:(det er måske fordi jeg vælger lette løsninger, at mine muskler ikke vokser !)

Henning << Hey, du er vel næppe født med 40 cm overarme og store patter :lol: Så et eller andet gør du vel rigtigt ...

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share