Mad før og efter cardio mht lavere fedtprocent


Philip'Gonzales'Poulø
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

Har kigget lidt efter svar men synes ikke rigtig der er noget der passer mig!

Jeg træner hver dag cardio interval på crosstrainer for at få min fedtprocent ned så man kan blive lidt rippet. Har trænet lang tid og er ok stor men vil gerne have det pumpet udseende og bedre kondi :)

Hvornår skal jeg spise før og efter træningen for at få så meget fedt af kroppen som muligt - har hørt det ikke er godt at spise lige efter da kroppen har brug for en masse og stacker det op i fedt-depoterne og så er man lige fedt. er dette en skrøne og hvad synes I jeg skal gøre for at få optimal fedtforbrænding. Gør ikke noget jeg mister lidt muskel samtidig så længe fedtet rasler af.

Spiser 6-7 gange om dagen men kan aldrig finde ud af hvad jeg skal der om aftenen når jeg træner cardio i hverdagene :)

På forhånd tak :D

- Philip

Link to comment
Share on other sites

Spis ikke timerne inden træning og overdriv ikke med madindtaget efter træning. Hvorfor spise 6-7 gange om dagen? Ville det ikke være nemmere at tabe dig med færre måltider? (det er det samlede madindtag der har den største betydning for evt vægttab og her hjælper det næppe at spise døgnet rundt!)

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hvornår skal jeg spise før og efter træningen for at få så meget fedt af kroppen som muligt

du skal slet ikke spise, hvis maalet er at faa saa meget fedt af kroppen som muligt.

- har hørt det ikke er godt at spise lige efter da kroppen har brug for en masse og stacker det op i fedt-depoterne og så er man lige fedt.

Hvad kroppen goer i det korte loeb er i og for sig ikke saa vigtigt. Soerg for at vaere i kalorieunderskud set over 24+ timer og du vil tabe fedt.

Spiser 6-7 gange om dagen men kan aldrig finde ud af hvad jeg skal der om aftenen når jeg træner cardio i hverdagene :)

Jeg er muligvis lidt tung i det, men kan IKKE finde ud af hvad ovenstaaende betyder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share