Aminosyrer + Cla.t + Proteinpulver


Don-v
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Jeg inde i en vild træningsperiode.

Jeg har hele tiden taget aminosyre og proteinpulver sammen med min træning. (hhv. Dynamatize nutrition BCAA complex 2200 (Aminosyre-piller) og Elite whey fra dymatize nutrition (Proteinpulver). Udover disse 2 ting bruger jeg også lige pt. nogen piller, min kæreste ville have, jeg skulle prøve. Cla.t piller som omdanner fedt til muskler.

Jeg træner pt. hver dag split-program og sørger for at kun holde mig i ro 1 dag (Hvor der også bliver spist lidt usundt, så stofskiftet ikke går helt amok). Af cardio træning spiller jeg indendørs fodbold hver søndag og løber 6 km x 3 hver uge.

Resultater kører bare og det begynder at ligne noget.

Mit spørgsmål er her: Er der noget jeg kan optimere, eller skal jeg skære nogle af produkterne fra? Nogen der kan anbefale mig en måde at træne på, eller nogen andre sjove inputs?

Med venlig hilsen

Morten (Ny herinde) (1.87 cm, 80 kg)

Link to comment
Share on other sites

Udover disse 2 ting bruger jeg også lige pt. nogen piller, min kæreste ville have, jeg skulle prøve. Cla.t piller som omdanner fedt til muskler.

:laugh::laugh::laugh:

Fortæl din kæreste, at hun har utrolig god humor. Men jeg håber dog, hun snart fortæller dig sandheden.

Link to comment
Share on other sites

Av av av, den er hård at starte på :D

Lige for at forklare hvad de 2 posts før min hentyder til; Man kan IKKE OMDANNE FEDT TIL MUSKLER! Det er simpelthen umuligt. En helt dybdegående forklaring kan jeg ikke give, men det hænger sammen med at man enten tager på i både muskler og fedt, eller taber sig, dette ved at være i hhv. kalorie over- eller underskud.

Hvis du ser resultater skyder jeg på at du har god muskelvækst der gør, at det fedt du har på kroppen ikke er nok til at dække for dine muskler.

Men vil ikke lege klog-mand, for det jeg siger er sikkert kun 75% rigtigt alligevel :P

Men velkommen til :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share