En hippie-tilgang til hip-flex problemer


Dr. Durden
 Share

Recommended Posts

Hvad siger folket til den her side - og det program den tilbyder til 110 us dollars?

http://www.somatics.com/psoas_muscle_pain_treatment.htm

Scroll lidt ned, så er der vids...

Det handler om, at psoas-skavanker ikke bare kan strækkes, styrkes og masseres væk, men at der skal en reprogramering af, hvordan kroppen aktiverer hele den nederste del af midtersektionen.

Hvad vil jeg gerne høre:

Er det en enestående knowledge og tilgang?

Eller kan jeg lige så godt gå til fys og klage over av av i psoas?

Er det scientology?

Er det varm luft?

Er det for gamle mennesker og fede folk, der ikke er bekendte eller vante i deres kroppe?

Eller i hver fald noget derimellem...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hvad siger folket til den her side - og det program den tilbyder til 110 us dollars?

http://www.somatics.com/psoas_muscle_pain_treatment.htm

Scroll lidt ned, så er der vids...

Det handler om, at psoas-skavanker ikke bare kan strækkes, styrkes og masseres væk, men at der skal en reprogramering af, hvordan kroppen aktiverer hele den nederste del af midtersektionen.

Hvad vil jeg gerne høre:

Er det en enestående knowledge og tilgang?

Eller kan jeg lige så godt gå til fys og klage over av av i psoas?

Er det scientology?

Er det varm luft?

Er det for gamle mennesker og fede folk, der ikke er bekendte eller vante i deres kroppe?

Eller i hver fald noget derimellem...

tja, noget tror jeg nok der er om det, men så er hatha-yoga nok mere vidtgående.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig hørt om pandicular response. Og har svært ved at finde ud af hvad det skal være, hvis jeg ikke skal bruge den side + dens video som kilde.

Ud fra min viden om nervesystemet, kan jeg ikke se hvordan det burde være muligt at reprogrammere kroppen til at aktivere sine muskler på en ny måde. Sandt, man kan ikke massere hele sin psoas-muskel, men filmen viser, i mine øjne, bare en blanding af stræk-og opvarmningsøvelser udført langsomt og kontrolleret.

Jeg ville nok bare udføre den her; helt gratis

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share