Nyt Slankepulver


Bellini
 Share

Recommended Posts

BT artikel

Nogen der har noget mere info end hvad ovenstående artikel byder på??

Ang. selve pulveret og ideen herom, mener jeg det er uhyrligt - ganske enkelt. Hvad fanden tænker de på- I know I know PENGE !! Men han (læs de) har sgu da et ansvar overfor de folk som er indenfor hans kundekreds. :( Jeg er fandeme glad for, at McD ikke tabte den første retssag om deres ansvar i forbindelse med en række amerikaneres fedmeproblem. Hvor skal det ikke ende, hvis vi uden tanke for vores eget befindende blot æder som svin, bevæger os minus og i slutningen sagsøger både McD (og andre) samt lægen for at gøre os fede og for lægens vedkommende for ikke at kunne smide fedtet for os. U-hyrligt !!

Hvad er jeres mening(er) ??

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes det er meget suspekt (= utrorværdigt), at der loves mellem 6 og 20 kg vægttab uanset hvad. Specielt når det tages i betragtning at den nødvendige tilhørende cardiomængde slet ikke er specficeret.

FY ARNE. MEGET FY ARNE Og for er gang skyld er det ikke MOL-Arne jeg snakker til :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er meget suspekt (= utrorværdigt), at der loves mellem 6 og 20 kg vægttab

Jeg forstår nu ikke teksten som at det bliver lovet, men blot af det er det resultaterne har vist.

Hvem f..... kan i øvrigt (over)leve på 800 Kcal - mus ??

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, bedst som svindleren MS forsvinder i horisonten, trækker Arne Astrup en ny kanin op af hatten og viser dermed sit sande ansigt!

Så forstår man også bedre, at han med sine udtalelser, så tilsyneladende ivrigt medvirkede til at få sit eget slankemiddel Letigen trukket fra markedet!"

"Det specielle ved pulveret er, at det kan erstatte samtlige dagens måltider i ugevis, og alligevel kommer man op på at få 800 kilokalorier i løbet af et døgn. Det er dobbelt så meget som ved andre pulverkure. Samtidig med at man taber sig, har man rigelig energi, ligesom tarmfunktionen også fungerer tilfredsstillende i kraft af bl.a. havrefibrene«."

Helt fantastisk, man taber sig på 800Kcal dagligt, - det skal man da mindst være ernæringsprofessor for at hitte ud af, - nobelprisen venter forude!

Og så er det endda lykkedes, at skabe et pulver, hvor "det specielle" er, at det har flere kalorier end NUPO!

Igen, - man må bøje sig i støvet!

Man kunne selvfølgelig også bare, - og måske er det det man har gjort -, have taget noget NUPO-DUPO-MISK-MASK og kylet et par flødekarameller eller et halvt marcipanbrød ned i lortet, - men så havde det måske IKKE længere fortjent prædikatet "specielt"?

Men produktet er meeeeeeeeeeeget seriøst, der er sågar forsket i det.............

Den sidste idiot er IKKE født endnu, - og den sidste pengeglade detroniserede forsker er med garanti og plombe heller IKKE blevet multimillionær endnu!

Mit gæt er, at Arne Astrup griner hele vejen til banken, - det ville jeg i hvert fald gøre! :devil:

Slankeindustriens opfindsomhed ophører ALDRIG, - og man bliver til stadighed forundret over, hvor tåbelige tiltag man kan blive mangemillionær på!

Måske havde min gode gamle bekendte KS, - ej at forveksle med MS -, alligevel ret, da han efter et langt liv indenfor international marketing, ytrede de vise ord:

"Man kan ALDRIG i tilstrækkelig grad undervurdere sine medmenneskers intelligens"!

Man kan tilsyneladende,- og helt øjensynligt-, heller IKKE overvurdere deres pengeliderlighed! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun sige at det nye slankemiddel nok skal virke det er jo kun 800kcal om dagen altså 1/2-1/3 af hvad jeg spiser daglige, så ingen tvivl om folk nok skal blive slanke af det, men så er der jo en bagtanke med det?

Jeg har vist luret det, for når folk har taget dette produkt i en månede eller flere og vender tilbage til "normal" kost vil de se med det samme at de bliver fede igen (eller skal de til at erstatte alle deres måltider med alt for mange grønsager og de hænger på et totalt lav kcal mad resten af livet hvis de altså ikke vil blive fede igen, ellers skal de dyrke ufatteligt meget cardio :(...)

Så jeg vil kalde det en stor fuser, og folk vil på en måde blive afhængige af det? (også scorer slankeproducenterne jo kassen)!!!

Med hensyn til Mc Donalds sagen kan jeg kun sige det er satme godt Mc-D vandt første opgør, for det kan da ikke passe at folk skal kunne sagsøge et sted for at gøre dem fede, det er sgu en persons eget valg at komme der eller ej!!

MEN DET ER JO OGSÅ KUN I USA FOLK ER SÅ DUMME OG MAN KAN SAGSØGE FOR DEN SLAGS!!!

Link to comment
Share on other sites

Hr. Astrup kunne jo oprette en 15-16 profiler her og på Getbig og så få "dem" til at sværge på virkningen..... I sidste ende når det hele så er afsløret og alle de halvfede styrkeløftere ( BB´ere med ædeflip ) har brugt en formue på ham, samles vi alle til endnu et gruppekram.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrigt så jeg ham i fjernsynet en dag (programmet "Godaften Danmark"), hvor han udtalte at "fedt indeholder 3 gange så meget energi pr. gram. som kulhydrater". Manden kan ikke engang huske rigtigt fra studiebøgerne - forudsat han har haft nogen i hånden overhovedet. Fjols !!

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

LOOOL! 800kcal!! Den der ikke taber sig på det, må da være en anoreksiramt etiopier :confused2:

Det sørgelige er at det nok skal blive en succes, pga den generelle befolknings afgrundsdybe uvidenhed om ernæring :(

Lige et enkelt spørgsmål. Hvordan kan Arne Astrup score 4 millioner på at "opfinde" Letigen? Produktet er jo en ECA stack, som formodentlig er patenteret? Der er da mig bekendt ikke noget som helst nyt i Letigen?

Link to comment
Share on other sites

Brezexxx>

Nej det er ikke ligefrem nyt med letigen, men letigen er syntetiske stoffer hvorimod alm. ECA er naturlige stoffer....letigen er også en lille del kraftigere og det er jo et lægemiddel!?

Det ved jeg godt, men syntetiske ECA stacks fandtes jo i udlandet i forvejen. Så jeg kan ikke se hvorfor Asstrup skulle have særstatus som opfinderen af det?

Link to comment
Share on other sites

Han opfandt den måske først ellers har han måske som den eneste kunne vise en "fornuftig" test og dermed få patentet på pillen så det kun var den pille man kunne få på recept i den genre!!

Jeg er ikke sikker?

Udlandske syntetiske ECA stacks har jeg ikke stødt på endnu de har altid været naturlige, det eneste syntetiske jeg er stødt på er Ephedrin og koffein hver for sig også er det jo ikke en ECA stack!

Link to comment
Share on other sites

Lad os nu vente med at rakke produktet ned, til vi for muligheden for at læse undersøgelserne bag deres resultater. Brugerne vil højst sandsynligt ikke være kloner af os, men derimod folk der ikke ynder sport eller har viljestyrke og viden til at gennemføre egne velplanlagte diæter. Hvis produktet kan hjælpe på deres livskvalitet... go for it.

Hvis det samtidig kan være med til at skærpe deres interesse for kosten, så er det jo ikke mindre en fantastisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Cilius

Jamen jeg prøver skam heller ikke rakke helt vildt ned på produktet, men det lyder jo som det er en slags pulver mad og hvor mange mennesker vil æde det resten af livet?

Det er det jeg kalder et kortvarig produkt der ikke holder i længden, men alligevel gør det jo folk afhængige da de ikke kan gå tilbage til bare at spise fx normale 1800 kcal + hverdag uden de tager mange kilo på igen, men hvis det kan hjælpe nogle mennesker med at få selvtillid så er det jo kanont!?

fx letigen hjalp mig med at få selvtillid efter at have smidt 40kilo!

Link to comment
Share on other sites

Tjah hvis man er vant til at spise 2000+kcal, hvilket iøvrigt er retlavt sat, hvis man er fed, ikke bevæger sig og ellers bare foretager horisontal indtagelse af slik,pizza, chokolade og sodavand og så pludselig begynder at spise 800kcal i pulvermad, så skal man tabe sig og det hurtigt. Det kan vist ikke være anderledes!

Hvis man halverede deres daglige chokolade indtag ville de tabe sig. Hvis man fik dem til at drikke vand i stedet for sodavand ville de tabe sig. 800kcal er meget lidt, og grænser næsten til uforsvarligt. Især hvis man efter "kuren" begynder at spise på den gammeldags facon igen.

ASStrup prøver vist bare at score kassen på det her produkt :jehon:

Link to comment
Share on other sites

Om ikke andet så er manden professor i ernæring, samt tidligere formand for ernæringsrådet (han er for real). Indtil undersøgelserne og det modsatte er bevist, så er der nok mere til produktet end som så... men ingen tvivl om, at enhver diæt på 800 kcal medfører vægttab... spørgsmålet er efterfølgende om der er significant forskel på det samlede tab og tab af fedtmasse ved hhv. brugen af diætpulveret eller ved brugen af en faktiske fødevarer med energiindtag på 800 kcal.

Link to comment
Share on other sites

:lol: Sikke noget!!

Desværre bliver man ikke multimillinær af at fortælle folk sandheden omkring kost og træning! Det er som om de bare VIL have det nemmeste og det mest tiltalende indenfor dovenskaben - Et slankepulver!

For pokker da! Folk på min skole spørger mig konstant, endda også drillende, omkring kost og træning - Og da nogle af pigerne spurgte mig seriøst og jeg endda var flink til at sætte dem en smule ind, i noget så simpelt som "simple og comlexe" carbs og hvornår det var bedst at indtage dét og dét, så kunne man næsten se anstrengelsen i deres smil når jeg fortalte dem at et resultat nok ville tage 6 måneder (De forstod heller ikke min pointe med at HVIS de vil have deres krop (læs baller og lår) strammet op, så skulle de træne MUSKLER og ikke bare tabe sig i en uendelighed og sulte sig/spise forkert) men da jeg nævnte ECA skulle I se deres øjne lyse op!

Nogle mennesker er bare ikke gearede til at træne på "sådan et plan". Desværre er størstedelen af folk på denne jord af den overbevisning at, jo nemmere & hurtigere jo bedre!

Tak for den ... !

Link to comment
Share on other sites

Om ikke andet så er manden professor i ernæring, samt tidligere formand for ernæringsrådet (han er for real). Indtil undersøgelserne og det modsatte er bevist, så er der nok mere til produktet end som så...

Næppe :o Hvad skulle det være? Hvis det skulle være noget rigtig effektivt, så ville det være ulovligt. Hvis det har en maximumgrænse på 800kcal er det begrænset hvor meget der er at trylle med. Mit gæt er en gang stivelse, noget protein af mere eller mindre dårlig kvalitet, en gang fedt, lidt fiber og en pris der med garanti ikke står mål med indholdet :lol:

Og undersøgelserne, hvad mon de viser?

Jeps man taber sig på 800kcal om dagen, også uden motion :w00t::w00t:

Wow et mirakel :lol: The second coming of christ :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

:lol:  Sikke noget!!

Desværre bliver man ikke multimillinær af at fortælle folk sandheden omkring kost og træning! Det er som om de bare VIL have det nemmeste og det mest tiltalende indenfor dovenskaben - Et slankepulver!

For pokker da! Folk på min skole spørger mig konstant, endda også drillende, omkring kost og træning - Og da nogle af pigerne spurgte mig seriøst og jeg endda var flink til at sætte dem en smule ind, i noget så simpelt som "simple og comlexe" carbs og hvornår det var bedst at indtage dét og dét, så kunne man næsten se anstrengelsen i deres smil når jeg fortalte dem at et resultat nok ville tage 6 måneder (De forstod heller ikke min pointe med at HVIS de vil have deres krop (læs baller og lår) strammet op, så skulle de træne MUSKLER og ikke bare tabe sig i en uendelighed og sulte sig/spise forkert) men da jeg nævnte ECA skulle I se deres øjne lyse op!

Nogle mennesker er bare ikke gearede til at træne på "sådan et plan". Desværre er størstedelen af folk på denne jord af den overbevisning at, jo nemmere & hurtigere jo bedre!

Tak for den ... !

Deluxe-> Jeg kunne ikke være mere enig med dig... :)

Det den brede almene dansker vil have er resultater uden at skulle arbejde for dem. :angry:

Den situation som du nævner: når du prøver at fortælle folk hvad de skal spise og hvordan de skal træne så går de i baglås når de finder ud af at det tager mere end 1 md, det har jeg selv prøvet flere gange.!!! :(

Her er en påstand: "Piger fatter simpelthen ikke det der med træning." (der tages forbehold for undtagelser)

Piger tror fuldt og fast på at hvis de træner to gange i ugen i et motionscenter med at køre 30+ min. cardio og derudover kører "styrketræning" med 3*15@60 % indsats så der faste baller, lår og mave lige om hjørnet (læs: "det må i hvert fald ikke tage mere end 1 md.").

Kvinder generelt har en meget stor angst for at miste deres feniminitet så derfor er rigtig styrketræning/BB helt udelukket efter deres mening. :teachingfinger:

Her er en opservation: "Fyre har heller kke helt styr på træning (til at starte med) men tilgengæld er de født med et gen der siger at de skal udkonkurere de andre "hanner" det gør ast de er vilige til at kæmpe hårdere for målet - når nye medlemmer ser at man træner Bp eller Sq bliver de nysgerige gad vide om det der kunne hjælpe til at speede prosessen lidt op..."

Samfundet mener: fri vægte=maskulinitet... Dette gør at kvinder ikke vil træne med fri vægte og mænd elsker det...

Min mening om det nye produkt:

Det er ikke den embalage det er pakket ind i værd! Det er bondefangeri. Hvis nu alle folk bare var Mol-boere... så var verden et andet sted... :D

En (ond/uetisk/umoralsk kært barn har mange navne) tanke: Jo flere deforme, fede, usunde danskere der er - jo tydligere vil os der gør en indsats for at gøre vores kroppe trænede stå frem... i sidste ende flere grimme "hanner" mindsker konkurencen om "hunnerne"...

Giv mig en verbal lusing hvis jeg (efter jeres mening) er gået over stregen...

Link to comment
Share on other sites

Min mening om det nye produkt:

Det er ikke den embalage det er pakket ind i værd! Det er bondefangeri. Hvis nu alle folk bare var Mol-boere... så var verden et andet sted...  

En (ond/uetisk/umoralsk kært barn har mange navne) tanke: Jo flere deforme, fede, usunde danskere der er - jo tydligere vil os der gør en indsats for at gøre vores kroppe trænede stå frem... i sidste ende flere grimme "hanner" mindsker konkurencen om "hunnerne"...

Giv mig en verbal lusing hvis jeg (efter jeres mening) er gået over stregen...

Kan kun give dig ret og især det med kvinderne (flere til os andre, der prøver at holde os veltrænede) B) B) B) B)

Link to comment
Share on other sites

Piger tror fuldt og fast på at hvis de træner to gange i ugen i et motionscenter med at køre 30+ min. cardio og derudover kører "styrketræning" med 3*15@60 % indsats så der faste baller, lår og mave lige om hjørnet (læs: "det må i hvert fald ikke tage mere end 1 md.").
(der tages forbehold for undtagelser)
Tak ;) :tongue:

Derudover: jeg kender et par svært overvægtige der har været på pulverkur (nupo). Deres overvægt skyldes for fed usund mad og for lidt, for ikke at sige ingen, motion. Ingen af dem gennemførte kuren da de var vant til alle de usunde sager. Så med mindre man er indlagt på en klinik/et hospital hvor der støttes op om projektet tror jeg mange, som de 2 jeg kender, vil falde i. At gennemføre en pulverkur vil kræve STOR viljestyrke og tit er det jo mangel på samme der har gjort disse mennesker fede. Men selvfølgelig vil nogle nok få glæde af det og de 800 kcal og tabe sig ved det... Men de kunne jo også bare spise 4 skiver rugbrød og 2 stk frugt om dagen (ca 800 kcal) og tabe sig i stedet for at betale en formue for 800 kcal... Bare en tanke... :)

Link to comment
Share on other sites

spørgsmålet er efterfølgende om der er significant forskel på det samlede tab og tab af fedtmasse ved hhv. brugen af diætpulveret eller ved brugen af en faktiske fødevarer med energiindtag på 800 kcal.

Nej det tror jeg ikke der er. Tanken med pulverkure har et eller andet stedaltid været af man skulle lade være med at spise - fordi det bare vil minde en om de dårlige ting man pejer at spise. Hele tanken er syg - en pulverkur medføre ikke en ændring af kostvaner og er derfor den sikre vej til en tur ud i en gang yoyoefekt - vægtab som efterfølges af en tilsvarende ellere større vægtforøgelse. Jeg var selv på en nupokur for mange år siden - faktisk flere, altid med samme dårlige resultat. Og hold kæft hvor kommer til at hade det pulver.

Der luftes forskellige holdninger om hvor rart det er, at distancere sig fra deforme danskere, samt nogel kønsgeneraliseringer i denne tråd. Det får jeg lyst til at kaste mig ud i en halv roman om - men mon det er indsatsen vær? <_< Kan hænde jeg forsøger senere på døgnet.

Link to comment
Share on other sites

Du har ret Arne (Julemands Arne) det er den sikre vej til en gang yo-yo effekt. Har Astrup foretaget nogle kliniske forsøg som har vist effekt er det med stor sikkerhed ikke langtidsforsøg for så ville vi formodentlig have set yo-yo effekten. Normalt er det over 90% som tager de tabte kg på igen og lidt til. Således hjælper slankepulver egentlig under 10% mens det er skadeligt for over 90%. Under slankekuren taber man muskler og fedt, men det man tager på igen er mest fedt, således fører det både til øget vægt og øget fedtmasse i forhold til før man startede slankekuren.

Alt dette ved Astrup jo udmærket. Letigen var da et væsentlig bedre produkt - desværre med et par uheldige bivirkninger.

Zorba:

Hr. Astrup kunne jo oprette en 15-16 profiler her og på Getbig og så få "dem" til at sværge på virkningen..... I sidste ende når det hele så er afsløret og alle de halvfede styrkeløftere ( BB´ere med ædeflip ) har brugt en formue på ham, samles vi alle til endnu et gruppekram.

HaHa - Udmærket humor Zorba :D

Link to comment
Share on other sites

Men godt lægerne er begyndt at skrive motion ud som recept det er nok et af de bedste slags "medicin" lægerne er begyndt at bruge, det kan hjælpe mod mange ting især fedme/overvægt!!!

Hvorfor begynder vi andre ikke opfinde en solid god pulverkur alle kan tabe sig ved uden at lave noget, og bagefter tar de kilo'ene på igen hvis de altså ikke forsættes/tvinges til at købe mere pulver for at bevare vægten...... :( :( :(

Alt dette ved Astrup jo udmærket. Letigen var da et væsentlig bedre produkt - desværre med et par uheldige bivirkninger.

Helt enig letigen er et godt produkt og dem der har fået bivirkninger er dem som enten havde eller anden sygdom/var ekstrem tynd/forhøjet blodtryk/var oppe i alderen samt fede(ikke sundt alligevel)...!!

Der var da nok også et par helt alm. mennesker i mellem!!!

Syntes de skulle prøåve at finde et middel der kan øge forbrændingen eller æder deres fedt på uden den kan have alle mulige bivirkninger :rolleyes:

Men jeg håber der sker fremskridt via genteknologi eller man kan ændre noget DNA så vi alle får en høj forbrændning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share