Nyt Slankepulver


Bellini
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er sgu sørgeligt at adskillige tråde nu er endt på denne kedelige og triste måde. Jeg vil ikke deltage i tilsvinelserne eller nævne nogen navne, men blot opfordre de implicerede parter til endnu engang at ryde op i egne "rækker" - de ved sikkert og forhåbentlig godt selv hvem det er jeg hentyder til.

Og så glæder det mig at se, at Morten Z tager affære når det har nået en grænse. :)

Jeg læser videre på www.speasy.dk........... (med forfærdelse !!!)

/Bellini

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

Med fare for igen at krænke den politiske korrekthed, må man i opsumeringen i denne tråd konstatere, at der er tale om et fuldstændigt ordinært pulver-plat, - blot med en anelse flere kalorier end f.eks. NUPO.

Utroligt epokegørende.........

Altså helt som jeg også indledningsvis anførte, - efter at have kigget ind på den ultrahemmelige web-side, som det sidenhen af uforståelige årsager blev påstået, at jeg ikke skulle have set!

Arne Astrup skylder Os en anstændig forklaring på, hvorfor verden har brug for endnu et pulver-plat produkt, der i princippet er skruet sammen på fuldstændigt samme måde som alle de andre.

Den finansielle grund er selvfølgelig nem at få øje på, - A.A. ytrede i tv, at han da kun ville komme til at tjene 1 kr. pr. pakning, - lav selv regnestykket!

Og det er selvfølgelig baseret på, at denne oplysning er i overensstemmmelse med sandheden..................

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share