ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

9/4

Hurtig omgang idag fordi jeg vågnede alt, alt for sentnewtongue.gif og havde en aftale klokken 13. Så morgenmaden blev skippet, orkede ikke at træne med maden siddende i halsen. Puha, blev godt nok noget svimmel henad vejen...

RSR uge 1, squat, dag 3

Opv + 6x2@ 100

Lowbar. Ok overkommeligt og med korte pauser mellem sættene.

4flex.gif

RDL

10@ 80

3x8@ 100

Rows, BB

5x5@ 60

Pullups(OH)

3x8 (2@ bw + 6@ bw+bold)

Bum! Ud og spise mine længe ventede havregryn..4mewantfood.gif

Update:

Lige kommet hjem fr behandling, hvor jeg fik knækket både nakke og øvre ryg, strukket trapezius godt igennem og virkelig, V I R K E L I G fik arbejdet min venstre teres minor igennem. Var lige ved at tude over sidstnævnte - god dammit, den er spændt opfreaked.gif . Så jeg må igang med at massere den med en lille bold.

Nu er jeg øm, men kan også mærke at jeg har fået øget bevægelighed i nakke og skuldre - det er jo fantastisk4thumbup.gif

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

10/4

Forbløffende hurtig omgang idag - hvad skete der lige? eusa_eh.gif Det sku da nødigt blive en dårlig vane...

RSR, bænk, uge 2, dag 1

Opv:

10@ 40 - speed

5@ 50, 60, 70 - pause på brystet

6x4@ 75 - semilange pauser på brystet. Rimeligt korte pauser mellem sættene. Let. teeth.gifteeth.gif

Skulder DB press:

6@ 21

2x8@ 20

Lidt træt i skulderen efter behandling igår, men ingen smerter. icon_smile.gif

smal bænk:

10@ 60

2x10@ 40

Synes at min venstre pec var noget øm, så valgte at sætte kg ned og fokusere på teknik + stop på brystet.

Biceps, kabel

3x8@ 60 lbs

ss

triceps, kabel:

3x8@ 65, 70, 70

Slut...

På vej hjem var jeg en tur i føtex og lige da jeg var kommet indenfor lavede jeg et ret godt stunt, idet min ene hæl skred på det glatte gulv, da jeg kom gående i raskt tempo med min tunge sportstaske på ryggen. Det har set totalt tegnefilmsagtigt ud, for jeg løb et splitsekund bogstaveligt talt i luften med arme og ben spjættende til alle sider i ren dødsangst icon_eek.gif ...helt usandsynligt landede jeg på fødderne. Ufatteligt nok at jeg ikke røg på røven med et kæmpe brag...det ville ellers have lignet mig icon_mrgreen.gif . Grinede resten af vejen igennem forretningen. lettere pinligt berørt...gad godt at have set det udefra, for det føltes som om det så pænt sjovt ud!

Link to comment
Share on other sites

Cirkus Jane i- og uden for de hellige jern haller, hvordan hulen du er kommet hjem fra 4tallet i éet stykke er mig en gåde.

Lol...hej Kern!

Ja, jeg ved det heller ikke...var egentlig også lidt fuldere, end jeg lige regnede med, så det var heldigt! Vi var jo også super smarte ikke at få anden føde end øl i ca. 12 timer...bad næsten om at det sku gå galt!

Link to comment
Share on other sites

Næste gang vi er sammen om en marathon på 4tallet bestiller vi bare mad hos Olivia lige ved siden af. De laver nogle fremragende burgere og tjenerne kommer endda ind med dem til os :4mewantfood:

Uhh, sikken en service! Det er en deal!!4thumbup.gif

11/4

RSR, squat, uge 2, dag 1

Opv + 6x4@ 102,5

Teamede op med Rasmus der kørte smolovsquat, hvilket for det første betød 2,5 kg mere på stangen og for det andet betød betydeligt kortere pauser end normalt...det sidste er vel sundt nok at prøve icon_lol.gif

Låååååååw bar.

Backoffsquat, teknik: 3x8@ 60 + 3x3@ 80

Majet, majet pænt at se på, og lowbarteknik fungerede rigtig godt!

Pullups, OH

3x3 eksentriske

3x (2@ bw + 6@ bw+bold)

ss

elastikhalløj for rotatormanchet

BB rows

5x5@ 60

5x10@ 52,5

ss

Stir the pot(tror jeg nok den hedder)- maveøvelse på bold

3x8/8

Nåhr ja, så var der et par af gutterne, der dødløftede med elastik...blev nødt til liiiige at tage et sæt...just to feel the burn teeth.gif

Og så hjem og spise kartoffelmos med kødsauce...FÅÅÅÅÅRK hvor er jeg mæt - glemmer altid hvor tungt kartoffelmos ligger i maven! eusa_whistle.gif

Link to comment
Share on other sites

12/4

Super dag idag...massage, en arbejdsdag der gik forholdsvist hurtigt, et træningspas hvor alt spillede og afslutningsvis lækker aftensmad. Win!

RSR Bænk, uge 2, dag 2

Opv: 5@ 40, 50, 60kg

WS: 6x2@ 75kg

Alt med stop på brystet. På WS blev de ULTRA-lange - men det var stadig let! teeth.gif Prøvede desuden at tage bælte på på de sidste to sæt, bare for at vænne mig til at spænde imod med abs. Det gør godt nok en stor forskel!

DB pres

2x6@ 32kg

2x8@ 30kg

Lol...det var biceps, der var trætte her! Det er prisen for at have kørt bænk med lange stop... icon_mrgreen.gif

Smal bænk

3x10@ 40 kg

ss

Biceps, kabel

3x8@ 60 lbs

+ elastiktræning for rotatormanchet.

Jeg synes virkelig at træningen kører godt for tiden, men ok - er også kun igang med uge 2 i RSR...ku tænkes at jeg bliver liiidt mindre tilfreds om et par uger, når jeg skal op og reppe med mit max og derover... eusa_pray.gif

Link to comment
Share on other sites

13/4

RSR Squat, uge 2, dag 2

Opv + 6x2@ 100

Skulle jo egentlig være let, hvilket det i princippet også var, men pga. arbejde med teknik, blev det alligevel lidt anstrengende. Desuden 4-5 rene tekniksæt bagefter. Lige som jeg synes at nu er squatten ved at køre, så får jeg at vide at jeg skal arbejde med det og det og det...suk eusa_wall.gif . Men altså, så længe det bare bliver bedre...bliver vel go' engang! Lige nu er der mest fokus på at stangen skal ligge liiidt lavere end jeg plejer, samt at holde øvre ryg HELT ret. Sgu da svært! icon_wink.gif

DL Sumo, teknik

3@ 60, 80, 100, 120

Let og flot. Bemærk venligst at jeg holdt mig i skindet mht. kg'ene eusa_angel.gif

Pullups:

1x(3@ bw (PR!) + 5@ bw+bold)

2x(2@bw+6@bw+bold)

BB rows:

5@ 60

2x5@ 70

2x5@ 60

5x10@ 55(PR!)

God omgang - møgtræt nu! Weekenden er tiltrængt - og denne gang står den heldigvis kun i afslapningens tegn...ja altså lige ud over træningen... eusa_dance.gif

Link to comment
Share on other sites

For et par dage siden lagde jeg mærke til, at mit afløb i badeværelset nok var ved at virke lidt trægt. Og så glemte jeg alt om det igen ...hvilket jeg senere skulle komme til at fortryde eusa_doh.gif .

I dag havde jeg sat formiddagen af til en gang wellness, med bodyscrub, pedicure, hårkur og hele molevitten. Mht. bodyscrub’en, havde jeg læst at man kunne lave sin egen blanding af kaffe, sukker og olie, og dén opskrift havde jeg tænkt mig at afprøve – dog med en lille frygt gemt i baghovedet for, om det kunne lade sig gøre at vaske kaffelugten af bagefter. Nå, men ind under bruseren og på med mixet – som i øvrigt viste sig at være bedre end den nogen peelingcreme jeg før har prøvet. Super!

Da jeg skulle til at skylle blandingen af, begyndte jeg at få lidt bange anelser, da vandstanden på badeværelsesgulvet efterhånden havde nået en alarmerende højde icon_eek.gif . Så jeg tænkte, at jeg hurtigt lige ville skylle blandingen af og så vente lidt til vandet igen var sunket til at vaske det ordentligt af med sæbe.

Godt så, da jeg var færdig med at skylle af, nåede vandet LIGE præcis til overkanten af dørtrinnet (har ikke brusekabine, så det var altså hele badeværelsesgulvet, der var oversvømmet)…og det var jo en super lækker blanding af kaffegrums, døde hudceller, sukker, olie og vand…

Så ventede jeg lidt – der skete ingenting eusa_think.gif . Hmpf! Så skruede jeg risten af og rensede afløbet for hårrester – der skete stadig ingenting! Dammit. Og så var der jo ikke så meget andet at gøre, end at tage tøj på og gå over i netto for at hente noget afløbsrens. Hold nu op, jeg stank af kaffe!! icon_lol.gif

Oh the drama…

Men nu virker det igen. Og det lykkedes heldigvis at få kaffelugten af huden igen.

Godt det ikke var en morgen før arbejde, at jeg havde fået dén idé! teeth.gif

Dagens træning, 14/4

Troede jeg var frisk idag, men næh nej... icon_mad.gif Havde ellers sovet godt, havde jahatten på og var i super humør. Men så må jeg jo bare være stærk i morgen i stedet. Ja sgu!

RSR bænk, uge 2, dag 3

Opv +

WS:

1x5@ 75 - med pause på brystet. Overraskende hårdt og var lige ved at faile på sidste rep. WTF?? icon_mad.gif Syrede desuden helt åndssvagt i lårene.

1x5@ 75 - uden pause. Lidt bedre.

4x5@ 75 - med pause igen...skulle vist bare lige igang. Meeen, det var nu stadig hårdere, end det burde være.

DB Skulder pres

4x8@ 18 - puuh de sidste blev tunge, så smuttede en tand ned i vægt på de næste sæt

4x8@ 17

Også pænt hårde.

Biceps

2x8/8@ 15(DB)

6x8@ 60, 55, 50, 50, 50, 50

ss

Smal bænk

8x8@ 40

+ elastiktræning for rotatormanchet.

Jeez et pump på armene det gav...! teeth.gif

Link to comment
Share on other sites

Slapheden fortsætter...suk!

RSR squat, uge 2, dag3

Opv+

3x5@ 100

3x5@ 90

Skulle have haft 6 sæt på 100, men allerede på første sæt var jeg ekstremt presset. Crazy, jeg lavede jo lige 6x4 på 102,5 i sidste uge...

Så blev det ikke til mere...orkede det simpelthen ikke.

Men skal jeg nu være ærlig, føler jeg migoverhovedet heller ikke på toppen og fik da også at vide at jeg lignede lort idag. Tnx.

Må nok indse, at jeg er ved at blive syg - er i hvert fald har jeg det underligt nu, er über-smadret, er hoppet under dynen, og tror jeg bliver der resten af dagen. Øv, jeg hader at indse begrænsninger, og med sygdom plejer jeg egentlig bare at køre strategien benægt, benægt, benægt! - Måske skulle jeg denne gang ta' og lytte til min krop... icon_mad.gif

Link to comment
Share on other sites

begyndene tegn på overtræning ? måske et skridt tilbage ville være en løsning ?

Ahr, det er nok lige voldsomt nok at kalde det overtræning :bigsmile: . For det første er det kommet så pludseligt, for det andet mener jeg ikke at have nogle af de andre symptomer. Måske begyndende overreaching..har alligevel kørt 4 smolovrunder i træk efterfulgt af en russian squat routine.

http://news.bodylab.dk/artikler/771-overtraening-en-misforstaet-storrelse

Men hvem ved - det kan jo også bare være at jeg har et par dårlige dage. Under alle omstændigheder er det længe siden jeg har holdt træningsfrie dage, så jeg tror jeg napper et par stykker af dem og håber på at det hjælper. :yo:

Link to comment
Share on other sites

Ahr, det er nok lige voldsomt nok at kalde det overtræning :bigsmile: . For det første er det kommet så pludseligt, for det andet mener jeg ikke at have nogle af de andre symptomer. Måske begyndende overreaching..har alligevel kørt 4 smolovrunder i træk efterfulgt af en russian squat routine.

http://news.bodylab....staet-storrelse

Men hvem ved - det kan jo også bare være at jeg har et par dårlige dage. Under alle omstændigheder er det længe siden jeg har holdt træningsfrie dage, så jeg tror jeg napper et par stykker af dem og håber på at det hjælper. :yo:

Jamen dog, din stakkel!

Vores fest i går fik mig til at tænke på alle de lykkelige stunder jeg har haft med dig, så jeg tænkte jeg lige ville slå op hvornår der er distortion!

30 maj til 3 juni :happy:

Kommer du?

Link to comment
Share on other sites

Jamen dog, din stakkel!

Vores fest i går fik mig til at tænke på alle de lykkelige stunder jeg har haft med dig, så jeg tænkte jeg lige ville slå op hvornår der er distortion!

30 maj til 3 juni :happy:

Kommer du?

Åhr, jeg gad virkelig, virkelig godt! Har dog eksamen d. 5...fuck.

Ok, jeg kommer - fredag til søndag:-)

Link to comment
Share on other sites

Tænk engang - igår trænede jeg!!!

Det var nu bare for lige at få rørt kroppen og for at komme af med den værste rastløshed. Jeg har planlagt at holde træningen på lavt blus resten af denne uge og derefter holde status og beslutte hvordan mit program skal se ud i den næste periode. Jeg dropper Thy, føler ikke at jeg bliver klar alligevel. Det er lidt øv, men jeg vil egentlig hellere lave et godt resultat til Nordland, og især også få lidt mere tid til at koncentrere mig om at få min squat til at fungere bedre, når der kommer mange kg på stangen. Jeg overvejer lidt at køre et par smolovs igen, men denne gang med så tilstrækkeligt lave kg, at jeg hele tiden kan holde god teknik. Så holder jeg også risikoen for overtræning nede, for det bliver noget med at sætte min 1RM til 100kg. Men det kommer til at give pote på lang sigt, tror jeg.

18/4:

Teknik squat:

3x8@ 60

3x3@ 80

+ en masse singles mellem 70 og 90 kg. Hele tiden fokus på god teknik.

Dødløft:

Enten var det treere eller også var det femmere på 100 kg. Husker ikke hvor mange sæt, det var vel 3-5 stykker. Blev lidt svimmel.

+ en gange af det sædvanlige supersettings-setup: facepulls, triceps OH-extensions, biceps curls, triceps pushdowns. Husker heller ikke hvor mange sæt, men det var tilstrækkeligt til et lækkert pump på armene. Nice.

Link to comment
Share on other sites

Der er ved at tegne sig et mønster, hehe. Hver gang jeg piver over at jeg er ved at blive skadet, er svag osv. osv, så går der lige et par dage, og så viser det sig, at min frygt var fuldstændig ubegrundet. Nærmere tværtimod eusa_doh.gif . Som sagt tidligere, så føles det rent faktisk som om min krop indimellem tager pis på mig. Lol. Idag fik jeg det endnu engang tværet godt og grundigt ud i ansigtet. Jeg skal lære bare at holde min kæft og så træne... icon_mrgreen.gif

Startede træningen ud med at støde på Karina ude i omklædningsrummet og jeg fortalte at jeg var sløj (det var jeg altså i morges! eusa_angel.gif ) og at min plan var ganske let træning resten af ugen.

Karina skulle også bænke, så vi besluttede os for at køre mellem hinandens sæt. Det blev til mange sæt. Og kg'ene...ja jeg tør næsten ikke skrive det, af frygt for at blive totalt til grin - altså pga. hvor meget det viste sig, at dagens oprindelige plan gik totalt i fisk eusa_naughty.gif . Men here goes:

Bænk:

10@ 40

10@ 50

10@ 60

10@ 70

5@ 80

2@ 85

1@ 87,5

0@ 90

Der gik lidt konkurrence i den og vi kom til at udfordre hinanden i at sætte flere kg på stangen for hvert sæt. Fy! Men det var sjovt.Jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at komme op på 85 - og da slet ikke efter så mange foregående reps. Så de 87,5 var en stor overraskelse. På de 90 var det somom at der var blevet slukket for kontakten. Done!

Karina mente at det var miraleldrik jeg havde i drikkedunken, så jeg blev døbt Obelix. Karina blev så til Idéfix, fordi hun har temperament som en lille terrier - og det er jo altid fint at have en undskyldning for at have lov til at være en bitch. teeth.gif

Det var egentlig ikke meningen, at vi skulle træne sammen resten af tiden, men det var nu lige så hyggeligt, så vi gik videre til noget militarypres. Igen opfordrede vi hinanden til at sætte flere kg på stangen. Tror det blev til:

Militarypres:

10@ 20

10@ 30

8@ 40

5@ 45

BURN in ze scholderz...er da overhovedet ikke skabt til det her high-rep-halløj.

Og så videre til lat raises:

Det blev til to sæt på 8@ 10 kg + noget teknik på færre kg, da Karina mente at jeg kunne vinkle armene lidt anderledes og dermed ramme delts mere korrekt...det viste sig ikke at være muligt...jeg har for store traps icon_lol.gif ...

Herefter nogle fliers i maskine....jaja, der gik lidt BB i den. Ved ikke hvor mange kg, men det brændte godt. Ingen af os ville give op, og egentlig var det meningen at vi ikke skulle blive til mere. Så derfor gik vi videre til noget, der umiddelbart er den dummeste øvelse man kan lave, når man er træt i skuldre og bryst...Dips. Nemlig ja . Som forudset blev det ret ynkeligt. 5-4-4-4@ bw var hvad jeg kunne præstere. Irriterende, da Karina ownede mig med 8-8-8-5, tror jeg. Men ok, det var nu også hendes tur.

Var vi så færdige? Ja! Meeen, så lokkede bænken lige, og vi nappede 4 sæt smal bænk. Tror nok det blev til:

10@ 40

8@ 45

5@ 50

5@ 60

Tror jeg nok...

Det var den dummeste omgang træning jeg har lavet længe - men også den sjoveste...kæft vi fik grinet!! Og det var rigtig skægt at træne sammen med én der er lige så stædig som mig selv - omend det bestemt ikke er fornuftigt! eusa_wall.gifeusa_wall.gif

Og så var det nu også rart nok at mærke, at jeg nok er ved at være frisk igen.Desuden var det egentlig også rart nok bare at træne efter hvad jeg nu lige havde lyst til, efter at have kørt efter stramme programmer i lang tid. Meeeen, dagen idag er jo også tydeligt bevis på, hvorfor én som jeg har behov for at køre efter et fast program! icon_wink.gif

Nu har jeg lige spist en enorm omgang svensk pølseret, og så skal der speed-restitueres.

Link to comment
Share on other sites

Holdt mig til planen idag om at nøjes med få kg og holde übermeget fokus på teknik...det var ikke let. Og da slet ikke fordi Pernille og Søren forsøgte at lokke og derefter truede med at lade Pernille owne mig. Det var groft!!

Men det føltes som om at squatten sad lige i skabet:-) Fedt! Nu må vi se, om den standard viser sig at være rimelig ok, når der kommer en eksperts kritiske øjne på i morgen. Jeg glæder mig!

Link to comment
Share on other sites

21/4

Idag workshop med Jakob Beerman. Nøj, hvor er jeg glad for at jeg fik meldt mig til det!!

Fik lært en masse om mobilitet og stræk og det vigtigste: fik fikset min squat! (jo, der var sgu stadig en del at rette til) Eller...har nu i hvert fald redskaberne til det teeth.gif Aj, den blev altså virkelig meget bedre i løbet af forbløffende kort tid. Fik desuden tips til nogle død-hårde hjælpeøvelser, som jeg nok kommer til at hade som pesten et stykke tid. Men tror bestemt på, at de virker...

Bænken vurderede han som fin - men den syntes jeg nu også selv fungerede ret godt.

I DL var der også plads til forbedringer, og jeg skal love for at jeg kom til at pive til sidst...på 3'ere på 60 kg!!!! icon_eek.gif (ja, jeg skrev rigtigt, det var 60 kg!)

Jeg blev rådet til at gå igang med en Sheiko igen, i stedet for den ellers planlagte Smolov, så det vil jeg gøre. Nu har jeg brugt hele aftenen på at rette program til, opstille fokuspunkter og ændringer, samt lave program for mobilitet og stræk - det skal nok blive godt!

Er smadret både i krop og hovede...men på den fede måde teeth.gif

Godnat derude...

Link to comment
Share on other sites

Så er endnu en sheikocyklus sparket igang. Havde en masse småting der skulle ordnes efter skole, så var først i OBBC lidt over 17 - og var allerede småsulten, da jeg gik igang. Det virkede en anelse uoverskueligt!

Bænk:

5@ 45

2x4@ 55

2x3@ 65

6x3@ 77,5

Alt med stop på brystet. Let.

7-8 mobilitetsøvelser til squatten

- ja så fornuftig er jeg nemlig blevet icon_wink.gif

Squat:

1x5@ 57,5

1x4@ 70

2x3@ 80

5x3@ 92,5

Kæmpede med at holde styr på teknikken. Det er svært at skulle læne mig så meget fremad, når det jo er det som jeg hele tiden har prøvet på at lade være med. Og så er der også lige det med at skulle sætte mig SÅ langt tilbage. Men når jeg husker det hele, så kører det faktisk ret ok. Det skal nok blive godt. God dammit, den nye stil går godt i glutes og abs wub.gif

Bænk:

1x5@ 40 - incline

2x5@ 50 - incline

4x5@ 70 - flad bænk fordi min ene skulder brokkede sig lidt over incline - som den plejer. Så forkert på programmet, det skulle have været 70%

DB flies:

5x10@ 10 kg - voldsom ROM - gav et godt stræk i pecs.

Squat - helt ned, 3/4 op

1x5@ 40

1x5@ 50

1x5@ 60

5x3@ 70

Goodmornings:

5x5@ 40-70 kg. Har ikke lavet øvelsen i mange måneder, så ville lige føle mig frem. Tror jeg vil vælge ikke at få mange kg på stangen, men i stedet fiokusere på et godt stræk i haser og glutes.

Chest supported DB rows med squeeze på toppen:

3x10@ 17

Var ristet...

Planke med fødder på bold

1 min

Orkede ikke mere. Klokken var nu blevet 21, og jeg var næsten klar til at tage en bid af den første person, der kom lidt for tæt på mig...åh gud, hvor var det dejligt at få noget aftensmad!!!

Næsten 4 timer tog det altså - og jeg har seriøst ikke snakket ret meget. Det skal jeg sgu lige vænne mig til igen.

teeth.gif

Link to comment
Share on other sites

25/4

Idag blev endnu en maratonrunde...men en go én af slagsen teeth.gif

DL

1x4@ 85

2x4@ 102,5

2x3@ 120

5x3@ 135

Arbejdede meget med teknikken, og prøvede mig lidt frem og tilbage for at få det hele på plads. Det lykkedes egentlig meget godt til sidst, hvor jeg fik lavet nogle pæne lodrette løft med godt tryk fra benene. Om et par uger sidder den lige i skabet, satser jeg på...

Bænk

1x5@ 50

1x5@ 60

2x4@ 70

2x3@ 72,5

2x2@ 75

2x2@ 80 - så forkert i programmet...skulle kun have været 2x1

2x2@ 75

2x3@ 72,5

1x4@ 67,5

1x6@ 62,5

1x8@ 57,5

1x10@ 52,5

1x12@ 50

Lang omgang - men kørte let og ubesværet... icon_mrgreen.gif

DL sumo stående på 20kg skive. Hurtigt op - 3 sek ned.

1x5@ 60

2x4@ 60

3x3@ 60

4x2@ 80

Ikkeligefrem en øvelse jeg havde set frem til jf hvor slem den var i lørdags icon_lol.gif Igen meget arbejde med teknikken, og de første 4-5 sæt var hårde. Men så fattede jeg pludselig at spænde ordentligt op, og så var der tryk i benene igen. icon_cool.gif

DB flies

5x10 @ 10

Laaaaangt ud. Godt stræk og rigtig godt tryk på vej op - det føltes virkelig som en god stram elastik, og mon ikke der skal øges lidt i kg næste gang.

ss

Lunges m. stang

5x5@ 40

Rev godt i ballerne.

BB rows (UH)

3x10@ 50

+ noget sideplanke.

Nu godt øm i pecs, quads og glutes...dejligt!

Link to comment
Share on other sites

OMG...ALT jeg har sagt om, at jeg stort set aldrig længere får DOMS trækkes hermed tilbage!!!! Mine glutes og inderlår er RISTEDE, ØDELAGTE OG HJERNEDØDT SMADREDE! icon_eek.gif Men det er nu egentlig meget fedt at opleve - tror jeg er på vej til at blive ret stærk i de dér benbøjninger teeth.gifteeth.gif

Dagens runde:

½ times grundig mobilitet - pulsen kom op..det er jo næsten cardio!!

Squat:

5@ 60

2x4@ 70

2x3@ 80

2x3@ 90

4x3@ 92,5

Teknikken kørte bare. Glemte desværre at filme, men hest og lillehest kan bevidne at det var flot. Missede kun ryggen på et par enkelte reps. Og for satan da, det var til at mærke at glutes blev godt aktiveret. Fedt! Ret korte pauser mellem sættene hvor der var rig mulighed for at studere stramme mandeballer eusa_whistle.gif

Apropos mandeballer: Tager godt nok mig selv ofte i, at når jeg tjekker fyrene i centret ud, at tænke "ej mand, så se da og lav nogle flere squats"...der er alt for mange, der render rundt med en tarwli' arrrse...suk icon_lol.gif Måske skulle jeg ta og begynde at sige det højt...

Bænk:

5@ 50

2x4@ 60

2x3@ 70

6x2@ 75

Korte pauser mellem sættene og stop på brystet på alle reps. Let.Det er faktisk helt ufatteligt så let som den bænk føles for tiden - især fordi jeg har sat mit max til 97,5!! icon_wink.gif

Box squat - low box

3x5@ 40

4x4@ 50

Var lidt usikker på hvor mange kg der skulle på, for det føltes egentlig hårdt på de 40 kg. Men så fandt jeg rytmen, og så var det ok at smide 50 på. GLUTES ON FIRE!

blowup.gif

Dips:

5x6@ bw

ss

Goodmornings:

5x10@ 40

2x5@ 60

Pullups

3x8@ bw + bold

Meget, meget træt i ryggen.

One arm DB triceps ext:

8@ 15

2x8@ 14

ss

Planke m. bold - 3 forskellige slags. Det er ikke ligefrem favoritøvelsen!

+ desuden noget elastiktræning for rotatorcuff.

BOOM, så var jeg færdig. Hjem og få hældt mad indenbords og så skvattede jeg i søvn på sofaen. Hold da op hvor har jeg egentlig sovet godt hele ugen, tror det kan tilskrives Sheiko. Win! wub.gif

I morgen og søndag står i mobilitetens tegn (laver mobilitet og stræk på alle sheiko-fridagene, i hvert fald her i starten)...nåhr ja, og søndag står nok i tømmermændenes tegn, for tøserne planlægger at lokke mig i fordærv i morgen smilie_prost.gif

Link to comment
Share on other sites

Hofter gør ondt - på den ufede måde. Føles som om

det er helt inde ved lig. iliofemourale...hele forsiden af hofteleddet - det er ikke muskulært. Err opstået efter jeg er begyndt at stå bredt.

Blev nødt til at stoppe efter 1. omgang i squatten igår, fordi det gjorde for ondt.

Ved sgu ik helt hvad jeg skal gøre..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share