"Kuglemaver"


FittSmoker
 Share

Recommended Posts

De afskyelige klumpe-dumbe kuglemaver, som er staus quo i den dødsspiral, som bodybuilding er tvunget ind i som "sport", kan godt opnås uden det utroligt massive narko-misbrug, som også de helt uformelige medicinvrag i aftenens udsendelse var eksponenter for!

Børge og Brian nede på den lokale bodega er næsten ligeså ulækre, - og de har hverken trænet eller taget narkotika, som BB-vragene i fjerneren! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke den store ekspert på dette område så jeg skal passe lidt på hvad jeg siger! Men så vidt jeg har hørt, vil væksthormon fremme proteinsyntesen i HELE kroppen, og dette vil også få organerne til at vokse! Dette kræver nok en del GH for at få de kuglemaver som de helt store bodybuildere har!

En anden ting er selvfølgelig også at de virkeligt har store mavemuskler og de vil jo helt naturligt stritter lidt mere frem end ellers!

Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels har helt ret! GH (i stoooore mængder) vil få alle organer til at vokse, så de presser ud mod mavemusklerne, og skaber illusionen om en gravid BB'er...

Dog er det forskelligt hvordan folk reagerer på GH! Se bare Orville Burke og Coleman! Og så sammenlign dem med Cormier og Schlierkamp... Og de blæser sikkert alle røven lige fuld af vækst!

Men som Henning siger, kan man også bare spise meget...

Eller blive gravid...

Link to comment
Share on other sites

Inden for IFBB er der for tiden snak om at genindføre vacumpose for at komme de store, runde maver til livs.

Vi må virkeligt håbe at det bliver til mere end snakken, for det vil resultere i en markant nedgang i brugen af hormoner.

Jeg ville godt se hvor mange BB'er af idag som ville kunne gøre Frank Zane kunsten efter

fz020.jpg

Link to comment
Share on other sites

men for pokker da han havde brug for nogen squats...

Nu er har det billed jo også en del år på bagen

- men Frank Zane har dog aldrig haft en abnorm masse, men der imod vundet på sin symmetri. Han vandt Mr. Olympia 3 gange: 1977, 1978, 1979 - og stadigvæk hvad angår hans ben, så er der stadigvæk ikke mange personer der kan mønstre et par lår i den størelse!!!

Link to comment
Share on other sites

Inden for IFBB er der for tiden snak om at genindføre vacumpose for at komme de store, runde maver til livs.

Virkelig god idé, kunne være sejt hvis de proff BB'ere igen begyndte at blive mere symetriske! Hvorfor blev den forresten fjernet i sin tid?

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ikke den store mester ud i BB kunsten... hvad er en vacumpose??? Er jeg helt galt på den hvis jeg resonerer mig frem til at det er en form for pose der kan danne undertryk - og dermed trække væske ud i musklerne???

I så fald lyder det heller ikke videre sundt - dog klart bedre end AS!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share