Slidt hul ved maveøvelser


green13
 Share

Recommended Posts

Hej

Ikke sikker på hvordan jeg helt skal forklare det her. Jeg bruger en mavebænk og det går sådan set fint nok, men jeg får en "følgeskade". Jeg slider hul på huden på min bagdel, lige under halebenet. Og bliver så nødt til at vente flere dage før jeg kan træne igen - rigtig irriterende når jeg endelig er kommet ind i en god rytme (og så ser det heller ikke for tjekket ud og generer også lidt når jeg sidder/ligger i øvrigt :-)

Jeg har forsøgt med plaster, tape, skiftet bukser/boxershorts til nogen der er helt glatte, men problemet fortsætter.

Nogen der har forslag?

Tak!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Tak for svarene, vil i eftermiddag investere i en swiss ball. Så får jeg også ny kontorstol :-)

Og hvor mange mavebøjninger det tager, tjah, ikke alt for mange - i hvert fald ikke nok til at maven ligner et vaskebræt endnu, en 60-180 alt efter humør...

Og jo, jeg har fedtet mig godt ind dernede - en noget mærkelig fornemmelse, men helosan ser ud til at virke meget godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Tak for svarene, vil i eftermiddag investere i en swiss ball. Så får jeg også ny kontorstol :-)

Og hvor mange mavebøjninger det tager, tjah, ikke alt for mange - i hvert fald ikke nok til at maven ligner et vaskebræt endnu, en 60-180 alt efter humør...

Og jo, jeg har fedtet mig godt ind dernede - en noget mærkelig fornemmelse, men helosan ser ud til at virke meget godt :smile:

Du kunne prøve at bruge noget vægt så du ikke laver mere end 10-15 stykker. Det ville du nok også få mere ud af.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share