Gået død


brinch93
 Share

Recommended Posts

Problem:

Gået død med styrke-, konditræning og sporten. Jeg går til judo 2 gange om ugen.

Formål:

At komme igang igen.

Hjælp til:

Hvordan kommer jeg igang igen?

Nogen har sagt jeg ikke skal træne i julen og nyde livet udenfor trænings salen, mens andre siger jeg skal træne på en anden måde, for at ramme nogle andre muskelgrupper. En tredje har sagt jeg skal sætte nogle "lette" målsætninger, så mentaliteten omkring træning kommer op igen.

God jul.

Brinch93 8)

Link to comment
Share on other sites

Hej Brinch

Det kan være lidt svært at komme med et bud med så få oplysninger. Kan du uddybe lidt, fx:

Hvorfor styrketræner du? Er det for at blive bedre til judo, er det bodybuilding, eller hvordan?

Hvor længe har du trænet? Sørger du for at skifte program jævnligt så kroppen ikke vænner sig til de samme øvelser?

Har du tænkt over klare målsætninger for din træning?

Noget i den stil. Det vil være nemmere at komme med råd hvis vi ved lidt mere.

- Crowh

Link to comment
Share on other sites

Fed peptalk :wink:

For to måneder siden ville jeg være sprunget ud af stolen, smidt bærbaren væk og sprunget op på cyklen, men det som om min krop ikke gider det mit hoved vil have den til :unhappy:

Men tak for et fedt link dude og bliver sikkert læst igennem et par gange efter i dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Brinch

Det kan være lidt svært at komme med et bud med så få oplysninger. Kan du uddybe lidt, fx:

Hvorfor styrketræner du? Er det for at blive bedre til judo, er det bodybuilding, eller hvordan?

Hvor længe har du trænet? Sørger du for at skifte program jævnligt så kroppen ikke vænner sig til de samme øvelser?

Har du tænkt over klare målsætninger for din træning?

Noget i den stil. Det vil være nemmere at komme med råd hvis vi ved lidt mere.

- Crowh

Jeg styrke- og konditræner for at blive bedre til judo og få et bedre helbred, da tværsnittet ikke siger mig det store.

Jeg har trænet judo i fem år, men er først begyndt og bruge vægte for et års tid siden.

Ja jeg skifter øvelser/programmer hver tredje måned.

Nej jeg har ikke haft nogle målsætninger med træningen, ud over en kampvægt, som skulle opnås og hvor meget jeg ville kunne tage.

Brinch93

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share