Eating like John Goodman on equipoise after smoking a dutch.


Dixen
 Share

Recommended Posts

Conditioning i The Gym:

Burpees:

13

13

13

DBroM bød op til Fat GripZ KerlZ, det kan man jo ikke sige nej til.

Fat GripZ BB KerlZ:

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg - DBM outcurlede mig med 50 kg, men jeg kan squatte mere end ham så det er ok. Vi curlede selvfølgelig i powerracket.

Som modsvar til DBM's flotte gestus af en omgang Fat GripZ KerlZ, bød jeg så op til en omgang beskidt prowleri på p-pladsen. En tredje mand var frisk og joinede os, men faldt dog hurtigt fra igen.

Prowler:

YouGoIGo - Prowler + 60 kg

6 x 40 m - jhax erstattede midtvejs den faldne soldat og gjorde et ihærdigt forsøg på at slå sig selv ihjel.

Dejlig lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Conditioning i The Gym:

Burpees:

13

13

13

DBroM bød op til Fat GripZ KerlZ, det kan man jo ikke sige nej til.

Fat GripZ BB KerlZ:

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg - DBM outcurlede mig med 50 kg, men jeg kan squatte mere end ham så det er ok. Vi curlede selvfølgelig i powerracket.

Som modsvar til DBM's flotte gestus af en omgang Fat GripZ KerlZ, bød jeg så op til en omgang beskidt prowleri på p-pladsen. En tredje mand var frisk og joinede os, men faldt dog hurtigt fra igen.

Prowler:

YouGoIGo - Prowler + 60 kg

6 x 40 m - jhax erstattede midtvejs den faldne soldat og gjorde et ihærdigt forsøg på at slå sig selv ihjel.

Dejlig lørdag!

En post fyld med WIN! 4thumbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Træning idag i The Gym:

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

3 x 60 kg

5 x 75 kg

5 x 75 kg

9 x 75 kg Rep PR

Chins:

5 x bw + 5 kg

5 x bw + 5 kg

Squat:

10 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

5 x 142,5 kg

5 x 142,5 kg

7 x 142,5 kg

Neck harness:

25 x 10 kg

25 x 10 kg

25 x 10 kg

25 x 10 kg

Burpees:

14

14

14

Link to comment
Share on other sites

Træning idag i The Gym.

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

5 x 102,5 kg

5 x 102,5 kg

9 x 102,5 kg Rep PR

Db. KerlZ Down the Rack!

6/6 x 23,5 kg --> 4 kg - max 10 sekunder mellem hvert set

Dødløft:

5 x 60 kg

3 x 100 kg

1 x 140 kg

10 x 162,5 kg Rep PR

Conditioning:

KB swings:

100 x 24 kg

tid: 4:05 - delt op i fire set

Burpees:

3 x 16

Og så opdagede jeg til min store glæde at jeg lige har vundet et gavekort på 1000 kr til bodylab.dk. Har dog ellers lige fået en sending hjem fra bulkpowders, men supps kan man jo altid bruge :)

Link to comment
Share on other sites

Fuck you, cock-faq..... Du skulle lige lave 9 reps!!! :tongue:

Yæææs! Selvom du ihærdigt prøvede at sabotere sidste rep.

En anden ting, nu skal man jo ikke brokke sig over at få 1000 kr til supps. Men shit hvor har de dog bare ingen ting hos bodylab.dk jeg gider at have... Hvorfor har de ikke oats når jeg nu står og mangler???

Link to comment
Share on other sites

Yæææs! Selvom du ihærdigt prøvede at sabotere sidste rep.

En anden ting, nu skal man jo ikke brokke sig over at få 1000 kr til supps. Men shit hvor har de dog bare ingen ting hos bodylab.dk jeg gider at have... Hvorfor har de ikke oats når jeg nu står og mangler???

Det er fordi det er et overpriced pisfirma.. Nåh nej, det er jo DANSK KVALITET, og det er meget bedre end eksempelvis engelsk kvalitet. Right.

Det er mig simpelthen en gåde at oats ikke er kommet til Danmark endnu (og at maltodestrin koster over 3x så meget i DK, som i UK).

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke bare havregryn der har været et smut i blenderen?

Mjoh. Altså nu har jeg aldrig selv blendet havregryn, så jeg kender ikke konsistensen, men det færdigt oats produkt er bare skide nemt og praktisk. og koster under en tyve kiloet fra UK.

Link to comment
Share on other sites

Mjoh. Altså nu har jeg aldrig selv blendet havregryn, så jeg kender ikke konsistensen, men det færdigt oats produkt er bare skide nemt og praktisk. og koster under en tyve kiloet fra UK.

Det kan være jeg skulle prøve at købe nogle oats med næste gang jeg skal have noget fra UK, men umiddelbart lyder det nemmere at købe havregryn i Netto (6kr/kg ?) og blende det.

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi det er et overpriced pisfirma.. Nåh nej, det er jo DANSK KVALITET, og det er meget bedre end eksempelvis engelsk kvalitet. Right.

Det er mig simpelthen en gåde at oats ikke er kommet til Danmark endnu (og at maltodestrin koster over 3x så meget i DK, som i UK).

Åh åååååhhhh... Gad vide hvor mange bb.dk mots der læser med herinde? :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Yæææs! Selvom du ihærdigt prøvede at sabotere sidste rep.

En anden ting, nu skal man jo ikke brokke sig over at få 1000 kr til supps. Men shit hvor har de dog bare ingen ting hos bodylab.dk jeg gider at have... Hvorfor har de ikke oats når jeg nu står og mangler???

Selvfølgelig...... I krig og kærlighed gælder alle tricks! And I looooooooooooooove the DixieBro wub.gifwub.gifwub.giflaugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Åh åååååhhhh... Gad vide hvor mange bb.dk mots der læser med herinde? :ninja:

Nok en del, men mine synspunkter i forhold til deres pris er ikke nogen hemmelighed. Jeg træner sammen med en del BB.dk mods og jeg bruger enhver lejlighed til at brokke mig over BLs priser. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning i The Gym.

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

3 x 60 kg

5 x 77,5 kg

5 x 77,5 kg

7 x 77,5 kg

Chins:

6 x bw + 5 kg

5 x bw + 5 kg

Squat:

10 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

5 x 145 kg

5 x 145 kg

10 x 145 kg Rep PR! BUM! Fandme sovs i benene idag, det hjalp også at Klaus Stærkmand stod og råbte af mig.

Neck harness:

25 x 10 kg

25 x 10 kg

25 x 10 kg

Link to comment
Share on other sites

That's solid bro.

Solide pres og benbøj.

Tak, jeg er også meget glad for dem!

Idag var i The Gym og prøve på at lave conditioning, men det endte med at jeg ikke rigtig lavede noget.

Det blev til lidt shrugs, db rows, log C&P, fat bar KerlZ. Og så atten bøøpis...

Og så tog jeg til Østerbro Stadion og kiggede på dygtige vægtløftere! Øv hvor var der mange tynde drenge der var dygtigere end mig :(

Link to comment
Share on other sites

Tak, jeg er også meget glad for dem!

Idag var i The Gym og prøve på at lave conditioning, men det endte med at jeg ikke rigtig lavede noget.

Det blev til lidt shrugs, db rows, log C&P, fat bar KerlZ. Og så atten bøøpis...

Og så tog jeg til Østerbro Stadion og kiggede på dygtige vægtløftere! Øv hvor var der mange tynde drenge der var dygtigere end mig :(

Er du blevet smittet af Jhax? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er du blevet smittet af Jhax? :tongue:

Idag blev der rettet op på weekendens slendrian og ugidelighed.

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

5 x 105 kg

5 x 105 kg

10 x 105 kg Rep PR Hvabehar!

EZ-bar KerlZ:

15 x 30 kg + pind

15 x 30 kg + pind

Squat:

10 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

5 x 147,5 kg

5 x 147,5 kg

10 x 147,5 kg Rep PR

Neck harness:

25 x 11,25 kg

25 x 11,25 kg

25 x 11,25 kg

25 x 11,25 kg

Burpees:

18

18

18

BUM!

Link to comment
Share on other sites

Træning i The Gym

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

3 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

6 x 80 kg Rep PR - Starter med at micro loade pressen for at den ikke staller igen på 80 kg.

Chins:

6 x bw + 5 kg

5 x bw + 5 kg

Død:

5 x 60 kg

3 x 100 kg

1 x 140 kg

8 x 170 kg Rep PR - Skulle egentlig kun have løftet 165 kg, men trænede i min nye Greyskull Barbell Club t-shirt og følte mig fuld af test, så jeg sprang på 170 kg. Tung, men nem.

Conditioning:

Kb swing --> swing-flip --> Goblet squat

50 x 24 kg

Blev delt op: 10/10/10/13/7

Burpees:

19

19

19

Derudover brugte jeg tiden mellem sets til at hente håndvægte til Anton, som var meget glad for sit nye håndvægt-hænger-i-kæde-fra-pull-up-bar-så-man-skal-kun-hjælpe-ham-når-han-skal-skifte-vægt-setup.

Link to comment
Share on other sites

Derudover brugte jeg tiden mellem sets til at hente håndvægte til Anton, som var meget glad for sit nye håndvægt-hænger-i-kæde-fra-pull-up-bar-så-man-skal-kun-hjælpe-ham-når-han-skal-skifte-vægt-setup.

:laugh:

Hver gang jeg gik forbi fik jeg et "Er det ikke flot?" smidt i hovedet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share