Eating like John Goodman on equipoise after smoking a dutch.


Dixen
 Share

Recommended Posts

Tak for de pæne ord.

Jeg er så frisk på en omgang FatGripzorz KerlZ snart!

Mht til squatten, så var jeg egentligt selv meget tilfreds med min indsats. Jeg kan mærke at min squatstyrke er ved at komme igen, og har bare generelt optur på over min træning i øjeblikket. Især fordi min press skyder i vejret i øjeblikket...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i The Gym:

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

3 x 60 kg

5 x 77,5 kg

5 x 77,5 kg

7 x 77,5 kg Rep PR - Åh jeg glæder mig til at reppe ud med 80 kg på fredag.

Chins:

6 x bw + 5 kg

5 x bw + 5 kg - Århja, vægten havde så også lige sneget sig over 105 kg. I blame Super Bowl!

Squat:

10 x 20 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

Bertel kom og sagde at jeg stod for bredt og med for stor vinkel på min stance. Mit venstre knæ har tendens til at falde ind. Han rettede min stance en lille smule ind og satte mine fødder parallelt.

5 x 135 kg

6 x 135 kg

3 x 135 kg <-- Bertel bad mig bruge min gamle squatstil her og optog det så jeg kunne se forskellen. Kæmpe forskel!

5 x 135 kg - Ny stil igen her. Føles generelt bare meget bedre. Meget bedre flow i mit squat og de føltes faktisk meget lettere. Kommer nok noget video op på dem.

Super optur over at få rettet min squatstil ind idag. Det er helt sikkert en stil jeg vil fortsætte med at benytte.

Link to comment
Share on other sites

Dagen træning blev afbrændt i Butcher's Garage!

Tog derud for at hjælpe med at lægge gulvmåtter og slæbe på al det nyankomne Eleikoudstyr. Superfedt sted, der er allerede blevet lavet en løbebane, samt lagt kunstgræs i den ene hal. Masser af udstyr, power rack, Eleiko bænk/squatstativ, flere alm. squatstativer, prowlers, slæder, vægtveste, ufattelig langt pullup stativ, massevis af stænger, tonsvis af kiks... Alt hvad hjertet begærer :wub: :wub: :wub:

Efter at have lavet lidt arbejde blev det til træning:

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 80 kg

5 x 107,5 kg

5 x 107,5 kg

4 x 107,5 kg <--- Deloader med 10 kg til næste gang.

EZ-bar KerlZ:

15 x 27,5 kg + pind

15 x 27,5 kg + pind

Dødløft:

10 x 60 kg

3 x 100 kg

1 x 140 kg

9 x 155 kg

Her er billeder fra dagens træning: http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=23109&id=100001875358895

Link to comment
Share on other sites

Virkelig fede faciliteter! Dropper du The Gym igen, når det er færdigt derude?

Btw. er der ikke virkelig mange kvinde-bars (15 kg) - eller er det bare billederne der narrer mig?

Nej, regner ikke med at droppe The Gym, da Butchers Garage ligger i Valby, og kan virkelig godt lide at træne tæt på min bopæl. Så det bliver nok til noget medlemsskab begge steder...

Billederne narrer dig. Det er fordi det er vægtløfterstænger, de er tyndere end SL-stængerne. Men der er to kvindebars derude, men de blev i stativet idag ;)

Edited by Dixen
Link to comment
Share on other sites

Nej, regner ikke med at droppe The Gym, da Butchers Garage ligger i Valby, og kan virkelig godt lide at træne tæt på min bopæl. Så det bliver nok til noget medlemsskab begge steder...

Billederne narrer dig. Det er fordi det er vægtløfterstænger, de er tyndere end SL-stængerne. Men der er to kvindebars derude, men de blev i stativet idag ;)

Hvordan er filosofien der? Er det cool med SL'ere/VL'ere/BB'ere eller er det mest crossfitorienteret?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er filosofien der? Er det cool med SL'ere/VL'ere/BB'ere eller er det mest crossfitorienteret?

Tanken bag Butchers Garage er netop at det ikke kun skal være CrossFit-orienteret. Vil man udelukkende CrossFit er der rig mulighed for det i Butchers Lab.

Så ja, det er super cool med SL'ere, VL'ere og BB'ere, det er netop sådanne folk som de også gerne vil have til at bruge deres faciliteter. Derudover kommer der også til at være mange sportsfolk der vil træne der, pga. de mange udfoldelsesmuligheder som der kommer til at være i Garagen.

Link to comment
Share on other sites

Tanken bag Butchers Garage er netop at det ikke kun skal være CrossFit-orienteret. Vil man udelukkende CrossFit er der rig mulighed for det i Butchers Lab.

Så ja, det er super cool med SL'ere, VL'ere og BB'ere, det er netop sådanne folk som de også gerne vil have til at bruge deres faciliteter. Derudover kommer der også til at være mange sportsfolk der vil træne der, pga. de mange udfoldelsesmuligheder som der kommer til at være i Garagen.

Jeg regner også med et dobbelt-medlemsskab. Eller øhhhh, hvad hedder det, når man er medlem 4 steder?!?! laugh.gif

Er du klar til d. 19???

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner også med et dobbelt-medlemsskab. Eller øhhhh, hvad hedder det, når man er medlem 4 steder?!?! laugh.gif

Er du klar til d. 19???

Fedt!

Jeg er så klar til d. 19. Skal mødes med mit crew til lidt fællestræning i weekenden. Jeg er helt oppe at støde siden jeg har været ude i Garagen igår. Det kan kun blive for vildt d. 19!

Link to comment
Share on other sites

Tanken bag Butchers Garage er netop at det ikke kun skal være CrossFit-orienteret. Vil man udelukkende CrossFit er der rig mulighed for det i Butchers Lab.

Så ja, det er super cool med SL'ere, VL'ere og BB'ere, det er netop sådanne folk som de også gerne vil have til at bruge deres faciliteter. Derudover kommer der også til at være mange sportsfolk der vil træne der, pga. de mange udfoldelsesmuligheder som der kommer til at være i Garagen.

Super fedt! Jeg har også dobbelt medlemsskab coming up :)

Tak for svar!

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag i The Gym:

Masser af SL'ere i huset, der kastede nogle lede kilo rundt.

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

3 x 60 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg - Havde håbet på 6 reps, men kom til at lægge vægten helt død efter 3 rep så fik ikke udnyttet bouncet i bunden.

Squat:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 100 kg

5 x 140 kg

5 x 140 kg

8 x 140 kg - Alle kørt med ny og forbedret teknik.

Chins:

6 x bw + 5 kg

5 x bw + 5 kg

Video fra mandagssquat:

Tre set på 135 kg. Første og tredje set er med fødderne pegene lige ud. Anden set er min 'gamle' stil. Forskellen er tydelig.

Link to comment
Share on other sites

Arbejdsdag og lidt trænings i Butcher's Garage

Var i Garagen igen idag og hjælpe til med diverse ting. Sidst på dagen blev det til lidt træning med de to andre medlemmer af Team BeefCake.

Squat:

5 x 60 kg

3 x 100 kg

1 x 140 kg

1 x 182,5 kg - Ok let, tror der bliver åbnet med 190 kg på næste lørdag.

1 runde DT (@ssFit-halløj):

12 dødløft 70 kg

9 hang power cleans 70 kg

6 push jerks 70 kg

56 sekunder

Et par ture med prowleren. Prowler + 110 kg. Avavavavav...

3 runder:

5 bungie sprints (bælte med en slags bungie cord der er fastgjort til en væg)

10 EZ-bar KerlZ 32,5 kg + pind

Link to comment
Share on other sites

110kg prowler :blink: :blink: :blink: :blink: Hvordan er det ift. de 70-80kg på asfalt i The Gym?

Har ikke prøvet at køre med 70-80 kg med prowleren i The Gym, så det ved jeg ikke.

Men det var langsomt, og helt umuligt at få den igang på de lave håndtag. Det er som om at der er mere friktion på græstæppet end på asfalt.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke prøvet at køre med 70-80 kg med prowleren i The Gym, så det ved jeg ikke.

Men det var langsomt, og helt umuligt at få den igang på de lave håndtag. Det er som om at der er mere friktion på græstæppet end på asfalt.

Lyder CRAZY.... Så kan jeg nok ikke få gang i den med min fjervægt :nonono: Og stærkt squattet - I bliver farlige lørdag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Bare lidt let i denne uge, op til STRONGER challengen på lørdag.

Træning i Teh Gym idag med en masse flinke mennesker.

IvanIgor prøvede at squatte med wraps til stor moro for hele forsamlingen.

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

EZ-bar KerlZ:

12 x 30 kg + pind

12 x 30 kg + pind

Squat:

10 x 20 kg

5 x 60 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

Hang power clean + push jerk:

3 + 3 x 70 kg

3 + 3 x 70 kg

3 + 3 x 70 kg

Log clean and press:

1 + 1 x 70 kg

1 + 3 x 70 kg

1 + 5 x 70 kg - Den er dælme sjov den log der...

Link to comment
Share on other sites

Træning i The Gym idag, bare lidt let:

Press:

10 x 20 kg

5 x 40 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg - EZ-PZ

Chins:

5 x bw + 5 kg

5 x bw + 5 kg

Power clean:

3 x 60 kg

2 x 80 kg

1 x 100 kg - grim og nem

3 x 60 kg

Power snatch:

2 x 60 kg

Bakkegåning:

12 min på incline 10 og 6km/t. Så var mine lægge så spændte at jeg ikke rigtig gad mere... Sikke noget fjollet noget at kaste sig ud i.

Sjov historie fra i morges:

Styrketræning fylder åbenbart ret meget i mit hoved for tiden, så da min kæreste i morges kommer tilbage fra sit bad spørger jeg hende søvndrukkent hvordan hendes løft var gået. Havde åbenbart drømt at hun lige var ude for at squatte lidt på badeværelset...

Og så har jeg lige bestilt en slow cooker fra Amazon, så jeg kan lave nice og meget anabolsk simremad såsom Texas Chili, carnitas, pulled pork og alle mulige andre delicious ting. Jeg glæder mig!

Link to comment
Share on other sites

Sjov historie fra i morges:

Styrketræning fylder åbenbart ret meget i mit hoved for tiden, så da min kæreste i morges kommer tilbage fra sit bad spørger jeg hende søvndrukkent hvordan hendes løft var gået. Havde åbenbart drømt at hun lige var ude for at squatte lidt på badeværelset...

Det kan godt være det er fordi jeg er en smule skæv af de kontaktlim-dampe jeg sidder i, men det der er fandeme sjovt :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Thx buddy, og i lige måde.

Vi blev desværre 2'er i finalen, 30 sekunder var lige lovlig meget forspring at hente.

Prowlerhærg snart, yææs.

Du gav den sgu også god gas i finalen :devil:

Det var en skam at finalen var konstrueret så decideret dumt. Der var ikke det mindste element af spænding.

Endnu engang - for fedt at se dig myrde dig selv på den prowler. Jeg kunne ikke lade være med at grine da det stod på, for det var rent blodbad :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du gav den sgu også god gas i finalen :devil:

Det var en skam at finalen var konstrueret så decideret dumt. Der var ikke det mindste element af spænding.

Endnu engang - for fedt at se dig myrde dig selv på den prowler. Jeg kunne ikke lade være med at grine da det stod på, for det var rent blodbad :superman:

Takker! Der var ikke så meget at gøre i finalen andet end at håbe på at det Æ's hold skulle gå helt ned, og det skete selvfølgelig ikke. 30 sekunders forspring er meget at hente på 3,5 minut, selvom vi så vidt jeg husker fik hentet en smule på dem.

Prowleren var rent blodbad ja! Det føltes som det tog en time, og flere gang havde jeg bare lyst til at rejse mig op, pakke mine ting sammen og skride hjem. Fuck hvor det sugede kugler. Men i sidste ende viste det sig jo at være utroligt fordelagtigt at vi var vedholdene og gennemførte uden at pille skiver af prowlere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share