Helsekost og vægttab?


olkrist59
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg kunne som så mange andre godt tænke mig at tabe mig nogle kilo - desværre har jeg ikke tid til at motionere dagligt, så jeg ville høre, om der var nogen, der havde gode erfaringer med at tage helsekost i forbindelse med et vægttab?? Jeg leder ikke efter slankepiller! ... men et alternativ, der øger forbrændingen. Jeg vil selvfølgelig supplere med motion, når jeg kan finde tiden. Jeg har prøvet at lede lidt inde på denne hjemmeside med helsekost... måske kan det også hjælpe andre derude.

VH Ole

Link to comment
Share on other sites

Hej alle!

Jeg kunne som så mange andre godt tænke mig at tabe mig nogle kilo - desværre har jeg ikke tid til at motionere dagligt, så jeg ville høre, om der var nogen, der havde gode erfaringer med at tage helsekost i forbindelse med et vægttab?? Jeg leder ikke efter slankepiller! ... men et alternativ, der øger forbrændingen. Jeg vil selvfølgelig supplere med motion, når jeg kan finde tiden. Jeg har prøvet at lede lidt inde på denne hjemmeside med helsekost... måske kan det også hjælpe andre derude.

VH Ole

Selv du rent faktisk får fat i et vægttabspræparat, der virker, så drejer det sig nogle ganske få kcal ekstra. Sats på at omlægge din kost, så du får et energiunderskud. Motion er også en god ide, som du selv er inde på.

Motion-online har på forsiden under "ernæring" nogle gode forslag til vægttab. Ellers kan du finde inspiration her:

Færdig med slankekure

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

hej ole.

Kaffe og Chili kan hjælpe med at øje din forbrandning. Men det virker ikke som mirakel produkter. Det vigtigste er at få din kalorie indtag ned, unden at din basal stofskifte falder. Derfor skal du altid spise over ca. 1200 kcal hver dag (måske lidt mere når du er mand), og spise lidt fedt hver dag (ca. 15g rent fedt - måske mere når du er mand).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Selvom det er et gammel opslag, så har jeg haft det samme problem for noget tid siden. Dovenskab længe leve...:)
Men jeg fandt den her naturlige slankte fra Fitneshop som du evt kunne prøve? Den kan findes her: www.fitneshop.dk/shop/slankete-original-fitne-herbal-infusion-te/ som hjalp med at tage det værste.

Du skal selvfølgelig stadigvæk være obs på hvad du spiser men den hjalp da mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share