Hjælp til at tabe sig, 20 årig pige


Langelang
 Share

Recommended Posts

Hej MOL :)

- Vi er et kæreste par, hvor pigen ønsker at tabe sig og drengen ønsker at blive mere markeret.

Vi har snakket om at købe protein pulver, både som hjælp til mig (drengen) at få nok, at opbygge muskler af. Men vi har også læst at proteinpulver kan bruges til mellemmåltider, når man vil tabe sig. Er dette korrekt?

Min kæreste har sukkersyge, har det noget at sige, når man bruger proteinpulver?

- og hvornår skal det bruges for vores begges situationer?

Håber i kan hjælpe :)

Link to comment
Share on other sites

Prøv at kig i vægtvogternes kogebøger. Bare lad vær med at køb de alt for dyre vægtvogterne varer. Der er mange spændende retter.

Mand læs om kost og styrketræning

Dame læs om kost, og evt. Sukkersyge specifikt. Ved spørgsmål så tal med din læge ;-)

Alt i har brug for at vide er der svaret på ca 100 gange ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har I planer om at træne sammen?

Hvis ikke, så kan pigen med fordel træne med en overvægt af cardioøvelser (fx. løb) og en smule styrketræning. Gutten satser på en overvægt at træning med styrketræning (søg. efter programmer som HST, EDT eller Bill Starr).

Ved aftensborden bliver der måske anledning til sure miner, da pigen skal hente en kalorieUNDERskud for at tabe sig, og gutten skal hente en kalorieOVERskud for at øge muskelmasse. Senere skal han også til at tabe sig for at få "markeringen", så kan I flette fingre og nyde det der.

Hvis har brug for mere deltajeret info, så siger I bare til.

Hr.K

Link to comment
Share on other sites

Har I planer om at træne sammen?

Hvis ikke, så kan pigen med fordel træne med en overvægt af cardioøvelser (fx. løb) og en smule styrketræning. Gutten satser på en overvægt at træning med styrketræning (søg. efter programmer som HST, EDT eller Bill Starr).

Ved aftensborden bliver der måske anledning til sure miner, da pigen skal hente en kalorieUNDERskud for at tabe sig, og gutten skal hente en kalorieOVERskud for at øge muskelmasse. Senere skal han også til at tabe sig for at få "markeringen", så kan I flette fingre og nyde det der.

Hvis har brug for mere deltajeret info, så siger I bare til.

Hr.K

Hej!

Det var lige sådan et svar jeg stod og manglede! Med hensyn til proteinpulver, hvordan står vi så?

Vi træner sammen. Starter på crosstrainer og går videre til muskeltræning. Kan næsten regne ud at tøsen, burde blive længere på crosstraineren, korrekt?

Edited by Langelang
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det var lige sådan et svar jeg stod og manglede! Med hensyn til proteinpulver, hvordan står vi så?

Vi træner sammen. Starter på crosstrainer og går videre til muskeltræning. Kan næsten regne ud at tøsen, burde blive længere på crosstraineren, korrekt?

Ingen grund til at spise/drikke proteinpulver hvis man ikke prøver at få større muskler.

Link to comment
Share on other sites

Ingen grund til at spise/drikke proteinpulver hvis man ikke prøver at få større muskler.

Selvfølgelig er der det.

Et fornuftigt vægttab fordrer en fornuftig ernæring, og hvis man gerne vil gøre hele den størrelse lidt mere overkommelig, så kan proteinpulver være en stor hjælp i dagligdagen :)

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det var lige sådan et svar jeg stod og manglede! Med hensyn til proteinpulver, hvordan står vi så?

Vi træner sammen. Starter på crosstrainer og går videre til muskeltræning. Kan næsten regne ud at tøsen, burde blive længere på crosstraineren, korrekt?

Korrekt. Og husk at intensitet (pulsen så meget op som muligt) er vejen frem for din kæreste.

Hvilket program har du tænkt dig at følge?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Korrekt. Og husk at intensitet (pulsen så meget op som muligt) er vejen frem for din kæreste.

Hvilket program har du tænkt dig at følge?

Hr. K

Jeg har slet ikke kigget på programmer, hverken til min kæreste eller jeg. Da jeg synes det er en ren jungle. Mine mål er heller ikke enormt store, så derfor kan det måske virke useriøst for mange.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har slet ikke kigget på programmer, hverken til min kæreste eller jeg. Da jeg synes det er en ren jungle. Mine mål er heller ikke enormt store, så derfor kan det måske virke useriøst for mange.

Jeg vil ikke kalde det for useriøst.

Jeg har nævnt et par eksempler på gode træningsprogrammer længere oppe - især EDT-protokollen er godt til jeres formål, hvis I også bruger cardio-redskaber. Du kan læse lidt om EDT i min log her på MOL.

Ellers har MOL fine programmer, som du kan finde på forsiden.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share