Sund Kalorierig Mad


SuneViberg
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg leder efter noget sundt kalorierig mad da jeg skal til at tage lidt på. Kan ikke rigtig finde noget på nettet om det, der er kun ting om hvordan man taber sig...

Kan nogen hjælpe?:)

Sune

Mandler, nødder (peanuts, cashews, valnødder, hasselnødder..) og frø, olivenolie, avocado, tørret frugt, mørk chokolade og peanutbutter kunne være bud.. og hvis alt andet fejler, så er sødmælk i store mængder altid et godt bud til vægtøgning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL

Jeg leder efter noget sundt kalorierig mad da jeg skal til at tage lidt på. Kan ikke rigtig finde noget på nettet om det, der er kun ting om hvordan man taber sig...

Kan nogen hjælpe?:)

Sune

RuneN er inde på det rigtige. Herudover er brød og gryn også ret tætte hvad angår energi. Tørret frugt er også em god hjælp til hurtige kcal.

Og smooties ej at forglemme. De mætter ikke og er smækfyldte med kcal. Der findes et væld af opskrifter på nettet.

Prøv i øvrigt at google "træt af at være tynd" eller "tips til tynde" eller noget i den stil. Der findes kostplaner, der måske kan bruges som inspiration.

Hilsen

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share