The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Så blev det lige tid til en morgentræning. Ja tak!

Har en aftale med en ny osteopat om en time - har besluttet mig for at se hvad et par friske øjne på problemet kan se.

Opvarmning: pullups, GHR, pushups, goblet squats, KB swings, lunges, abs og 3D facepulls.

Deficit sumo DL:

6x3x125kg

All time favorite/hadeøvelse.

Pres:

6x3x70kg

Med stop. Bang bang bang.

Pendlay row:

3x4x100kg

De sad underligt i dag - kan det virkelig være nødvendigt for mig at tage VL-sko på til rows? Lolol.

3D pull aparts:

3x5 med 5+ sek hold - lige i <3

Link to comment
Share on other sites

Morgenbakker med hemmelig gæst Sølling - dejligt med støtte.

8 korte og 5 lange. Lige i rumbummelumbumbum. Der er altid energi til at "finish strong". LAST REP! BEST REP! <3

Ca. 5km i alt, 426kcal, 1 time. Max puls 176, 145 avg.


Wellness!

Link to comment
Share on other sites

<3

Nu var jeg lige nice igen.
Dagsbro og Tillbro og Red Sonja var på mit hold i dag - celeb lineup. <3

Træning bagefter:

BTN pres: 5x10x40kg
Chins: 5x10
Squat: 5x5x120kg - måske den bedste serie squat jeg har lavet i månedsvis - ikke pga vægt eller tryk, men fordi røvhoften var god. JA TAK!

Pendlay row: 3x5x90kg - weaksauce, men kan mærke at jeg stadig er lidt åårh omkring min nedre ryg.
Dips: 3x5xBW+25

Så trak jeg fra mit deck. Det gav 1k row. Shit.
Det tog jo så lige 4:04. Stille og roligt - shit hvor er det lort. Jeg skal have fjernet roning fra mit deck - det smadrer mine hoftebøjere.

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på VL med Lise. Det var egentlig dejligt. Min krop føltes dejlig og jeg synes jeg sidder bedre end jeg har gjort længe. Det er dejligt.

Først lavede vi træk balance og derefter træk. Jeg nåede op på at lave 3ere på 65, men det var sårn lidtd bob om jeg kom helt ned eller ej. Det der med at komme i bund skal nok komme. Jeg trækker desuden lidt for sent, så jeg skal blive bedre til at trykke til fra lige over knæbamserne.

Upside er at jeg har masser af bangbang fra lige omkring hoften.

Bagefter lavede vi ben foran, og jeg lollede bare på 60kg fordi jeg ikke gad rende og tage skiver af og på.

5x5x60kg zombiesquat - nogle sæt med 3-8s pause i bunden, andre uden. Ren lol.

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag foregik til dels bez majice. Det var dejligt.

Hips&girdle.

1A: Deficit sumo DL:

6x3x125kg

1B: Klokov pres:

5x5x45kg

1 minuts pause mellem sæt.

Kardiåh-ååååh:

3 sæt af:

Sprint 20/20

5 chins

10 ball slams

3 sæt af:

Sprint 20/20

8 pushups

10 3D pullaparts

3 sæt af:

20s sprint på stedet

8 pushups

20 russian twists

30s pause mellem sæt, 60s mellem runder.

I dag var en virkelig god dag. Masser af poppop i DL.

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg lige i TG. Nujha. Mange sagde at jeg var flot og lean. Mark har store muskler, Ærling har store ben, Juice har flotte briller og Bobby er en troll. Hov og BIG DIX er blevet til SKINNY DIX! Og Fru DIX! Og Marie. Erdahl er sød selvom han hænger ud i min gård. Simon Skildpadde squatter ligesom Sune Bak.

Okay!

DL:

5x3x180kg

Godt tryk faktisk. Ja da.

Pres:

5x3x75kg

De to første sæt var lidt meh. De tre sidste var decideret eksplosive.

Så skulle jeg dræbe mig selv.

Hack squat:

1 sæt med 40kg hvor jeg lavede sindssvagt mange reps. Jeg kunne dog ikke rigtig tælle. 4 sek excentrisk på størstedelen.

1 sæt mere hvor jeg bare reppede løs i 2 minutter. Igen med de der langsomme negativer.

Jeg tror jeg får store ben.

<3

Link to comment
Share on other sites

Black --> uden at lyde arrogant, så kan det sagtens lade sig gøre med et par mdrs træning.. Jeg gjorde det rimelig hurtigt med kun et par mdrs træning..

Spørgsmålet er som om du repræsenterer de fleste (-:

Jeg betvivler ikke at nogen kan på et par måneder, men det kræver ud over en del grip styrke også en del triceps/skulder styrke afhængigt af teknik, hvorfor jeg betvivler kraftigt at de fleste kan lære det på et par måneder

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik for mig på et tidspunkt at jeg ville lære det og købte en bog af Jedd Johnson. Så brugte jeg omkring fjorten dage på at arbejde mig op til 30 kort. Så mistede jeg interessen (og blev lidt træt af at skulle købe 1 milliard spil kort) og gennemskuede at der nok ikke var fisse i det alligevel.

Jeg vil derfor holde fast i at et par måneder er muligt for de fleste - jeg mener Jedd skriver at det tager en måneds tid med dedikation, men han har ret vilde hænder.

Det skal dog med at selvom jeg har ret skidt crush har et fint pinch.

Det er jo bare et partytrick, selvom den øgede håndstyrke selvfølgelig har en smule carry-over. Tiden kunne med fordel bruges på fx towel chins, farmer's walk og KB snatch i stedet - så rammer man greb og øvre ryg fra et par forskellige vinkler. Det er dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik for mig på et tidspunkt at jeg ville lære det og købte en bog af Jedd Johnson. Så brugte jeg omkring fjorten dage på at arbejde mig op til 30 kort. Så mistede jeg interessen (og blev lidt træt af at skulle købe 1 milliard spil kort) og gennemskuede at der nok ikke var fisse i det alligevel.

Jeg vil derfor holde fast i at et par måneder er muligt for de fleste - jeg mener Jedd skriver at det tager en måneds tid med dedikation, men han har ret vilde hænder.

Hehe det er altså lidt broscience det der. Det lyder som når jeg træner rookies der går fra at bænke 50 til 70kg på den første måned, som så konkluderer at de på to måneder mere må bænke 110. Hehehe

Link to comment
Share on other sites

Lol TRS næppe.

Sortis: har du læst min blog? Jeg er statsminister i broscience. :) Jeg kan snildt følge dig - jeg tog bare Jedd's ord og smed lidt ekstra oveni baseret på egne erfaringer. Den slags udmeldinger er jo gratis - jeg kan altid beskylde folk for at være svage, dumme, uduelige og platte og mangle dedikation hvis de ikke kan. :D

Pointen var bare at mange tror det er noget der tager årevis - det er det på ingen måde. Med generel styrketræning og en smule specifik træning vil jeg mene at praktisk taget alle kan gøre det på under et år, mens de smide 50-100kg på deres squat og 10kg muskler på rammen (forudsat det værst tænkelige udgangspunkt).

HELT SIKKERT!

DL:

8x1x170kg

1:15 mellem sæt

Pres:

5x80kg

1A: Paused squat: 6x3x110kg

1BA: Pendlay row: 3x8x80kg

1BB: Trækhiv: 3x5x80kg (BB!)

1 minuts pause.

Jeg er skide sej.

Link to comment
Share on other sites

Lol TRS næppe.

Sortis: har du læst min blog? Jeg er statsminister i broscience. :) Jeg kan snildt følge dig - jeg tog bare Jedd's ord og smed lidt ekstra oveni baseret på egne erfaringer. Den slags udmeldinger er jo gratis - jeg kan altid beskylde folk for at være svage, dumme, uduelige og platte og mangle dedikation hvis de ikke kan. :D

Pointen var bare at mange tror det er noget der tager årevis - det er det på ingen måde. Med generel styrketræning og en smule specifik træning vil jeg mene at praktisk taget alle kan gøre det på under et år, mens de smide 50-100kg på deres squat og 10kg muskler på rammen (forudsat det værst tænkelige udgangspunkt).

LOL, jo jo, men normalt kan man forholde sig til det. Jeg mener fuldskæg og fløde i kaffen er noget vi alle ved giver 10% på toppen. Men nu fik du jo trådt en mand med fuldskæg og fløde i kaffen over tæerne, og så kommer der andre boller på suppen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share