The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg vil hellere have diabetes end jeg vil have pulsen op.

Svedig træning hjemme i TG.

Der var mange flotte mennesker til stede. Det kunne jeg lide.

I morges havde jeg en PT-kunde, der på 5 uger har tabt sig 5 kg og 5cm om livet. Han har samtidig smidt bl. a. 12,5kg på sit squat. Det er godt.

Træning:

BTN pres:

5x10x40kg

Pendlay rows:

3x100kg

3x110kg

3x115kg

Smal HG chins:

1xBW+10

1xBW+17,5

1xBW+20

2x10xBW

Towel chins:

2x5xBW

DB rows:

2x(10x53,5kg->10x41kg->10x36,5kg->10x26,5kg)

Svedigt og hårdt. Weeeee.

Så skulle jeg hjem.

Men blev lige inspireret af MÅqQe-DÅQQE:

DB curls: 3x12x11,5kg

Pushups: 3x12

Uden pauser.

Så målte mine bipser 43cm. Godkendt. Det er international verdensrekord tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Du hader til gengæld ploven... Prowleren, mener jeg... Prowleren.

Haha

Well, Riisen lavede nogle flotte koldbøtter med din sæk. Han var den eneste der havde overskud til at lave kunstner med sækken. Det var jeg meget imponeret over.

Og så har han skæg. Stort skæg

Link to comment
Share on other sites

Mine bentræninger lige nu er tæt på perfektion. Jeg skal naturligvis være opmærksom på albuer og skuldre i forbindelse med at jeg er gået LB, men alt i alt føles træningerne virkelig godt. Den nye struktur med et par singles efterfulgt af back-off spiller virkelig for mig. Jeg har dog mine tvivl i forhold til om frekvensen på squat er høj nok, men nu ser vi lige hvad der sker - jeg kunne evt smide noget let bøj ind på pres-dagen, den er ret hurtigt overstået i forvejen.

Ok.

OHS:
1x80kg
Jeg lollede og tænkte på Ratz. Jeg pausede også lidt i bunden fordi stangen kom lidt frem for mig.

Squat:
5x110kg
4x120kg
3x130kg
2x140kg
1x150kg
1x152,5kg
1x157,5kg

Squat m. pause:
2x3x125kg

KV DL:
1x120kg
1x140kg
1x165kg
1x170kg
1x175kg

Deficit sumo:
2x3x140kg
De var fucking nemme i dag. Når de kører godt er jeg god til at samle tunge vægte op fra gulvet.

1A: Ab wheel: 3x20
1B: Lunges: 3x20xsandsæk
1C: 1L seated calf: 3x20x20kg

Done and done.

Link to comment
Share on other sites

Dagens prestræning var præget af en god opbagt bang-sauce i skulderstykkerne og sidenhen latterligt pump og patetiske vægte. Korte pauser og BB. Yea!

Pres:
1x80kg
1x82,5kg
1x85kg
14x67,5kg
Hold da op.
Jeg tror for øvrigt at jeg har lavet *noget* inden i hovedet - måske omkring det eustakiske rør. Det føles lidt sært. Sådan lidt summende. Hmmm. Store muskler ok?

BTN pres:
2x10x40kg

Bænkpres:
2x5x100kg

DB high incline:
10x24kg
10x24kg
7x24kg
30s pause. Stille og roligt begynder mit smukke pump og rejsen mod de fjollede vægte.

DeFranco shoulder shocker:
8kg: 10/10/5
6kg: 8/8/6
4kg: 8/8/8 (lol)
Ok lolol.
45s pauser. Nøj et pampz.

KB pullover:
12x24kg
Mest for lulz - har ikke lavet den her øvelse i måske tolvhundrede år. Jeg tænker at den kan være med til at øge thorakal mobilitet/give lidt stræk på lats. Noget med noget.
Jeg tror ikke jeg laver dem igen. :lol:

Efter træning fyrede jeg den lige af med en HALF AND HALF SMARTBOMB SHAKE bestående af PROGENEX RECOVERY og MONSTER MILK med hhv. chokoladesmag og banan. Jo da.

Link to comment
Share on other sites

Nope, den er nærmest spild af tid. :)

Mon rygtræning af rygstykker og bagside! <3

Pendlay rows:
2x110kg
2x115kg
2x120kg
Bang! Store rygstykker.

Chins:
5xBW
3xBW+10kg
1xBW+17,5kg
1xBW+20kg
1xBW+22,5kg
16xBW
2x6xBW - towel chins.

CSBB row:
4x10x60kg
10x40kg - pause i toppen
45s pause.
De blev for sloppy undervejs, så satte vægten ned og gik efter pause og kontakt på sidste sæt. Burde jeg have gjort fra starten af.

YTWL:
3x5x4kg
Byttede lidt rundt på rækkefølgen undervejs. Sad rigtig dejligt mellem skulderbladene. <3
Jeg så en version af Turminello der angiveligt skulle være en "forbedring". Det skal jeg lige have læst op på.

Arme:
DB curls: 3x12x12kg med tykgrebz
Pushups: 3x20
Lige i gunz.

Min krop har det for første gang i mange måneder rigtig godt. Mine knæ er gået fra at gøre ondt konstant og tvinge mig til at bevæge mig omkring (ofte i smerte) jævnligt for at de ikke låser, til at være noget nær smertefri. Det er dejligt. Min hofte har det også ganske fint og er noget nær symptomfri i træning lige nu. Jeg har dog sporadiske gener i hverdagen, men ikke noget voldsomt - bare lidt stramhed. Wellness=perfektion. <3

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning efter jeg havde undervist min røv i laser i fire stive timer. Det var hyggeligt og jeg nød det som altid.

Endnu en fantastisk bentræning.

Squat:
1x152,5kg
1x157,5kg
1x162,5kg
2x3x135kg m. pause
Hårdt arbejde i dag og meget svedigt. Jeg prøvede mig frem med et helt bredt greb a la Rimse og det føles godt i albuerne på den der "jeg kan ikke mærke noget" -agtige måde. Sådan.
Jeg glæder mig til næste uge hvor den står på 2x3x145 med pause. Wiiiiiiu!

Hey forresten - mens jeg underviste fik jeg et par vareprøver på BROgenex's nye pre-wo crack - det var fint. Ok!

DL:
1x130kg
1x150kg
1x170kg
1x175kg
1x180kg

Deficit sumo DL:
2x3x150kg
De var dejlige. Jeg skal dog gøre mig lidt mere umage.

Support:
Lunges, abs, læg, goodmornings.
Blev kaldt hjem, så nåede kun 2 runder, men på vej ud af døren kom de der Nielsenere og ville bokse - de havde ikke fået at vide at det var helligdag. Fjollet.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig tidlig pressetræning med pressen. Jeg tror det bliver godt en dag med det pres. Måske er den dag i dag, måske er det ikke - det kommer lidt an på så meget.

Pres:
1x82,5kg
1x85kg
1x87,5kg
God fart. Bang!
13x72,5kg
Hvorfor ikke? Jeg tror man får store muskler af at lave 13ere.

Bænkpres:
3x7x100kg
Store muskler med primtal - Jacob Prehn approved!

1H stående DB pres:
3x6x24kg

Ring dips:
3x8xBW

Pullaparts:
Omkring 200 i alt. Flotte muskler.

Det er lidt sjovt som sådan en god omgang til presstrukturen kan krybe op på én. Dips var bestemt ikke imponerende ejheller DB pres, men sårn er det vel når man lige har brændt igennem i pres.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share