Pullups?


mjai
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg vil høre om der er nogle der har erfaringer med Pavels ladder, til opbygning ens max i kropshævninger, eller evt kan anbefale ande programmer?

Mit max er pt på 30 reps, dette er selvfølgelig uden at svinge med benene.

På forhnd tak

Af ren nysgerrighed hvordan kan det så være at du vil kunne tage flere reps hvis du vitterlig kan lave 30 gode reps?

Jeg havde valgt at fokusere på styrke og/eller one arm pullups

Link to comment
Share on other sites

Af ren nysgerrighed hvordan kan det så være at du vil kunne tage flere reps hvis du vitterlig kan lave 30 gode reps?

Jeg havde valgt at fokusere på styrke og/eller one arm pullups

Det er i forbindelse med en række test, at jeg vil øge mit max af reps...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ladder er et ganske udemærket program til at øge ens max rep.

men det er meget krævende da du minimum skal tage 10 set pr. dag, og for dig kan jeg forestille mig

10-20 pull-ups x 10-20 gange dagligt! mit max lå for 2 år siden på 30 også, men har siden da ikk trænet max rep.

hvis du ønsker en vedvarende effekt - så skal du blive ved med programmet og i perioder veksle med tunge perioder.

som eks. Sheiko programmet. prøv dette program - men byt bænkpres cyklus'en ud med pull-ups. test inden da dit 1rm i pull-up med ekstra vægt. ( evt. lig 5-7kg. oven resultatet, når du indtaster det i programmet).

husk at ladder set'ene skal fordeles jævnt over de vågne timer i døgnet. du må godt mærke træthed sidst på dagen, men du bør være min. 5 rep fra failure! når du tager dagens sidste set.

træn min 14 dage derefter 2-3 dages hvile med evt. 2-3 set pr. dag med 5-10 pullups

Link to comment
Share on other sites

ladder er et ganske udemærket program til at øge ens max rep.

men det er meget krævende da du minimum skal tage 10 set pr. dag, og for dig kan jeg forestille mig

10-20 pull-ups x 10-20 gange dagligt! mit max lå for 2 år siden på 30 også, men har siden da ikk trænet max rep.

hvis du ønsker en vedvarende effekt - så skal du blive ved med programmet og i perioder veksle med tunge perioder.

som eks. Sheiko programmet. prøv dette program - men byt bænkpres cyklus'en ud med pull-ups. test inden da dit 1rm i pull-up med ekstra vægt. ( evt. lig 5-7kg. oven resultatet, når du indtaster det i programmet).

husk at ladder set'ene skal fordeles jævnt over de vågne timer i døgnet. du må godt mærke træthed sidst på dagen, men du bør være min. 5 rep fra failure! når du tager dagens sidste set.

træn min 14 dage derefter 2-3 dages hvile med evt. 2-3 set pr. dag med 5-10 pullups

Ved du overhovedet hvad ladder er??

Lyder mere som om du beskriver GTG...

Link to comment
Share on other sites

Når nu vi snakker om det, er der så nogle af jer, som ved om de her skidderikker til dørkarmen er noget værd?

Køb hellere sådan en her

http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/doorgym_-_lige_den_billige_ting_du_mangler_til_dit_hjemmegym/

Ved jeg der er mange herinde der har haft glæde af, inkl mig selv. Den koster ca 200kr via amazon.

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B002GHBRWA/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&s=sports&qid=1278156278&sr=1-1&condition=new

Link to comment
Share on other sites

Ved du overhovedet hvad ladder er??

Lyder mere som om du beskriver GTG...

det er da helt fuldstændigt rigtigt - tænkte på GTG

jo ved også hvad ladder er, men har kun prøvet den - har ikke benyttet den rutinemæssigt. - beklager at måtte forvirre tråd starteren. Men vil selvfølgelig i denne anledning KRAFTIGT Anbefale GTG - så køb en kettler pull-up stang til 100-200kr. i stadium el.l. (evt. google den) den kan benyttes uden konsttruktive ændringer i dørkarmen. skal blot spændes godt til.

Link to comment
Share on other sites

Bliver den siddende når man puller? Det ser sgu noget hokus pokus ud ...

Link to comment
Share on other sites

Bliver den siddende når man puller? Det ser sgu noget hokus pokus ud ...

Det gør den absolut, den er væsentlig mere stabil end dem der skal skrues op vil jeg mene. Hvis du søger lidt herinde, vil du se at folk er rigtig glade for dem og at flere har købt den.

Morten Z skrev en artikel på et tidspunkt om ting til hjemmetræning og var vidst et emne i den forbindelse jeg så anbefalingen i og købte den.

Link to comment
Share on other sites

Det gør den absolut, den er væsentlig mere stabil end dem der skal skrues op vil jeg mene. Hvis du søger lidt herinde, vil du se at folk er rigtig glade for dem og at flere har købt den.

Morten Z skrev en artikel på et tidspunkt om ting til hjemmetræning og var vidst et emne i den forbindelse jeg så anbefalingen i og købte den.

Awesomesauce.

Den er røget på ønskelisten :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share