Rasmus G - 2011


Rasmus G
 Share

Recommended Posts

Hej. Min traening har koert ret daarligt det sidste stykke tid, saa vil faa lidt mere struktur paa, hvilket denne log skal hjaelpe mig med. Faellestraeningen i Kbh hvor jeg blev alvorligt dwarfed, gav mig ogsaa blod paa tanden igen!

Fakta:

Alder: 23 aar

Vaegt: 78 kilo

Loeft:

Baenkpres: 5*90

Doedloeft: 5*140

Og det er cirka det..

Min laend er desvaerre helt skidt, saa der bliver et minimum af squat og doedloeft. Eller er traeningen lidt loose, men der skal koeres masser af saet - the Quantanamo approach.

Boom!

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

LOL! Det er alt, jeg har at sige. Jeg har været lidt syg, lidt træt og lidt brugt - så har først fået trænet i dag. Inden træningen carbede jeg op med hhv:

PB167745_1.JPG

og

CULT_COLA_320mg.png

Jeg kørte dog stille og roligt, da hele min æske er fyldt med snot. Trænede i øvrigt med Jenz herfra!

Bænkpres:

1x8@20kg

1x8@50kg

2x6@70kg

4x6@75kg

DB Row:

[email protected]

Good Mornings:

4x8@20kg - lænden er helt skidt, så den får lige lidt velvære!

DB Curl:

3x8@20kg

DB Lateral Raise:

[email protected]

Jojo, så er jeg da i gang!

Link to comment
Share on other sites

Hep hep... :smile:

Hvad har du gjort med lænden?

Det er næsten to år siden, at det gik galt. Et dødløft gik helt galt, og jeg endte faktisk grædende på gulvet :crazy: Fik et ordentlig smæld i lænden og kunne nærmest ikke gå i en uge. Dum som jeg er, så har jeg aldrig fået det tjekket, fordi det ikke rigtigt generer mig i hverdagen, kun under bevægelser som involverer lænden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er næsten to år siden, at det gik galt. Et dødløft gik helt galt, og jeg endte faktisk grædende på gulvet :crazy: Fik et ordentlig smæld i lænden og kunne nærmest ikke gå i en uge. Dum som jeg er, så har jeg aldrig fået det tjekket, fordi det ikke rigtigt generer mig i hverdagen, kun under bevægelser som involverer lænden :smile:

Yikes... :crazy:

Mon ikke det var en idé at smutte en tur forbi en massage-nazist (kiropraktor), og få set nærmere på det.

Det lyder som noget der hurtigt kunne komme til at genere dig i hverdagen.

Link to comment
Share on other sites

Det er næsten to år siden, at det gik galt. Et dødløft gik helt galt, og jeg endte faktisk grædende på gulvet :crazy: Fik et ordentlig smæld i lænden og kunne nærmest ikke gå i en uge. Dum som jeg er, så har jeg aldrig fået det tjekket, fordi det ikke rigtigt generer mig i hverdagen, kun under bevægelser som involverer lænden :smile:

Holy mother! Det skal du helt klart have kigget på (røntgen/scanning). Har du haft føleforstyrrelser ud i benene?

Link to comment
Share on other sites

Yikes... :crazy:

Mon ikke det var en idé at smutte en tur forbi en massage-nazist (kiropraktor), og få set nærmere på det.

Det lyder som noget der hurtigt kunne komme til at genere dig i hverdagen.

Ja, har haft tænkt på det. Må lige drible ned til een, når jeg har været på skiferie.

Holy mother! Det skal du helt klart have kigget på (røntgen/scanning). Har du haft føleforstyrrelser ud i benene?

Ingen føleforstyrrelser, heldigvis! Min far er tidligere blevet ramt af diskusprolaps, og min mor har muskelsvind i ryggen, så er nok heller ikke super genetisk disponeret på det punkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Efter en uge på snowboard, +100 genstande og meget ringe kost, så sagde vægten 80.7kg før træningen i aftes. Min kampvægt har aldrig været så høj - og jeg har sjældent været så slap. Træningen blev kørt stille og roligt, da jeg svedte som et svin, og konstant var på grænsen til at knække mig.

Bænkpres:

1x15@40kg

2x8@70kg

2x8@75kg

Chinups:

3x6@bw

DB Row:

[email protected] PR - Der er nok til 10 kilo mere :smile:

KB One-Legged-Squat:

3x6@2x16kg

Military Press:

1x8@20kg

2x8@40kg - Her så jeg næsten min aftensmad igen :laugh:

DB Curl:

2x8@20kg

+ Mave

Jeg må til at løbe lidt, så min kondi kan følge med. Det er heldigt, jeg er sådan en flot fyr.

72128_480285073759_576903759_6934397_11669_n.jpg

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share