Mega høj puls


SuneViberg
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg har været ude og løbe en dejlig tur på 5K (23:33). Det var ikke nogen vild tid, men er også først lige startet med at løbe igen efter en lang pause. Nå, men jeg er 15 år og jeg ved ikke hvad min maxpuls er. Dog ved jeg at man plejer at sige 220 - Alder = (Cirka) Maxpuls. Det vil sige at min skulle ligge på omkring 205. Der var bare lige det at jeg kunne se på mit Garmin ur at den havde været oppe på 249 (Allerede efter 460m)... Nok er jeg lige begyndt at løbe efter en pause men SÅ hårdt var det sku heller ikke...

Kan dette passe, eller skal jeg kaste mit Garmin ur langt væk?

Håber i kan hjælpe mig.

Sune

Link to comment
Share on other sites

Nej det kan ikke passe.

Pga måden et pulsur registrerer din puls på vil der til tider kommer helt vilde udslag. Det skal du ikke tage dig af. Det kan sammenlignes med når du mister GPS signal et kort sekund for derefter at kunne se at du har løbet 4000 km/t eller noget i den stil.

Link to comment
Share on other sites

Nej det kan ikke passe.

Pga måden et pulsur registrerer din puls på vil der til tider kommer helt vilde udslag. Det skal du ikke tage dig af. Det kan sammenlignes med når du mister GPS signal et kort sekund for derefter at kunne se at du har løbet 4000 km/t eller noget i den stil.

Okay Tak :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share