vægttab


kalussen
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

jeg håber virkerlig at der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem.

jeg er en pige på 16 år, 170 cm høj, og 72 kg.

Jeg har boet i USA et helt år, og jeg har ca taget 10 kg på. Jeg rejser hjem igen om en måneder og jeg vil vildt gerne have smidt nogle kilo, jeg er super motiveret og jeg har prøvet at spist rigtig sundt, jeg motioneret næsten hverdag i flere timer.

Men jeg taber mig ikke, jeg forbliver overvægtig og jeg synes det er enormt frustrende!!

Jeg ville bare høre om der er nogen der måske har et svar på hvorfor mig krop ikke smider kilo'erne.

og om der nogle der har nogle gode tips der sætter ekstra gang i vægtabet?

jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig!

hilsen en desperat pige!

Link to comment
Share on other sites

Hej kalussen

Det hænger næsten alt tid sådan sammen, at jo mere du laver, jo mere sulten bliver du.

Det er selvfølgeligt vigtigt, at det er fornuftig mad du stopper i dig, men det har ikke den store indflydelse på dit vægttab.

Min pointe er, at sundt eller usundt, så er det mængden af kallorier du indtager kontra hvad du forbrænder, der er afgørende.

Din impuls ved et højt aktivitetsniveau vil, som sagt, være at spise mere og så er du tilbage på 0.

Hold motionen på et niveau du kan opretholde over tid og justér så dit madindtag, indtil vægten begynder at falde. Og pas på det ikke går alt for hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share