Personlig træner/coach - hjælp til livsstils ændring


MyMilde
 Share

Recommended Posts

Jeg har som så mange andre, et ønske om en stærk og sund krop, mere energi i hverdagen osv.

Jeg vil derfor om der er nogle der kan foreslå en personlig træner - det skal være en der også kan arbejde med det mentale og ikke blot min krop. Der er jo en grund til at denne livsstils ændring ikke er sket endnu.

Anyone ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har som så mange andre, et ønske om en stærk og sund krop, mere energi i hverdagen osv.

Jeg vil derfor om der er nogle der kan foreslå en personlig træner - det skal være en der også kan arbejde med det mentale og ikke blot min krop. Der er jo en grund til at denne livsstils ændring ikke er sket endnu.

Anyone ?

Jeg har selv benyttet mig af Henning Kristensen. Hvilket har givet mig rigtig meget. Kan kun varmt anbefale ham. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder selv som PT og har gjort de i en årrække. Jeg er også så heldig at kende gode PT's i flere dele af landet. Send en PM hvis du vil have hjælp til at finde det bedste match, geografisk såvel som personlighedsmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder selv som PT og har gjort de i en årrække. Jeg er også så heldig at kende gode PT's i flere dele af landet. Send en PM hvis du vil have hjælp til at finde det bedste match, geografisk såvel som personlighedsmæssigt.

Kan kun give thumbs op i forbindelse med Poul, og ved, at han er kompetent nok til at udpege en anden træner, såfremt at du ikke ønsker/kan benytte ham.

Der er ikke tale om endnu en af de der 5-6 ugers uddannede fitness klaphatte, der alle er skolet efter ældgamle bøger og har hele deres afsæt i myter, men der er tale om en mand, der ved, hvad han snakker om, samt helt sikkert kender andre rådgivere på samme niveau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share