Dedication => Shredded => SHREDICATION


Paideia
 Share

Recommended Posts

Godt at der er kommet gang i loggen i gen :smile: Det med dagen er da noget nyt, right?

Husk nu WOD's > HO'S :laugh:

Bro! Stille og roligt.

Tak d'herrer! Og MC, du har så meget ret!

Jeg tror umiddelbart du kan formidle lidt mere struktureret. Tak, det vil jeg se frem til!

Nice med lavere bf%! Hvornår er du back på facejizz igen?

Ok, champ! Vil gerne hjælpe, men altså: hvis du vil have rigtig kvalitet, synes jeg dog du skulle prøve min eks i stedet. Hun har boet i Chile og Spanien og taler det flydende og har et seriøst forhold til sprog. Så er hun pæn, dygtig og hun hader mig. Så du må gerne pounde hende. Hvor skal du hen?

Mit eget spansk trænger også til vedligehold. Overvejer at agere mentor for næste semesters udvekslingsstuderende og på den måde få øvet det lidt. Har så mange ting jeg vil nå! hvilket bringer mig videre til facebook.

Ganske enkelt: Facebook suger mere værdi ud af mit liv end det skaber. Det er mest et spørgsmål og selvdisciplin og -opfattelse, men jeg orker ikke ulemperne ved det. Så håber, at de relationer jeg beholder i virkelighed hver for sig bliver mere givende. Og jeg har en fakeprofil til at stalke piger, hvis det bliver nødvendigt.

Vil gerne prøve at måle BF denne weekend, men ved ikke om jeg tør når jeg skal bunde Octane Fix'es på Zef i aften.

RAVE: 1. ud af 12 fag på kandidaten overstået. Videregående statistik. Yeah! I dag skal jeg være TRUCKED! Derudover har jeg solgt fjernsynet, bærbaren (bruger arbejdscomputeren i stedet) og den gamle gaming computer = extra cash + mindre lort i mit liv. Ligesom med Facebook, så nytter det ikke at have en masse mål, der lyder godt på papiret, hvis ikke du sætter tid af til dem.

RANT: Lejligheden ligner rimelig meget lort efter to uger på sommerskole. Selv mine squats er dumme at se på. Må dyrke et neurotisk forhold til struktur eller så går verden under. *suk*

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Sidder lige og trawler sprut-tråden igennem:

Jeg har lige læst om én (bitch) der mente, at Kassen havde Kbh´s dårligste bartendere, som bl.a. var meget uhøflige. Håber sandelig ikke, at en sådan påstand holder vand (eller sprit, er det vel snarere, i det aktuelle tilfælde).

Thomas ('Matthew') er i hvert fald en nar.

Ja og så dukker han op i Paradise Hotel om et par afsnit laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Ok, champ! Vil gerne hjælpe, men altså: hvis du vil have rigtig kvalitet, synes jeg dog du skulle prøve min eks i stedet. Hun har boet i Chile og Spanien og taler det flydende og har et seriøst forhold til sprog. Så er hun pæn, dygtig og hun hader mig. Så du må gerne pounde hende. Hvor skal du hen?

Haha du er en champ :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kære mol'ere

jeg har forsømt jer, men det er af et godt hjerte. Jeg har faktisk trænet. Både i dag og i går.

Workout @ Apoteket 23. juli 2012

Opvarmning

400m - god tempo, men jeg var dælme tung. Havde lige spist ½kg gris inden. Dumt.

Makker WOD

1 mand på hhv. roning (400m), burpees, atomic sit-ups - når roeren er færdig, skiftes man. Av!

WOD

3 runder af

20 T2B

20 OH-lunges (KB 24kg)

20 push-ups

Tid: 11:05 (hurtigste var 5:56)

jeg stinker til at kippe... oh well, jeg var ristet!

Finisher:

3 runder af

20 sek atomic sit-ups

20 sek russian twists

20 sek leg-raises w/ plate over-head

Helt åndssvagt, der var INGEN jizz tilbage i kernen. Floppede rundt som en nyfanget fisk.

Kommentar: Dejlig dag for kernen. Tilbage på arbejdet. Fandt ud af hvilke fag jeg skal have det næste semester + afhente bøger til Behavorial and Experimental Economics her om en uge - skal også have printet ca. 600 siders videnskabelige artikler. Men jeg kan LIDE det! Uden fjernsyn er jeg nærmest tvunget il at være kreativ mht underholdningen så er begyndt at læse Ernst Mayr's What Evolution Is. Der er sygt mange fremmedord, men heldigvis er der ordliste bagerst. Good stuff!

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet i dag, wuuhuu!!!

Workout @ "Apoteket" 24. juli 2012

Fik lavede mig et super pre-workout meal - hamburger patties lynstegt i kokosolie med mango-salsa (avocado, rødløg, tomat, mango, frisk koriander og... en ½ habenero). Chili er en sjov størrelse. Mere om den senere.

Opvarmning

25 armstrækkere @ BW

Bænkpres:

8x60.0kg

4x100.0kg

1x138.0kg

1x138.0kg

1x138.0kg

1x138.0kg

1x138.0kg

fail x138.0kg

1x138.0kg

Jeg er ret tilfreds alligevel. Lange pauser, så mens jeg ventede tog jeg

Til-failure pull-ups

Til-failure pull-ups

Til-failure pull-ups

Til-failure pull-ups

Til-failure pull-ups

Pendlay Rows

7x60.0kg

træneren kom og rettede min teknik

5x70.0kg

5x70.0kg

5x70.0kg

4x70.0kg

Kommentar: Nu hvor vi snakker om evolutionsteori er lige præcis chili en sjov størrelse.

Frugtkød smager godt netop for at dyr som os skal spise det, og så fordele frøene ved at skide det ud igen. det er meget logisk. Æd mig, så mine gener føres videre!

Hvorfor fanden er chili så stærk? Hvilket dyr ville æde noget, der forvandler munden til en brændeovn?

Først og fremmest så kunne en af årsagerne til, at mennesker spiser chili være, at det udløser endorfiner. Så har du lyst til at få det rart, æd noget stærkt! Capsaicin, stoffet der gør chili stærk, er hydrofobisk, dvs. ikke opløseligt i vand. Derfor virker vand heller ikke, hvis du lige har ædt stærk chili. Capsaicin er derimod let opløselig i fedt, hvorfor mælk og andet fedtholdigt (yoghurt) er gode til at modvirke chilifrugtens virkninger. "Stoffet kan sågar bevare sin virkning gennem tarmsystemet, så rent faktisk svier en chili to gange." er det virkelig slemt, drik olivenolie!

Mennesker har dyrket chili i snart 6.000 år. Med lidt snilde har man efterhånden fundet ud af, hvordan man avler endnu stærkere chilifrugter end før. Capsaicinen er chilifrugtens forsvarsmekanisme. Eksempelvis ved chiliavl, der gødes chiliplanterne med ormsaft fra ormefarme (mums!) for at simulere over for planterne, at de bliver spist af insekter. Derved styrkes capsaicin produktionen i planten.

Det viser sig så, at netop pattedyrs fordøjelsessystemer opløser chilifrø fuldstændigt. Capsaicin virker også som forsvarsmiddel mod pattedyr (og mennesker). Men fugle har fordøjelsessystemer, der ikke opløser chilifrøene OG det viser sig, at netop fugle ikke er sårbare over for capsaicin!

Anyways... det var da et interessant argument for evolutionsteorien!

Mere info:

http://videnskab.dk/...r-chili-staerkt

http://www.australia...nd-the-heat.htm

Jeg synes, at spise chili er lige så meget en mandomsprøve og sejt som det at styrketræne. Næsten. Ved en fejl havde jeg købt tre habaneros, men nu hvor jeg har dem, kan de ligeså godt bruges. Denne gang kom jeg ½ habanero i min salsa. Når det er så lidt, smager det ikke af en skid andet end ret stærkt. Men det går fremad. Forhåbentligt ryger en hel habanero ned i næste runde.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ Apoteket 25. juli 2012

Opvarmning

Diverse mobilitets øvelser. Stille og roligt.

WOD

Box-jumps (1RM): 120cm

Pull-ups (5RM): BW + 24kg ~lavede først pull-ups, fik kun fire, men lavede derefter 5 chin-ups. Fint nok.

Explosive push-ups: 110cm

OK.

Finisher:

Otte tabata-runder af: air-squats

Kommentar: meget stille crossjizzin'. Ristede ben

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ Apoteket 26. juli 2012

Opvarmning

De hed vist monkey-jumps? Vi lavede i hvert fald en del. Mine ben er ved at være SYGT ristede efter denne uge.

bear-crawls

Duck-walks

Duck-jumps

Noget med noget mobilitet

WOD "Fran" (RX)

Tid: 6:15

Kommentar: Min første Fran, og endda på RX! Det lykkedes mig endda at kippe de første 12 pull-ups, men gik død i det, og så røg al dynamikken. Måtte ty til elastik og chin-ups. Anyways, hvis jeg lærer at kippe kan jeg helt sikkert smadre igennem den. Imorgen skal der wod'es og sprintes igen. Lørdag squatter jeg. Denne uge har været GOD mht træningen, har haft SUPER-DOMS i patterne efter i tirsdags. Dejligt.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Crossjizz @ Kirken 27. juli 2012

Opvarmning

Samme træner som i onsdags. Hmmm.... noget med at bøje nakken.

Herefter, mini-WOD

3 runder af:

1 min: air-squats

1 min: med-ball get-ups

1 min: plank

Ok pres. Ben er super ristede nu, de har fået smæk hver dag nu.

WOD #1

Goodmornings i makkerpar. Lav 5x10 reps.

10x20.0kg

10x40.0kg

10x50.0kg

10x70.0kg

10x80.0kg

Sindsyg dejlig øvelse og godt med spotter på! Der er så mange gode øvelser i denne verden. Og så lidt tid!

WOD #2

16 tabata-runder: KB snatches @ 24kg

skiftes mellem højre og venstre. SHIT det var tungt!

Finisher:

2 minutter uafbrudt af: 5 air-squats + 10 seks pause i squat-position

Kommentar: Er du klar over hvor lang tid 16 tabata-runder er? Kom ind i lokalet ti i hel og så holdet før mig. Alle folk skal vist være fulde denne smukke fredag aften. Det er som om hele København er på Bryggen. Jeg så en anden crossjizz træner tage 24kg til sin WOD#2, og han var lille. Jeg tænkte at jeg under ingen omstændigheder, efter næsten 3 mdrs. crossjizz, skulle se mig slået af en lille, tynd mand, træner eller ej. Derfor. Vi var to, der gjorde det og FUCK det var hårdt og FUCK hvor var jeg stolt bagefter. Det var satme go' crossfit.

Til jer, der er interesseret i mit gastronomisk eventyr, kan jeg anbefale en ny side (foruden paleoplan.com).

Hedder: Health-Bent

virkelig mange opskrifter, der lyder gode. I aftes lavede jeg Paleo Fudge Brownies. Calorie BOMBZ! Jeg åd resten inden crossjizz i dag (endnu en grund til at tage de 24kg KB). Ulækkert!

Tror ikke jeg får sprint'et i dag. Min ben er ret trætte nu. Måske i morgen.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Hmm... har lige sendt et langt brev til en ung veninde, jeg har haft en romantisk interesse i. Hun kan ikke finde ud af, om hun vil blive i Danmark eller rejse ud og arbejde i udlandet (nok med et lortejob). Jeg mistænker hende for, at ville blive i DK mest fordi hun gerne vil være kærester - og hun ville også være rigtig god til det - jeg er bare så fokuseret på andre ting end damer lige pt. så jeg tror det ville være fejt at lade hende blive i DK uden at sige til hende, at jeg nok ikke er klar til holde hænder. Det er ikke engang fordi, at der er andre damer i billedet.

Så, jeg bad hende... FYRE DEN AF!!!100!!!

Workout @ apoteket 28. juli 2012

98. årsdag for 1. verdenskrigs start. Yes, jeg er historienørd. Skal I have min uopfordret holdning? Verden havde været et klart BEDRE sted, hvis briterne havde holdt sig ude af krigen, og ladet tyskerne vinde.

Yesh, yesh, I know. Den pille er svær at sluge for de 500 mio vesterlændinge, der har fået progessivismens propaganda ind med modermælken.

Opvarmning

Lidt mobilitet. Jeg lignede en idiot.

WOD #1

Push-press

10x20.0kg

10x40.0kg

5x60.0kg

5x70.0kg

5x80.0kg

5x80.0kg

4x80.0kg

træneren råbte: "FUCK en smadret form" midt under sidste rep. Jeg påskønner kritik, og ved godt min teknik er ringe - nok også derfor jeg er tøsefornærmet nu. Men så skal han ikke stå og sludre med sine venner, hvis han får løn for at undervise. Det syntes jeg var sindssyg provokerende.

WOD #2

21 push-press @ 42kg

løb 400m

15 push-press @ 42kg

løb 400m

9 push-press @ 42kg

løb 400m

Tid: 8:18

Kommentar: tror altså ik den distance er 400m, så 8:18 er misvisende. Gik helt død i anden runde med push-press, hvor teknikken sejlede af forskellige årsager - to i hvert fald to pauser på 10 sek. På sidste runde havde jeg godt styr på den og de 42kg vejer altså ingenting. Næste gang vil jeg prøve med 50kg, og samtidig vil jeg være mere bevidst omkring spænding i kernen og at få stangen over hovedet og lidt bagud frem for nærmest at læne mig frem som jeg gjorde under de 15. Fandt ud af, det godt kunne betale sig at tage 7-8 sekunder efter løbeturen til at få styr på vejrtrækningen før jeg gik i gang igen. Active recovery var altså en dårlig strategi i modsætning til Fran.

Skulle have squattet i dag, men mine ben er så trætte og da jeg så dagens wod tænkte jeg at skuldrene egentlig havde været skånet den sidste uge, så jeg gik efter den. Der skal laves front-squats i morgen så det vil jeg være med til i stedet.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

30. april

Vægt - 94,4kg

Fedtmasse - 19,9kg

12. maj

Vægt - 89,7kg

Fedtmasse - 19,5kg

26. maj

Vægt - 89,0kg

Fedtmasse - 18,7kg

7. juli

Vægt - 88,1kg

Fedtmasse - 16,7kg

28. juli

Vægt - 87,1kg

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal 7 kg fedt mere, og gerne vil gøre det lean vil jeg mene at du ihvertfald skal køre det til omkring november-december.

Mindst! Sådan som det går nu, ville det tage frem til nytår at komme i mål. Og så er det allerede ved at være forår igen. Så den tanke dropper jeg igen. Jeg tror bare jeg vil prøve at gå efter de 5km på under 20 (og armstrækkere, sit-ups og pull-ups)

Workout @ "Apoteket" 30. juli 2012

Opvarmning

400m - havde lige spist inden... tunge, tunge ben!

diverse mobilitetsøvelser

KB Swings

10x24kg

10x24kg

10x24kg

WOD #1

Dødløft - partnered up w/ træner-Dennis, så jeg fik masser af respons. Nice!!! Henvist til handicap-DL, fordi jeg ser handicappet ud.

DL

10x70.0kg

8x110.0kg

5x110.0kg

DL (elevated)

10x110.0kg

10x135.0kg

5x155.0kg

WOD #2

8 MIN AMRAP

10 Russian Swings (28kg)

20 DUs

Runder: 8-9 og nogle swings

Kunne ikke lave sidstnævnte så lavede 30 singles i stedet. Mistede jeg tid på.

Kommentar: 28kg KB er tilpas hårdt. Det' vigtigt at eskalere! Post work-out meal = prot shake m/ after-eight smag, som jeg nu er MEGA træt af + dadler i sirup. Heldgivis er jeg snart færdig med 5kg after-eight. Så vil jeg fremover nøjes med vanilje og prøve at gemme smagen væk i lækre smoothies i stedet.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ "Apoteket" 1. august 2012

Bænkpres:

10x60.0kg

5x100.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

2x122.0kg

Kommentar: Kom sent derned, fik en guldbajer med trænerne efterfølgende. Det var sgu okay!

Link to comment
Share on other sites

Workout @ "Apoteket" 2. august 2012

Opvarmning:

400m luntetur

Diverse mobilitesøvelser, der skal nemlig squattes!

WOD #1

Squats:

10x70.0kg

5x110.0kg

5x120.0kg

5x130.0kg

3x140.0kg

3x150.0kg

WOD #2

Hollow-rock tabata

Kommentar: Var sgu i godt humør, og så der var blevet lavet strict Lynne” dagen før. Ville jeg også prøve, efter at have læst Daisygirl’s crossfit log! Fik ros for min forberede squat teknik (takket være plader under anklerne). Jeg kom også godt ned og det var jævnt hårdt, men jeg følte mig stærk igen, ligesom dengang i april.

WOD #3

Strict ”Lynne” (90kg i bænk og jeg vejer selv vist 87kg hvad angår pull-ups)

8 + 8

9 + 8/9

9 + 8

8 + 8

9 + 8

= 83 eller 84 reps

Kommentar: Nu er jeg ristet!

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ "Apoteket" 6. august 2012

1,7km luntetur ned til centret

Opvarmning

400m luntetur

2x10m Bear crawls

2x10m burpee leap-jumps??

2x10m spider-crawl

og andet godt

WOD #1

Hollow-rock teknik

WOD #2

Military

7x40.0kg

5x60.0kg

5x70.0kg

5x60.0kg

5x60.0kg

4x70.0kg

8x40.0kg - rep out

formen dvs. lænden knækkede på de 70kg... jeg var ok med at fokusere på formen og gå ned i kg. Det føles bedre at gøre det rigtigt.

AMRAP 7 min

8 v-sits

6 KB swings (32kg)

4 burpee box-jumps

6 runder + v-sits og swings'ene...

Finisher: Tabata (8 runder a 20/10) Hollow-rock aka ab-murder

Kommentar: Just another day at the office. Træt af mig selv og at jeg ikke lavede noget i weekenden. Der er vist lidt drama i mit liv lige nu og, tja... min tålmodighed er ved at rinde ud, så sidder og prøver at fatte mod til at sige fra. Ugen der gik var kosten sub-optimal - igen min egen skyld. Min hverdag ER dog blevet noget mere overskuelig, så nu er det bare om at sætte tiden af til at gøre de ting, jeg gerne vil, og ikke lade åndssvage småting komme i vejen. Ellers elsker jeg det fag vi har på universitetet lige nu og jeg scorede top fem pct. i en prøve forleden, så det er også et tegn på, at jeg endelig begynder at følge med i hvad fessor'en siger.

Glæder mig, til at der kommer mere ro og regelmæssighed over hverdagen.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Workout @ "Apoteket" 7. august 2012

Hva så, der! Jeg har super-DOMS i mine ben. Why?

Opvarmning

De andre løb 400m, jeg måtte en tur på lokum

løb rundt i salen med diverse mobilitetsøvelser, gab

WOD #1 - mini-murph @ BW + 9kg

800m løb

50 pull-ups

100 push-ups

150 air-squats

800m løb

Tid: 22:05

Finisher: Planken, flutter-kicks, atomic sit-ups i 2 min + 4x10m farmer-walk 2x32kg KBs.

Kommentar: dunken er jævnt baldret efter i går, så finisher var straf. fuck jeg følte mig sej at jeg lavede murph med v(f?)est på, selvom det var partitioned.

Link to comment
Share on other sites

Crossjizz @ "Apoteket" 9. august 2012

Opvarmning

400m løb - ga' den gas!

400m roning

Lunges (ca. 2 min)

Atomic sit-ups (ca. 2 min)

WoD #1

TGU's - find 1RM. Kom op på 48kg på venstre! Ikke noget saft i patterne til 48kg i højre, men den er der næste gang. Men Arnie er stadig min nemesis!

WoD #2

400m løb

21 KB Swings (32kg) - lavede Russians

12 burpees

Tid: 12:32

er vist stadig lidt af en :crybaby:

Finisher:

1 min flutter-kicks - kom nogenlunde igennem

1 min plank - ok, tough

½ min sideplank/v - tough

½ min sideplank/h - av

1 min prone K2E - umuligt

BÆNK:

Mangler at styretræne rigtigt for denne uge, så det skulle lige gøres:

7x60.0kg

5x100.0kg

1x140.0kg - rough

1x140.0kg - grr, på vippen, bliver en lang dag

1x140.0kg - BOOM! Teknik i skabet. Hurtig og flot!

1x140.0kg - ugh

1x140.0kg - begynder at bliver hårdt igen

1x140.0kg - grimt

1x140.0kg - min spotter var lidt for ivrig efter at røre stangen. FUCK

1x140.0kg - ekstra rep for at se om jge kunne uden spotter. Grimt men gjort.

Dødløft:

8x60.0kg

5x100.0kg

7x100.0kg

Kommentar: presset på tiden til sidst, men ærgede mig lidt over, jeg ikke var med til dødløft i går. Nu hvor hverdagen igen er stille, benyttede jeg i dag lejligheden til at læse Information igennem (nede ved Kaffebaren på Amager) og gøre mig store tanker.

Dernæst skrev jeg ned alle de ting, jeg skulle nå i denne uge, angav estimater for hvor lang tid hver opgave ville tage, og derefter fordele dem over de resterende dage. Burde jeg gøre noget mere regelmæssigt.

Inden for træning er det helt klart for mig, at der er flere ting, der skal på plads, fordi de halter gevaldigt, selv efter 3 mdrs. crossfit.

1. Mobilitet

2. Kondition

3. Kost og næring, dog i noget mindre grad. Føler jeg burde drikke mere vand, og jeg er ikke helt strict på Paleo endnu. Lige et par ting, der mangler, så der vil jeg også gøre mig et bevidst forsøg om at forbedre mig. Jeg synes også, jeg kunne prøve at cutte lidt mere aggressivt. 0,3kg fedt om ugen er OK, men lige slow nok!

Jeg fortsætter med at "cutte" frem til 1. oktober. Dvs. udsætte fristen for at komme i god løbeform og lave en masse mavebøjninger og pull-ups, da dette nødvendigvis kræver træning inden for de specifikke kropsøvelser. Crossfit i sig selv fører ikke til, at jeg bliver bedre til disse (måske på langt, langt sigt).

Efter den 1. skal der bulkes igen, og der leger jeg med tanken om GVT for at opbygge masse og udholdenhed. PWO meal i dag var Thaimad med hjemmelavet satay sauce a la surprise baby-skovsnegl:

post-53163-0-00618100-1344547709_thumb.j

post-53163-0-71291100-1344547810_thumb.j

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

meget taet paa at blive vaek i dag, men var saa uproduktiv i dag at skammen ville have vaeret ulidelig.

Opvarmning

400m loeb, halvdelen baglaens

burpees

diverse mobilitetsoevelser

mntn-climbers

sjip

WOD#1

find 1RM for Box-jumps - blev vist 125cm

WOD#2

5×Tabata

Box-jumps

Atomic sit-ups

Ring-rows

Air-squats

Push-ups

udfoert m 9kgs vest! Kunnr godt gave presset mig selv hardere, og foej jeg har DOMS i patterne nu!

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, skal også skrive klagebrev til nemlig.com

Workout @ "Apoteket" 13. august 2012

Så dejligt vejr i dag, men i aftes da jeg tog ned til centret kunne jeg allerede mærke efterårets kølige aftenvind. Brrrr....

Bænk:

12x60.0kg

3x100.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

2x124.0kg

Der var sgu jizz i patterne selvom jeg følte mig totalt uoplagt!

Nåede også:

Reverse leg-raises

8

10

10

Hyperextensions

10

10

8

Deadlifts

10x60.0kg

6x100.0kg

7x100.0kg

7x100.0kg

7x100.0kg

Kommentar: Hmm... well, jeg er ved at finde en ny roomie, men det ved den nuværende altså ikke endnu. Jeg føler mig temmelig uinspireret og umotiveret pt. - det er vel noget, der kommer og går. Især efter at jeg har isoleret mig fra omverden. Har nok bare brug for opmærksomhed. Jeg må til at byde nogle venner på øl/kaffe/middag. Jeg har spist middag hos min mor ca. en gang om ugen de sidste mange weekender.

Får ikke læst en skid i dag, men gældssituationen ser god ud, får sparet ok med penge (for en studerende) og tyndet ud i aktiverne. Har lyst til at springe ud i aktiemarkedet med begge ben, men eftersom aktierne er tordnet i vejret sidste halvår, så har jeg på fornemmelsen det hele er lidt overvurderet og vi kommer til at se nogle fald. Vil også gerne betale det her renoveringslån (kassekredit) helt af før jeg lavet noget nyt. Men tunnelens ende er i sigte.

Flyder 26 om tre måneder, og det vækker en del tanker. Om hvad jeg har udrettet, hvor jeg er i mit liv, hvor jeg vil hen. Aner det SLET ikke. Føler som om jeg er faret helt vildt. Det eneste jeg ved er, at jeg vil i endnu bedre form end jeg er nu, men ligeledes synes jeg mit "drive" mht det sejler også. Vil RIGTIG gerne blive færdig med studiet, men jeg ved også, at der er en del at vinde, ved at tage det stille og roligt og nyde nu'et. Jeg vil bare VIDERE nu. Kan du høre kyllingen? Brok, brok, brok :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Nå venner, der er ikke blevet trænet de sidste par dage pga. dårlige prioriteringer a la min SOP op til en vigtig eksamen.

Men så var jeg lige inde at tjekke MOL mens jeg var til forelæsning, og alle de inspirerende opdateringer fra forskellige mennesker skabte et afsavn, som jeg måtte komme til livs.

Derfor:

CROSSJIZZ @ "Apoteket" 16. august 2012

Opvarmning

Luntetur ned til centret (1,7km) i HØJ fart. Fårk, det gik stærkt. Tror ikke jeg var langt fra 6 min. Til gengæld var jeg pænt blæst i lungerne.

De Francos Agile-Eight (manglede til tre'eren). Ca. 20 min at udføre.

Thrusters

5x50.0kg

1x70.0kg

WOD "FRANK" aka fuck-me-forty-ways-from-Sunday

5 thursters (70kg)

10 pull-ups (strict)

10 happy push-ups ("if you're happy and you know it clap your hands!" *clap* *clap*)

Tid: 7:11

Bonus:

10x Dragon Flags (negatives)

Finisher (march of death): 1,7km luntetur hjem. Knap så meget jizz i benene.

Kommentar: jeg kan godt lide drama og jeg kan godt lide at træne hårdt, så i dag forsøgte jeg mig med en ny skabelon. Det var pænt hårdt. Første runde på Frank klarede jeg på 45 sek, anden på 130 sek, og tredje tog over fire minutter. Jeg får ikke nok cardio/løb, så jeg tror det er oplagt med en kort men hurtig tur ned til centret når der skal jizzes. Det tog tid at komme igennem DeFranco, men den sidder der vel nok snart og så får jeg mere bang for my buck. Fremover vil jeg undgå at bruge mere end 1½ time på træning om dagen, ellers bliver det hårdt nok at dovne den ved siden af studierne.

stadig lang vej til awesomeness, men i dag kom jeg i hvert fald et lille skridt nærmere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share