Motion i balance™

Henrik S.
 Share

Recommended Posts

Så ser man lige mig ude på en uskyldig løbetur rundt om Damhusengen. Jamen, er det ikke ...? Jo, minsandten, en lille fiber-et-eller-andet i venstre lægmuskel. Det er sgisme lang tid siden, jeg har prøvet det sidst. Og så kommer det som et lyn fra en klar himmel. Meget mærkeligt lige nu, hvor jeg egentlig føler mig grundlæggende stærk. Nå, det plejer ikke at tage mange dage, så vi må se. Har intet hastværk.

13 timer siden, Gregers TF skrev:

Håber det går i sig selv i en fart - knæk og bræk.

Tak, jamen allerede dagen efter (i går) var det nærmest væk, og i dag skal der vist en lille løbetur til igen. Det er virkelig underligt med de der små 'fibersprængninger'. Har prøvet det tidligere for heldigvis lang tid siden, og da gjorde det også super naller. I fredags så jeg mig omkring for alternativ transport, så slemt var det. Der var ingen alternativer, så jeg måtte lunte hjem og sige av, av, av hele vejen. Et brusebad med skiftevis koldt/varmt vand, en ispose på og lidt Voltaren over natten, og så var det nærmest væk. Nu tester jeg det lidt forsigtigt i dag med en løbetur, og så må vi se.

Der kommer bare nogle underlige/pinlige skader med alder.

Jeg var i haven og kaste med bold sammen med knægten sidste år.

Efter fem minutter hopper jeg op efter en der ligge lidt højt og trækker en fiber. Vi snakker et afsæt på ti cm, hvor jeg vel har et vertical på 50cm normalt. SÅ pinligt.

Nå, håber det går hurtigt i sig selv!!!

På 19.6.2022 at 13:58 , kahlua-kalv skrev:

Der kommer bare nogle underlige/pinlige skader med alder.

Jeg var i haven og kaste med bold sammen med knægten sidste år.

Efter fem minutter hopper jeg op efter en der ligge lidt højt og trækker en fiber. Vi snakker et afsæt på ti cm, hvor jeg vel har et vertical på 50cm normalt. SÅ pinligt.

Nå, håber det går hurtigt i sig selv!!!

Det er - desværre - ikke engang løgn. Der kommer indimellem sådan nogle små pop-up-skavanker, men heldigvis lærer man også med alderen bare at vente på, at det går over af sig selv :)

På 17/6/2022 at 14:58 , Henrik S. skrev:

Så ser man lige mig ude på en uskyldig løbetur rundt om Damhusengen. Jamen, er det ikke ...? Jo, minsandten, en lille fiber-et-eller-andet i venstre lægmuskel. Det er sgisme lang tid siden, jeg har prøvet det sidst. Og så kommer det som et lyn fra en klar himmel. Meget mærkeligt lige nu, hvor jeg egentlig føler mig grundlæggende stærk. Nå, det plejer ikke at tage mange dage, så vi må se. Har intet hastværk.

Åhhhh det er så typisk når det ellers lige går så godt. Rigtig god bedring med det og tillykke med fritidshuset :hippy:

16 timer siden, Bjergtrold skrev:

Åhhhh det er så typisk når det ellers lige går så godt. Rigtig god bedring med det og tillykke med fritidshuset :hippy:

Tak til begge dele.

Fiberen var en udgave extra-mini-light og var hurtigt overstået, heldigvis.

Der er godt nok ikke meget, jeg decideret hader i denne verden. Men græspollen er en undtagelse, når den sprænger skalaen, som den gør i disse dage. Jeg kører den hjem på antihistamin, men det får man det heller ikke specielt godt af. Jeg ser frem til en ordentlig skylle i nat og et andet vejr i morgen. Vorherrebevares.