Reflektioner over program.


AGV
 Share

Recommended Posts

Har lige et par spørgsmål.

Jeg træner FB og vil gerne have mest mulig hypertrofi, men uden AS eller GH selvfølgelig. Er tilfreds med mine PR i SQ, DL og STDL. Træner mest med BB men også en del BW. Vil gerne være stærkere i CGBP og FSQ, men hvordan bliver jeg det? Jeg har prøvet HST og CT, begge med succes. Når jeg træner får jeg dog sjældent DOMS, træner ellers med lang TUT og fuld ROM. Kan det være en ide at køre noget VL, eller måske træne i SM eller noget CB eller mere LV, hvilket jeg ellers aldrig gør. Er i øvrigt stærk i OHP og OHSQ, mine skuldre er faktisk ok. Måske jeg skulle køre lidt flere reps eller huske at få en ordenlig PWO. Kan det evt. forbedre min SLDL at køre RDL? Skal lige siges at jeg altid kører CAT og aldrig HIT. Tror det er ok, samt at mine EX nok også er ok.

PS. Hvordan vil det påvirke triceps at køre NG i forhold til WG? Bliver jeg stærkere i DL af at køre WT pull-ups? Skal lige siges at fra naturens side vokser mine quads rimelig nemt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share