Gode cykelruter omkring Aarhus?


Spinderella
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo købt mig sådan en racercykel, men har ikke fået kørt ret meget på den endnu, andet end nogle korte ture. Men det skulle der gerne laves om på snart! Jeg er stadig lidt en bangebuks, og vil derfor gerne undgå stærkt trafikerede veje (med mindre de har cykelsti), og tænkte om der var nogen herinde, der havde nogle gode forslag til ruter? Eller gode forslag til hvor jeg finder ruter? I første omgang tænker jeg at ture der er 30-50 km vil være meget passende.

Derudover er jeg lidt i tvivl om hvor meget i detalje man skal planlægge sine ture. Altså: Have en helt fast rute hjemmefra (og hvad er så en god måde at holde styr på den undervejs?) eller at have en retning eller destination at køre efter, og så bare tage den lidt på gefühl?

Det skal lige siges, at jeg ikke har noget smart gps træningsur. Men jeg har gps/googlemaps i min telefon, og besidder tillige en helt ok stedsans.

På et tidspunkt regner jeg med at slutte mig til nogle andre, som jeg kan træne med (bliver nok 1900 tri), men lige pt. passer det mig meget dårligt at skulle træne på bestemte tidspunkter, så derfor prøver jeg at komme i gang for mig selv.

På forhånd tak. :smile:

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

På bikelog.dk kan du finde en del ruter. Du skal oprette en bruger for at kunne se alle ruter mv.

Hvis du leder efter bakker til intervaltræning eller til at udfordre dig selv, er climbs.dk et godt sted at starte.

Mange tak for svar. :smile:

Jeg kan stort set ikke undgå bakker, der hvor jeg bor, så det er ikke lige det, jeg har mest fokus på. Men vil klart tjekke den anden hjemmeside ud!

Har du nogen fifs til hvordan man holder kursen, når først man er kommet af sted?

Link to comment
Share on other sites

Det allerbedste er selvfølgelig at køre med en klub i lokalområdet som kender de små veje og områder hvor asfalten er god og trafikken lav :smile: Ellers kan du gå ind på GPSies hvor du kan hente GPS spor - som jo så bare lige kræver at du har en gps at køre ud fra :laugh: Men ellers er det bare at kaste sig ud i det. Køre ud af byen og se hvor man havner henne.

Jeg området omkring mig ganske godt efterhånden, så husk at nyd det at gå ud opdage nye områder. Det er simpelthen noget nær det mest fantastiske at køre uden man rigtig ved hvor næste vej fører hen.

Link to comment
Share on other sites

Det allerbedste er selvfølgelig at køre med en klub i lokalområdet som kender de små veje og områder hvor asfalten er god og trafikken lav :smile: Ellers kan du gå ind på GPSies hvor du kan hente GPS spor - som jo så bare lige kræver at du har en gps at køre ud fra :laugh: Men ellers er det bare at kaste sig ud i det. Køre ud af byen og se hvor man havner henne.

Jeg området omkring mig ganske godt efterhånden, så husk at nyd det at gå ud opdage nye områder. Det er simpelthen noget nær det mest fantastiske at køre uden man rigtig ved hvor næste vej fører hen.

Tak for svar - og link. :smile:

Ja, klubdelen regner jeg også med kommer på et tidspunkt, og jeg er for så vidt også frisk på at køre lidt på opdagelse, men vil jo også gerne kunne finde hjem igen. :wink: - og gerne uden at skulle backtracke alt for meget. Faktisk havde jeg dristet mig til at kaste mig ud i det i dag, men desværre kom jeg ikke ret langt før mit fordæk punkterede (endnu en ting jeg skal have lært at håndtere uden at skulle omkring cykelhandleren :rolleyes:) - så nu er det lige udskudt lidt igen.

Hvad koster en gps-dims egentlig? og hvad kan anbefales?

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for svar. :smile:

Jeg kan stort set ikke undgå bakker, der hvor jeg bor, så det er ikke lige det, jeg har mest fokus på. Men vil klart tjekke den anden hjemmeside ud!

Har du nogen fifs til hvordan man holder kursen, når først man er kommet af sted?

Jeg kan bedst lide at cykle efter mit humør og hvordan benene føles og bekymrer mig ikke så meget om ruten :smile:

Men det kan være en god ide at køre i "cirkler", især i starten, hvor du ikke er helt sikker på hvor meget du har i benene. Så find for eksempel tre-eller fire småbyer i nærområdet, som du kan køre efter. Så kan du køre mellem byerne på de forskellige veje, der forbinder dem på kryds og tværs. På den måde vil du både opleve noget nyt i løbet af turen og aldrig være ret langt hjemmefra, hvis benene eller noget andet knækker.

Der er en del gode steder omkring Århus - områderne omkring Stavtrup, Jeksen og True er fyldt med småveje. Ellers er området fra Lisbjerg og sydøst mod Hjortshøj og Egå også fyldt med fine små veje.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bedst lide at cykle efter mit humør og hvordan benene føles og bekymrer mig ikke så meget om ruten :smile:

Men det kan være en god ide at køre i "cirkler", især i starten, hvor du ikke er helt sikker på hvor meget du har i benene. Så find for eksempel tre-eller fire småbyer i nærområdet, som du kan køre efter. Så kan du køre mellem byerne på de forskellige veje, der forbinder dem på kryds og tværs. På den måde vil du både opleve noget nyt i løbet af turen og aldrig være ret langt hjemmefra, hvis benene eller noget andet knækker.

Der er en del gode steder omkring Århus - områderne omkring Stavtrup, Jeksen og True er fyldt med småveje. Ellers er området fra Lisbjerg og sydøst mod Hjortshøj og Egå også fyldt med fine små veje.

God pointe ikke at komme alt for langt væk hjemmefra til at starte på. :smile:

Og tak for forslag - jeg har netop selv siddet og kigget på området omkring Hjortshøj, Egå, Mejlby osv. Stavtrup er lidt den modsatte ende af byen for mig, så den gemmer jeg lige lidt. Jeksen kender jeg ikke, men True og Lisbjerg er noteret.

Link to comment
Share on other sites

Ruten ud mod Rønde langs vandet er helt fantastisk og kan varmt anbefales. Den er på ca. 50 km, alt efter startstedet i Århus - her er GPS-sporet fra sidst jeg kørte derud. Det er relativt nemt at finde ud og hjem.. på den linkede tur var hjemturen omkring samme rute som ud.

Hvis man vil forlænge turen, så kan tage turen omkring Hornslet og andre småbyer på vej hjem.

PS: Man kan med fordel spise en is, når man rammer Følle Strand! Faktisk er der fint placerede ishuse på hele ruten :icecream:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Ruten ud mod Rønde langs vandet er helt fantastisk og kan varmt anbefales. Den er på ca. 50 km, alt efter startstedet i Århus - her er GPS-sporet fra sidst jeg kørte derud. Det er relativt nemt at finde ud og hjem.. på den linkede tur var hjemturen omkring samme rute som ud.

Hvis man vil forlænge turen, så kan tage turen omkring Hornslet og andre småbyer på vej hjem.

PS: Man kan med fordel spise en is, når man rammer Følle Strand! Faktisk er der fint placerede ishuse på hele ruten :icecream:

Lige præcis den rute sad jeg og prøvede at tegne op på et kort i går aftes! :4thumbup:

- bortset fra at jeg nok har 7-10 km længere end dig, at jeg ville ned og runde ved Kalø Slotsruin og at jeg havde tænkt at køre ad den gamle landevej gennem Uggelbølle og Rodskov, og så videre over Krajbjerg og Hjortshøj den ene vej.

Jeg endte på omkring 65 km, og blev enig med mig selv om at det nok var for ambitiøst at lægge ud med, men har en lille plan om at tage cyklen med på toget til Løgten, og så køre turen derfra, og så kan jeg altid se om jeg skal tage tog igen på hjemturen.

Og rigtig godt at vide, at det er nemt at finde vej - i hvert fald den vej du har kørt. :bigsmile:

PS: Is plejer at være et stort trækplaster for mig, men pt. undgår jeg mælkeprodukter, og der er altså ikke helt samme fornøjelse ved at stå med en champagnebrus som med en stor vaffel. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Ja der er mange ting man skal lære når man kaster sig over glæden ved cykling :laugh: Håber du fik styr på dækket. En god idé er altid at øve sig lidt derhjemme på at skifte slange. Det er ret simpelt når man har fået teknikken.

En Garmin Edge 500 som er en GPS cykelcomputer koster omkring 2000,- så de er ikke billige. Det er i øvrigt endnu en af de andre herligheder ved cykling - det er møgdyrt!!!

Hvis du en dag får bevæget dig i nærheden af hovedstaden med din cykel må du sige til så vi kan tage en tur sammen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja der er mange ting man skal lære når man kaster sig over glæden ved cykling :laugh: Håber du fik styr på dækket. En god idé er altid at øve sig lidt derhjemme på at skifte slange. Det er ret simpelt når man har fået teknikken.

En Garmin Edge 500 som er en GPS cykelcomputer koster omkring 2000,- så de er ikke billige. Det er i øvrigt endnu en af de andre herligheder ved cykling - det er møgdyrt!!!

Hvis du en dag får bevæget dig i nærheden af hovedstaden med din cykel må du sige til så vi kan tage en tur sammen :cool:

Ja det er godt nok dyrt (om end det kan gøres lidt billigere end det ved at købe i England).

Jeg har absolut ikke styr på dækket! :laugh: Jeg har ikke inspiceret det nærmere, da jeg ikke aner hvad jeg skal kigge efter, men jeg håber meget på, at det bare er slangen den er gal med. :smile: Men jeg må ned til cykelhandleren i morgen eller tirsdag; han får lov at skifte denne gang, og så køber jeg nogle ekstra slanger med hjem - og et dækjern tror jeg også jeg får brug for (gør jeg ikke? :blush:).

Hmmm.... Måske burde jeg få skrevet en lille liste over ting jeg mangler til min cykel - og jeg skulle da lige tage at skynde mig, skulle jeg. Jeg har fødselsdag i næste uge, og det er jo ikke helt utænkeligt at der er nogen, der gerne vil give mig en gave.

I øvrigt: Har læst et sted, at det er smart at have en pumpe, der kan måle dæktryk. Må indrømme at jeg ikke rigtig har gidet at bruge en alm. pumpe til min citybike, da der er sådan en højtryksfætter tæt på hvor jeg bor. Kan den også bruges til racer? Og kan man evt. få noget til at sætte mellem højtryksdimsen og ventilen, så man kan måle trykket? Eller dur det ikke rigtig?

Og tak - det vil jeg gøre! :bigsmile: Men det kan godt være du lige skal køre et par hundrede kilometer uden mig først, så du ikke får fnidder over at jeg er så langsom. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis den rute sad jeg og prøvede at tegne op på et kort i går aftes! :4thumbup:

- bortset fra at jeg nok har 7-10 km længere end dig, at jeg ville ned og runde ved Kalø Slotsruin og at jeg havde tænkt at køre ad den gamle landevej gennem Uggelbølle og Rodskov, og så videre over Krajbjerg og Hjortshøj den ene vej.

Jeg endte på omkring 65 km, og blev enig med mig selv om at det nok var for ambitiøst at lægge ud med, men har en lille plan om at tage cyklen med på toget til Løgten, og så køre turen derfra, og så kan jeg altid se om jeg skal tage tog igen på hjemturen.

Og rigtig godt at vide, at det er nemt at finde vej - i hvert fald den vej du har kørt. :bigsmile:

Det lyder bestemt også som en fin rute.

Har tidligere cyklet til Bønnerup Strand og taget Grenåbanen hjem igen (efter en lidt for våd aften :innocent:) og det var virkelig nemt at få cyklen med.

PS: Is plejer at være et stort trækplaster for mig, men pt. undgår jeg mælkeprodukter, og der er altså ikke helt samme fornøjelse ved at stå med en champagnebrus som med en stor vaffel. unhappy.gif

Ok - synes nu heller ikke en Kung Fu er at foragte :wink:

Ellers kan man forresten også køre sydpå til Nordminde. Det er en rigtig god tur i et lækkert landskab.. og det kan så i stedet for is kombineres med en fiskefilet på Norminde Havn :4mewantfood:

Ja der er mange ting man skal lære når man kaster sig over glæden ved cykling :laugh: Håber du fik styr på dækket. En god idé er altid at øve sig lidt derhjemme på at skifte slange. Det er ret simpelt når man har fået teknikken.

+1

Kan tydeligt huske at det virkede noget bøvlet med slangeskift, da jeg startede.. men man lærer det hurtigt efter lidt øvelse. Man kan købe nogle gule Michelin-dækjern af plastik til 10 kr. hos WeBike ved Klostertorv, der er super at arbejde med.

Vi kunne evt. køre en tur sammen i Århus-området engang hvis du har lyst, Spinderella? Det kunne være sjovt med en fællestur :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

I øvrigt: Har læst et sted, at det er smart at have en pumpe, der kan måle dæktryk. Må indrømme at jeg ikke rigtig har gidet at bruge en alm. pumpe til min citybike, da der er sådan en højtryksfætter tæt på hvor jeg bor. Kan den også bruges til racer? Og kan man evt. få noget til at sætte mellem højtryksdimsen og ventilen, så man kan måle trykket? Eller dur det ikke rigtig?

Jeg ville nok investere i en gulvpumpe med trykmåler. De koster ikke alverden - omkring 200 kr, så vidt jeg husker - og kan pumpe slangen hurtigt op og det er rart at have styr på præcis hvad trykket er.. det kan være svært at mærke på et racerdæk.

Hvis det bliver en træls vane med punkteringer, så er Schwalbe Marathon Plus et fantastisk dæk, der nærmest er umuligt at punktere på. Det sælges bl.a. hos WeBike og kan ellers findes på nettet.

Desuden er det en god idé lige at checke dækkene for småsten, der måtte have sat sig fast efter hver tur. Tit punkterer man fordi en lille flintesten har arbejdet sig igennem dækket over længere tid - så man kan tage det i opløbet ved lige at pille evt. sten ud inden det sker.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder bestemt også som en fin rute.

Har tidligere cyklet til Bønnerup Strand og taget Grenåbanen hjem igen (efter en lidt for våd aften :innocent:) og det var virkelig nemt at få cyklen med.

Bønnerup Strand er også et dejligt sted, der har jeg også cyklet til engang - bare ikke fra Århus. :tongue: Men godt at vide det er nemt at få cyklen med - det var nemlig ikke helt nemt at finde info på dsb's hjemmeside, og jeg kører ikke så tit med det tog, så kunne faktisk ikke rigtig huske om det var muligt.

Ok - synes nu heller ikke en Kung Fu er at foragte :wink:

Ellers kan man forresten også køre sydpå til Nordminde. Det er en rigtig god tur i et lækkert landskab.. og det kan så i stedet for is kombineres med en fiskefilet på Norminde Havn :4mewantfood:

Nej, du har helt ret! Kong Fu er i allerhøjeste grad godkendt! :4mewantfood: Jeg havde bare helt glemt den i min ynk over at må undvære flødeis. :laugh:

Ja, turen til Norsminde er rigtig smuk! Jeg kørte den vej forbi til en Challenge fortræning sammen med Martin (kan stadig ikke rigtig forstå han er væk, selv om jeg ikke nåede at lære ham særligt godt at kende :unhappy:). Har en aftale om at cykle ud til en kollega, som skal i sommerhus ved Rude Strand om et par uger, så den rute har jeg allerede tænkt at jeg skal køre igen. :smile:

+1

Kan tydeligt huske at det virkede noget bøvlet med slangeskift, da jeg startede.. men man lærer det hurtigt efter lidt øvelse. Man kan købe nogle gule Michelin-dækjern af plastik til 10 kr. hos WeBike ved Klostertorv, der er super at arbejde med.

Vi kunne evt. køre en tur sammen i Århus-området engang hvis du har lyst, Spinderella? Det kunne være sjovt med en fællestur :smile:

Tak for tip! Tror du ikke også de har dem hos Jensen?

Jeg vil rigtig gerne køre en tur sammen med dig (og evt. m.fl.)! :smile: Var faktisk lige ved at skrive om ikke du ville vise mig turen til Rønde, men stoppede mig selv, da jeg havde en fornemmelse af at du var på vej til Frankrig lige omkring nu. Men det vil jeg helt sikkert gerne! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok investere i en gulvpumpe med trykmåler. De koster ikke alverden - omkring 200 kr, så vidt jeg husker - og kan pumpe slangen hurtigt op og det er rart at have styr på præcis hvad trykket er.. det kan være svært at mærke på et racerdæk.

Hvis det bliver en træls vane med punkteringer, så er Schwalbe Marathon Plus et fantastisk dæk, der nærmest er umuligt at punktere på. Det sælges bl.a. hos WeBike og kan ellers findes på nettet.

Desuden er det en god idé lige at checke dækkene for småsten, der måtte have sat sig fast efter hver tur. Tit punkterer man fordi en lille flintesten har arbejdet sig igennem dækket over længere tid - så man kan tage det i opløbet ved lige at pille evt. sten ud inden det sker.

Ok, det er jo til at overskue. Jeg har en nok lidt irrationel antipati mod cykelpumper (de der håndholdte nogen tager jo en krig!), så det var egentlig primært af magelighedsgrunde at jeg gerne ville brug trykluft. Men en gulvpumpe tager nok heller ikke hverken meget tid eller mange kræfter. Hermed på listen. :smile:

Tak for dæk tip. Jeg aner ikke hvilken type dæk der er på nu, men kan huske Stine sagde, da jeg købte cyklen, at der er indlæg i, hvilket skulle gøre dem lidt mere modstandsdygtige. Har faktisk hørt tippet omkring at tjekke for sten før, men må blankt indrømme at jeg slet ikke har tænkt på det, når jeg har stået med min cykel. Det skal jeg forsøge at huske fremover! Lige i dette tilfælde tror jeg dog det var fordi jeg kom for hårdt hen over en kant. Heldigvis skete det ikke langt fra hvor jeg bor, men kunne godt forestille mig at det kan være rigtig surt at punktere.

Link to comment
Share on other sites

Bønnerup Strand er også et dejligt sted, der har jeg også cyklet til engang - bare ikke fra Århus. :tongue: Men godt at vide det er nemt at få cyklen med - det var nemlig ikke helt nemt at finde info på dsb's hjemmeside, og jeg kører ikke så tit med det tog, så kunne faktisk ikke rigtig huske om det var muligt.

Det er det helt bestemt - og godt med bakker i området :smile:

Mht. tog, så var det bare at hive cyklen med ind i deres "flexareal" med plads til cykler og barnevogne og det kostede ikke noget ekstra.

Nej, du har helt ret! Kong Fu er i allerhøjeste grad godkendt! 4mewantfood.gif Jeg havde bare helt glemt den i min ynk over at må undvære flødeis. laugh.gif

:laugh:

Ja, turen til Norsminde er rigtig smuk! Jeg kørte den vej forbi til en Challenge fortræning sammen med Martin (kan stadig ikke rigtig forstå han er væk, selv om jeg ikke nåede at lære ham særligt godt at kende unhappy.gif). Har en aftale om at cykle ud til en kollega, som skal i sommerhus ved Rude Strand om et par uger, så den rute har jeg allerede tænkt at jeg skal køre igen. smile.gif

Har det på samme måde. Kendte ham heller ikke super godt, men godt nok til at vide, hvor glad, åben og spontan en mand, han var. Det er virkelig sørgeligt - og det giver et gib, hver gang jeg kan se der er aktivitet i hans log eller Facebook beslutter sig for at vise ting fra hans profil :unhappy:

Challenge Aarhus ruten er i øvrigt super - især området omkring Skanderborg er virkelig flot. Men den er jo så liiige lang nok, men god at huske på, når du nu bliver mere rutineret :wink:

Tak for tip! Tror du ikke også de har dem hos Jensen?

Jeg ved det faktisk ikke helt - men det skulle undre mig, hvis de ikke har.. de er ret populære.

Jeg vil rigtig gerne køre en tur sammen med dig (og evt. m.fl.)! smile.gif Var faktisk lige ved at skrive om ikke du ville vise mig turen til Rønde, men stoppede mig selv, da jeg havde en fornemmelse af at du var på vej til Frankrig lige omkring nu. Men det vil jeg helt sikkert gerne! smile.gif

Det lyder rigtig godt! Ville gerne have været en tur omkring Rønde, men vender ganske rigtigt næsen mod Frankrig i morgen.

Vi må lige aftale en tur, når jeg er tilbage igen :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Det er det helt bestemt - og godt med bakker i området :smile:

Mht. tog, så var det bare at hive cyklen med ind i deres "flexareal" med plads til cykler og barnevogne og det kostede ikke noget ekstra.

Jeg var kommet frem til at det nok kostede 12 kr at få den med til Løgten. :4disguise:

Men super at det er gratis. :4thumbup:

Har det på samme måde. Kendte ham heller ikke super godt, men godt nok til at vide, hvor glad, åben og spontan en mand, han var. Det er virkelig sørgeligt - og det giver et gib, hver gang jeg kan se der er aktivitet i hans log eller Facebook beslutter sig for at vise ting fra hans profil :unhappy:

Challenge Aarhus ruten er i øvrigt super - især området omkring Skanderborg er virkelig flot. Men den er jo så liiige lang nok, men god at huske på, når du nu bliver mere rutineret :wink:

Præcis. Og vi havde snakket en del om at cykle nogle ture sammen hen over sommeren - enten Marselisfortræning, FW-tur eller bare selv. Så jeg tænker selvsagt ekstra på ham i forbindelse med cykelstuff.

Ja, det er lige langt nok for mig nu - men mon ikke man kan tage cyklen med i Oddergrisen også? For så kunne det jo være lidt mere overskueligt, indtil jeg er skarp nok til at kunne tage hele ruten.

Det lyder rigtig godt! Ville gerne have været en tur omkring Rønde, men vender ganske rigtigt næsen mod Frankrig i morgen.

Vi må lige aftale en tur, når jeg er tilbage igen :smile:

Jeg mente nok jeg havde set en update fra dig for ikke så længe siden. :wink: Men håber I får en rigtig god tur - det er jo altid fantastisk at være i Alperne.

Giv lyd, når du er hjemme igen - så aftaler vi noget. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ruten ud mod Rønde langs vandet er helt fantastisk og kan varmt anbefales. Den er på ca. 50 km, alt efter startstedet i Århus - her er GPS-sporet fra sidst jeg kørte derud. Det er relativt nemt at finde ud og hjem.. på den linkede tur var hjemturen omkring samme rute som ud.

Jeg kørte "din" rute ud til Kalø Slotsruin i dag. Det er helt sikkert en fed rute igennem alle de små landsbyer!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kørte "din" rute ud til Kalø Slotsruin i dag. Det er helt sikkert en fed rute igennem alle de små landsbyer!

Godt at høre :smile:

Jeg er også rigtig glad for den tur - ganske varieret mht. landskabet og glimrende udsigt en stor del af vejen.

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre :smile:

Jeg er også rigtig glad for den tur - ganske varieret mht. landskabet og glimrende udsigt en stor del af vejen.

Nu har jeg også været den vej på - og vil også lige tilkendegive at jeg syntes det var en helt fantastisk tur. :smile: Jeg er ikke så meget hjemme den kommende uge, da jeg stadig har ferie - men jeg vil stadig rigtig gerne med på en fællestur efter det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg også været den vej på - og vil også lige tilkendegive at jeg syntes det var en helt fantastisk tur. :smile: Jeg er ikke så meget hjemme den kommende uge, da jeg stadig har ferie - men jeg vil stadig rigtig gerne med på en fællestur efter det. :smile:

Glimrende :smile:

Denne uge er også booket godt op for mit vedkommende og næste uge står den på Skanderborg Festival.

Hvad siger I til en tur ugen efter - enten som aftentur tirsdag, torsdag eller fredag (16, 18, 19/8) eller en weekendtur søndag (21/8)? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Glimrende :smile:

Denne uge er også booket godt op for mit vedkommende og næste uge står den på Skanderborg Festival.

Hvad siger I til en tur ugen efter - enten som aftentur tirsdag, torsdag eller fredag (16, 18, 19/8) eller en weekendtur søndag (21/8)? :smile:

For mit vedkommende kunne det godt være tirsdag. Jeg har DHL torsdag og en book-signing fredag, så der kan jeg ikke. Skal muligvis til London i weekenden, men hvis det ikke bliver til noget vil jeg godt kunne søndag også. Skal nok lige vende tilbage omkring søndag snarest. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share