Tabt mig


dexx
 Share

Recommended Posts

Hejsa :) er 17 Ã¥r og er dreng. Jeg har tabt mig 15 kg - fra 77 til 62 kg , vil ikke tabe mig mere :) Spiser fornuftig, minimal sukker og holder mig gerne væk fra slik selv i weekenderne, sker også at jeg drikker alkohol, men det er ikke meget. Cykler hver dag, gÃ¥r 2 turer med min hund, hver anden dag laver jeg mavebøjninger (bÃ¥de de lige og skrÃ¥ muskler), reptile push-ups, triceps dips, glute bridge, superman, "breakdance exercies (nr2: http://www.youtube.com/watch?v=EjZV8F2AV8o: og hÃ¥ndvægtstræning.

Jeg har bare et problem og det er den fandes mave som ikke gider at blive flad! :D Det er den nederste del af maven og lidt pÃ¥ sidebenene, altsÃ¥ med niveau med sidebenene, mine mave og sideben "hænger ikke" det går med ikke ud i et med resten af kroppen:)Min mor siger at min far altid har haft sit fedt pÃ¥ sidebenene :) MÃ¥ske mÃ¥ jeg bare leve med det? :)

Hvad kan jeg gøre? :) og hvor mange kalorier skal jeg indtage per dag ca? for at holde min nuværende vægt, jeg bor stadig hjemme, så kan ikke helt bestemme hvad vi skal have at spise, men har da en positiv indflydelse på hvad vi spiser.

venlig hilsen og god dansk sommer :)

Dexx :D

Edited by dexx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share