Bjørnen er back....


D.B.F
 Share

Recommended Posts

DJ---- Lenny har godkendt programmet, fordi det er pissegodt og fungerer for mig.

Stigning hver eneste gang på 3 forskellige måder. Enten kg, reps eller mindre pause.

145kg med overskud er jo relativt, men følte mig godt kørende.

Hvorfor er du målløs???

Var med konen og prinsessen på McD til aften! Blot for at være lidt social!

Det blev på FiskeProlCentret! Totalt nedturs sted.

Spiste en bøf og et æble hjemmefra og kørte en wrap på 385kcal. Ser frem til skyr senere(totalt lørdags hygge!)

McFeast(sikke en fest), består af 445kcal. Stor pomfrit af 480kcal og stor Cola af ca. 250kcal. Fy for satan.

Vi spiste tit på McD med ping pong. Hold da kæft noget elendig ædelse til eliteidræt. Flot af træneren som heldigvis er blevet fyret efter 19år på posten. Halleluja🎉🎉🎉

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

Mol er blevet helt juleflot :)..

Følg dit program og hold dig til min template. Det har givet styrke fremgang indtil videre og gør det mange pas endnu. Det er Hepburn approved kun at øge med en rep i et sæt. Dog kørte Hep noget tungere (højere overall stress) end vi gør, og derfor skal du forsøge at lave så mange nye rep sæt hver gang som du gør. Men PR everyday er fint (reps, kg, density, volumen.... Det li meget)..

Slut nu af med Mc. flurry når du spiser fint!

Træning mandag blir nok inden aftensmadtid..

Link to comment
Share on other sites

Fynne >> Ja, men lidt flere reps, som Lenny siger. Ingen grund til at gå helt ned på 10x1, når der tydeligvis er langt mere overskud.

Målløs.. Ja fordi du udfra din beskrivelse af dine workset har lydt som om, at dit max måtte være 125!

Men det har måske omsider lykkedes kælderen samt Lenny at lære dig, hvad tungt for dig virkeligt er :bigsmile:

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Dj--- Overskud på lette vægte giver overskud på tunge vægte😂.

021213

BB bænkpres 5x2x105kg & 5x1x105kg.

Pause 5x2min og 5x1min. Fint.

BB squats 5x2x115kg & 5x1x115kg.

Pause 5x2min & 5x1min. God fart i stængerne.

DB chest supported rows 3x10x21kg.

Jeg er på vej til at blive stærk💪.

Link to comment
Share on other sites

061213. Glemte at ro. Cyklede til træning i Bodil. Fint.

BB front squat 2x5x20,40,60kg. Front er hårdt!

BB squat 5x60 og 10x3x70kg max speed.

Pause 1minut.

BB bænkpres 2x5x60 & 70kg. 5x80,85,90,85 & 80kg. Træt i bænken.

Mave, rows og ez curls.

F-i-a-T.dk ❤

Link to comment
Share on other sites

PP---- CsRows bliver tungere. De vægte jeg har på er jo for piger!

PP--- Du skal gå tidligere i seng. At skrive på mol 0022 er for sent for dig!!! Du skal have dine 8timer. Ellers virker IF ikke!

Mere film fra de hemmelige gemakker det blive til skal. Glemme det jeg ofte gør.

TRS--- Jeg træner også tors og lørdag. Perfekt til broTræningS💪 Lørdag maxxes der i et eller andet.

Link to comment
Share on other sites

Træning141213 efter Julefrokost og lidt søvn.

Feat. TRS & MacA.

BB bænkpres 1x100, 115 PR og 120kg. PR MED 10kg og mål nået i bænken. Stærkt. River 125kg om 1 mdr uden tvivl.

120kg https://db.tt/jZtipvkK

Lidt ben fordi det er sjow.

BB skvat op til 2x3x130kg og så 8x100 og 8x100 vejrtræknings squats. Gad ikke mere efter 8rep. Det var for kedeligt😂.

Kropshæv 10x3.

Pause 1min.

Fed fed træning.

Julefrokost igen og vi endte på NORD. Der var mange som var klar på dessert😜.

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

0x125kg glemte jeg at skrive!!!

PP--- Du er da ikke gammel nok til NORD?

IRL havde du haft brug for din cardio for jeg havde svinget dig rundt på Die Tanzfläche til den lyse morgen😅.

Træner lige pt. Det er udueligt og ikke værd at logge. Tror det er værre end ikke at træne! Min krop er off efter druk, for lidt søvn, træning med PR, druk og for lidt søvn!

Der skal andre boller på suppen!

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

TRS & DJ--- Det lyder bedre end det er.

Kan ingen af delene da en part skal arbejde og det er ikke mig. Jeg skal passe prinsessen. Selvom hun sikkert kan passe sig selv er det lige optimistisk nok.

Træning er programsat til d. 24/12-13 kl. 0900. Lækkert tidspunkt at løfte tunge ting.

Det er julegaven til mig selv og sikke jeg glæder mig. Der skal presses nogle 3'ere ud i bænk og squats.

Regner ikke med spottere på det tidspunkt desværre så volumen skal op og vinduet rulles ned. Damm det bliver hot🎉.

Har netop kørt 300swingsx16kg og 50rows med samme vægt.

I morgen skal jeg i svømmeren. Har forresten 6billetter til FrB. Svømmehal som skal bruges inden d. 10/1-14 og det kommer ikke til at ske.

De gives væk gratis!

Nå, nu står den på THE WIRE

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share