Indlægssåler til platfod


Isabella
 Share

Recommended Posts

Jeg er hypermobil og er platfodet med pronation og nedsunket forfod. Skal have nogle indlæg til skoene, men synes det er lidt af en jungle af finde rundt i. Kan I anbefale et bestemt indlæg der vil være godt til mine fusser? :smile:

Hej

Jeg er også en af de heldige med "special" føder :P

Og jeg vil stærkt anbefale at få special lavet en sål ved en fysioterapeut.

Det lidt dyrt men til gengæld slipper du for skader i det lange løb.

Som jeg så selvfølgelig har måtte erfare på egen krop

Mvh Flyver

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg er hypermobil og er platfodet med pronation og nedsunket forfod. Skal have nogle indlæg til skoene, men synes det er lidt af en jungle af finde rundt i. Kan I anbefale et bestemt indlæg der vil være godt til mine fusser? :smile:

Jeg er ikke platfodet, men har har en hammertå. Jeg vil ikke råde dig til bare at købe et indlæg uden at først at tale med en fodterapeut. Se evt. tråden http://www.24.dk/group/forfodssmerter/forum/thread/2100441 - han er ekspert omkring området og svarer med det samme. Du skal have ordentlig rådgivning, så du køber det helt rigtige indlæg til din platfod og nedsunkede forfod. Ellers risikerer du bare at forværre problemet. Det fik jeg i hvert fald at vide, da jeg selv fik indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share