Performance is your reality. Forget everything else.


MadsBuuge
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 190113

CrossFit Aalborg Konkurrence Team Træning - Klaus Uggerhøj & Jeg

Warm Up

Foam Roll

Dynamic Stretch

WOD #01 ''Heavy Difranabeth''

21 x Deadlift @ 120 kg

21 x Handstand Push-Ups

15 x Thrusters @ 60 kg

15 x Chest to Bar Pull-Ups

9 x Squat Clean @ 60 kg

9 x Ring Dips

Time. 02.34

Det gik så hurtigt at vi ikke rigtig havde udtænkt en plan for hvem der tog hvad. Vi fik en delt første plads på denne WOD. Morten Buuge & Martin Wolder havde samme tid.

WOD #02 ''Deadlift Ladder On the Minute''

1 x 140 kg

1 x 150 kg

1 x 160 kg

1 x 170 kg

1 x 180 kg

1 x 190 kg

1 x 200 kg

1 x 210 kg

1 x 220 kg (PR)

1 x 230 kg (FAIL)

Vi skulle begge tage løftet inden for et minut. Vi sluttede begge på 220 kg. Jeg fik næsten ny pr. med 230 men jeg mistede den da den kom op over knæet da jeg fik flyttet vægten for langt frem på forfoden. Vi vandt denne WOD.

WOD #03 ''Track Triplet'' - 3 Rounds

16 x Snatch @ 50 kg

14 x Bar Muscle-Ups

400 m Run

Time. 11.14

Vi skulle dele snatch og muscle-ups men vi skulle begge løbe. Vi delte den lige op så vi tog henholdsvis 8 snatch og 7 muscle-ups hver. Vi blev nummer to på denne WOD. Morten Buuge & Martin Wolder vandt med 1 min. ish.

WOD #04 ''Chipper''

10 x Overhead Squat @ 70 kg

10 x Over Box Jumps

10 x Thrusters @ 60 kg

10 x Power Cleans @ 90 kg

10 x Toes to Bar

10 x Burpee Muscle Ups

10 x Toes to Bar

10 x Power Clean @ 90 kg

10 x Thrusters @ 60 kg

10 x Over Box Jumps

10 x Overhead Squat @ 70 kg

Time. 06.19

Der var egentlig heller ikke så meget pjat med at få delt det op her da det også gik forbavsende hurtigt.

Alt i alt en super fed lørdag der stod i konkurrencens tegn i CrossFit Aalborg. Glæder mig allerede til næste gang.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 210113

Morning

Danish Military Strength Test - Niveau 5

2 min. Planke 20 kg Plate

40 x Lunges @ 50 kg

8 x Weighted Dips @ 10 kg

8 x Weighted Pull-ups @ 10 kg

8 x Deadlift @ 100 kg

Danisk Military Speed Test

Rounds. 61

Afternoon

Warm Up

2 Rounds

250 m Row

10 x GHD Sit-Ups

10 x Back Extensions

BB Gymnastics

Snatch

5 x 1 @ 80 % = 76 kg

5 x 1 @ 90 % = 84 kg

8 x 1 @ 75 % = 72 kg

Conditioning

WOD - 7 min. AMRAP

Max Effort Burpees

Reps. 123

Midline

Defranco AB Circuit - 3 Rounds

12 x Sprinter Sit-Ups

12 x V-Ups

12 x Hip-Ups

12 x Toe Touches

En dag med en masse træning hvilket også kunne mærkes sidst på dagen. Jeg skulle nok have holdt mig til strength test og speed test i morges og gemt mit outlaw pas til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Fuck, Buuge du er blevet et jern! Har du ogs haft tid til at sætte lejligheden i stand, eller får du på puklen derhjemme?

Lidt tid har der da været. Men får stadig på puklen derhjemme. Jeg skal forresten være faglærer IDR på det kommende HBU hold. Jeg vil tro at du er på halvdelen af mine powerpoint så der går nok ikke længe før du bliver genkendt på gaden!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 220113

Warm Up

2 Rounds

250 m ROW

10 x GHD Sit-Ups

10 x Back Extensions

25 x Double Unders

BB Gymnastics

5 x 5 Unbroken Hi-Hang Snatch @ 50 - 55 - 60 - 65 - 70

3 x Super Set

3 x 3 4-Step Duck Walk @ 50 kg - Rest 60 sec.

3 x 5 Behind Neck Press @ 50 kg - Rest 60 sec.

Conditioning

WOD - 5 Rounds - Rest 2 min.

4 x Power Clean @ 90 kg

8 x Deficit HandStand Push-Ups

24 Calories Row

Total Working Time. 13.21

De Hi-Hang Snatch blev dælme tunge til sidst! Jeg kunne virkelig mærke mælkesyreren i mine lår da jeg skulle ro så måtte sætte tempoet betydeligt ned.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 230113

Danish Military Core Test

Ryg - Niveau 3

Sidebro Højre - Niveau 5

Sidebro Venstre - Niveau 5

Rygbro Højre - Niveau 5

Rygbro Venstre - Niveau 5

Lunges 60 x 20 kg - Niveau 5

90 Graders Mave - Niveau 5

Jeg må lige tage mig sammen så jeg kan klare ryg til niveau 5 også. Det er en af de hårde især hvis man har lidt kg på overkroppen.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 240113

Rest Day

Min ryg og Jeg er ikke helt enig om hvordan vi skal få vores forhold til at fungere sammen. Derfor må jeg nok desværre melde afbud til Butchers Classic som jeg har set meget frem til. Vi har fået en tid ved par psykolog / FYS i morgen kl. 13.00 så håber jeg at han kan fortælle os hvordan vi skal få det til at fungere sammen!

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 260113

Butchers Classic 3.0 Games Edition

WOD #01

Forsvarets Forhindrings Bane / Aflyst

Der var en vagt der ikke havde fået klar besked på om vi måtte være der, derfor blev de nødsaget til at aflyse det. Om det var til min fordel, ved jeg ikke, men jeg ville nok have lagt i top 10.

WOD #02

Clean Ladder @ 70 - 75 - 80 - 85 - 90 - 95 - 100 - 105 - 110 - 115 - 120 - 125 - 130 - 135 - 140

Score. 130 kg + 17 x Deadlift @ 135 kg

Det gik som det skulle. Jeg sad under 135 kg men kunne ikke rejse mig med den, mangler lige lidt styrke i mit front squat. Jeg fik lavet 17 x dødløft med 135 kg. Jeg lå samlet set nr. 6 efter denne WOD.

WOD #03A

7 min. AMRAP

7 x Deadlift @ 140 kg

14 x Pistols

21 x Double Unders

Reps. 224

2 min. REST

WOD #03B

90 sec. to establish 1RM jerk anyhow (shoulders to overhead anyhow) from rack

1 x Split Jerk from Neck @ 110 kg

1 x Split Jerk fron Neck @ 130 kg (fail)

Score. 110 kg

Jeg vandt WOD #03A med 2 reps. over Philip Bengtsson. I WOD #03B startede jeg på 110 kg som kom let op. Morten Sølling råbte at jeg skulle prøve med 130 kg men den kon desværre ikke op. Jeg skulle have taget et 120 kg løft og været tilfreds med det. Jeg lå samlet set nr. 2 efter denne WOD.

WOD #04

Chipper - Time Cap 18.00 min.

15 x Squat Clean @ 70 kg

30 x Toes to Bar

30 x Box Jumps

30 x Double Unders

15 x Thrusters @ 60 kg

30 x Pull-Ups

30 x Burpees

15 x Muscle-Ups

90 x Overhead Lunges @ 20 kg Plate

Score. 28 x Overhead Lunges @ 20 kg Plate

Der var ikke meget tilbage at skyde med da vi skulle i gang, de pistols fra WOD #03A havde ødelagt mine ben og efter en alt for lang pause var min krop også ved at lukke ned. Jeg klarede det dog og fik en 7 plads. Jeg lå samlet set nr. 3 efter denne WOD.

WOD #05 ''Finale''

8 min. AMRAP

4 x Paralettes Handstand Push-Ups

8 x Kettlebell Swings @ 32 kg

12 x GHD Sit-Ups

Score. 5 Rounds

Jeg fik en 4. plads på denne WOD og sluttede dagen på en flot 3. plads. Det havde jeg slet ikke forventet dagen før, hvor jeg nærmest ikke kunne bevæge min overkrop. Tak til Butchers Garage for endnu engang at være vært for et gennemført event

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Det er sgu' skarpt, Buuge! Tillykke med placeringen!

Næste gang du har lort med ryggen og du alligevel er herovre, kan du skrive. Jeg plejer at kunne gøre en del mere end ultralyd :wink:

Havde de hyret en instruktør til forhindringsbanen? Ellers er der ingen civile, der får lov til at komme ind mere af forsikringsmæssige årsager. Enten har de ikke haft styr på deres aftaler, eller også har instruktøren ikke givet dem ordentligt besked. Han kunne jo have flashet sit Mil ID og sagt, at han havde booket banen.

:laugh: Lol@ dias med mig. Jeg er så flot på de dias shows, men det er sgu' da dejligt, at de stadig kan bruges :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu' skarpt, Buuge! Tillykke med placeringen!

Næste gang du har lort med ryggen og du alligevel er herovre, kan du skrive. Jeg plejer at kunne gøre en del mere end ultralyd :wink:

Havde de hyret en instruktør til forhindringsbanen? Ellers er der ingen civile, der får lov til at komme ind mere af forsikringsmæssige årsager. Enten har de ikke haft styr på deres aftaler, eller også har instruktøren ikke givet dem ordentligt besked. Han kunne jo have flashet sit Mil ID og sagt, at han havde booket banen.

:laugh: Lol@ dias med mig. Jeg er så flot på de dias shows, men det er sgu' da dejligt, at de stadig kan bruges :smile:

Tak skal du have.

Der er hvis kommet nye regler der giver civile lov til at bruge banen hvor forsvarets er erstatningsfri hvis der skulle ske noget. Det var vagten dog ikke klar over selvom de kunne fremvise en tilladelse til at bruge banen. Der var også en instruktør fra CFI til at forvise banen for dem der aldrig havde prøvet den før.

Skal du snart stille op til konkurrence eller hygger du bare?

Link to comment
Share on other sites

Æv, det er sgu da helt ude i hampen. Sikke noget pis! Forbandede menig vagt!

Det sidste år med husproblemer, manglende træning, indtag af for meget crap og generel misligholdelse af kadaveret har efterladt mig jævnt ude af form. Så jeg hygger bare og stiller ikke op til andet end sjov og ballade. Jeg har ikke tid og mulighed for at lære CF ordentligt og gider ikke alle de absurde gok-ting, som jeg synes CF efterhånden trækker ud af måsen. Så jeg løfter lidt her og der i håbet om langsomt at komme i form igen.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 300113

Morning

3000 m Run
Time. 12.43

Afternoon

Warm Up

2 Rounds
250 m ROW
10 x GHD Sit-Ups
10 x Back Extensions

BB Gymnastics

6 x 1 Power Snatch + Hang Power Snatch @ 40 - 40 - 50 - 50 - 60 - 60 kg
4 x 1 Power Snatch @ 70 - 70 - 75 - 75 kg
6 x 1 Squat Snatch @ 80 - 80 - 85 - 85 - 90 - 90 kg
6 x 1 Squat Snatch @ 80 kg

Strength

3 x 5 Front Squat @ 60 - 70 - 80 kg
2 x 3 Front Squat @ 90 - 100 kg
2 x 1 Front Squat @ 110 - 120 kg

Conditioning

WOD - 3 Rounds
20 Cal Row
15 x Lateral Burpees Over Bar
10 x Hang Power Clean @ 60 kg
Time. 07.57

Dejligt at få rørt kroppen lidt igen. Min læn syrede helt vildt meget til da jeg løb, så tiden blev ikke tilfredsstillende. Jeg skal ned og ligge sub. 12 min. så her er plads til forbedring. Jeg ville køre Outlaw pas fra i dag, men magtede ikke lige at køre Isabel (30 x Snatch @ 60 kg) så jeg blandede de sidste par dages program samme til en god gang træning.

Edited by MadsBuuge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share