MOL`S styrke i Danske motioncentre


Guest Infestedass
 Share

Hvilken placering har du i dit center  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

hehe, skægt emne

Nu er det ikke så tit der holdes konkurrencer i mit center (læs: aldrig), så det er noget svært at sige hvor man ligger.

Folk træner jo også ofte på forskellige tidspunkter.

Jeg er ikke den største/stærkeste og ikke den slappeste, men jeg er ret overbevist om at jeg ved mere end de fleste i centeren om træning efter at have hængt en del ud på MOL :)

Jeg synes det er helt synd når folk ligger og roder i maskinerne eller skidt-stativet, og der bliver vist også træne en del mere bench og biceps end godt er ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv undladt at svare, fordi jeg synes det er et ret tvetydigt spørgsmål. Mener du generelt i mange af øvelserne?

I mit center er der f.eks. ikke ret mange som træner dødløft og squat, så her vil jeg uden tvivl være i blandt de stærkeste, men hvis man så kigger på bænkpres, vil jeg være meget dårligt stillet.

Så hvis du lige giver at give en kort uddybelse af din definition af at være den "stærkeste" i centeret, så ville jeg blive glad ;) B) :)

Vetö

Link to comment
Share on other sites

hmm....har ingen anelse hvordan jeg ligger i centeret, da der jo er 1500 medlemmer. Jeg træner fx. om formiddagen, og der er primært pensionister, og så 3-4 andre mennesker. Og der er ihvertfald en af dem, jeg har set bænke 4 reps med 210KG!! Men jeg har aldrig set dem dødløfte....og jeg tror da jeg ligger rigmelig lunt i dødløft, med et maks på 180kg, ihvertfald hvis man tager vægtklasse i betragtning (69kg). Men da vi aldrig holder konkurrencer, og jeg ved at mange træner om aftenen som jeg jo så aldrig ser træne, har jeg ingen anelse hvordan folk ligger. Udover altså lige de 3-4 andre stykker, som træner samtidigt med mig.......

Link to comment
Share on other sites

Det kommer lidt an på hvordan du måler hvem der er stærkest

der er nok et par stykker der bænker mere end mig, men jeg har ikke set nogen squatte mere end mig, og jeg har faktisk slet ikke set nogen dødløfte :confused2:

chinups er der et par stykker der kører.. men de kører kun halve reps

biceps er der også flere der er stærkere end mig i

Der er nok også en hel del der er stærkere end mig i super-reverse-decline-cable-crossover-with-a-twist, men det overlever jeg nok.

Det skal lige siges at det på en lidt billig baggrund, for jeg træner i et kollegiegym hvor der ikke er så fandens mange medlemmer :tongue:

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Der er nok også en hel del der er stærkere end mig i super-reverse-decline-cable-crossover-with-a-twist, men det overlever jeg nok.

Har du et link til den :D

Denne poll er derudover vist ikke noget for mig. I bænk er jeg nok nummer 100+, i squat bedre specielt hvis folk, som laver partielt squat ikke tælles med ;) . I dødløft nærmer jeg min måske top 10, men her er der trods alt heller ikke mange, som træner dødløft :) Men som alle andre siger, så er der nok mange stærke mennesker, som træner på andre tidspunkter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Man skal bare vurdere ud fra deres vægt og styrke i Bænkpres dødløft squat ,og lat styrke biceps triceps osv også ligesom sammenligne, med en selv og andre i centret og så komme med en ca placering!

Selv vil jeg skyde på at jeg ligger blandt 10-20 men jeg er den eneste i centret der træner dødløft og squat, så det giver jo en del, men hvis jeg kommer op på 150 kg bænkpres så er jeg stærkest! B)

Link to comment
Share on other sites

Hva med vægt... ?!? Vi har en intern rangliste der hvor jeg træner, der er jeg den stærkeste i min vægtklasse i bænken, og nr 3-4 stykker i squat og dødløft.. men i de tungere vægtklasser løfter de jo 200 i bænken og 300 i squat/dødløft....

Det er lidt svært når man vejer 74kg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

vil tro jeg er nummer to i mit center. jeg tror det kan tælles på en hånd, dem som træner dl (sq måske to :D ) er stærkest i squat tilgengæld er der en anden som er noget stærkere i bænk. i dl er han os en 15-20kg bedre vil jeg tro..man han har vist heller ik kun spist mariekiks :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der er ufattelig mange, der bænker over 150kg, der hvor jeg træner!

Så der (og i alle presøvelser) ligger jeg laaaaaangt nede med mine 105kg :(

Men jeg har aldrig set nogen andre tage en chinup med 40 kg om maven!

Vores vægte går ikke højere end til 50, så der er i hvert fald ingen, der kan slå mig i db-rows! :D

Jeg tror desuden, at jeg er den stærkeste i læg! Jeg kan tage 5x200kg i hack-squat-stativet. Helt ned og helt op til lockout vel og mærke!

Men de store drenge forsømmer også deres læg-træning på det grusomste :sneaky: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

I nævner mange der tager 200 kg i bænk og 300 kg squat/ Dødløft men jeg trode kun det var blandt top eliten i dansk styrkeløft? og ikke blandt almindelige hverdages tabere

Link to comment
Share on other sites

Da jeg træner i OBBC, hvor det nærmeste man kommer en stærk person er xax og Baardi, og vi ved jo alle at det er pænt sølle hvad de to kan præstere - så jeg ligger suverænt i top (i meget specifikke og udvalgte øvelser - tihi) I onelegged crossover squat fx får xax ikke et ben til jorden ;) Flying vertical onehand barbell pullovers er bestemt oxo en af de helt stærke sider hvor selv mr Baardi hyler af smerte længe inden jeg når min opvarmningsvægt...

jojo - jeg er skam en superstærk makker - når jeg selv skal sige det.. og det skal jeg jo :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share