Rasmus fra Randers


Rasmus G
 Share

Recommended Posts

Efter en lang pause og tvivlsom kost påbegyndes muskeltræningen frem mod Roskilde Festival / den københavnske sommer hermed.

Front Squat

1x5@40kg

4x5@50kg

DB Inc Press

1x6@28kg

4x6@30kg

Yates Row

1x6@60kg

3x6@80kg

1x6@70kg

Military Press

5x6@40kg

En hurtig og overkommelig omgang. Jeg vejer i øvrigt mere end MamboMads, men han spiser heller ikke brune ris.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

"Hej, du er Mads Langer, er du ikke?". Nej, jeg er Rasmus fra Randers!

DB Bænk

1x6@28kg

4x6@32kg

Dødløft

1x5@60kg

1x5@80kg

1x5@100kg

2x5@80kg

KH OH

5x6@bw

DB Press

1x6@16kg

3x6@18kg

1x6@20kg

Jeg opererer stadig en smule under maksimal ydeevne, men det går fremad. Morgenvægt på 81,1 kilogram.

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg, kan I tro. Jeg har i øvrigt besluttet, at jeg vil poste dejlig musik i min logbog.

Dette nummer er dedikeret til alle søde piger. Sangen handler om Maxwell, der vil dyrke elskov med en pige. Ja, han vil faktisk elske så meget med hende, at politiet bliver nødt til at gribe ind, hvis han skal stoppe.

DB Bænk

1x10@26kg

4x6@34kg

Front Squat

1x5@40kg

1x5@50kg

3x5@60kg

Yates Row

1x6@60kg

4x6@80kg

Military Press

1x6@40kg

2x6@45kg

[email protected]

1x6@50kg

Jeg skal i øvrigt være fuld i weekenden - det glæder jeg mig til! :bigsmile:

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

I lørdags var jeg til fest på Amager, og det tog mig 3½ time at finde hjem. Til gengæld sparede jeg de 120 kroner, som en taxa ville have kostet.

DB Bænk

1x12@24kg

3x6@36kg

1x6@30kg

Dødløft

1x5@60kg

1x5@80kg

1x5@100kg

1x3@110kg

1x3@120kg

KH OH

1x6@bw

1x7@bw

1x8@bw

1x9@bw

1x10@bw

DB Seated Press

3x6@20kg

2x6@22kg

Jeg er overrasket over, hvor fint min dødløft kører. Min ryg brokker sig ikke, og der er umiddelbart en del kilo i reserve.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Jeg er så platfodet, at Christian B engang kaldte mig for Frodo.

DB Bænk

1x8@28kg

3x6@38kg PR

1x6@32kg

KH UH

3x10@bw

2x8@bw

KB Goblet Squat

1x5@16kg

1x5@20kg

3x5@24kg

Cable Row

1x6@55kg

4x6@60kg

Nu har jeg snart gennemført Fitness World.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Der var fint besøg i Fitness World i dag, da selveste Non gjorde sit indtog i frivægtsafdelingen.

generalzod2.jpg

Han brugte lang tid på at skubbe vægte med brystmuskulaturen. Gotta work them pecs, kryptobrah.

DB Bænk

1x8@28kg

1x6@40kg

1x5@40kg

2x6@36kg

KH UH

3x6@bw+10kg

1x6@bw+15kg

1x6@bw+10kg

Cable Row

1x6@60kg

2x6@65kg

2x6@60kg

Jeg trænede også lidt ben og læg.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Jeg har taget et kilo på siden d. 14/1, så mit bulk forløber efter planen. Det er rart. Jeg regner med at cutte en 4-5 kilo fra april.

DB Bænk

1x10@26kg

4x10@28kg

Dødløft

1x5@60kg

1x5@80kg

1x5@100kg

1x2@120kg

2x1@140kg

KH OH

2x10@bw

3x6@bw

DB Seated Press

5x6@24kg

Dødløft er stadig nemt. Bæltet til KH OH forsvinder af og til fra FW, så jeg er tvunget til at køre mange reps. Det er ikke sjovt.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde egentlig lovet SALT, at jeg ville involvere omverdenen i den spændende mandsperson, der er Rasmus G. Det umiddelbare problem er, at der ikke sker så meget i mit liv i øjeblikket. Jeg siger ikke, at det er gået i stå, der er bare encellede organismer i Marianergraven, der oplever mere, end jeg.

Fornylig arriverede jeg i vanlig forsinket stil til en fest, som var domineret af fruentimmere, som holdte en gennemsnitsalder et par hakker over min egen. Jeg er som regel ikke intimideret af ældre, mere erfarne og gammelkloge kvinder, jeg ved bare ikke helt, hvad jeg skal snakke med dem om. Det er ligesom at den MOL-baserede internetjargon, der beror på klassiske scorereplikker som 'bitch', 'ka' du li' båådybuildere', 'sagtens' og 'ethundredeprocent' ikke bryder muren ned til Eurowoman-/JeggadgodtscoreLOChanerenrigtigmand-/Fikmigligeenmellemmadpådyrehaven-/Jegkangodtnøjesmedenenkeltflaskecavatildennefest-segmentet.

I køkkenet forsøgte jeg at overbevise et par piger om, at min far er den jyske George Clooney. Det var selvfølgelig med en slet skjult agenda om, at undertegnede selv udvikler en uimodståelig sølvmanke og bliver en ægte poon slayer i den lokale Nespresso-butik. Det var omkring den tid, jeg opdagede, at de havde en plakat af Mads Langer hængende på væggen. Hvad fanden sker der?. Jeg så det som mit snit til at smutte på Brassmonkey.

Brassmonkey var fedt. Jeg slugte et kranie fyldt med væske, og det næste jeg kan huske er, at en medarbejder på McD blev sur på mig, da bunden faldt ud af min cola og spredte den brune suppe over hele det gulv, hun netop havde vasket.

Undskyld.

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Bro - et godt tip er at undlade at fortælle bitches, at du skriver 'dagbog med alle dine venner på internettet'. Hende bitchen, du fortalte det til sidst, kom tilbage sidste weekend og spurgte meget undrende "er det virkelig rigtigt, at I kender hinanden fra internettet og skriver dagbog?". :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bro - et godt tip er at undlade at fortælle bitches, at du skriver 'dagbog med alle dine venner på internettet'. Hende bitchen, du fortalte det til sidst, kom tilbage sidste weekend og spurgte meget undrende "er det virkelig rigtigt, at I kender hinanden fra internettet og skriver dagbog?". :laugh:

Hahaha, det synes jeg er morsomt :laugh:

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share