A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Løb

Tid: 19:08

Længde: 2,51 km

Gns. pace: 7:36 min/km

Samme som sidst. Og så tror jeg skisme at jeg er så heldig at stifte bekendskab med skinnebensbetændelse :annoyed:. Er ikke helt sikker på, hvad strategien burde være nu, men jeg tænker masser af udstrækning, fortsætte med at løbe, men stoppe når det begynder at gøre ondt og evt. holde 2 dages pause nu.

Styrketræningen i dag er næsten ikke være at skrive ned, men..

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 90,8 kg (+0,3/-20,2)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: +0,5cm/-27,2cm
Hofter: samme/-17,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-9cm

Er egentlig fint tilfreds. Var tidligere oppe i morges end i mandags og i mandags var jeg tidligere oppe end mandagen inden og det har klart en indvirkning.

10 min. opvarmning på løbebånd.

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x12 a 6 kg

DB benchpress

1x12 a 13,7 kg

1x11 a 13,7 kg

1x10 a 13,7 kg

2x8 a 13,7 kg

Standing cable fly

5x12 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Ganske fornuftig træning! Planen var at jeg skulle løbe i morgen, men skinnebenet begyndt at være irriteret efter de 30 min. på løbebånd, så planen er nu at jeg holder en uges pause med løb (havde alligevel lidt problemer med at finde tid til det) og i morgen får jeg fat i Felden gel og håber det kan hjælpe lidt.

Har haft første dag i praktik og det var super fedt! Mit bord stod klar til mig med skærm, tastatur, mus, 2x lommerregner og en fin buket blomster! Chefen kom senere ind med et stykke papir, hvor der stod noget med noget mad, så jeg spurgte, hvad det var for noget. Det var så fordi, han ville godt give frokost har den første uge. Jeg takkede dog nej til det, da jeg heller vil have min egen mad med. Det er alligevel noget af en modtagelse til en praktikant! Det lød nu også på deres elev og et par af de andre, som om det allerede var bestemt, at jeg skal være den nye elev. Nåede ikke at lave så meget bogføring, da de er i fuld gang med arkivering efter afslutning af regnskabsåret, så det hjalp jeg med det meste af dagen, men så fik jeg også snakket lidt med dem og fik en fornemmelse af, hvordan tonen er imellem dem. De virker rigtig søde alle sammen. Nu skal jeg bare lige lære deres navne..

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Cable hammer curls

5x12 a 30 kg

Cable biceps curls

5x12 a 30 kg

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjninger på bold

5x12

Fin træning. Løbebåndet blev droppet pga. tidspres. Bliver jo lige pludselig nødt til at tænke på ikke at komme for sent hjem, nu hvor jeg har normale arbejdstider.

Har haft endnu en dejlig dag på kontoret. Har lavet mere bogføring end i går og fik lov til at gennemgå en afstemning, som en af de andre ikke kunne få til at gå op. Jeg hjalp så ikke så meget, da min afstemning var omkring 100.000kr ved siden af... :4oops: . Har fået mit nøglekort i dag, så nu kan jeg selv gå på toilettet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 16. maj

10 min. opvarmning på løbebånd.

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip one arm tricep ext.

5x12 a 7,5 kg

Mavebøjninger på bold

5x12

Løbebånd

Tid 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Fredag den 17. maj

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x10 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 6,5 km/t i 15 min.

Hældning: 5%

Fed træning i dag! Har følt mig lidt slap i skuldrene i det sidste stykke tid, men i dag var det præcis som det skulle være! Har tænkt lidt over det der løb og er lidt i tvivl om jeg har tid til det i hverdagene, fordi jeg ikke føler mig sikke når jeg løber på løbebånd. Nåede frem til at jeg jo må vænne mig til det ved at øge hastigheden over en periode, så jeg til sidst ender med at løbe og så nåede jeg frem til at jeg jo ligeså godt kunne øge hastigheden med det samme. Min motivation er vist også vendt tilbage. Det hjælper en hel del, når hverdagen er en ren fornøjelse!

Elsker stadig at være på kontoret! Har fået lov til at komme med til åbningen af en af de nye butikker, så det glæder jeg mig til! Glæder mig også til arbejde i butikken i aften, da den nye avis først glæder fra tirsdag, så ingen stress på i aften. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 90,1 kg (-0,7/-20,9)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: samme/-27,2cm
Hofter: +1cm/-18,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: -1cm/-10cm

Ganske godt tilfreds! Skal vi ikke satse på, at jeg er under de 90kg på mandag?

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x12 a 6 kg

Standing cable fly

5x12 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 6,5 km/t i 15 min.

Hældning: 5%

Awesome træning! God styrke og godt selskab! Efter træning gav Træner frokost på Sunset, hvilket ikke lige var planlagt rent kcal mæssigt, men jeg har faktisk stadig lidt over 400 kcal tilbage i dag, så det er jo helt fint. Og så var det hyggeligt.. det er ikke så tit vi får snakket uden for centret eller uden vi også skal nå at se en film. Og som ekstra bonus, så er der én som godt vil hjælpe mig med min rygtræning :wink:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Cable hammer curls

5x12 a 30 kg

Cable biceps curls

5x12 a 30 kg

DB hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Løbebånd

Tid: 40 min.

Hastighed: 6 km/t i 30 min., 6,5 km/t i 10 min.

Hældning: 5%

Ganske fornuftig træning! Men var godt nok flad efter løbebåndet. Også derfor jeg ikke fik de sidste 5 min. med. Har godt styr på mine kcal for tiden. Kom til at snakke træning og vægttab på arbejde og det viser sig at de er en gruppe, som er i gang med at tabe sig og mødes ind imellem gå-ture/træning og støtter hinanden og de spurgte om jeg vil være en del af gruppen, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til, Ved ikke, hvor meget jeg vil få ud af det, men måske jeg kan bidrag med noget og hjælpe andre. Og så har jeg muligvis en kontakt, som evt. kan hjælpe os.

Har fået ros på arbejde i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 6,5 km/t i 5 min.

Hældning: 5%

Fornuftig træning, men ikke den bedste energi. Fik hjælp til nogle rygøvelser og skal igang med dødløft :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip one arm triceps ext.

5x12 a 7,5 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Fin træning. Troede lige jeg kunne komme til at træne tidligt i dag, da it på kontoret var helt nede, men det fungeret igen efter frokost.. Om det så var godt eller skidt, ved jeg ikke rigtigt, men det lykkedes da at blive færdig med mine opgaver og jeg fik nogle reoler, så jeg har plads til mapperne til de butik jeg skal have, hvilket er vildt underligt, at de tale om det, når jeg ikke aner om jeg skal være deres elev eller ej..

Hvem er din Sweety for tiden? :-)

Hmm.. det er egentlig ham, som hjalp mig med dødløft i går, men tror det er på tide at skifte ham ud med én, som er lidt mere interesseret ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt være lidt træt af at jeg ikke har set din log før nu! Har siddet 30 min og ventet på at komme ind til en aftale alt imens jeg har skimmet din log fra start til slut!

Det er virkelig stærkt arbejde og jeg har den største respekt for din evne til at holde fast selv når der kommer et dårligt resultat fra tid til anden!

Du er hermed min inspiration til at få lidt mere kontinuitet ind i min træning igen.

Og husk endelig på at når du har tabt 20kg på vægten, så er det helt sikkert mere end 20kg fedt du har tabt da du både får et større blodvolumen og større muskler af træning.

Hold dampen oppe så skal du nok nå både 25 og 30kg!

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x12 a 20 kg

Træk til nakke

5x12 a 30 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

3x12 a 45 kg

Fornuftig træning, men har ikke været så god til maden i dag, så energien var ikke i top. I dag tillader jeg mig at indtage lidt flere kcal end de andre dage, men jeg burde stadig være i et lille underskud.

Kom til at nævne på kontoret i dag, at deres kalender med fødselsdag er fra sidste år og jeg blev spurgte, hvornår jeg har fødselsdag, for min skulle da også på. Jeg har fødselsdag i september, så det er jo ikke sikkert, jeg stadig er derude til den tid, hvortil min vejleder sagde, at jo det er jeg da.. Tør stadig ikke tro på det, før jeg har skrevet under på en kontrakt..

Thorhauge: Mange tak! Hvor er det altså bare fedt, at få sådan noget at vide! Det er med til at holde fast i motivationen :smile:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 35 kg

Benpres

5x12 a 117 kg

Leg curls

5x12 a 22,5 kg

Ganske fornuftig træning. Glæder mig til vejning i morgen! Har været på vægt hver dag i denne uge, så jeg ved nogenlunde, hvad vægten vil sige i morgen, men er spændt på, hvad målbåndet siger. Synes jeg har kunne se en forholdsvis stor forandring af min krop i denne uge, faktisk så meget at jeg var sikker på at det var noget jeg bildte mig ind, så jeg spurgte Træner om det og han havde selv tænkt på det i går, både at vægttabet var tydelig, men også at proportionerne har ændret sig. Er spændt på om det er pga. at det bare er næste skridt i vægttabsprocessen eller om jeg nu er kommet ned i en vægt, hvor vægttab nemmere ses.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det er egentlig ham, som hjalp mig med dødløft i går, men tror det er på tide at skifte ham ud med én, som er lidt mere interesseret ;-)

Der er masser af Sweeties derude, og livet er for kort til folk som er uinteresserede! Men har du kig efter én ny så - og skal det også være én fra gym? Hih.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 89,3 kg (-0,8/-21,7)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: -1 cm/-28,2cm
Hofter: -1cm/-19,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-10cm

Jubii! Det har sgu været et hit at tælle kcal! Har ikke været sulten og energien har været okay, men har godt kunne mærke et drop i energi, når det kom til træning. Håber det kan hjælpe med noget pre-work out shake.

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

1x12 a 13,7 kg

1x11 a 13,7 kg

1x12 a 13,7 kg

1x10 a 13,7 kg

1x7 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x12 a 7 kg

Var lidt for slap i første øvelse, men tror det skyldes, at jeg har været lidt øm i den ene skulder i dag, men ellers en okay træning.

Der er masser af Sweeties derude, og livet er for kort til folk som er uinteresserede! Men har du kig efter én ny så - og skal det også være én fra gym? Hih.

Helt enig! Altså der er da én, som er meget sød og charmerende, som gerne vil snakke ind imellem, men om han skal være den nye sweety ved jeg ikke helt :-) Jeg kommer ikke rigtig andre steder end arbejde og centret, så der er ikke så mange andre muligheder og så er jeg jo gået hen og blevet ret glad for muskler, så det skal helst være én, som kan finde ud af at bruge et træningscenter :wink:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB hammer curls

5x12 a 7 kg

Cable hammer curls

5x12 a 30 kg

Cable bicep curls

5x10 a 30 kg

Mavbøjning på bold

5x12

Så træt i dag..

God dag på kontoret! Fik at vide, at jeg får 9 butikker, mens en af de andre er på ferie i 6 uger og chefen jokede med at, hvis jeg lavede en fejl med bogføringen, så vil det blive trukket fra min første løn. Og han sagde også at efter min praktikperiode så var der en elevplads til mig, hvis alt går som det skal :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 29. maj

10 min. opvarmning på løbebånd.

Triceps ext. w/ rope (cable cross)

5x12 a 30 kg

Triceps ext. w/ v-bar (cable cross)

5x12 a 35 kg

Var meget tæt på at droppe træningen, da jeg havde det virkelig skidt, da jeg havde fri. Fik det bedre, så tog afsted til træning og fik det små-skidt igen :-/

Torsdag den 30. maj

Ingen træning, da jeg var til Pink koncert i Boxen og det var awesome! Hold da helt op et show hun leverer! Har det største girl-crush på hende!

Fredag den 31. maj

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x12 a 20 kg

Seated row narrow

4x12 a 50 kg

1x12 a 45 kg

Træk til nakke

5x12 a 30 kg

Godt træt efter koncerten

Lørdag den 1. juni

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Rev. fly

1x12 a 12,5 kg

4x12 a 10 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Nok den eneste fornuftige træning jeg har haft hele ugen..

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 3. maj

Vægt: 89,5 kg (+0,2/-21,5)

Arm: +1cm/-1cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: samme/-28,2cm
Hofter: samme/-19,5cm
Bagdel: -1cm/-15,7cm
Lår: samme/-10cm

Det kunne have været meget værre.. Ingen træning den dag, da jeg efter at have siddet i solen lørdag, var hårdt ramt af soleksem. Plejer at få en smule soleksem hver sommer, men aldrig så slemt som denne gang.

Tirsdag den 4. maj

10 min. opvarmning på løbebåndet.

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Cable biceps curls

5x12 a 30 kg

Okay træning, men eksemen, som heldigvis var blevet lidt bedre end mandag, begyndte selvfølgelig at klø, når jeg sveder, hvilket var voldsom frustrerende.

Onsdag den 5. maj

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Arnold press

4x12 a 8 kg

1x11 a 8 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Fin træning, men igen er soleksemen voldsom frustrerende! Er generelt ret irriteret af det, så selv småting bliver svær at overskue. Har det faktisk bedst, når jeg er udenfor, men eftersom solen skinner, så er det en dårlig idé!

Har været til jobsamtale hos politiet i dag og tror det gik fint nok. Spurgte min "chef", hvordan det så ud med elevplads til mig og han sagde, at der er en elevplads til mig fra august, men han ville faktisk anbefale mig at tage elevpladsen hos politiet, hvis jeg får tilbudet, da det er en bedre uddannelse. Træner derimod mener jeg skal blive på hovedkontoret, da, som han siger, "en abe kan lave de administrative opgaver" I'm so confused!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share