A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

10 min. opvarmning på løbebåndet.

DB benchpress

1x12 a 13,7 kg

2x11 a 13,7 kg

1x10 a 13,7 kg

1x8 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x10 a 17,5 kg

Okay træning..

Hvorfor har du fortalt Rema at du har søgt plads hos Politiet?

Hvilken forskel er der på de to uddannelser?

Jeg søgt stillingen hos politiet i april, så da jeg blev ringet op omkring en jobsamtale, tænkte jeg, at uanset hvad, så er det altid godt med erfaring fra jobsamtaler. Inden samtalen ville jeg gerne vide, hvordan jeg står derude, for jeg ville ikke risikerer at ende med at sige nej til en elevplads hos politiet, fordi jeg troede havde en elevplads på kontoret.

På hovedkontoret vil min uddannelse kun bestå af økonomi, hvor jeg hos politiet kommer rundt i næsten alle deres afdelinger, herunder 6 måneder i deres økonomi-afdeling, som jeg tænker er det jeg er mest interesseret i.

Link to comment
Share on other sites

Du havde ikke behøvet at spørge hovedkontoret, før du stod med kontrakten i hånden fra Politiet... Det bliver måske en lidt flad fornemmelse hvis du ikke får pladsen hos Politiet, og alle på hovedkontoret så ved, at du helst ville have haft en anden plads.

Synes også du skal overveje hvad du gerne vil bagefter, og hvilke muligheder du har. Og så er der stor forskel på at arbejde i en privat eller en offentlig virksomed. Jeg ville også engang være elev hos Politiet, og også være i Politiet - så mange Sweeties!

Hvornår får du svar?

Link to comment
Share on other sites

Du havde ikke behøvet at spørge hovedkontoret, før du stod med kontrakten i hånden fra Politiet... Det bliver måske en lidt flad fornemmelse hvis du ikke får pladsen hos Politiet, og alle på hovedkontoret så ved, at du helst ville have haft en anden plads.

Synes også du skal overveje hvad du gerne vil bagefter, og hvilke muligheder du har. Og så er der stor forskel på at arbejde i en privat eller en offentlig virksomed. Jeg ville også engang være elev hos Politiet, og også være i Politiet - så mange Sweeties!

Hvornår får du svar?

Der er ingen på hovedkontoret inkl. chefen, ved at jeg er i tvivl fordi det er 2 forskellige retninger og jeg lige skal have styr på, hvad mine muligheder er de to steder. Har haft en lang snak med chefen i dag og tror nok jeg har besluttet mig, men skal lige have vendt det med en veninde, som selv er elev hos det offentlige.

De ville ikke sige noget om, hvornår de ville vende tilbage pga. eksamesperiode.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 35 kg

Benpres

5x12 a 117 kg

Leg curls

5x12 a 22,5 kg

Rigtig godt træning! Soleksemen er endelig næsten helt væk, så havde ingen problemer med at falde i søvn i går og har ikke været vågn i nat, så det gør også træningen lidt sjovere.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,4 kg (+1,9/-19,6)

Arm: samme/-1cm
Bryst: +1cm/-15cm
Mave: samme/-28,2cm
Hofter: -1cm/-20,5cm
Bagdel: +1cm/-14,7cm
Lår: samme/-10cm

:-/ Ikke en optimal uge..

10 min. opvarmning på løbebånd.

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

DB benchpress

1x10 a 13,7 kg

4x9 a 13,7 kg

Fly

5x12 a 7 kg

Standing cable fly

5x12 a 12,5 kg

God træning! Lige bortset fra vejning i morges, så har det faktisk været en rigtig god dag! Dagen startede med fb-besked fra en, for at bruge PP's fantastiske ord, sweety, godt nok arbejdsrelateret, men alligevel :smile: Takkede ja til elevstillingen på hovedkontoret og bliver ansat som ufaglært fra den 1. juli og bliver så elev fra 15. august. Mere snakke og dejlige smile fra en sweety og en fox til træning.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, narrow

5x12 a 45 kg

Seated row, wide

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Dødløft

5x12 a 20 kg

Træk til nakke

5x12 a 35 kg

Dejlig træning! Og dejlig dag! Min chef sendt i går en mail rundt til næsten alle i Rema 1000, hvis ikke det var alle (jeg opdagede det selv ved at jeg fik en sms fra min nu tidligere chef, som ønskede mig tillykke) og folk, som jeg ikke aner hvem er, ønsker mig tillykke, når jeg går forbi dem på gangene. Er med i et vægttabsprojekt på arbejdet, som jeg tror nok skal blive ganske godt. Og endnu en dag med snak og smil fra sweety :wub:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Rev. fly

1x12 a 10 kg

3x12 a 12,5 kg

1x12 a 10 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Dejlig træning <3

Er sikker på du bliver rigtig glad for den nye elevplads, det lyder til at du er faldet godt til, og at de er glade for at have dig.

Som jeg forstår det, så er Sweety din kollega?

Er slet ikke i tvivl om at det er det rigtige valg jeg har taget! Er rigtig glad for at være arbejde der og tror de kan tilbyde en masse udfordringer i fremtiden.

Nej, han er personlig træner, som muligvis skal hjælpe til med vægttabsprojektet på arbejde, så derfor emnet nogengange arbejdsrelateret :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,0 kg (-0,4/-20,0)

Arm: -1cm/-2cm
Bryst: samme/-15cm
Mave: -1cm/-29,2cm
Hofter: samme/-20,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-10cm

Det er sgu okay..

10 min opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

4x12 a 13,7 kg

1x11 a 13,7 kg

Fly

5x12 a 6 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Dejlig træning og det er egentlig rart at komme på løbebåndet igen. Ellers har det været en dejlig dag med en mor, som er kommet hjem fra ferie og i den forbindelse fik jeg lidt tid samme mor, mormor og storebror. Nu er jeg træt på den der gode måde, så det vil jeg udnytte ved at krybe tidligt til køjs :smile:

Link to comment
Share on other sites

5 min. opvarmning på løbebånd.

Mavebøjning på bold

5x12

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Cable biceps curls

1x12 a 30 kg

4x10 a 30 kg

Cable hammer curls

5x10 a 30 kg

Fornuftig træning, dog uden Træner, men med en smilende sweety. Synes dog det er ved at være lidt tid siden jeg har set fox til træning..

Link to comment
Share on other sites

:wub:

Onsdag den 19. juni

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Og så var der kø ved cablecrossen :crybaby:

Torsdag den 20. juni

10 min. opvarmning på løbebånd.

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip one arm tricep ext.

5x12 a 7,5 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Fin træning. Og en dejlig dag! Min mor ringede og spurgte om vi kunne mødes, da hun havde købt noget til mig, men hun ville lige være sikker på jeg ville have det og så havde hun købte den taske, som jeg savlet over i flere måneder, til mig! Og så var der snak med sweety og så gav han mig et knus, da jeg gik :wub:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, narrow

5x12 a 45 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Træk til nakke

5x12 a 35 kg

Dødløft

5x12 a 20 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Dejlig træning! Og en lidt trist dag. Har været ud i butikken og afleverer nøgler og officielt sige farvel.. Godt nok en underlig fornemmelse!

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Rev. fly

4x12 a 12,5 kg

1x12 a 10 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Selve træningen var okay, men havde en bragende hovedpine fra morgenstunden, som blev værre i hvert sæt. Så jeg er egentlig ret stolt over at jeg ikke bare droppede træningen efter første øvelse, men blev ved.

PP: Skal du ikke snart logge igen?? Savner din log!

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 90,3 kg (-0,7/-20,7)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-15cm
Mave: samme/-29,2cm
Hofter: samme/-20,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-10cm

Det er egentlig okay.. Ja, der er jo både fordele og ulemper ved både at måle og veje. Hvis jeg nu kun kiggede på vægten, ville jeg jo have været godt tilfreds.

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x12(!) a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x12 a 7 kg

Standing cable fly

5x12 a 12,5 kg

God træning! Fedt at komme op på 5 sæt a 12 gentagelser i DB benchpress.

Arbejde er stadig sjov, men har haft nerver på i dag! Første dag med ansvaret for 9 butikker, hvoraf den ene går i egen drift i morgen, men so fare so good!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 25. juni

Cable biceps curls

5x12 a 30 kg

Cable hammer curls

5x12 a 30 kg

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjninger på bold

5x12

Torsdag den 27. juni

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip one arm triceps ext.

5x12 a 7,5 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Holdte træningsfri i går og planen var at jeg ville tidlig i seng, men kom til at se 500 days of summer. Den er sgu meget sød!

Fik lige købte et par Converse til 100 kr. Endnu en fordel ved mit arbejde :wink: Fik da også lige et par fribilletter til Legoland, også på arbejde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share