A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Er denne Sweety persona en lille bodybuilder? :smile:

Har fået nakket et par sko fra omklædningsrummet. Det var et par slidte, ikke ret pæne kondisko, hvilket også var derfor de ikke var kommet i skabet, så tabet er ikke stort. Men det er simplehen utroligt at folk ikke kan finde ud af at lade andres ting være i fred

Var det et par sko du har med hjem fra træning hver gang? Jeg tænker personale måske kunne have fjernet dem, hvis de bare stod på gulvet...

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 50 kg

Benpres

5x12 a 125 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

Egentlig en okay træning, men ikke meget energi i dag. Sweety var igen i dag i humør til at snakke.

Mine sko stod sørme på sin plads, da jeg kom derned i dag. Så er spørgsmålet om nogen har fået dårlig samvittighed eller om nogen faktisk bare har taget fejl, men eftersom der ikke stod andre sko i går, så tror jeg nok mest på det første.

Er denne Sweety persona en lille bodybuilder? :smile:


Var det et par sko du har med hjem fra træning hver gang? Jeg tænker personale måske kunne have fjernet dem, hvis de bare stod på gulvet...

Bodybuilder vil jeg ikke kalde ham, men han en veltrænet :wub:

Det var de sko jeg har på til og fra træning. Var også ude at spørger Sweety om han havde dem til at stå hos ham. Men det er jo heldigvis ikke vigtigt i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:41 min. 2 min. gang, 2 min. løb

Distance: 2,51 km/t

Gns. pace: 7:50 min/km

Det skulle egentlig have været hvile dag, men så kom vi til at snakke om vægttab på arbejde og vi nåede frem til at det faktisk ville være muligt at tabe 4 kg inden Rigsmødet. Og så var Træner til møde ude på kontoret og jeg mødte ham på vej ud sammen med ham, han havde været til møde med og han sagde at de havde snakket om mig. Han fortalte bagefter at de havde snakket om en købmand, som havde tabt sig meget og han havde nævnt mig og rost mig. Efter sådan en udtales, så kan man næsten ikke holde hvile dag. Synes det ville være mere fornuftigt at løbe en tur end at tage i centret og gå på løbebåndet i en halv time. Det har dog den ulempe at det betyder ingen Sweety :wink:

Havde pulsuret på i dag og troede egentlig den ville springe ud af zonen ved første løbepas, men det skete først ved 3. pas.

Gns. puls: 157 bpm

Max puls: 192 bpm

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Dødløft

5x12 a 22,5 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

God træning! Var klar på løbebånd også, men skal ud og se baby :wub: i dag, så tiden var ikke lige til det. Har flyttet mave/core til ryg/biceps dag, da jeg bliver ved med at glemme det på ben/skulder dag. Endnu en dag med en snakkesalig Sweety.. I dag snakkede vi om graviditet og fødselser... :smile:

Var som sædvanlig på vægten i morges og har åbenbart tabt 2 kg siden i går... Tror ikke helt den holder, selvom det kunne være rart :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 12. august

Vægt: 92,4 kg (+0,8/-18,6)

Arm: samme/-1cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: -1cm/-27,7cm
Hofter: +0,5/-17cm
Bagdel: +1cm/-13,7cm
Lår: samme/-10cm

I dag

Vægt: 91,2 kg (-1,2/-19,8)

Arm: samme/-1cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: -1cm/-28,7cm
Hofter: -1cm/-18cm
Bagdel: samme/-13,7cm
Lår: samme/-10cm

Sidste uges resultat= ikke godt. Denne uges resultat = ganske godt! Så er der kun 3,8 kg som skal tabes til den 21. september.

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Standing cable fly

5x12 a 12,5 kg

Triceps ext. w/ rope (cablecross)

2x12 a 30 kg

3x20 a 30 kg

Triceps ext. w/ v-bar (cablecross)

5x12 a 35 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

God træning! Sweety var meget snakkesalig i dag.. Kan sgu ikke finde ud af ham..

Hej med dig,

Nu er der jo ikke helt så meget jeg er i logland for tiden, men besøger helt sikkert din log når jeg er her. så jeg ville lige sende dig en hilsen. Hvor er det bare vildt at se dine fremskridt. Tænkt at du nu squatter med 50kilo, det er godt nok sejt! :smilerock:

Tak søde dig! Du er savnet i logland! Har altid nydt at følge med i din log, så det er godt at se, at der er kommet lidt gang i den igen :smile:

De er 50 kg er dog i smith-stativ :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Dødløft

4x12 a 22,5 kg

1x12 a 30 kg

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

God træning! Træner skulle have kigget på min teknik i dødløft, men vi gik lidt forkert af hinanden, så han gik og ventede på at jeg skulle skrive til ham. Til sidst troede han jeg var faldet i søvn. Men Fox var der og han trænede også dødløft, så han foreslog mig at tage bredere fat, så jeg kunne holde stangen tættere på mine knæ. Ved sidste sæt sagde han at han altså godt mente jeg kunne løfte mere end de 22,5 kg, så han synes jeg bare skulle smide 5 kg på hver side. Og han havde ret, men er også ret ristet nu. Træner nåede lige at komme til at han kunne give mig nogle hints til mave-øvelsen og få bugt med mine dårlige vaner.

Stod og snakkede lidt med Træner inden jeg tog hjem og mistede lige tråden på et tidspunkt og Træner sagde at jeg skulle hjem at spise. Sagde at jeg bare skulle hjem og sove. Vi snakkede lidt videre og han sagde flere gange at jeg skulle altså bare hjem at spise, Det kunne han se på mig. Troede bare jeg var træt, men kunne godt mærke det på vej hjem. Sjovt at han kunne se det på mig, før jeg selv kunne mærke det.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 50 kg

Benpress

5x12 a 133 kg

Arnold press

1x12 a 8 kg

Og så tog jeg, af en eller anden grund, 10 hammer curls.. inden jeg kom i tanke om at det var arnold press jeg var i gang med... Kunne næsten ikke overskue at skulle igang med arnold press igen og kombineret med at jeg næsten nåede et helt sæt igennem inden jeg opdagede at det var den forkerte øvelse, besluttede jeg mig for, at det nok var bedst at jeg bare gik hjem om tidlig i seng..

I morgen står den på løb, hvis det ikke regner (har ikke tjekket vejrudsigten). Hvis det skulle ske, så bliver det løbebånd i centret.

Link to comment
Share on other sites

Smelter du da hvis det regner? ;)

Ellers lyder det jo til at det går rigtigt godt med træningen.

Du bruger ret meget stigning på dine løbepas, har du overvejet bare at køre med 0% og opbygge lidt udholdenhed, og på sigt måske lidt løbe glæde?

Selv jeg ville sgu knække mig hvis jeg løb med 6% stigning hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:59 min. 2 min. gang, 2 min. løb

Distance: 2,51 km/t

Gns. pace: 7:57 min/km

Langsommere end sidst, men benene er også godt brugt efter træningen i går, så det var forventet. Er egentlig bare glad for at jeg kom afsted, for havde egentlig droppet det igen, for jeg var bare så træt efter arbejde.

Der har ellers været drama på kontoret i dag! I nat var en biltyv kørt galt og flygtet indover hegnet til vores bygninger og havde taget turen hen over taget på lagerbygningen og ind gennem et åben vindue, så politiet havde været rundt med hunde på lager og der var helikopter til at gennemsøge området. Til sidst nåede de frem til at han var smuttet igen, men klokken lidt over 8 i morges blev han set igen og så var de der med politi og hundene igen og denne gang fik de ham så også. Det har været god underholdning!

Kan stadig ikke helt få billedet af Sweety, som står og trækker ned i sine bukser, ud af hovedet...

Link to comment
Share on other sites

Nej, men min telefon er ikke så glad for det der vand :wink:

Jeg løber nu heller ikke med 6%. Jeg går altid kun på løbebåndet, da jeg slet slet ikke føler mig sikker nok til at løbe på et løbebånd. Det er også derfor jeg har 6% stigning på :smile:

Når jeg cykler i regnvejr, pakker jeg telefonen ind i en frostpose med knude på. Det har virket indtil videre; den ligger jo ellers lidt udsat for hjulstænk omme i trøjelommen..

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Dødløft

5x12 a 30 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Hammer curls

2x12 a 8 kg

3x10 a 8 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

Fin træning! Og så er jeg ved at være klar til festen! Skal til personalefest med butikken i aften og det bliver så fedt!!!

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 50 kg

Benpress

5x12 a 125 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Overraskende fornuftig træning efter en fed aften/nat i går! Vi vidste ikke, hvad vi skulle på forhånd, bare at vi blev hentet og kørt hjem i bus og skulle bowle. Vi blev hentet af en pub-bus og så er linien ligesom lagt for resten af aften :wink: Var først hjemme kl.5 i morges, men har faktisk fået sovet okay. Og har det faktisk også fint nok, meen har da lige været forbi sunset efter mad :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 26. august

Vægt: 91,3 kg (+0,1/-19,7)

Arm: samme/-1cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: samme/-28,7cm
Hofter: samme/-18cm
Bagdel: samme/-13,7cm
Lår: samme/-10cm

Kan ikke rigtig huske mine træninger i løbet af ugen udover et par ændringer. I tirsdags fik jeg 5 nye mave/core øvelser (af Sweety :wub:), som jeg kan skifte lidt i mellem. Blev glædelig overrasket over at det var meget få rettelser han havde til mig, når jeg selv lige skulle prøve. Jeg løb en tur torsdags og der blev bestemt ikke sat recorder, men det virkede som om jeg startede ud i et mere passende tempo end jeg plejer, hvilket betød at jeg havde bedre overskud til at kigge lige frem istedet for at løbe og kigge ned i jorden og jeg havde heller ikke samme fornemmelse af udmattelse. Om det så er godt eller dårligt, ved jeg ikke, men jeg nød den tur mere end nogle af de andre. Incline DB benchpress blev til 7-8 reps med 13,7 kg istedet for 12 med 11,2 kg. Og egentlig kun fordi 11,2 kg var optaget, men det var egentlig fint nok. Har lidt en mental blokering overfor at stige i kg i DB benchpress, da håndvægtende stiger med 2,5 kg og jeg synes det er en stor stigning, hvilket gør at jeg ikke rigtig kommer videre. Har sat kg lidt laver i triceps ext. w/ rope, fordi jeg sløser alt for meget med teknikken, så skal lige ned og have styr på den igen.

Dagens træning har været lidt alternativ, da jeg har været i Legoland med Træner, Træners nevø og Elmo og på vej hjem tog vi et smut forbi McD og jeg fik endnu engang konstateret at jeg skal holde mig langt væk fra sådan noget "mad", for hold da op, hvor får jeg det dårligt! Nå, men dagens træning:

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, narrow

5x10 a 50 kg

Dødløft

2x12 a 30 kg

Plank toe rolls

3x ca 10 toe rolls

Knee raise

3x10

Mavebøjning på bold

3x12

(skiftede mellem de 3 øvelser)

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Den der knee raise øvelse.. der har jeg en blød bold mellem knæene, som jeg glemmer så meget sammen som jeg nu kan. Og når jeg googler knee raise ser det ikke ud til at man løfter røven fra måtten, men det gør jeg altså. Lidt ond, men total fed øvelse. Bliver iøvrigt nødt til at have sådan en blød bold, da den er ret hyggelig at lege med.

Skal igang med en kostplan igen og regner med at bruge i aften og i morgen på at stykke den samme og ligge den nok ind i ernæringssektionen for at få lidt feedback på den. :smile:

Hvad valgte 3 tosser og et barn så at tage billeder af i Legoland?

post-35517-0-33025100-1377972285_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 50 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Benpress

5x12 a 133 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Ganske udmærket træning! Fik lavet noget af kostplanen i går, men var kun nået op på ca. 900 kcal, så snakkede med Træner om det idag og han havde et par forslag og hvis det kommer til at gå op rent kcal mæssigt, så bliver det en mums kostplan :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis kun gode ting og sager :biggrin: Den 21. september er der Rigsmøde med arbejdet, som består af div. fordrag i løbet af dagen og slutter med en brag af en fest om aften. Det skal nok blive godt! Meen kan næsten ikke overskue at det nok ender i alkohol.. Plejer at drikke 2-3 om året og har lige været til personalefest, skal i byen på fredag og så Rigsmøde 2 uger senere :crazy:

Sweety skulle lige vise, at han havde fået tapet sit ben/knæ ind og det gør han så ved at trække godt ned i sine bukser og det eneste jeg når at tænke er at han burde købe sig nogle nye underbukser, for dem han havde på, var ikke særlig pæne :omg:

Kostplanen er nu færdig og den er lavet så der er plads til lidt løse kcal, fx. en kop te med sukker, cola, juice eller ligende. Jeg er ganske godt tilfreds med energifordelingen, men ligger kun på omkring 90 g protein, så tror jeg vil smide en shake ind inden sengetid. I min kostplan indgår der dagligt pizza og pølsehorn :w00t: , så jeg har været i køkkenet det meste af aften og bagt pølsehorn med grahamsmel, hvor jeg egentlig bare har taget en opskrift på almindelige pølsehorn og udskiftet halvdelen af melet med grahamsmel og det er stadig ligeså bløde og luftig, som det plejer at være, men de smager af en lidt mere nu. Jeg har også lavet fuldkorns pizzabunde, som er rullet ud og smidt i fryseren, så alt mad til den næste uge er der stort set styr på!

Har dog ikke tænkt mig at være meget streng med kostplanen, da jeg skal spise pandekager på fredag (lavet med svinefedt og sødmælk) og jeg kommer heller ikke til at kunne styre kosten den 21., men derudover skal der helst ikke være meget slinger i valsen..

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,5 kg (+0,2/-19,5)

Arm: samme/-1cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: +2cm/-26,7cm
Hofter: samme/-18cm
Bagdel: samme/-13,7cm
Lår: samme/-10cm

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x15 a 15 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 5,8 km/t

Hældning: 6%

Ganske god træning! Især taget i betragtning at jeg kun har sovet ca. 4 timer i nat.

Kostplanen er fornuftig, men mangler lidt noget at spise når jeg komme hjem fra arbejde, så nu prøver jeg at smide noget hytteost ind også. Har ændret lidt på mængderne, da mængderne jeg havde regnet med til pizza ikke rigtig dækkede bunden, så min buffer er ikke helt så stor længere, men nu ser jeg lige, hvordan det går og kigger på det om 2 uger og vurder om jeg skal ændre noget eller måske starte helt forfra på en ny kostplan.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Benpres

5x12 a 133 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Cable upright row

5x12 a 35 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Fin træning! Men er ikke helt på toppen.. Kan fornemme at der er en forkølelse på vej, så må heller komme en tur på apoteket i morgen og få fat i lidt, som gøre livet lidt mere behageligt når forkølelsen rammer.

Ømme mavemuskler :wub:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 7. september

5 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, narrow

5x10 a 50 kg

Dødløft

5x12 a 30 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Søndag den 8. september

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 50 kg

Benpres

5x12 a 133 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Upright cable row

5x12 a 35 kg

Ingen løb i torsdags, hvilket var helt bevidst. Ingen træning i fredags, selvom det ellers var meningen, men jeg hyggede mig i fredags! Det var min fødselsdag og min plads på arbejde var fyldt med flag! Jeg kunne næsten ikke være der, så det var meget godt at jeg skulle være inde hos løn :wink: Efter arbejde tog jeg hjem til min mormor, som havde lavet pandekager til os (inkl. min mor) og jeg fik gaver (penge, et fint lille billede af Eiffeltårnet, chokolade og et armbånd) Efter vi havde spist, tog min mor og jeg på en strøgtur, hvor vi bare tog os god tid og vi sluttede af i Bilka, hvor jeg brugte nogle af mine fødselsdagspenge på dette lego sæt. Om aften smed jeg Dr. Who på dvden og smed mig på gulvet med mit lego. Jeg hyggede mig! :smile:

Min kostplan er helt hen i vejret! Har taget næsten 2 kg på, så jeg venter ikke en uge endnu med at justere den. Det er faktisk allerede gjort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share