A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Hvad sker der for alle de købmænd der giver dig slik og søde sager? Jeg får absolut ingenting på mit arbejde, udover drama looks!

Tror det er en god idé at have en deadline i maj. Så er det ca. 15 kg du skal smide, det kan du sagtens. Så du det program i går på Kanal 4, kl. 21.00? Tror der er mange girls der har set, og jeg synes det var meget vildt at udviklingen. Det kan motivere synes jeg.

Morgenkage, det er første gang jeg nogensinde har hørt det ord, he he :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i går:

Opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

1x8 a 16,1 kg

1x7 a 16,1 kg

1x6 a 16,1 kg

1x8 a 16,1 kg

1x6 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

2x10 a 13,7 kg

3x9 a 13,7 kg

Og mere blev det ikke til... Var virkelig ved at falde i søvn mellem sæt på trods af at jeg havde tage 2 koffeinpiller lige inden træning. Det var vidst en af de dage, hvor en date med sofaen havde været et bedre valg. Der er heldigvis meget langt mellem disse dage.

Dagens træning:

Dødløft

5x12 a 40 kg

Lying cable curls

5x12 a 22,5 kg

Seated row

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 50 kg

Og det var det. Ganske udmærket.. lavede en aftale med Træner om at gå med forbi ham, da han havde en kasse cola til at stå til mig og så skulle jeg lige hjælpe ham med noget. Det viste sig, at det han skulle have hjælp til, var at slippe af med de 4 nummereret pakker han havde liggende... kan tydeligt se at der er 2 blu-ray film, en bog og en æske lego.. i morgen får jeg den første film.. er slet ikke spændt.. :wootdance:

Tæller gå-turen hjem fra Træner også som træning? Havde været i bilka først og købt 1 kg sukker, 1 salt, og 1 L karrysupper, fra Træner fik jeg pakkerne, hvoraf en af dem er en stor bog, og en ramme cola. Hold op, jeg synes lige pludselig at der var langt hjem!

Sweety var på arbejde i dag og det endte med en lidt sær samtale. Centret har julefrokost i aften og jeg sagde at jeg var for kedeligt til at tage med. Han foreslog at jeg da bare skulle have et par snaps. Jeg sagde til ham at et par snaps ville jeg ikke blive i godt humør af og så sagde han "det bliver du måske kun af sådan en som mig?" Tror nok det skulle forestille at være flirtende kommentar, men er godt nok i tvivl...

Hvad sker der for alle de købmænd der giver dig slik og søde sager? Jeg får absolut ingenting på mit arbejde, udover drama looks!

Tror det er en god idé at have en deadline i maj. Så er det ca. 15 kg du skal smide, det kan du sagtens. Så du det program i går på Kanal 4, kl. 21.00? Tror der er mange girls der har set, og jeg synes det var meget vildt at udviklingen. Det kan motivere synes jeg.

Morgenkage, det er første gang jeg nogensinde har hørt det ord, he he :smile:

Der er da fordi jeg er såå sød :biggrin: Og fordi vi laver alt det arbejde de ikke selv gider sidde med og fordi vi nogle gange har lidt bøvl med dem, fordi de ikke altid lige husker at få sendt bilag ind eller godkendt deres faktura :smile:

Indtil videre virker deadlinen også motiverende og jeg valgte netop at der ikke skulle være mere end de 17-18 kg fordi det skulle være realistisk og så vil jeg heller sætte målet op end at jeg skulle ende med at ned-justerer forventningerne.

Nej, det program så jeg ikke, men jeg kan se at det bliver genudsendt i morgen aften, så jeg må heller få det set. Det lyder ret interessant.

Morgenkage er et genialt koncept (når man ikke lige skal tabe sig :rolleyes:)! Vi har normalt en retningslinie på kontoret om at slik og kager først er efter kl.10, men den betyder ingenting, når der er ny-åbninger :smile:

Kan I gætte, hvad jeg er igang med at bygge?

post-35517-0-12009100-1385851310_thumb.j

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Veje- og måledag. Sprang måle delen over, da jeg heller ville bruge de 5-6 min. på at sove, men jeg har reduceret (ikke tabt, men reduceret, for hvad gør man hvis man taber noget? Man samler det op) min vægt med 0,4 kg. For at nå målet, så skal jeg reducerer vægten med lige lidt mere end 0,7 kg, meen det er ved at være den tid, hvor jeg normalt tager 1-2 kg på, så jeg er meget spændt på næste uge :biggrin:

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

1x15 a 13,7 kg

4x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x15 a 11,3 kg

Tricep ext. w/ v-bar (cable cross)

1x15 a 40 kg

Standing cable fly

2x15 a 12,5 kg

3x12 a 12,5 kg

Tricep ext. w/ v-bar (cable cross)

4x15 a 40 kg

Tricep ext. w/ rope (cable cross)

1x15 a 30 kg

4x15 a 25 kg

God træning! Er godt øm, så det skal nok blive sjovt i morgen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x8 a 45 kg

Lying cable curls

5x8 a 25 kg

Seated row

5x8 a 50 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Pulldown i maskine

5x8 a 60 kg

Fin træning! Vil have mere struktur over min træning, så nu har jeg lagt en plan for de tunge og lette dage i stedet for at have intentionen om at kører med tunge og lette dage. I dag var en tung dag. Mandag var en let dag.. jeg foretrækker klart de lette dage indtil videre.

Motivationen er stadig høj. Har haft et par kriser mht. til alt det søde, men er ikke bukket under, hvilket bare øger motivationen! Men glæder mig til fredag, hvor jeg må få snolder :smile: Har fundet ud af at mit svage punkt er slik og chokolade og ikke nær så meget junkfood, som jeg ellers længe har troede var en af min helt store svagheder.

Jeg så "Beyond expectations" i søndags og jeg er altså ikke synderlig imponeret over selve programmet. Hendes resultater er meget imponerende, men synes programmet gav et skvæt billede af, hvad det har måtte kræve af hende. Det meste af tiden så man hende måle og veje sig selv, tude eller spise kage og pomme frites på hendes cheat-day. Ind imellem så man hende så lave nogle curls og kickbacks. Synes ikke det giver et realistisk billede af, hvad der ligger af arbejde bag hendes resultater.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

2x8 a 16,1 kg

2x7 a 16,1 kg

1x6 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Bedre træning end forventet.. Havde spist kage efter arbejde og crashed efter alt det sukker og maven havde det ikke godt. I øvrigt har min snolder-dag været skuffende.. Det smagte altså bare ikke lige så godt, som jeg gik og forestillede mig..

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

1x15 a 40 kg

5x12 a 40 kg

Seated row

5x15 a 40 kg

Pulldown i maskine

5x15 a 50 kg

Og mere blev det ikke til, da jeg skulle til fødselsdag ved min nevø, men fin træning. Tog et ekstra sæt i dødløft, fordi en gut ventede på at komme til og han irriterede mig ved at komme med dumme kommentar..

Maven var stadig ikke på toppen i morgen, men det er heldigvis blevet bedre i løbet af dagen. Maden i dag har været awesome! Yoghurt med mandler, honning og havregrynsknas til morgenmad, forloren hare med kartofler, brun sovs og brunede kartofler til fødselsdagen, varm kakao med softice i bilka og porre/bacon tærte til aftensmad. Vi dropper lige ideen om at tæller kalorierne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Motivationen er stadig høj. Har haft et par kriser mht. til alt det søde, men er ikke bukket under, hvilket bare øger motivationen! Men glæder mig til fredag, hvor jeg må få snolder :smile: Har fundet ud af at mit svage punkt er slik og chokolade og ikke nær så meget junkfood, som jeg ellers længe har troede var en af min helt store svagheder.

Jeg så "Beyond expectations" i søndags og jeg er altså ikke synderlig imponeret over selve programmet. Hendes resultater er meget imponerende, men synes programmet gav et skvæt billede af, hvad det har måtte kræve af hende. Det meste af tiden så man hende måle og veje sig selv, tude eller spise kage og pomme frites på hendes cheat-day. Ind imellem så man hende så lave nogle curls og kickbacks. Synes ikke det giver et realistisk billede af, hvad der ligger af arbejde bag hendes resultater.

Er fredag din "spisedag"? Jeg har selv planer om at indføre en "spisedag" hver 14. dag, men uden det skal være slik/chokolade sukker. Måske bare en lille carbfest :smile:

Jeg så også tv-programmet, og synes det var ret motiverende, netop fordi hun ikke havde lagt særlig meget arbejde i det. Så de resultater hun opnåede på den baggrund, var gode. Når det så er sagt, synes jeg ikke hun gik til den overhoved. Jeg tror hendes træningsprogram var mere eller mindre kun hjemmetræning? For man så hende aldrig nede i et rigtigt træningscenter, det var altid derhjemme, med sin baby.

Jeg synes det realistiske ligger i processen omkring det. Uanset hvor meget eller lidt man træner, så har man et program man skal følge, en kost man skal følge, og resultater der skal trackes, og det er de samme tanker man har i løbet af processen. Så det er den samme kamp "vi" har. Men det kunne have været sjovere at se, hvis hun virkelig havde fyret den af med tunge vægte/bentræning, og ikke kun kost og cardio.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 35 kg

Benpres

1x12 a 79,5 (I think)

1x8 a 121,5 kg

3x8 a 130,5 kg

(ny maskine)

DB shoulderpress

3x8 a 11,2 kg

Cable upright row

5x8 a 40 kg

Fin træning! Forventede at jeg ville have været mere træt, men det gik helt fint. Benpres blev kørt i den nye maskine og skulle lige finde ud af, hvordan den lige fungerede. Den er virkelig god! Den er meget med blid mod knæene og isolere musklerne bedre,

Træner tjekkede teknik på squat og den var godkendt. Han tjekkede også teknik på seated row i går og han sagde "det kan du godt tillade dig at være stolt over" :wootdance:

Fik bogen "1001 cupcakes" af Træner i dagens adventsgave. Fik et tilskud fra min mor til at købe lego for i dag i bilka (-30% på alt legetøj) i adventsgave. Hold op, hvor er jeg altså forkælet :wub:

Er fredag din "spisedag"? Jeg har selv planer om at indføre en "spisedag" hver 14. dag, men uden det skal være slik/chokolade sukker. Måske bare en lille carbfest :smile:

Ja, det var planen, men efter i fredags tænker jeg også lidt er jeg dropper slik og kager og tager carb-varianten i stedet og hver 14. dag er en god idé!

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Okay træning.. Spændingshovedpine efter at have brugt en hel dag på en bank-afstemning. Første gang det lykkes af få 5 sæt a 8 gentagelser med 16,1 kg :bigsmile:

Fox var igang på løbebåndet, da jeg skulle igang med opvarmning og løbebåndet ved siden af ham var ved at blive gjort rent, så jeg stod bagved ham og ventet. Han vendet sig om og spurgte "skal du på?". Nu er Fox jo ganske pæn at se på og yderest charmende, så første tanke var at svare "På dig? Ja tak", men valgte bare at pege på løbebåndet ved siden af ham.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

5x15 a 40 kg

Lying cable curls

5x15 a 20 kg

Seated row

5x15 a 40 kg

Pulldown i maskine

5x15 a 50 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hælding: 6%

Fin træning.. Lidt træt, men maden inden træning var også en smule alternativ. Havde ingen yoghurt hjemme, så morgenmaden bestod at 2 stykker rugbrød med kippers. Et smut over til mormor inden træning, hvor jeg fik 2 stk. kage og nogle toffifee og derefter et smut i bilka, hvor jeg fik varm kakao. Ikke lige helt optimalt.. Løbebåndet var egentlig droppet, men så tjekkede den eksterne motivation ind :wink:

Var til julefrokost i går med pigerne fra kontoret. Super hyggeligt og kun få spørgsmål til, hvorfor i alverden jeg ikke drak alkohol, men der var ikke meget forståelse for min begrundelse. Men maden var god og jeg fik min julekål, så min jul er reddet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,8 kg (-1,4/-19,2)

Arm: samme/-2cm
Bryst: -1cm/-13cm
Mave: -1cm/-28,2cm
Hofter: samme/-18cm
Bagdel: samme/-13,7cm
Lår: -1cm/-9cm

Dagens tal. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har opdateret, så de første tal er ændringen i forhold til den 9. december, Jeg er ganske godt tilfreds med ugens resultat! Men jeg er dog 0,9 kg bagud i forhold til målet, men det burde sagtens kunne indhentes inden den 24. maj.

Ingen træning i dag, da jeg skal i bio med Træner og se Hobbitten. Hvor er det altså bare underligt ikke at skulle træne i dag! Sidste jeg ikke trænede en mandag, var fordi jeg havde kastet op til kl. 3 om natten. Mandag er næsten den eneste dag, som ikke er i spil når det kommer til hviledagen..

Har fået chokolade og en julehilsen fra en af mine købmænd i dag :biggrin: Jeg var god og lod mine kollegaer spise chokoladen :smile:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Dødløft

5x8 a 45 kg

Seated row

2x8 a 40 kg (og så huskede jeg at det er altså 50 kg på tunge dage)

5x8 a 50 kg

Pulldown i maskine

5x8 a 60 kg

Cable curls

5x8 a 35 kg

Lying knee raise med bold

5x12

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Fin træning! God start på træningsugen med 2 gange løbebånd ud af 2 træninger. Sweety var snakkesalig i dag og kom bl.a. med kommentaren "du bliver jo stærkere og stærkere". Øh.... ja... Han var lidt underlig i dag, men har heller ikke snakket med ham siden den underlig samtale med ham.

Har fået julegave på arbejde i dag. En Tassimo maskine, så nu skal der drikkes varme drikke til den helt store guldmedalje :wink:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

1x15 a 45 kg

1x13 a 45 kg

3x12 a 45 kg

Lying cable curls

5x15 a 20 kg

Seated row

5x15 a 40 kg

Løbebånd

Tid: 40 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Selve træning var god i dag, men mit humør var ikke. Der var noget julehygge halløj, så der var en del støj og så skal jeg bruge en del energi på at lukke det ude og så komme Træner ind imellem og vil snakke og kommer med kommentar og så skat jeg starte forfra (tror nogen gange jeg har en lille snart autisme eller også er det bare helt alm. særheder jeg har), men det blev lidt bedre. Var ikke særlig begejstret for løbebåndet og jeg skulle virkelig tisse, så stoppede efter 10 min., gik på toilettet og så ankom den eksterne motivation og så blev det lige pludselig til 30 min. mere på løbebåndet. :wink:

Lidt en øv dag, men nu står den på hygsomhed på sofaen med LOTR på dvden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share