A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Træning i går:

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

Standing cable fly

5x15 a 12,5 kg

Incline DB benchpress

3x15 a 11,2 kg

Single arm triceps ext. rev. grip (cable cross)

1x15 a 10 kg

4x15 a 12,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar (cable cross)

1x15 a 35 kg

4x15 a 40 kg

Træner blev så irriteret over mig og Elmo og jeg fatter stadig ikke hvorfor.. Han siger det var fordi vi satte tempoet ned, men han sagde selv god for at vi kørte mellem ham og der var ikke på noget tidspunkt, hvor der ikke var en af os igang med et sæt. Men det ødelagde egentlig hele træningen og følte slet ikke jeg havde trænet, men når det bliver skrevet ned, så giver det heldigvis et andet billede.

Dagens træning:

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row

5x8 a 50 kg

Lying cable curls

5x8 a 25 kg

Og det var så det! Jeg har haft den ondeste hovedpine hele dagen, så jeg ville egentlig bare lige have dødløft med og så hjem igen. Træner gik så igang lige inden jeg var færdig med cable curls. Jeg spørger ham, hvor mange sæt han regner med at køre og jeg vil bare vente til det blev min tur. Jeg havde dårlig nok sagt to ord til ham under hele træningen og jeg sagde intet mens jeg ventede og alligevel blev han ved med at spørge om der ikke var en anden øvelse jeg kunne gå igang med. Til sidst blev jeg sur og gik. Han skriver så nu at det er som om han ikke måtte træne og være fokuseret i går og i dag. Fatter hat af, hvor han har det fra! Intet har været anderledes end så mange andre træning. Og desuden er han da den første til at skulle snakke med andre mens de træner. Jeg tror noget af det bunder i at jeg blev sur på ham igår, fordi han stod og fortalte jokes mens både Elmo og jeg kørte et sæt og han ved jeg ikke kan fokusere, når han gør det, så jeg bad ham holde sin kæft og vente til jeg var færdig med sættet.

Er det ikke bare en herlig juleaftensdag? :blink:

Men jeg vil nu alligevel ønske alle jer derude en glædelig jul! :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Lidt cardio i dag oven på alt den tunge mad.

Løbebånd:

5 min. opvarmning

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Tænkte egentlig at jeg ville lege lidt med cardioen her til aften. Første plan gik så i vasken da mit pulsur er helt død for batteri Anden plan var så at måske prøve at løbe lidt da der jo ikke var så mange i centret, så skruede helt ned for hældningen og skruede op for hastighed, men synes godt nok det var en underlig fornemmelse. Og så er det nok heller ikke ideelt at lege med cardio med alt det mad jeg har spist over de 2 dage :gal: Men det var nu rart med lidt motion..

I går endte med at blive en rigtig hyggelig dag i går på trods af det med Træner. Min bror havde min nevø med om eftermiddagen, hvor vi fik udvekslet gaver med ham. Han havde selv lavet gaver til os og han kunne næsten ikke lade være med at fortælle hvad det var før vi havde åbnet dem :wub: Til mig havde han lavet en nøglering med en oplukker, hvor han havde sat en snor med perler på. Min bror kørte ham hjem igen og kom tilbage, så vi spiste, hyggede og fik vores gaver. Jeg bliver overrasket over hvor mange gaver der er til mig hvert år. I år fik jeg; et gavekort til Sportigan, en pastamaskine, en kogebog (med pastaopskrifter), en lille træningsbold, ny kalender til min filofax, en pakke marabou og en pakke Chai latte til min tassimo, Hobbitten på blu-ray i extended udgave, strømper, 1 par løbestrømper, en pakke med 2 stelton termokrus, en æske med lego friends og en hummel rejsetaske, som min bror har fået fra sit arbejde, men der er kun logo i foret. Den er vild fed! Derudover fik jeg en del penge og nogle små-ting.

Gaverne jeg har givet, er også blevet taget godt imod. Især min mor blev rigtig glad for hendes gave, hvilket er meget heldigt, da det også er hendes fødselsdagsgave.

Jeg kan rigtig godt lide julen, men det er nu også dejlig at den er overstået nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x15 a 40 kg

Benpres

5x15 a 139,5 kg

Arnold press

5x15 a 7 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Cable upright row

5x15 a 30 kg

Rigtig god træning! Sweety ankom halvvejs gennem min træning, så ham snakkede jeg lidt med. Regnede med at jeg kunne mobbe ham lidt med noget jeg har lige har hørt fra Elmo, men det viste sig at være en gammel historie, men han virkede lidt irriteret over at alle åbenbart kender til det, for han var ikke stolt af det.

Underligt med Træner.. Vi kan være noget så uenig på et bestemt punkt, men det påvirker ikke alt andet. Jeg har dog svært ved at lade denne diskution, eller hvad det nu er, gå i glemme-bogen. Men det er åbenbart ikke noget problem for Træner. I hvert fald skriver vi da pænt sammen og han gav mig et lift her til aften.. Men hans opførsel går mig altså stadig på..

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Standing cable fly

5x8 a 15 kg

Triceps ext. w/ rope (cable cross)

5x8 a 35 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Dejlig træning! Fik snakket lidt med en, som stille om til en konkurrence i det nye år. Synes altid det hjælper på motivationen. Snakkede også kort med Fox... det hjælper også på motivationen :wink:

Link to comment
Share on other sites

10 min opvarmning på løbebånd.

Dødløft

4x15 a 42.5 kg

1x13 a 42,5 kg

Lying cable curls

5x15 a 20 kg

Seated row

5x15 a 40 kg

Lying knee raise med bold

3x12

Mavebøjning på bold

3x12

Pulldown i maskine

5x15 a 50 kg

Fin træning, især taget i betragtning at jeg ikke er helt på toppen i dag. Følte mig utilpas efter jeg havde spist morgenmad, fik så sovet et par timer i løbet af formiddagen og havde det fint efter det, men det jeg var ved at gøre klar til træning, blev jeg utilpas igen og lidt en fornemmelse af feber. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

1x8 a 45 kg

4x8 a 47,5 kg

Lying cable curls

5x8 a 25 kg

Seated row

5x8 a 50 kg

Lying knee raise med bold

3x12

Mavebøjning på bold

3x12

Pulldown i maskine

5x8 a 60 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Det var så årets sidste træning og en dejlig en af slagsen og med godt selskab. Træner, som var i godt humør, en snakkesalig Fox og en sød Elmo. Og derud over var det kun søde og rare mennesker, som alle har det godt med hinanden, som ellers var i centret :smile:

Godt nytår derude :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

5x8 a 13,7 kg

Standing cable fly

5x8 a 15 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

God træning!

Har fået købt et par nye bukser til at bruge til og fra træning. Et par dejlig varme sweatpants fra Nike. Jeg har også fået bestilt den foam roll jeg ønskede mig i julegave, men den var ikke på lager. Med lidt held så har jeg den i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Dødløft

1x15 a 40 kg

3x15 a 42,5 kg

1x13 a 42.5 kg

Pulldown i maskine

5x15 a 50 kg

Lying knee raise med bold

2x12

1x10

Cable curls

5x15 a 30 kg

Fåårk det var hårdt i dag! Dødløft var med den trælse stang, som en lille smule tykkere end de andre. Spurgte Sweety om lying knee raise kunne gøre lidt sværere. Han sagde at jeg kunne prøve med at strække benene mere ud og det bliver øvelsen ganske rigtig sværere af... av!

Ville egentlig først have trænet om en times tid, men Træner skrev til mig at jeg skulle komme afsted pga. selskabet. Posten nåede lige at komme med min foam roll inden jeg gik. Perfekt! På vej til træning mødte jeg en af mine aller bedste og ældste veninder, som jeg desværre ikke snakker så meget med mere, så hende skulle jeg selvfølgelig lige snakke med :cheer: Det er faktisk gennem hende jeg lærte Træner at kende. Selskabet til selve træningen var nu ikke så god som håbet, men udsigten var da meget pæn :wub:

Nu vil jeg prøve at bruge min foam roll og forsøge at for en kostplan op at køre igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

5 min. opvarmning på cykel.

Benpres

5x8 a 164,3 kg

DB shoulder press

5x8 a 11,2 kg

Squat

1x8 a 45 kg

1x8 a 50 kg :cheer:

BB upright row

5x8 a 17,5 kg

Lying leg curls

5x8 a 35 kg

Første gang jeg squatter med 50 kg uden smith-stativ! :cheer: Træningen kører sgu meget godt. Fik ikke lavet nogen kostplan i går og ved ikke lige om der bliver lavet nogen. Synes kosten har været okay i de sidste par dage, så det forsøger jeg at holde ved. Foam rolleren... AV! Den skal nok blive brugt og jeg er sikker på jeg bliver glad for den, men det gør sgu lidt ondt... okay, det gør mere end bare lidt ondt..

Starter på første skoleperiode i morgen.. Ved ikke rigtig om jeg glæder mig eller hvad jeg gør, men jeg forsøger at være positiv og det går egentlig okay med at være det :smile:

Link to comment
Share on other sites

5 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x15 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x15 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x15 a 15 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x15 a 20 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

God træning! Lidt for meget snak med Sweety, Elmo og Fitness-pigen og snakkede lidt med en, som er forholdsvis ny, men han virker nu meget flink. Men det var nu hyggelig med lidt snak :smile:

Første dag på skolen var ganske udmærket. Underviseren fortalte at der næsten kun vil være lektier, hvis det er fordi vi ikke når opgaverne i timerne. Det vil sige, at jeg tager hjemmefra 45 min. senere end til hverdag, er hjemme til nogenlunde samme tid og ingen lektier.. Tror lige jeg overlever :wink:

Tillykke med PR i squat.

Tak Gregers :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft

1x8 a 45 kg

5x8 a 47,5 kg

Lying biceps curls

5x8 a 25 kg

Lying knee raise med bold

5x10

Pulldown i maskine

5x8 a 60 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6%

Fin fin træning med 2 ud af 2 gange cardio :thumb:

Så I "Krop umulig" på TV2 i går aftes? Der var en mand, som havde tabt sig 174 kg (mener jeg det var) og det var helt uden operation. Kun med kostændring og motion. Det er fandme sejt!

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x8 a 16,1 kg

Incline DB benchpress

1x8 a 16,1 kg

2x7 a 16,1 kg

1x5 a 16,1 kg

1x6 a 16,1 kg

Triceps ext. w/ rope

5x8 a 20 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x8 a 25 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 6 %

Rigtig fin træning! 3 ud af 3 gange cardio :thumb:

Haft sidste dag på skole i dag. Det har været en god uge, men glæder mig til at komme tilbage på arbejde :smile:

Link to comment
Share on other sites

5-6 min. opvarmning på løbebånd.

Dødløft

4x15 a 45 kg

1x10 a 45 kg

Seated row

5x15 a 40 kg

Pulldown i maskine

5x15 a 50 kg

Endte i byen i går og blev alt for fuld, så jeg er egentlig rigtig godt tilfreds med dagens indsats. Det var meget tæt på at jeg slet ikke kom afsted.

Har du husket at fortælle dine kødmænd, at de skal bestille rigeligt hjem, til næste uges tilbud? :smile:

Er det Skyr du tænker på? Det bestiller de hjem hver dag, så der skulle være god mulighed for at få en lille lager opbygget :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er det Skyr du tænker på? Det bestiller de hjem hver dag, så der skulle være god mulighed for at få en lille lager opbygget :wink:

Præcis. 1 kg Cheasy skyr til 15 kr. Jeg har læst de første 20 posts på FB, om at der er tilbud i Rema i morgen, så tror der bliver hurtigt udsolgt. Men jeg må være fræk og sige, at jeg ikke kan lide Cheasy skyr, så jeg kigger ikke forbi :unhappy:

PS Jeg så ikke Krop Umulig, men det lyder vildt, og flot klaret. Det lader måske til, at Gastric Bypass er gået lidt af mode, men som jeg forstår det, er kriterierne også indskrænket.

PPS RE: Workout 24/12 Kan du ikke finde en anden træner, der ikke er en drama queen? Jeg kan virkelig godt lide at du gik! Lavede du evt. "talk-to-the-hand" moves? :cheer:

Link to comment
Share on other sites

5 min. opvarmning på cykel.

DB shoulder press

2x8 a 11,2 kg

Squat

5x8 a 50 kg

DB shoulder press

3x8 a 11,2 kg

Cable upright row

5x8 a 40 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Benpres

5x8 a 166,5 kg

Lying leg curls

5x8 a 30 kg

Fin træning i dag. Det lå noget tidligere end normalt i weekenden, men det var faktisk rart for der var ikke så mange i vægt-området, så det var til at komme til og havde fået en god portion morgenmad, så energien var ikke noget problem. Træningen lå tidligere i dag fordi jeg havde en aftale med en veninde, men hun har desværre aflyst :unhappy: Havde ellers lige håbet på, at jeg kunne lokke hende med i biografen...

Præcis. 1 kg Cheasy skyr til 15 kr. Jeg har læst de første 20 posts på FB, om at der er tilbud i Rema i morgen, så tror der bliver hurtigt udsolgt. Men jeg må være fræk og sige, at jeg ikke kan lide Cheasy skyr, så jeg kigger ikke forbi :unhappy:

PS Jeg så ikke Krop Umulig, men det lyder vildt, og flot klaret. Det lader måske til, at Gastric Bypass er gået lidt af mode, men som jeg forstår det, er kriterierne også indskrænket.

PPS RE: Workout 24/12 Kan du ikke finde en anden træner, der ikke er en drama queen? Jeg kan virkelig godt lide at du gik! Lavede du evt. "talk-to-the-hand" moves? :cheer:

Jeg er heller ikke tosset med det. Men det er jeg nu ikke med skyr generelt. Men vi skal altså have dig omvendt fra at være en Netto-pige til en REMA-pige :wink:

Jeg håber, at gastric bypass er på vej væk. For min skyld måtte det gerne helt forsvinde. Synes det er lidt langt ude at folk oftest skal tabe sig 10-20 kg for at kunne få operationen. Hvis man kan tabe de kg, så kan man jo lige så godt fortsætte i stedet for at ændre på sit fordøjelsessystem permanent.

Ja, han er virkelig en drama queen nogle gange og det hjælper ikke at vi begge er meget lidt tålmodige. Tror heller ikke helt, han har vænnet sig til, at jeg nu diskuterer med ham, hvis ikke jeg er enig istedet for bare at overhøre ham. Heldigvis står jeg selv for langt det meste af min træning nu og har nu også en god kontakt til et par stykker, som har godt styr på træning, som jeg kan spørger, hvis jeg er i tvivl om noget. "Talk-to-the-hand" er et move jeg desværre aldrig helt har lært at mestre, men Træner er derimod ret god til det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share