Træningsprogram til overkrop


Marlion
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

jeg har prøvet at sammensætte mit egen program, da jeg ikke rigtig får respons når jeg spørg om hjælp, så ville det være dejligt hvis nogen gad komme med en vurdering og give noget ris og ros.

Jeg har kun mulighed for at træne 2 dage om ugen pga økonomien og studie.

Programmet ser således ud:

Tirsdag:

Ryg:

Pulldowns 4*6

Tecgym Lower Back 4*8

Tecgym Higher Back 4*8

Bryst:

Tecgym Brest press 4*6

Skulder:

Tecgym Shoulder press 4*12

Shoulder extension 1 4*12

Shoulder extension 2 4*12

Triceps:

Pushdown UH 4*6

Pushdown OH 4*6

Mave:

Tecgym abs press 4*12

Mave sidebøjninger 4*12

Biceps:

Dumbell Curls - 4*6

Hammer Curls - 4*6

Tecgym Biceps - 4*6

Programmet er lavet med inspiration fra programmet "Back to Basics" og videoer fra Maxer.dk

Målet med træningen er en mere markeret overkrop og større muskelmasse, så man kan komme til at se lidt større ud. målet er ikke at blive fuldstændig ulækker pumpet.

Håber på ris og ros

Link to comment
Share on other sites

Lidt vanskeligt at tage dig alvorligt Marlion når du har postet 4 forskellige topics. Og faktisk fået nogle rimeligt uddybende svar, som du så ikke mener er grundige nok?

Du må så være lidt mere specefik ift. hvor du ikke mener de råd du har fået kan hjælpe dig. Som der er blevet påpeget i andre af de tråde du har startet, er det grundlæggende en stor fejl at du går uden om Squat og dødløft.

Dit focus på nogle muskelgrupper og at ignorere andre vil resultere i en uharmonisk krop.

Lad som udgangs pungt være med at spørge om vejledning or råd når du har besluttet dig for ikke at følge det.

My 2 cent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share