ÆVL & KÆVL & SL


Amazonen
 Share

Recommended Posts

Va fa'en!?! Har du copy/pasted fra min log, din bandit :tongue:

Selvfølgelig kan du holde det. Men hvis du slendrer, tør jeg ikke vippe dig én; det er nogle gustne vægte du flytter på; vildt imponerende.

Men det bliver jo heller ikke nødvendigt :wink:

Hehe..story of our life! Fatter slet ikke at det kan være så svært..

Og tak :bigsmile: ...også for opbakningen. Lige over til dig også!

Link to comment
Share on other sites

22/4
Morgenvægt 93,1

Kost
Morgenmad: Shake
Frokost: Hakket svinekød, hvidkål, sesamolie
PreWO: Lille kokosmælk
Under træning: BCAA
PostWO: Shake og 100 g ris
Aftensmad: Kylling, hvidkål, sesamolie
Havde gigatravlt om morgenen, så det blev kun til en shake - op gennem formiddagen var min mave da bestemt heller ikke tilfreds med mangelen på fast føde. Men god dag mht. maden.

Træning
1. træning i den nye squatdragt...oh, jeg kunne godt mærke de ekstra par kg. eusa_boohoo.gif Men på kom den!

Mobilitet

Addukter
3x12@"6"

Abduktor
3x12@"6"

Situps
3x20

Back ext
3x10@15

Squat
2x5@60
2x5@80
3@100
Halv dragt og knæbind herfra
2@135 - nemme og pæne
2@150 - do.
Fuldt udstyr herfra
2@160 - kunne overhovedet ikke få vejret, der var ikke plads i lungerne - seriously! Så fik jeg lige trukket dragten lidt længere op.
3x1@180 - den sidste blev både i godkendt dybde (PR!), med stangen stabilt på ryggen OG med et ordentligt tryk fra hoften.
Damn det er svært med teknikken i en ny dragt, men der var rigtig mange gode elementer og det blev bedre og bedre, så jeg er meget fortrøstningsfuld.

Video af squatten:

Legcurl
3x10@"6"

Bænk, dynamisk
5@50
8x3@72,5
Både Jørgen og Kenny (eller er det Danny - kan sgu aldrig huske hvad han hedder) punker mig konstant for at jeg grinder alle mine løft i bænken og føler for meget på dem på vejen ned. Så denne gang var jeg fast besluttet på, at nu ville jeg vise dem, at jeg godt kunne gøre det ordentligt. Og fandme jo, det gik pissegodt. Hvad gjorde så forskellen? Fart på vejen ned, kom godt op og mødte stangen og satte fra med benene helt fra bunden og pressede stangen bagud. Pga. det bedre legdrive fik jeg meget mere stabilitet i slutningen af løftet - det føltes pissegodt og på videoen var det tydeligt at der var acceleration fra brystet. Og videoen er fra 3. løft, tror jeg - det gik bedre og bedre for hvert sæt. Det føltes meget, meget relevant for trøjeløftene, og jeg glæder mig til næste onsdag hvor jeg skal afprøve det biggrin.gifbiggrin.gif

Rows med trækgreb, maskine
5x10@45

Og så var klokken mange og jeg kunne liiige præcis nå mit tog - hvis jeg altså droppede smal bænk, prehab og stræk. Så for ikke først at komme hjem over midnat, så valgte jeg at tage afsted. Så må hjælpeøvelserne tages i dag, hvor jeg har træningsfri. Pyt, skal alligevel i centret og lave mobilitet. happy.gif

Link to comment
Share on other sites

Nu du giver med videoerne giver indblik i en, i hvert fald for mig, helt fremmed verden, så man så spørge???

Der dér "luk op" - hvad dækker det over? Det bliver råbt tit.

Der bliver også tit råbt "mere fart" når I skal dykke i squat. Jeg formoder at det er udstyret der gør det - normalt er det ikke noget problem at sætte sig i en fart, når der er kg på ryggen. Hvad er udfordringen?

Link to comment
Share on other sites

Nu du giver med videoerne giver indblik i en, i hvert fald for mig, helt fremmed verden, så man så spørge???

Der dér "luk op" - hvad dækker det over? Det bliver råbt tit.

Der bliver også tit råbt "mere fart" når I skal dykke i squat. Jeg formoder at det er udstyret der gør det - normalt er det ikke noget problem at sætte sig i en fart, når der er kg på ryggen. Hvad er udfordringen?

Luk op betyder at man skal åbne op i hoften og presse knæene udad. Og ja, det er vigtigt at dykke hurtigt under squatten for, for det første at have en chance for at komme under parallel og for det andet for at kunne udnytte "elastikken" i knæbind og dragt.

Udfordringen er, at stoffet bremser bevægelsen, og at dragten forsøger at "krølle én sammen"... :bruce:

Edited by Amazonen
Link to comment
Share on other sites

22/4
Morgenvægt 93,6 (hm..maven skal lige vænne sig til kostskiftet)

Kost
Morgenmad: Scrambled eggs + bacon og squash
Frokost: Hakket svinekød, squash, sesamolie
Aftensmad: Kylling, blomkål, sesamolie
Under træning: shake
Sen aften: stegeben
Fint. Var ok mæt hele dagen. Dog var kagen fuldstændig unødvendig...blev lige fanget i et svagt øjeblik, da der var en elev der kom forbi kontoret - nænnede ikke at sige nej. Kunne jo bare have smidt det ud da han var gået...for jeg ved jo at der er en risiko for at der starter en lavine, når jeg først får smag for sukker.

Træning
Jeg manglede jo bare en lille sjat fra i går, så aftalte at i sympati med Janni der først havde fri fra arbejde kl 19, at træne sent. Det betød at jeg for første gang i laaaaang tid kunne nå hjem og hoppe på sofaen, få en ultrakort lur og få noget aftensmad før træningen. Luren gav dog bagslag i nat, hvor jeg selvfølgelig ikke kunne falde i søvn eusa_doh.gif Nå, men det var en hyggelig, om end meget lavintens træning.

Stræk & mobilitet:
- øvre ryg på foamroller
- split med elastik
- liggende over bøjet forreste ben
- siddende hugstilling med hhv. elastik eller skive foran
- siddende "lotusstilling" med fodsåler samlet og elastil til at trække overkrop frem
Ville egentlig også have haft noget spagat + den øvelse for baglårene (der går mest i lænden på mig), hvor man læner sig frem over strækte ben og holder fast i fødderne.
Det brugte jeg ca. 2 effektive timer på...det løsnede dejligt op for hofterne biggrin.gif

Herefter en lille gang smal bænk
10@50
5x5@60
Fokus på legdrive og at "kaste" vægten bagud med acceleration fra brystet.

Alm bænk
2x5@60
Bare lidt teknik - fokus på det samme som i den smalle bænk

Afslutningsvis smr med lille pigbold for pecs og delts..

Link to comment
Share on other sites

24/4
Morgenvægt 93,0

Kost
Morgenmad: hårdkogte æg + bacon
Frokost: Kylling, selleri, olie
PreWO: kokosmælk og BCAA
Under træning: Beta alanin og BCAA
Post WO: Kreatin, shake
Aftensmad: kylling + koteletter + blomkål


Træning
Åh mand, en travl dag...det resulterede i, at jeg først fik trænet fra kl 19 - og havde ikke fået noget at spise efter kl 13...well, holdt alligevel gejsten ret godt oppe, men henad kl 21 var maven nu ved at knurre ret så kraftigt mad.png Pyt, det var en god træning..

Tabata (ja det skal jeg til at lave før hver træning fremover...uha!)
Denne gang roning:
2 min roligt tempo for at komme i gang
Herefter 8x(20 sek fuld skrue, 10 sek pause)
Åh mand mine lunger hang udenpå kroppen bagefter... lol.gif

Mobilitet, diverse for hofter

Dødløft
5@60, 80
3@115
8x3@142,5
Det gik egentlig ret fint, jeg fik trykket rigtig godt igennem med benene, og det var ikke overdrevet tungt. Casper mindede mig om at det vil være godt, hvis jeg kunne trække mere med lats og traps. Det tror jeg han har helt ret i, så det vil jeg forsøge at huske fremover.

Bænkpres
5@50, 70
2x4@80 - til klods, ca 8 cm
5x2@90 - do.
Gik super, super godt. Fin fart nedad, god pause på brættet og acceleration fra brystet vha. godt legdrive. Nice.
Casper hjalp med at holde boardet, som var mit fine blå rundboldbat - jeg kunne ikke lade være med at grine fordi han lige inden jeg skulle løfte stod med battet hævet som en anden slagter eller øksemorder - det var fantastisk! icon_mrgreen.gif

Laterals
3x10@8

Facepulls
3x10@50

Træk til bryst
4x7@12, 15, 13, 13

Biceps curls, kabel
4x7@60

Situps
3x20

Glimrende, omend sen omgang. happy.gif

Link to comment
Share on other sites

24/4
Var til kostvejledning i går og fik justeret lidt til - er super optimistisk biggrin.gifbiggrin.gif .

Morgenvægt 92,6

Kost (det planlagte...)
6: kaffe
9: hytteost og laks
12.30: broccoli, olie, skyr, hytteost
18: Svinehjerter, olie, champignon, squash
Nu har jeg ikke drukket kaffe i et par måneder, så den kop jeg fik i morges fik mig HELT op at ringe...og det endda på trods af to nætter med kun 6 timers søvn. Havde kæmpestort overskud og kørte grinende hele vejen på arbejde icon_mrgreen.gif

Træning
Ingen...skal arbejde fra 7.30 til 22 i dag, såå...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 26/4

Morgenvægt 92,0

Lækkert med en fridag, fik sovet længe, vasket op og lavet en masse mad inden jeg tog afsted til træning. Kom dog for sent afsted, så jeg var noget stresset da jeg gik i gang med at squatte. Det gjorde at jeg ikke kunne koncentrere mig og blev arrig og det gik det jo ikke bedre af. Så lukkede centret, og jeg tog i fresh for at få ordnet det sidste. Her stødte jeg på Nikolaj og kæresten, og det gik faktisk hen og blev en super hyggelig omgang - og squatten blev rigtig fin!

Kost

9: kaffe

11: kylling og aubergine

17: shake

18: kylling, hytteost og ratatouille

21: æg

Træning

Tabata

Roning... samme tidsintervaller som i går. Åhr mayn mine balder!

Mobilitet

Bænk

5@40, 50, 60

4@70 - blev lidt ustabil, fordi jeg fik skudt banen for langt tilbage lige inden lockout.

8x3@80

Kørte så freaking fucking godt...skal stadig arbejde på farten, men banen og kontrollen (efter 1. worksæt) sad lige i skabet! Og det var let

Squat

5@40, 50, 60, 80, 80

2x3@90

Det kørte som sagt ikke, og tiden var gået, så det efterfølgende var i Fresh:

5@20, 60, 80

4x3@95

3x3@100

Ahh, det gik fint :-)

Situps

3x20

Ryghævninger

4x10@15

Legcurl

3x10@68

Armbøjninger

3x20@bw

Uhh, det er længe siden jeg har lavet pushups...

Facepulls

3x10@55

Skulderpres

5x6@20

Pushdowns

3x10@60, 65, 65

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 27/4

Morgenvægt 91,3
Og da jeg skal holde "carb-nite" i aften, så tænkte jeg, at jeg hellere måtte få lavet weekendens fedt%måling i dag, hvis den skulle være retvisende.
post-54217-0-27575300-1367303296_thumb.j

Det ser jo fint ud. Fald i fedtprocent på 0,8 og fald i vægt på 1,5 kg. Jaja, der er jo unøjagtigheder forbundet med sådan en vægt, men jeg tager det som en rettesnor...
Fik lavet mobilitet i et par timer og hyggesnakket med Janni, nu hvor jeg alligevel var taget op i centret. Og SÅ hjem og få morgenmad..

Kost
8: kaffe
10: hytteost, tomat, rødløg, laks
12:Kalkun, ratatouille, olie
16.30: shake
17-20: Carbs med højt GI - ris, honning, hvidt brød, dadler, vingummi
21: Laks
Det føltes MEGET forkert at planlægge det "spisevindue"! Havde ellers også haft en plan om chokolade og nutella, men så fandt jeg ud af at de produkter ligger lavt på GI-listen, så det droppede jeg igen. Honningmadder var nu også ganske godt substitut. Men ØVHA, hvor skal jeg bare så meget ikke have mere sukker nu...ADR!

Træning (det planlagte)

Tabata
Roning. Som i går.

Mobilitet

Dødløft
5@60, 80
Herefter fra skiver
5@115
5x3@125
Gik fint nok...følte dog ikke at der var voldsomme mængder energi at skyde med...

Rackpulls fra under knæ
[email protected], 162.5, 172.5, 185
1@195, 205
Var de 205 måske PR? Det tror jeg. De var ikke tunge.

Bænk
5@50
4@70
Herefter m. 4 sek pause i bunden
5x3@75
De blev godt nok tunge efterhånden som sættene skred frem. Arbejdede med kontrol, stabilitet og forsøg på fart. Havde stadig DOMS i hele skulderbæltet + lats fra bænken i går...er virkelig ved at have fat i noget her...bliver spændende om det kan bruges i trøjen på fredag...

Herefter en fesen omgang i squatdragten - halv dragt. Skulle have været til lav box, men intet kunne jeg få ned. Var egentlig ret irriteret på det da jeg tog hjem, men nu har jeg tænkt lidt tilbage, og sidst jeg lavede lav boxsquat i dragt, det var da i den gamle squatdragt, var det ikke? I hvert fald fik jeg i sidste sæt 140 på stangen i dag og kunne stadig ikke komme ned. Det hjalp dog heller ikke at Casper midt under løftet hepper på mig med ordene "Kom nu, Kern"...var lige ved at knække sammen af grin og spyede en sky af mundvand ind mod spejlet. Charming . Nå, men der var på ingen måder energi tilbage i tanken, så jeg opgav at komme i rigtig dybde. Må kigge på det næste gang jeg squatter i Horsens.

Done - og så hjem og tanke carbs...er spændt på dette projekt, vægten er sikkert eksploderet i morgen. Og puuuuha, jeg har ikke lyst til mere sukker nu. Overhovedet! Dén følelse må gerne vare ved til næste weekend

Edited by Amazonen
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 29/4

Morgenvægt 91,6 - igen lavere end forventet. Det er sgu da fedt! clap2.gif

Kost:
6: kaffe
9: æg og blomkål
12: hakket svinekød, bacon, hvidkål, olie
14: kokosmælk
19.30: shake
20: kylling, aubergine, olie

Træning:

Tabata
Roning - som de andre dage.

Abduktion
3x12

adduktion
3x12

Situps
3x20

Back ext
3x10@20

Squat
5@20, 40, 60
2x3@80
7x3@90
Lidt lavere vægt på worksættene end planlagt, men tænkte at teknikken skulle være i orden, selv om der ikke var de vilde kræfter.

Leg curls

Bænk, dynamisk
5@50
7x3@75
Fungerede godt.

T-bar rows
5x10 - husker ikke vægt. Eksperimenterede på Caspers opfordring med at bruge et reb i stedet for håndtagene - det gav meget bedre aktivering af hele ryggen, frem for kun at gå i lats.

Smal bænk - decline
10@50
3x7@60

+ rotatorøvelser

Jeg må have spist noget jeg ikke kunne tåle, for henad eftermiddagen fik jeg det rent ud sagt elendigt. Kvalme, ondt i maven og svimmelhed. Blev nødt til at lægge mig en halv time på sofaen da jeg kom hjem fra arbejde, før jeg fik slæbt mig selv afsted til træning. Godt irriteret tænkte jeg så, at jeg bare kunne nøjes med tabata + squat. Men så mødte jeg søde Mads, som bar mig igennem træningen, og jeg kom rent faktisk igennem hele programmet. TAK!! happy.gif Pyyyyha en omgang.
Fik det heldigvis bedre senere på aftenen...

Link to comment
Share on other sites

1/5
Morgenvægt 91,1...hakkebøfferne ligger nok lidt tungt i maven i dag

Kost:
6: kaffe
9: omelet med champignons
12: Hakket oksekød, blomkål, broccoli, olie
18: Kødsovs og wokgrønt

Træning:
Åh ja, jeg havde oprindeligt skrevet:

"Skal til Horsens og være barsk i dødløft. Eller - skal nøjes med 205 kg, så det skulle jo være til at overkomme"

...men hovmod stod for fald, og det viste sig at blive en lidt drøj omgang. Mine ben var helt uden power og jeg løftede alt med ryggen og et solidt grind whistling.gif . Ufatteligt at jeg ikke har DOMS i dag. Men de kan selvfølgelig stadig nå at komme... icon_mrgreen.gif

Foamrolling

DL, halv dragt uden bælte
5@70, 90, 120
3@125
Fuldt udstyr herfra
2@155, 165, 175
1@185, 195, 205
Kom igennem det og det var det vigtigste...blev fucking stædig på sidste rep og havde følelsen af at kunne have flået hvad som helst fra gulvet. Videoen viser dog noget andet... lol.gif
Godt så...vi snakkede om hvad pokker det ku være der havde nappet alle mine kræfter i stængerne. Kom frem til, at det nok ikke var usansynligt, at det var den sidste uges tabata-"hygge", der var den skyldige. Det virker jo ellers meget godt for vægttabet, men sættes fra nu af på hold indtil efter AASK...må sørge for at holde på styrken...det er nok at være uden carbs og i kalorieunderskud confused.gif .

Bænk
5@50, 70
2x4@82,5 - til 6 cm klods
6x2@92,5 - til 6 cm klods
Fokus på hastighed og beslutsomhed på vejen ned, samt acceleration fra bunden. Det gik ret godt på langt de fleste sæt. På et par enkelte sæt fik jeg dog startet løftet lidt for "vandret" fra bunden - jeg skal være klar på at presse bagud lige fra starten. Legdrive gik vist fint. Der var i hvert fald fint smæk på det hele. biggrin.gifbiggrin.gif Dejligt med en succesoplevelse ovenpå dødløften...Jørgen og Kenneth gjorde ellers hvad de kunne for at spolere løftene med alle deres morsomheder. De mente bl. a. at mit opspænd var ved at være så vildt, at jeg skulle iføres snorkel når jeg bænker, for at kunne trække vejret for mine bryster. lol.gif Det er dog også tæt på at være sandt... tooth.gif

T-bar rows,liggende, trækgreb
5x10@40

Situps
3x20

Træk til bryst
3x10@50

Facepulls
3x10@"5"

Laterals
3x10@8,5

Planke
3x1 min@bw. Egentlig lidt fesent at jeg ikke tog ekstra vægt på, men var sgu ret træt...

Edited by Amazonen
Link to comment
Share on other sites

2/5
Morgenvægt: ? Glemte at veje mig... blush.gif Men ingen grund til, at resultatet ikke skulle være fint. angelnot.gif

Planlagt for i dag:

Kost:
6: kaffe
9: Lille kokosmælk og broccoli
12: Blandet salat med rejer, laks og hytteost
18: Hakket oksekød, broccoli, olie

Træning:
Ingen - men skal arbejde hele aftenen i fresh, så let cardio bliver der rigeligt af!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3/5

Morgenvægt: 90,4 biggrin.gif

post-54217-0-19895700-1367570191_thumb.j

Det går jo strålende...siden i lørdags er samlet vægt er faldet med 0,9 kg (heraf 0,8 kg fedt) og fedtprocenten er faldet med 0,5%. Kan ikke være andet end tilfreds. Og så kan I jo nok tænke jer til hvad der skal ske i aften...YEAH - Carb-nite icon_mrgreen.gifdance2.gif
Skal til Horsens og bænke i eftermiddag og har pakket tasken med lutter af gode sager til togturen hjem: 4 sandwich med franskbrød/honning, 2 store poser dadler, 1 pose mashmellows og 1 pose engelsk vingummi. Det er cirka samme mængde som sidst, og burde være nok til at kunne holde sukkertrangen nede den næste uges tid - det kunne det i hvert fald i sidste uge. Det er først her i nat, at jeg har drømt om carbs... angelnot.gif

Det planlagte for i dag:
Kost
6: kaffe
9: æg, hytteost
12: salat, makrel, olie
17: shake
17.15: carbs, carbs og atter carbs wub.gif
Sen aften: Kylling og ratatouille

Træning
Tung bænk i trøje. Jeg håber denne gang ydmygt på, at det kommer til at fungere pray.gif Skal huske fart og beslutsomhed ned mod brystet, at holde mig oppe mod stangen og at få presset bagud med et allerhelvedes godt legdrive lige fra starten fra bunden. Desuden godt spænd i lats og skulderbælte, så jeg bedst muligt kan bruge mine lats i løftet. Hep på mig, friends biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Loool, hvor har jeg tabt min hjerne i dag?? Her på vejen hjem var jeg sgu lige ved at misse mit tog...vidste udemærket at jeg skulle afsted fra spor tre, men vælger alligevel at sætte mig ved spor 1 og vente...og kommer først i tanker om st der er noget galt ganske få minutter før afgang. Godt jeg bare skal hjem i seng nu tongue.gif

Heldigvis gik træningen slet ikke så ringe endda. I dag var sidste træning i trøjen inden Aask, så det var ret vigtigt at få den til at fungere.

Mobilitet/foamrolling

Bænk:
5@20, 40, 60
4@70
3@80 (video fra og med dette sæt)
Trøje herfra:
2@100 (hhv. 9 og 6 cm klods)
2@105 (hhv. 6 og 2 cm klods)
1@110
2x1@115
Den rå del kørte helt perfekt med masser af power. Trøjen kørte også bedre end før, og mit sidste på 115 endte med at blive godkendt med signaler og det hele. Startvægt til Aask bliver derfor et sted mellem 110 og 115, alt afhængig af hvordan opvarmningen går.

Situps
3x20

Backext
4x10@20

Squat
5@20, 40, 60
2x3@80
3@85
6x3@95
Der var gassen sgu gået af ballonen...tungt, men kom igennem.

Legcurl
3x10@"6"

Armbøjninger
3x20
Hård for håndledene, synes jeg..

Facepulls
3x10@"5"

Skulderpres, db
2x6@19,5
3x6@17,5

+ diverse tricepsextensions og stræk.

Nu sidder jeg i toget og nyder mine carbs <3

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 4/5

Morgenvægt: 91,3...vildt at den ikke er højere, jeg var SÅ mæt efter sukkersvineriet igår. Og det siger ikke så lidt.

Kost:
8: Kaffe
12: bacon, squash, aubergine
18: shake
19: Hakket oksekød + ratatouille

Træning:
Pga. lang dag på arbejde, valgte jeg at fordele dagens træning på i dag og i morgen. Dvs. squat i morgen.

Dødløft
5@60, 80
Fra skive:
3@115
6x3@142,5
Worksettene var ikke lette, men kom rimelig ok igennem.

Bænk, 4 sek pause på bryst
5@50, 70
4@72,5
2x3@77,5
Centret lukkede, jeg manglede stadig to sæt. Tager muligvis hele bænken om i morgen, hvis der er overskud til det. Det føles om at denne øvelse giver mig rigtig meget i forhold til trøjebænken, altså at få acceleration fra bundet kombineret med at holde ryggen og at få den rigtige bane fra bunden.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 5/5

Morgenvægt 91,3.

Planen for i dag:

Kost:
6: kaffe
12: hak. oksekød + squash/skyr
18: kylling + ratatouille

Træning:
Low box squat i halv dragt. Bliver sikkert et mareridt, var ik i nærheden af at komme ned sidst, selvom jeg gik på 140 til sidst. Tror også jeg bænker lidt, har dog doms i mine triceps i dag, så jeg ved ikke om jeg tager hele gårsdagens runde om.

Link to comment
Share on other sites

5/5 - fortsat
Dagens træning var en hyggelig omgang med Medusa, Hesten og Henning... biggrin.gif

Squat
5@40, 50, 60
3@70, 80
Bekymret over ømhed i lænden. Smurte hestecreme på og håbede på det bedste.
Halv dragt herfra
2x1@100
Til lav box - Halv dragt + bælte
2x5@80
3@100
Til lav box - Halv dragt + bælte + knæbind
4x3@115
Gik strygende! Fik benene længere op i dragten, og så kunne alt pludselig lade sig gøre biggrin.gifbiggrin.gif . Det var sgu lidt en lettelse.

Bænk
5@40, 50, 60, 70
3@72,5 - m 4 sek pause på bryst
2½@77,5 - m 4 sek pause på bryst - ouch, den var liige en tand for hård
3@75 - m 4 sek pause på bryst
Ja ok, det var tidlig træning og jeg havde ikke fået morgenmad. Desuden havde jeg doms i triceps efter etrøjebænken i onsdags. OG, så havde jeg jo lige lavet samme øvelse i går. Ja en undskyldning kan jeg altid producere icon_mrgreen.gif
Er alt i alt ok tilfreds.

Planke
1 min m. 10 kg på ryggen
2x1 minut m. 20 kg på ryggen
Henning fortalte historier imens om, at jeg var stærk og ville lave både europa - og verdensrekord i dødløft, fordi min core er så fucking stærk. Det gjorde tiden lidt mere udholdelig biggrin.gif

Ud over at få trænet fik jeg straffet Jacob og Henning med at lægge knæbind - og Jacob yderligere ved at introducere ham til nogle modbydelige strækøvelser...jep, det gjorde lige dagen lidt bedre angelnot.gif

Aftentræning:
- 3 timers mobilitetstortur kombineret med sludren med gutterne.
- 11 km på rulleskøjter med Janni. Dt gik forrygende, var langt mere sikker på benene end forventet og faaaaark hvor er det dejligt vejr! Tror sgu jeg ruller på arbejde i morgen også, det er omtrent samme distance... biggrin.gif

Edited by Amazonen
Link to comment
Share on other sites

6/5
Vågnede op med DOMS i baller og baglår..Nice! Men af den grund besluttede jeg, at turen på arbejde nok var smartest alligevel at tage på cyklen

Var i øvrigt helt rundt på gulvet da jeg vågnede, har haft den vildeste drøm længe. Det var som taget ud af en tintin-tegnefilm, hvor jeg skulle hente en lille kasse med nogle underlige figurer et eller andet sted i mellemøsten. Det havde "fjenden" naturligvis opdaget, og så gik den vilde flugt. Og pludselig, efter at have kravlet rundt i en ventilationsskakt, endte jeg ud i et TV2-studie. Det var fandme mærkeligt.
Magnesium <3

Morgenvægt: 91,0 - ikke retvisende, min mave har ikke gidet at samarbejde henover weekenden.

Fik tidligt fra fra arbejdet i dag, herligt for der var så meget andet jeg gerne ville nå. Så ud over at få gjort rent, fik jeg
- kørt en tur i Bilka, hvor jeg købte herlige 17 kg kød til fryseren + lækkerier til cheat på fredag eller lørdag
- plantet spaghettisquash i køkkenvinduet
- hentet pakker på posthuset
- kogt en stor portion hørfrøgrød.
Hørfrøgrøden er en idé jeg fik, fordi det var noget min far altid gav kalvene, når de havde problemer med fordøjelsen. Havde dog ikke regnet med nogensinde selv at komme til at spise det, for det ligner og har konsistens som snot. Men hey, med lidt salt på, smagte det faktisk udemærket. Har besluttet at indføre det som morgenmad fremover (altså hvis jeg ikke reagerer helt sindssygt på det).
Rengøringen kom jeg nemmere udenom, end normalt. Er begyndt at stege alt i kokosolie. Ud over at det smager godt, så er det også meget, meget nemmere at fjerne fedtaflejringerne i køkkenet fra det, frem for alm. olie eller smør. Win-win! biggrin.gif

post-54217-0-02147900-1367943167.jpg

Spaghettisquash i vinduekarmen...

post-54217-0-48221200-1367943204.jpg

Hørfrøsnot ;-) Mnnn...

Kost:
6: kaffe
11: kokosmælk
15: kylling og ratatouille
20.30: shake
21: hørfrøgrød, kylling og ratatouille

[size=150]Træning:
Havde aftalt med Janni og Henning først at træne kl halv syv. Desværre så jeg forkert på klokken og den var derfor halv otte inden jeg ankom til kødhallerne.

Backext
3x10@20

Situps
3x20

Adduktion
3x12@170, 170, 190

Squat, dynamisk
3@40, 50, 70
2x5@80
7x3@95
Lænden var ok, men lod også være med at forsøge at svaje. Janni sagde at min ryg så fin ret ud. Jeg er tilfreds.

Bænk, dynamisk
3@40, 60
7x3@75
Fino.

T-bar rows
3x10@40, 55, 55

Legcurls
3x10@10

Og så lukkede centret. Havde travlt for at nå det sidste, og det havde jeg som altid det skidt med. Stresser og hidser mig selv helt op i det røde felt. Det gad jeg egentlig godt vænne mig af med, men hey, jeg kunne jo bare have været taget noget tidligere afsted.
Pyyyh, jeg er smadret nu...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7/5
Morgenvægt 90,6 - stadig uden at maven gider at samarbejde. Men jeg sætter stadig min lid til hørfrøene - og har desuden købt noget magnesia. I morgen vil vægten være betydeligt lavere lol.gif

Plan for i dag:
Har fri fordi jeg skal til eksamen i morgen. Dejligt at få sovet længe - knap så dejligt at skulle bruge resten af dagen på at lave en præsentation. Men så er det i det mindste overstået. Skal ikke træne i dag - glæder mig til efter stævnet hvor jeg skal til at træne hver dag igen. biggrin.gif

Kost:
9: kaffe
12: hørfrøgrød
16: svinelever + blandet salat, olie
20: skinke, broccoli, olie

Link to comment
Share on other sites

Update 11:28
Ok, nu er jeg i det mindste kommet ud af huset og sidder på en café. Bøgerne er med, kaffen er serveret og computeren er åbnet. MEN, så er det at jeg lige har opdaget live-streaming fra EM i Pilzen... eusa_doh.gifeusa_doh.gifeusa_doh.gif Det er satme ikke godt for den i forvejen ikke-eksisterende arbejdsmoral... wallbash.gif

Update 14:03
Stadig fanget i EM-fælden. Det eneste jeg har fået lavet, er at få printet opgaven og skabelonen til PP-præsentationen. Det her bliver et natteprojekt, kan jeg begynde at fornemme whistling.gif

Update 18:17

Hm, er kommet hjem og har fået lavet noget mad/spist. Så har jeg set et afsnit af Sopranos og ligget og stenet lidt på sofaen. Tror jeg tager et smut i OBBC - tager powerpointpræsentationen med, så kan jeg skrible noter på den mens jeg laver nogle strækøvelser. Det virkede ok sidst.

Håber næsten at jeg får et ordentligt rap over nallerne til denne eksamen, så jeg snart kan lære at tage mig sammen til at komme i gang mens tid er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share