ÆVL & KÆVL & SL


Amazonen
 Share

Recommended Posts

Fuckfuckfuck - nu underhaler du mig sq på vægten.

Det er self ment som en kæmpe tommeltot opad :cheer:

Jaaaah, endelig! Og tak - fandme lækkert, at det endelig kører. Det har godt nok også taget sin tid at blive sporet ind på rette vej - har gået ved kostvejlederen siden medio marts. Men nu har jeg fået justeret på en masse vaner, min appetit er blevet meget mere normal, jeg har lært at jeg ikke dør hvis jeg ikke spiser hele tiden. Og så hjælper det jo også, at der for tiden hverken er stress ang. job, eksamen eller stævner. Nu tror jeg på det. :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d 29/5 - fortsat

Abduktion
3x12@130

Adduktion
3x12@190

Ryghævninger
3x10@20

Situps
3x20 m. 5 kg skive

Squat m. pause i bunden
5@40, 65
8x3@80
Alt er tungt når det skal startes fra bunden. lol.gif Men eg holdt stilen pæn.

Dynamisk bænk, pinky grip
7x6@62,5
Let.

Glute bridges
5@80, 100, 120, 80
10@80

Armbøjninger m. ekstra rom - smal håndstilling
3x10

T-bar rows
3x10@50
De var vist lidt for lette...mærkeligt at jeg egentlig ikke satte mere vægt på eusa_think.gif

+ rotator cuff øvelser
+ tabata på cykel

biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 31/5

Teamede up med Maria fra receptionen - jeg tænker at hun får doms de næste par dage, hehe icon_mrgreen.gif

Bænk
5@40, 50, 65
5x5@70
Fine og eksplosive.

Situps
20@5 foran
20@10 foran
20@5 bag nakken - ouch, dér blev den tung. Var også ristet i maven i forvejen...ved egentlig ikke hvad jeg har lavet eusa_think.gif

Ryghævninger
4x10@20

Frontsquat
5@20, 40, 60
7x5@65
1x5@70
Kunne mærke allerede fra start, at der ikke var meget at skyde med i benene. Valgte at tage kg af - skulle have været på 72,5 i worksettene. Det sidste sæt var bare lige for at redde æren...og fik den kun med nød og næppe.

Armbøjninger
3x10@bw

Glute bridges
5@60, 80, 100, 110, 130
Gi mig doms, plz...

Skulderpres, BB
3x10@30
Hader fucking 10'ere tongue.gif Er ik vant til at køre stangen helt ned på brystet, det har før voldt mine skuldre problemer. Men nu er jeg åbenbart blevet smidig nok til det - så skal kg'ene bare bygges på.

Facepulls
3x10@60

Triceps ext, kabel
3x10@40

+ lidt udstrækning

Mit bælte blev jeg i øvrigt nødt til at skrue to huller længere ind i dag - not bad! biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

1/6
Velfortjent carbnite her til aften - denne gang holdt helt uden junk - blot på kartofler og dadler. Åh, det var dejligt at få nogle carbs ind i kroppen igen, var ved at være godt flad. Det gjorde godt. Men kom til at falde i søvn lige bagefter, så nu kan jeg jo selvfølgelig ikke sove tongue.gif . Eller...har ikke lige tålmodighed til at vente på at falde i søvn igen - måske er jeg træt når jeg er færdig med dette indlæg.

Har haft en travl dag med arbejde samt træning både før og efter. Irriterende at centret lukker så tidligt i weekenden, for min krop gider simpelthen ikke at samarbejde før engang henad eftermiddagen. eusa_boohoo.gif
Startede dagen ud med dødløft og bænk til de liflige toner af Nik & Jay og Joey Moe...altså for faen OBBC!! nono.gif Nå, wtf...havde travlt, så fandt motivationen frem og gik i gang.

DL fra skiver:
5@60, 80
3@100
5x3@115
Det var hårde workset - føltes som om jeg stod og reppede med 170 kg fear.gif MEN, faktisk blev de fleste ret gode...de var dog noget grindede, men jeg formåede at holde røven okay nede og skuldrene godt tilbage på de fleste reps. Troede dog flere gange at jeg skulle besvime...

Rackpulls:
5x5@150
Fint fint - men med hænder i flammer icon_mrgreen.gif

Bænk med elastik
5@40 + blåt band - hm, det var nok lige en tand for stramt
3@67,5 + rødt band
3@72,5 + rødt band - OMFG den var tung!!
2x3@70 + rødt band - helt færdig i armene
3@65 + rødt band
Det var en hård omgang! Mine arme var helt slappe. De sidste 3 sæt skulle have været på 75 kg, men det kunne simpelthen ikke lade sig gøre. Fuck dig morgentræning, din bitch! tongue.gif

Så drak jeg min BCAA og tog på arbejde. FØJ for satan i helvede, jeg vænner mig aldrig til smagen af det lort - nu har jeg bestilt sådan et kapsel-kit...det bliver en lettelse at kunne indtage det på pilleform i stedet.

Efter fyraften manglede jeg bare squatten:

Reverse band squat:
5@110, 120, 130, 140
4@160
2x5@150
Skulle have holdt de sidste 5 sæt på 120, men det var for let - må finde ud af at få sat elastikkerne anderledes, en dag hvor jeg har tid til at lege lidt med det. Det var ellers meget fint og eksplosivt... biggrin.gif

Jeg håber på en god træning i morgen, nu hvor jeg har lidt carbs i kroppen igen. Den står atter på dødløft, denne gang dynamisk og gudskelov IKKE fra skiver. Men jeg har ondt i hænderne fra i dag og eftersom jeg skal arbejde med at komme mere ned og tilbage, bliver det jo nok alligevel en hård omgang. Én ting er sikkert: Det bliver ikke en morgentræning!
Skal heller ikke arbejde i morgen, så tænker at det, ud over træningen, bare bliver en ren dasedag - synes også jeg har fortjent det

Og så er vejret jo blevet lækkert, så selvbrunerprojektet er igen igangsat, for jeg er mælkehvid og der går lang tid før jeg tager bare lidt farve. Nu er jeg så blevet pletvis brun eusa_doh.giflol.gif

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2/6
Dagens træning stod i utidighedernes tegn - seriously! Startede ud med at få et klap i røven, og så var stilen ligesom lagt lol.gif Det vrimlede med smukke mennesker, svinerne fløj gennem luften, der blev drillet og fightet, humøret var højt og konccentrationen tilsvarende low. Det endte med at jeg slet ikke fik lavet det jeg skulle, men det er måske godt nok. Tror, at jeg mentalt havde brug for en "lege-dag".

Det var jo meningen at jeg skulle dødløfte, og det fik jeg da også gjort. Men slet ikke i nærheden af de kg der var på programmet. Nu havde jeg jo lovet mig selv, at jeg ville gøre det "rigtigt", men allerede på 80 kg, var dette en umulighed, hvis jeg ikke skulle skyde hoften først. Kastede derfor mit ego på gulvet, trampede på det og pillede skiver af, så der kun var 60 kg på stangen. Det nappede jeg så nogle sæt med (treere) og fik kørt stilen ind, herefter blev det til en del sæt på 70 kg (stadig treere). Damn det smadrer mine forlår, det skidt!
Hovedsagen er, at jeg fik holdt teknikken pæn - men for satan, gad vide om det kommer til at hjælpe - og i så fald hvor længe det kommer til at tage før jeg kommer op i kg igen?... eusa_think.gif

Hesten failede på 190 i squatten og blev helt slået ud - og bagefter gjorde vi ham endnu mere ked af det, ved at kritisere hans dødløft...oh the fun! icon_mrgreen.gif
Henning var smadret af søvnmangel og var et let offer - men det endte sgu alligevel med at han bankede mig i gulvet...damn jeg må altså se at blive stærkere...
Janni var egentlig færdig med træningen, men squattede og lollede lidt i sympati med os andre - og så forsvandt hun pludselig...hvad blev der af at sige farvel? cry3.gif
Senere kom Alexander, Champen, 2xRasmus og Mads. Jeg fik levet min indre sadist ud, ved at massere Rasmus' nakke...det var rart angelnot.gif

Nå, tilbage til træningen.

Ville lege lidt med opsætningen af reverse bands til squatten, men vores powercages er uduelige til formålet - i hvert fald hvis der kun skal være 40 kg's hjælp i bunden. prøvede på flere forskellige måder, men det blev ikke godt. Resignerede og lavede resten med 70 kg's hjælp i bunden ca. Gik til 150 og lavede flere ganske fornuftige sæt på 150 kg. Vil over i crossfit-hallen en af dagene og tjekke powercaget dér - hvis jeg er heldig kan det indstilles til formålet.

Tiden var nærmest gået og jeg havde nået forsvindende lidt af det oprindelige program. Skulle bænke, men det blev halvhjertet, og jeg nåede kun 2 sæt - oh well...

I morgen er jeg back in business!!!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/6

Det var én af de dage, hvor tiden bare skred. MEn hyggeligt var det - i hvert fald indtil efter squatten, hvor jeg var ved at være seriøst flad. Men efter at have kørt Jørgens programmer længe nu, er jeg blevet rigtig god til at få hanket op i mig selv og få fået det sidste overstået - det er nu en dejlig følelse biggrin.gif

Mobilitet

Mave
3x20@5 kg

Ryghævninger
4x10@20 kg

Abduktor
3x12@130, 140, 140

Adduktor
3x12@190, 195, 200

Squat:
5@40, 65
3@80

Lav boxsquat i halv dragt med knæbind
1@100 - for lav box
4x5@120
Langt de fleste var ok nemme. Men altså 5'ere!! Av mine lår! Men dragten var trods alt noget nemmere at få på, end den plejer biggrin.gif
Kromann lagde knæbind, og det blev han faktisk ret god til - og han fik samtidig en heftig omgang cardio, så det var jo win-win icon_mrgreen.gif
Jeg skulle faktisk ikke i udstyr i dag, skulle bare næjes med nedenstående dynamiske squat, men havde set forkert på programmet tidligere i dag og havde lige glædet mig til udstyrssquatten, så besluttede mig for at nappe begge to. Skal alligevel ikke træne i morgen, så det går nok.

Dynamisk squat:
5x5@80
Blev nødt til at tage bælte på, var godt nok træt i lårene. Men gennemført er gennemført.

Glute bridges
5@80
4x5@100

Dynamisk bænk
7x5@65
Meget lettere end umiddelbart forventet.

Armbøjninger, smal
3x10
Også meget nemmere end forventet.

T-bar rows
4x8@60
God kontakt til rygstykkerne

+ rotatorcuff øvelser

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6/6
Morgenvægt 89,0 eek5r.gif– så er der lige præcis 5 kg igen…og det har jeg 5½ uge til. Det går stadig fint med at holde cravings fra døren og føles ikke anstrengt. Irriterende nok skal jeg både til fødselsdag her på lørdag, hvor jeg ved, at der bliver serveret tæskelækker mad – og rigtig meget af det, og det er lidt af en abefest, hvor der vil blive drukket godt igennem tongue.gif . Yderligere skal jeg ugen efter til min brors bryllup. Det ligger godt nok skidt, men jeg må lave damage control pray.gif . Tror jeg smider noget spinning ind i programmet de næste par uger, og så er planen at drikke masser af vand til festlighederne, spise med måde og undgå alkohol. Må bare melde ud, at jeg har et fastsat mål der skal nås indenfor meget kort tid, så håber jeg på at de andre forstår. Og hvis ikke, så kan jeg jo bare være ligeglad og gå tidligt hjem.

Startede dagen ud med en dejlig cykeltur i det fantastiske solskin, herefter udstrækning og kaffe ude foran obbc’s crossfitgarage. Bagefter blev Janni og jeg lokket til at hjælpe Silas med at tage fliser op af terassen – fandme lækkert at arbejde udenfor i sådan et vejr! Hjemmefra havde jeg taget solcreme på, men noget må være gået galt på ryggen…damn det kunne mærkes både under squatten og bænken – og i nat fear.gif !
post-54217-0-89440500-1370513491_thumb.j


Dagens træning blev i Fresh, da OBBC lukkede latterligt tidligt pga. Grundlovsdag. Hyggeligt selskab af kromann og www:

Supersettede de 5 første øvelser, da jeg var lidt træt og bare ville hurtigt i gang…

Situps
3x20@5 kg

Ryghævninger
3x10@20 kg

Abduktion
3x12@?

Adduktion
3x12@?

Squat
5@20, 40, 60
Herefter med pause i bunden:
8x3@80
Det gik egentlig ret godt.

Glute bridges:
5x5@100

Dynamisk bænk:
7x5@65
Leeeeet! Og flooooot!

Smal bænk:
3x10@50
Rigtig, rigtig god kontakt til triceps og ingen brok fra forskuldrene 

Liggende T-bar rows:
4x8@40

+ øvelser for rotatorcuff

Og så en velfortjent shake krydret med sladder fra kollegaerne icon_mrgreen.gif . Derefter hjem og spise carbs. Jeg var lige ved at gå i panik på vejen hjem, fordi jeg ikke havde flere dadler på lager og det gik op for mig, at det var grundlovsdag og at ingen af de butikker der normalt sælger tørrede dadler, havde åbent. Men da jeg stod i Kiwi og irriterede mig, fik jeg øje på nogle frugtstanger – dem fra Castus…pærevarianten indeholder 95% dadler – og intet sukker. Perfekt! Dem fik jeg kværnet en del af, sammen med en god portion kartofler. Dejligt med fyldte glykogenlagre igen!
post-54217-0-46237600-1370513551.jpg

Her er lige en video af boxsquatten fra i mandags – det er sidste sæt, jeg var ved at være brugt og det kan godt ses. Det burde kunne laves mere oprejst angelnot.gif

Link to comment
Share on other sites

Satme om jeg ikke også fik trænet tirsdag aften da jeg fik fri kl. 22. Jeg var dødtræt, men havde lavet en aftale med Janni om at komme ned i centret, og så var det jo ikke rigtig til at bakke ud. Men holdt mig til kun at dødløfte – der var ingen grund til at presse citronen. Og rent faktisk gik det langt, langt over forventning!

Jeg har fået kontraordre fra coach mht. dødløften. Når jeg nu tydeligvis ikke kan løfte fra den ”teknisk rigtige” position, så skal jeg lade være med at spilde mere tid og i stedet gå tilbage til min gamle stil. Dog stadig med øget fokus på at løfte mere med benene, skubbe hoften frem og trække med mine lats. Damn, jeg var glad for den besked – jeg er og bliver en kran! icon_mrgreen.gif

DL, semisumo
5@60, 80, 100, 115
8x5@125
For satan det gik over stok og sten – der var masser af power!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 7/6

I dag har jeg taget mig kærligt af mine ben - og været stærk i bænken biggrin.gif

Bænk:
5@20, 40, 50, 60, 65
Herfra til 5 cm klods:
4x5@90
Det gik meget lettere, end forventet. Her er vdeo af 3. sæt - farten er fin...kunne måske godt have haft lidt mere legdrive på, men det føltes som om jeg bruger benene mere, end det der kan ses på videoen.


Så nåede jeg lige et par sæt frontsquat og situps og så var tiden gået. Der var spinning på programmet! Av for satan - første time i lang, lang tid - pulsgns. på 85% med i forvejen trætte ben...ik så ringe! Og havde et guddommeligt pump på stængerne bagefter biggrin.gif
Squatten bagefter var dog ingen udsøgt fornøjelse.. icon_mrgreen.gif

Squat:
5@40, 50, 60, 70
6x5@80

Glute bridges
5x5@100

Facepulls
3x10@60

Armbøjninger
3x10

Skulderpres
3x10@30
Voldtrætte og syrede triceps - mærkeligt nok

Ryghævninger
4x10@20

Dejlig omgang! Dejlige mennesker!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8/6
Jeg skulle til fødselsdag om aften, hvor jeg vidste at der ville blive serveret hjemmelavet sushi - og meget af det! Sidste år åd jeg som aldrig før...i år har jeg lovet mig selv at det ikke skulle ske igen - med tanke om det rimeligt stramme vægttabsprogram jeg har gang i. Men var sgu alligevel lidt nervøs for om jeg ville kunne styre mig og det var også derfor jeg har kastet et par spinningtimer ind i ugens program. Det var nu blevet tid til den anden time. Igen en stjernehård omgang med Lars. I princippet kunne jeg jo have skåret lidt ned for intensiteten, men mine ben opførte sig som en cirkushest der lugter savsmuld. Pulsgennemsnittet blev derfor på 87%...trololo...så var jeg godt nok brændt af!
Satte mig ud i caféen og spiste min medbragte frokost og prøvede på at komme til hægterne, men måtte kapitulere og køre hjem og kaste mig på sofaen en times tid.
Nå, men det gik jo ikke at blive hjemme, havde jo en dejlig trekamp der skulle gennemføres, selv om jeg var fladere end flad - nøj, jeg glædede mig til at få nogle carbs indenbords!

DL fra skiver:
5@60, 80, 100, 115
8x3@125
Blev glædeligt overrasket over, at worksettene kun var på 3 reps happy.gif

Bænk mod bands
5@20, 40
5@50 - lettere end forventet
5@55 - do
5@65 - var liiige ved at faile, så satte herefter vægten ned
5x5@60
Jeg er ikke gode venner med elastikken i bænken. Det går fint på de første to reps og så syrer jeg pludselig fuldstændig til. Argh! Men det kræver måske bare tilvænning.

Og så til squatten. Var virkelig, virkelig træt. Gik over i crossfitgaragen for at bruge powercaget derovre, da de der er oppe i centret ikke rigtig egner sig til at squatte med reversebands. Men da jeg kom derover, så jeg til min store ærgrelse, at det var blevet fjernet. WTF?!!! Blev lige i to sekunder mega rasende og var lige ved bare at gå hjem, men så besindede jeg mig heldigvis og gik i gang med at tænke i alternative baner. Og så lykkedes det mig sgu alligevel at få flikket en konstruktion sammen, der viste sig at være helt, helt perfekt til formålet. Nice.
Var helt alene i garagen og kunne virkelig godt bruge en spotter, så jeg skrev til janni over FB om hun ikke lige ville give mig noget mental support. Det gjorde hun så, og jeg kom igennem.

Reverse band squat(40 kg hjælp i bunden)
5@80, 110, 120
5x5@130
Benene var godt trætte, men det var hovedet, der var sværest at få med. Jeg er glad for at jeg fik kæmpet mig igennem.

og så en shake, hjem i bad, en pose dadler indenbords og afsted til fest. Og hvad skete der så? Jeg drak vand og vand og vand og blev så forfærdeligt mæt, at jeg kun spiste ca. sølle 12-(max 15) stykker sushi, samt lidt kød. Det havde jeg godt nok ikke lige regnet med - men det var jo strålende. Og drak ikke alkohol. Og havde det sjovt. Og som prikken over i'et, så lå jeg i min send inden midnat, så jeg fik hele min dejlige nattesøvn angelnot.gif . Perfekt! Det gør næsten ondt at være så go' wink.gif
Så nu behøver jeg vist ikke at frygte min brors bryllup næste weekend. Og heller ikke vægten på onsdag. Ih, jeg er glad biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Soendag d. 9/6
Hurtig omgang efter job. Naaede ikke at traene arme og mave, da centret lukkede foer jeg naaede saa langt. Naa pyt.

Baenk
5@20, 40
Herefter med 4 sek pause paa brystet:
7x3@65
Easy - ja altsaa lige ud over, at det er haardt at holde vejret saa laenge!

BB Rows - liggende vandret
3x10@40
Fesne kg, men er heller ikke vant til at lave oevelsen.
Fin fin kontrakt til lats.

Pullups
Lidt forskelligt. Pinligt at notere. Traette arme.

Db skulderpres
10@16
[email protected] - tror det er pr for den helt lodrette position. Ja, det er ogsaa fesent, men hey, jeg skal nok komme efter det.

Laterals, strakte arme
3x10@8
Naeste gang maa jeg sgu lige tage mig sammen til at tage 9'erne, det her kan ikke fortsaette blush.gif

+ oevelse for rotatorcuff

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 11/6
Pga. det gode vejr aftalte vi at gå udenfor - sæsonens første bikinitræning...nu kan jeg så småt begynde at udholde tanken om at vise mig frem i sådan én igen, det er rart. Og de sidste 5 kg (+ en tan) kommer til at gøre underværker, tænker jeg biggrin.gifpray.gif
Røg en tur i squatdragten for sjov og for ikke at glemme teknikken helt. Lavede noget lol op til 130 kg, både i halv dragt og fuldt udstyr. Sidstnævnte var ikke langt fra at være nede - men kun fordi at dragten allerede er blevet for stor biggrin.gif
Ren hygge med Kromann, Kern og Mette. Kromann var vist i hævner-humør og gjorde sit bedste for at få mig til at pive da han lagde knæbindene... nono.gif Jeg hævnede mig.. icon_mrgreen.gif

Ryghævninger (alternativ variant hængende ud over en rampe, med Kromann siddende på mine ben cool.gif )
3x10@10

Situps
3x20

Træningen blev først seriøs da vi gik indenfor efter ca. 2 timer - og dér var jeg begyndt at blive sulten, så tempoet blev speedet op.

Dynamisk bænk
5@50, 60
7x3@75
Nemt og med god fart

ss

Dynamisk squat
8x3@80
Også fint og med god fart - benene er klart i bedring fra weekendens tortur icon_mrgreen.gif Men jeg har naturligvis tænkt mig at smadre dem igen i morgen lol.gif

adduktion
3x12@190

abduktion
3x12@130

Glute bridges
3x5@100
Auuuuu mine hofteben - det er tydeligt at jeg mangler noget isolationsmateriale nu. Blev pylret og kapitulerede - besluttede mig for at lave nogle legcurls for resten

Leg curls
2x10@"9"

Armstrækkere
4x7@bw

T-bar rows
4x8@60

+øvelse for rotatormanchet

Ganske fin træning, da jeg først fik sparket mig igang whistling.gif
Det var i øvrigt dagen, hvor jeg officielt blev udtaget til landsholdet. Wup wup! biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

YEAH, succes'en fortsætter på vægten...i morges stod den på 87,9! Så er der blot sølle 3,9 kg tilbage. Har dog også kun 4½ uge, hvis jeg skal nå målet indenfor aftalt tid, så jeg skal blive ved med at holde mig selv til ilden.
Det er ved at være tydeligt at jeg har tabt mig. I sær i ansigtet, på lårene, ved knæene og mellem skulderbladene er der sket rigtig meget - lækkert!
For et stykke tid siden fandt jeg et gammelt billede, som jeg havde glemt alt om, gemt væk i bunden af en kasse. Det er fra 2005, da jeg lige var kommet hjem fra 1 år i England med alt for meget junk, druk og et aktivitetsniveau på low. Shit, jeg kunne næsten ikke se at det var mig. Dét billede smider jeg op som sammenligningsgrundlag, når jeg er kommet i mål - bliver fedt at se forskellen, den bliver ret stor icon_mrgreen.gif

Gårsdagens træning:

Tirsdag d. 11/6

Efter job, inden træningen, skulle jeg lige et hurtigt smut i IKEA for at hente en gave til min brors bryllup. 10 minutter tog det fra jeg gik ind til jeg gik ud af butikken igen - det må sgu være all-time PR! Det var en lampe jeg skulle købe, men må nok sige, at den var EN TAND STØRRE, end jeg lige havde regnet med. Da jeg stod inde i butikken havde jeg godt nok mine tvivl om, hvor vidt jeg kunne få kassen læsset op på cyklen, så den var bare nogenlunde sikker at fragte hjem - for jeg havde sgu ikke tid til at gå hele vejen.

post-54217-0-09792100-1371024648.jpg

Men var det noget problem? Næh da! dance2.gif

post-54217-0-41000200-1371024673.jpg

Og så gik resten af dagen ellers over stok og sten, først træning i OBBC:

DL, semisumo
5@60, 80, 100
Herefter med bands (60 kg aflast i bunden)
5@155
5x5@170
Det gik helt overdrevet sindssygt godt!!! Damn, det var let og eksplosivt. Fik arbejdet godt med mine ben og glutes. Sikken en optur! dope.gif

Backoff DL, semisumo - uden bands
5x5@120
Stadig let og fint.

Så på job i Fresh...og dernæst træning igen - damn en dag!

Bænk:
5@20, 40
3x3@60
Herefter med 4 sek pause på brystet
7x3@70
Stadig let. Åh, hvor var der mange douchebags i centret på det tidspunkt. Jeg var træt og irriteret og havde lyst til at snerre ad folk og fortælle dem at de skulle løfte ordentligt. Men holdt min kæft og koncentrerede mig om mit eget angelnot.gif

Pulldowns
3x10@"54"

Liggende rows, trækgreb
3x10@30

Arme og mave orkede jeg ikke, klokken var over 23, så det var bare med at komme hjem i seng - mit vækkeur ringer hver morgen kl. 6.15. Godt det ikke skal fortsætte forever! tongue.gif

Skal have afsat de her tirsdagsvagter igen, det er lige rigeligt ved siden af mit andet job at have to aftensvagter i hverdagen, foruden vagter hver weekend.

I aften er der hygge med frontsquat (nu korrigeret til realistisk max biggrin.gif ) og tung bænk. Jeeez, jeg skal op og køre 3'ere på 85 kg. Kan jeg det? Nå, det skal jeg jo bare... icon_mrgreen.gif
Og så er det tid til carbs igen. Denne gang står den på dadler og søde kartofler. Jeg er ikke i stand til at blive træt af dadler, tror jeg... wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/6 Ville egentlig have træningen hurtigt overstået fordi jeg følte mig flad og ville hjem og have carbs i en fart og komme tidligt i seng - men så stødte jeg på David og der gik hygge i den. Pyt, jeg nåede det hele biggrin.gif Opdagede i øvrigt, at jeg havde set forkert på programmet, det er først på fredag at den står på tung bænk og frontsquat..dén tid dén sorg icon_mrgreen.gif Situps 3x20@5 Ryghævninger 3x10@20 Adduktion 3x12@190 Abduktion 3x12@130 Squat, dynamisk 5@20, 40, 65 4x3@80 4x3@85 Goddammit, nu hvor jeg skriver ind, kommer jeg i tanker om, at det skulle have været med pause i bunden i stedet for dynamisk... nono.gif Hvor lagde jeg min hjerne... Bænk, dynamisk 5@50, 60 7x3@75 Yessshhhhh, den bænk kører bare!!! Fik mødt stangen pissegodt og har igen fået blå mærker på ribbenene pga. farten mod brystet..ramte også banen opad perfekt helt fra bunden næsten hver gang. Glute bridges 5x5@100 Eksperimenterede lidt med teknikken og fik det til at gøre mindre ondt på hoftebenene... biggrin.gif T-bar rows 2x8@60 2x8@50 Armbøjninger 3x7@bw Jeg er ved at være god til de her, de bliver mere og mere eksplosive og jeg kan begynde at mærke at de hjælper på stabiliteten omkring skuldrene. Fedt. + øvelser for rotatormanchet.

Edited by Amazonen
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14/6
Muhahaha, jeg nakkede den tunge bænk i dag...og så endda tidligt på dagen!!!!

Mobilitet

Bænk
5@20, 40, 50, 60
3@75
5x3@85
Booom! Ik sååå meget fart på den sidste rep, men ellers var alt vist helt ok og overbevisende icon_mrgreen.gif Godt jeg havde lillehesten ril at heppe!

Situps
3x10@5

Ryghævninger
4x10@20

Frontsquat
5@20, 40, 45
6x5@52,5
Ahhhhh, det er møj møj sjovere på de her kg. Uden bælte og det gik godt i både dunk og lænd happy.gif

Armbøjninger
10x3

Facepulls
10x3@60

Skulderpres
10x3@17

Glute bridges
5x5@100

+ pushdowns
+ 1 times spinning

Rigtig god omgang. I aften mistede jeg desværre lige overblikket pga stress over arbejdet og brylluppet og det mundede ud i at blive til en dårlig undskyldning for at holde Carbnite i aften i stedet for til brylluppet i morgen eusa_doh.gif Øv, det bliver surt i morgen. Men det var et valg og det tager jeg naturligvis konsekvensen af. Skal nå mit mål. Nu vil jeg under dynen, træningen kalder kl 6 i morgen tidlig. Øv. Har jeg fortalt at jeg hader familiefester?

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 15/6
Ah ja, så går turen mod det jyske.

Jeg har været i mit aller-arrigste lune hele morgenen, men det var godt for træningen. Den blev overstået på 1t 45 min - var flyvende, til trods for at jeg startede ud allerede kl. halv syv. Ikke lige noget der passede mig!

Bænk
5@20, 40, 60

Bænk m. 4 sek pause på bryst
7x3@70

Squat
5@20, 40, 60
5x3@80

Facepulls
3x10@55

Skulderpres
3x10@15

Rows m. trækgreb
4x7@70

Pulldowns
4x7@xx

Situps
3x20@5

Hammercurls
3x10@15

Triceps extensions
3x10@50

+ rotatorcufføvelser

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 16/6

Pyha, jeg slap igennem brylluppet på aller fornemste vis. Holdt mig fuldstændig til kostplanen og drak ikke alkohol. Men det var satme også en lang dag! Dog også ret hyggelig.
Kom i seng kl 3.30 og stod op igen lidt i 9, herefter direkte med toget, og ankom til Odense kl 13. Derefter direkte til OBBC - temmelig smadret, kan jeg vist roligt sige.

Da jeg fik kigget på programmet var jeg ved at besvime. Jørgen må have fået en hjerneblødning, tænkte jeg. icon_mrgreen.gif Der stod nemlig at jeg skulle lave to doubles med 200 kg i rackpulls - det er altså pr, god dammit! Har været oppe på en single på 205, men har aldrig lavet doubles på 200, så vidt jeg husker - og da slet ikke i kalorieunderskud!
Nå, men der var jo ikke andet for, end bare at gøre det...

DL
5@60, 80, 100
Herefter fra skiver
5@115
3x3@125
Det var nemt nok.

Rackpulls fra under knæ
2@155
2@165
2@180
2@190
2x2@200
BOOOOOM, de sidste sæt var fucking, latterligt hårde! Men op kom de biggrin.gifbiggrin.gif
Havde heldigvis et godt heppekor...

Squat med reverse bands (70 kg i bunden)
5@70, 80, 110, 125
5x5@130
Meget af det var med fin fart, men ku godt mærke at jeg blev presset på 4. og 5. rep.

Bænk mod band (rød)
5@stang
5@50
3@60, 65
2@75
Havde først blot sat 70 på til sidste sæt, for troede ikke jeg ville være i stand til at tage bare én rep med de 75. Men så ombestemte jeg mig, satte flere kg på, og satme om der ikke var til en toer. Lækkert. Men så lukkede centret desværre, og jeg nåede ikke de sidste to sæt. Bare ærgerligt...

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 17/6
Endnu en dag med job fra 7-22 - derfor træning fra 22.30. Møg-tidspunkt. Trænede derfor også bare det vigtigste, så jeg kunne komme hjem til min seng, der havde kaldt på mig længe.

Fik mit nye program i dag - eller dvs det havde jeg vist fået i sidste uge, men det var sgu lykkedes mig at slette mailen, før jeg havde fået den læst... eusa_doh.gif Det ligner meget det gamle, dog med lidt flere kg på nogle af øvelserne, det bliver spændende om kroppen gider at være med til det icon_mrgreen.gif Men mon ikke, kombineret med en portion selvdiciplin og viljestyrke happy.gif

Dynamisk squat:
5@20, 40, 50, 60
7x5@80

Dynamisk bænk
5@40, 50
7x5@62,5

Det gik egentlig fint, især bænken var virkelig eksplosiv, men det var bestemt ikke den sjoveste omgang..ville bare hjem.

Arbejde igen i aften, men først fra kl. 20, så det er muligt lige at klemme et pas ind efterarbejdstid på det første job. Den står på dødløft med bands - det elsker jeg biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

I nat har jeg drømt om kager igen, det er lidt sjovt at mine drømme, hver gang der er én dag tilbage inden carbnite, omhandler carbs... wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18/6
Som altid om tirsdagen er der stress på for at nå hele programmet inden arbejdet og i dag gik der sgu lidt snak i den, så jeg måtte tage de sidste øvelser i Fresh efter fyraften. Nå, men jeg når det hele og det er hovedsagen - og nu er der ikke længe til ferie og udsigten til at have kun ét job. Wee!

DL med grønne bands (knap 70 kg i bunden)
5@110, 140, 165, 180
4@190
3@195
3@200
Talte forkert på 4. sæt, skulle egentlig kun have haft 170 på stangen. Og så stak det af - blev helt blodtørstig og besluttede mig for at give den gas eusa_doh.gif På trods af, at jeg tydeligt kunne mærke rackpulls'ene fra i forgårs. Men følte mig helt vildt stærk! Skulle have afsluttet på 185 kg i sidste sæt blush.gif Det gik rigtig godt og jeg fik brugt benene rigtig meget biggrin.gif

Dynamisk DL
5x3@130
Skulle have holdt mig på 125, men gad ikke lige bøvle med de små skiver wink.gif Nu gik det jo også lige så godt...

Bænk
5@40, 50
Herfra med 4 sek pause i bunden
7x3@72,5
Der var masser af power, men jeg fik ikke lagt mig helt godt på bænken i et par af sættene og stødte på racket...bah!

Pulldowns
3x10@noget tungt
Igen: super kontakt til hele ryggen - det nye greb jeg har fundet gør underværker! Jeg får grande lats wub.gif

Rows m. trækgreb
3x10@60
Liiige lidt træt her - og presset på tid, så pauserne blev temmelig meget kortere, end jeg bryder mig om..

Så på job og derefter (klokken var nu 22.30)

Skulderpres
10@15
2x10@17,5

Biceps curls
3x10@15

Situps
3x20@5kg

Ryghævninger
3x10@20
Altså, mine baller gik helt amok...de sad næsten helt oppe i nakken bagefter! Fed følelse! clap2.gif

Fandme en god omgang!
Fik i øvrigt at vide af Hedvig og Stine, at jeg har fået vilde hams...åhhhhhr wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19/6

Morgenvægt: 87,2 - Jep, jeg holder mig stadig indenfor tidsplanens rammer. Fandme i orden. Vidste godt at jeg ikke ville komme op på et helt kilo's vægttab denne uge, da jeg stort set ikke har haft tid til ekstra cardio, men det er fint nok. Det får jeg snart biggrin.gif

I aften står på squat med pause i bunden (ben er noget trætte efter i går, men jeg skal nu nok komme igennem) og bænk med pinky grip og herefter er der carbnite...et svært spørgsmål: mon jeg glæder mig til mine dadler og kartofler?? Og mon jeg glæder mig til en aften, hvor jeg ikke skal på job??

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19/6

Morgenvægt: 87,2 - Jep, jeg holder mig stadig indenfor tidsplanens rammer. Fandme i orden. Vidste godt at jeg ikke ville komme op på et helt kilo's vægttab denne uge, da jeg stort set ikke har haft tid til ekstra cardio, men det er fint nok. Det får jeg snart biggrin.gif

I aften står på squat med pause i bunden (ben er noget trætte efter i går, men jeg skal nu nok komme igennem) og bænk med pinky grip og herefter er der carbnite...et svært spørgsmål: mon jeg glæder mig til mine dadler og kartofler?? Og mon jeg glæder mig til en aften, hvor jeg ikke skal på job??

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19/6
Sikken et vejr i dag! Det buldrede og bragede og regnen stod ned i stænger, da jeg cyklede hjem fra arbejde. Men faktisk var det meget lækkert - især at cykle gennem alle de lune vandpytter, det var dejligt for tæerne biggrin.gif

Derefter hurtigt ud og købe pressenning til på lørdag og så til træning. Jeg havde cravet carbs virkelig, virkelig hårdt det meste af dagen (pga. søvnmangel, tror jeg), så træningen skulle overstås i en fart, så jeg kunne komme hjem og få fyldt på + at komme tidligt i seng.

Situps
3x20@5

Ryghævninger
3x10@20
Er begyndt at lave dem på den skrå bænk med hoften et godt stykke ude over stativet, med helt lige ryg og hvor jeg stopper øvelsen ved vandret og stopper øvelsen med et squeeze. Det går UFORSKAMMET MEGET i glutes! Seriously! Det er meget, meget bedre, end i det vandrette stativ.

Adduktion
3x12@190

Abduktion
3x12@130

Squat:
5@20, 40, 65
8x3@75 – med pause i bunden
De blev godt nok gode! Jeg fandt i øvrigt ud af hvordan jeg kunne lægge stangen lidt mindre lowbar, end jeg plejer – tror det kommer til at gøre en forskel i udstyrssquatten, hvor jeg har problemer med at stangen glider ned, hvis jeg retter mig ud, hvilket især påvirker min walkout. Det vil jeg lige øve mig noget mere på..

ss

Bænk, dynamisk med pinky grip
5@50
8x5@60
Wtf? Totalt optur, jeg har aldrig nogensinde skudt stangen afsted med så meget fart og power! Altså, kg’ene var jo også lette, men alligevel…ALT spillede!

Glute bridges
5x5@100

ss

Smalle armbøjninger
4x10

T-bar rows
5x7@50 – bredt greb

ss

Øvelser for rotatorcuff

Satme en effektiv omgang – overstået på 1t40min…men der var heller ikke rigtig nogen at snakke med.
Og så spise! Nød mine carbs til fulde, stoppede efter en time, som planlagt, fik et godt, varmt bad og hoppede under dynen med en bog kl. 20. I guder, hvor var det godt. Jeg får overhovedet ikke læst for tiden fordi jeg har så travlt og har 1½ hylde på reolen med ulæste bøger - det er en skandale!
Kl. 21 kunne jeg ikke holde øjnene åbne længere og overgav mig til søvnen happy.gif - lige indtil kl. 5, hvor jeg vågnede igen - helt udhvilet og frisk! wings.gif Og da jeg ikke kunne sove, fik jeg lige ryddet op og gjort lidt rent, så nu er der heller ikke dét at stresse over…shit jeg er god! angelnot.gif

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 21/6

I dag skal Janni og jeg til Horsens og træne wub.gifshouting%20for%20joy.gif Jeg har pakket ALT mit udstyr i tasken, så der skal rigtig leges icon_mrgreen.gif

Når vi kommer hjem begynder projekt "gør klar til klubstævnet". Jeg har ikke helt overblik over hvor lang tid det kommer til at tage - ej heller hvor lang tid vi skal bruge i morgen. Tænker at stå op kl. 5 og få træningen overstået i Fresh før stævnet starter...det bliver lidt drøjt confused.gif

Edited by Amazonen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share