Træning med vægte af jern og løbesko.


quitter14
 Share

Recommended Posts

Trænings

wg eksplosive pullups (xiphoideus til bar)

6x6

smalt greb pullups

3x12

Lidt abelir, hæng i en arm, og lege tarzan i nogle ringe ved superkilen.

I dag flirtede jeg med tanken om at løbe, men efter halvdårlig søvn og en rimeligt træt krop, besluttede jeg at udskyde det til i morgen. I stedet lavede jeg ovenstående.

Link to comment
Share on other sites

Træning nu

Skrå Bænk BB

4x6x80kg - ingen probs med højre pec

Pullups

3x15

OH DB pres

10x20kg

10x30kg

3x8x32kg

ISO-LATISSIMUS Hammer Strength rowz

4x12x80kg

Lateral Raises

3x10x18 kg - Det her er helt sikkert en PR. (men der var kommet nye håndvægte, gad vide hvad de i virkeligheden vejer?)

Chins

2x15

En lille smule maveøvelser til sidst.

Jeg har haft en mandagsdepression i dag. Dette er noget nyt for mig, efter at jeg har fået et relativt fast arbejde. Man accepterer gradvist sin skæbne i løbet af ugen, kommer ind i et groove og erfarer at det er fint med struktur og pligter. I weekenden er jeg god til at lade arbejdet være arbejde, og erfaringen man har gjort i ugens løb forsvinder i takt med at følelsen af frihed og ansvarsløshed hurtigt, men sikkert, tager over. Tilbage mandag siger det så BOo0M, og så sidder man og skal udføre en masse arbejde, som i øjeblikket kan virke røvsygt. Heldigvis er det brikker i et større billede, som ikke kan fuldendes uden,fordi det er åhhh så vigtigt, og jeg er med til at samle resten, så det er faktisk helt ok. Og det er slet ikke dårligt en da, men det lød meget godt, og jeg vil fanme ( en gang i mellem) bare gerne holde fri, og sidde og pille mig selv i skridtet.

Dette indlæg er postet kl 18.49, lad os se hvad mol synes denne gang.

Link to comment
Share on other sites

I går lollede jeg hen på stadion, for at løbe intervaller. Planen var 5x1000 m, i et overskueligt tempo.

2,5 km jog

1000m - 3min 43sek

2 min pause

1000m - 3 min 32 sek.

2 min pause

1000m - 3 min 39 sek.

2 min pause

10000m - 3 min 33 sek.

Fik tiltagende nas i skinnebenet på 4 interval, så jeg valgte at droppe resten, og gik hjem i stedet.

Overskud på alle intervaller.

Link to comment
Share on other sites

TId til at logge igen.

Mandag 30 sep.

vægttræning

Tirsdag 1. oktober

Løb 6km inkl.

3x800m @2.50

2x400 @ 1.15

Onsdag 2. okt.

vægttræning

Torsdag 3. okt.

4 km løb.

Lørdag d. 5 okt.

Løb ved Yachtklubben i Holte, 11km.

Gennemførte i tiden 1 time 21min 43 sek. Dette gav en 12 plads (ud af ca. 75).

Ruten var relativt jævn, bortset fra at der for hver omgang skulle løbes op og ned af en skrænt i 3 loops, hvor det var tæt på umuligt for mig at løbe op af efter få runder (dvs. at jeg var nede og gå). Turen ned af den ene skrænt var ren kamikaze.

For hver omgang (1km), skulle en forhindring/udfordring forceres. I nævnte rækkefølde; Armgang i ringe, Armgang i telefonpæl, ropeclimb, armgang i tov, Stenløft (ca. 90 kg), Farmerwalk, Dækslæb (dette dræbte absolut quads), Balancebom over vand, 200m svømning( udfordringen var tang og kulde), 1km løb med Træstamme.

Jeg var ikke helt i føling med hvordan jeg skulle disponere kræfterne, set i bagklogskabens lys satsede jeg for lidt midt i løbet, og kunne formentligt have sat lidt mere tryk på der. Ikke desto mindre var det et fedt løb, med virkelig god stemning. Næste gang må målet været at komme i top 10.

I den kommende periode skal jeg fanme squatte, dødløfte, og smede mine ben i sænk. Jeg har desværre fået atrofi af venstre vastus lateralis, som følge af en ødelagt motorisk nerve ifbm. en muskelbiopsi jeg fik taget. Men den burde være vokset ud igen om et par måneder. I mellemtiden skal den bare have tæsk, det har jeg professorens ord for.

Link to comment
Share on other sites

Træning

Skrå Bænk

5x5x90kg

Bænk

5x100kg - walla, det var en mærkelig bevægelse direkte efter skrå bænk.

Squat

6x60kg

6x80kg

5x5x110kg

Pullups

4x10

OH DB pres

3x8x32kg

BOR

3x10x80kg

Ville ønske jeg var ligeså flittig med træningen! Keep it up!!!

Det er jo en prioriteringssag. Heldigvis er det blevet en no-brainer for mig at lave et eller andet stort set hver dag, nogle gange ærgrer det mig dog, at jeg spiller på flere heste; Løb og (halv)tunge løft. Lige for tiden, er det dog denne kombination som jeg synes er sjovest.

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag

Gad ikke ned i fiznes dk, så jeg lavede 1 mulliard pullups, krydet med lidt muscle ups, på stængerne ved superkilen.

I dag.

Parkrun i Fælledparken.

5km opmålt rute. 18 min 55 sek - PR

Personlig rekord til trods for at jeg ikke var helt oplagt, efter et par bajs og sen sengetid i aftes.

Startede som sædvanligt ud i alt for højt tempo og fulgte med de hurtige, måske fordi jeg var kold, og ikke havde føling. Garmin sagde 3.35 efter første km, og jeg vidste egentligt godt at det var noget juks og ca. 10 sek for hurtigt.

Man løber ret præcist 3 omgange, omgangs(mellem)tiderne var 6.07, 6.14 (12.21) og 6.34 (18.55). Som det ses, måtte jeg betale for at have løbet for hurtigt i starten, og det var egentligt ikke så rart at løbe den sidste omgang.

Link to comment
Share on other sites

Træning på en morgen, en søndag.

Bænk

2x8x80

3x5x100kg

5x120kg

2x5x100kg

Squat

8x60kg

2x5x80kg

3x5x100kg

Dødløft

5x80kg

5x120kg

2x5x140kg

3x5x160kg

OH DB pres

12x24kg

4x6x36kg

Jeg er begyndt at cykle med hænderne i lommerne. Jeg ved ikke om det er fordi det er blevet koldt, eller fordi der er for meget kontrol i mit liv. I morgen tager jeg trækøvelser og side- og bagskulder, hvis jeg kan nå det.

Link to comment
Share on other sites

Træning en søndag aften.

Bænk

6x100kg

3x3x120kg

2x5x100kg

Squat

5x100kg

5x120kg

3x3x130kg

2x6x100kg

Pullups

8

5x5x32kg

OH KB pres - imellem pullups

3x3x32kg H/V

OH DB pres

3x12x30kg

T bar rows

3x12x ?

Mave

Hele weekenden blev brugt på at forberede en præsentation som jeg overtog i onsdags, sammen med en masse andet arbejde, da min vejleder er blevet syg. Jeg havde ellers planlagt at være mongolstiv i går.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share